Покупки в Китае: aliexpress.com и другие площадки, доставляющие товар в Украину

Разговоры обо всем
Ответить
Автор
Сообщение
InHale
Member
Аватара пользователя
Откуда: Чернигов

Сообщение

Покупки в Китае: aliexpress.com и другие площадки, доставляющие товар в Украину

Пообсуждать сам товар - в тематических разделах (выбор "чего либо" и тп)

Покупки на amazon.com
Покупки на ebay.com
Покупки на newegg.com и в других магазинах США, где часто не принимают к оплате карты украинских банков
Покупки на computeruniverse.net

Экспресс доставка посылок в/из Украину со всего мира

Пообсуждать цены: Стоимость комплектухи: прогнозы, мысли, размышления

спойлер
Всем привет, ищу помощи у людей которые заказывают или заказывали товар с aliexpress. Почитал чучуть статей в интернете... но не сильно забрался.
За полнил форму профиля ( адрес получение посылки ):
http://i.piccy.info/i7/bfa3ae8d5567dcc7 ... Snymok.png" target="_blank
есть - privat internet card, для оплаты.
А что дальше делать не могу понять ))) я так понял что надо привязать к 1 с плтежных систем ? или сразу делать оплату с номера карточки ? :shuffle:
буду благодарен за помощь... :beer:
Последний раз редактировалось gehka3 22.11.2018 10:37, всего редактировалось 1 раз.
Причина: !
andri4ik
Junior

Сообщение

aaleksandrenko: 15.07.2024 14:01
Відкривайте спір. У мене митниця чомусь завернула 2 фонарики. Дало відкрити спір, хоча там ще захист був днів 40
У Вас статус посилки мінявся при відмові митниці, бо у мене так і залишився на "почалася процедура митного оформлення..."?
aaleksandrenko
Member
Аватара пользователя
Откуда: Житомир

Сообщение

andri4ik: 15.07.2024 14:33
aaleksandrenko: 15.07.2024 14:01
Відкривайте спір. У мене митниця чомусь завернула 2 фонарики. Дало відкрити спір, хоча там ще захист був днів 40
У Вас статус посилки мінявся при відмові митниці, бо у мене так і залишився на "почалася процедура митного оформлення..."?
Так
спойлер
IMG_1612.jpeg
S1l3nt
Junior

Сообщение

Привіт всім. This order has been closed because you've used the same coupon/code or purchased the same discounted item under a different registered account. This is in violation of AliExpress transaction regulations. Please order again without a previously used coupon/code or discounted item. В мене вже немає сил терпіти ці сечі, чесне слово. Створив вже двічі новий аккаунт, КУПОНИ ніякі не використовував, платив з А Банку, та з Монобанку, обидва рази ця помилка. Може хто шарить як боротися?
Замовляв з ПК.
tolebamber
Member
Аватара пользователя
Откуда: Запорожье

Сообщение

У меня пишет:
Payment Failed
Transaction failed. We can't process this payment right now. Reference code: CSC_7200029 Please try another card or payment method.


:weep:
Hash
Junior

Сообщение

S1l3nt: 16.07.2024 16:37 Привіт всім. This order has been closed because you've used the same coupon/code or purchased the same discounted item under a different registered account. This is in violation of AliExpress transaction regulations. Please order again without a previously used coupon/code or discounted item. В мене вже немає сил терпіти ці сечі, чесне слово. Створив вже двічі новий аккаунт, КУПОНИ ніякі не використовував, платив з А Банку, та з Монобанку, обидва рази ця помилка. Може хто шарить як боротися?
Замовляв з ПК.
Так мені здається Ви самі на своє питання відповіли:
Алі: purchased the same discounted item under a different registered account.
Ви: Створив вже двічі новий аккаунт

алік детектить що Ви з одного компа намагаєтесь купити ось і все.
S1l3nt
Junior

Сообщение

Hash: 16.07.2024 19:23
S1l3nt: 16.07.2024 16:37 Привіт всім. This order has been closed because you've used the same coupon/code or purchased the same discounted item under a different registered account. This is in violation of AliExpress transaction regulations. Please order again without a previously used coupon/code or discounted item. В мене вже немає сил терпіти ці сечі, чесне слово. Створив вже двічі новий аккаунт, КУПОНИ ніякі не використовував, платив з А Банку, та з Монобанку, обидва рази ця помилка. Може хто шарить як боротися?
Замовляв з ПК.
Так мені здається Ви самі на своє питання відповіли:
Алі: purchased the same discounted item under a different registered account.
Ви: Створив вже двічі новий аккаунт

алік детектить що Ви з одного компа намагаєтесь купити ось і все.
Але ж перший раз аккаунт був новий)
aaleksandrenko
Member
Аватара пользователя
Откуда: Житомир

Сообщение

S1l3nt: 16.07.2024 16:37 Привіт всім. This order has been closed because you've used the same coupon/code or purchased the same discounted item under a different registered account. This is in violation of AliExpress transaction regulations. Please order again without a previously used coupon/code or discounted item. В мене вже немає сил терпіти ці сечі, чесне слово. Створив вже двічі новий аккаунт, КУПОНИ ніякі не використовував, платив з А Банку, та з Монобанку, обидва рази ця помилка. Може хто шарить як боротися?
Замовляв з ПК.
В мене таке сталось неділю назад. Хотів купити кабель з використанням монет як знижки. Закрило замовлення з аналогічним текстом. Зараз не дає оформити або криє замовлення де використовую хоч трохи монет. Купони чи проміки без проблем, не криє.

В теорії треба почекати недільку. це тимчасове обмеження. або переключитись на мобільний інтернет/впн
Vadim90
Junior

Сообщение

Всих вітаю!
Була вищевказана проблема, коли намагався придбати товар зі знижкою за монети і купон з євроманіїї.
Робив це зі свого акаунту, але на іншому пристрої. Перейшов на свій смартфон і повторне замовлення пройшло.
maroders2
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Теж було таке позавчора. Одне замовлення закрили з поверненням коштів і нові не давало створити. Я через впн перейшов за посиланням з того повідомлення, там якимось чином потрапив на оператора. Написав йому текст помилки, він сказав зайти через годину і все запрацює. Так і сталося, хоча відмінене замовлення знову повернули але інші робити можу без проблем
спойлер
https://imgur.com/a/DLWYj6x
Вони "мають" мене, це так мило :laugh:
Hash
Junior

Сообщение

Ну як би....

Кабмін схвалив законопроєкт, в якому будуть зміни по оподаткування поштових посилок. ПДВ накладатиметься на посилки з-за кордону вартістю €45 та більше, коли раніше він діяв лише на посилки вартістю €150.

Тому купуємо поки є час
tolebamber
Member
Аватара пользователя
Откуда: Запорожье

Сообщение

С прифротовых кто как сейчас заказывает? По старой схеме уже дней 6 не работает.
d2den
Junior

Сообщение

Народ, доброго дня!
Буду вдячний за допомогу.

Зібрався купити на Aliexpress інвертор. Продавець пропонує два варіанти доставки:
1. Безкоштовна через Cainiao Heavy Parcel Line протягом майже двох місяців.
2. Додатково €83.34 через AliExpress standard shipping протягом двох тижнів.

Бачу на алі багато відгуків і маю реальні свідчення від друзів: доставка саме інверторів затягується на місяці, буває продавець через місяць взагалі скасовує замовлення і затіває процес повернення грошей, іноді замовник не витримує і вимагає повернути гроші, а продавець опрається ... Одним словом сьогодні гарантовано отримати інвертор з Aliexpress неможливо.

Так от питання до панства наступне.
Чи можна вважати, що у разі платної доставки через AliExpress standard shipping (€83.34) ймовірність виникнення подібних проблем менша? Мені не горить, я міг би почекати інвертор й місяць, але якщо платна доставка є більш відповідальною, то може варто доплатити?
Последний раз редактировалось d2den 20.07.2024 12:35, всего редактировалось 3 раза.
Grava
Member
Аватара пользователя
Откуда: Запоріжжя

Сообщение

d2den: 20.07.2024 12:28якщо платна доставка є більш відповідальною, то може варто доплатити?
А не вийде дорожче ніж у нас придбати?
d2den
Junior

Сообщение

Grava: 20.07.2024 12:32
d2den: 20.07.2024 12:28якщо платна доставка є більш відповідальною, то може варто доплатити?
А не вийде дорожче ніж у нас придбати?
Такого або аналогічного у нас нема в наявності, а ті що є, банально вдівічі дорожчі.
На Алі мій інвертор коштує 400 євро, в Україні такий би коштував ближче до тисячі євро. Отже доплатити 83 євро не так вже й лякає ...
Alex_Lviv
Junior
Аватара пользователя
Откуда: Lviv

Сообщение

d2den
інвертори, павер-танки, станції - купувати тільки десь в Європі (хороші ціни в Голандії , іноді тут купую https://offgridpowerstation.nl/ , перевірений магазин)

оформляється доставка на когось знайомого в ближчій країні (Словакія, Польша) або і з Голандії чи Німеччини перевізники можуть забирати, економія грошей і часу

по термінах, доставка до Львова від 3х до 7ми днів
спойлер
купувати в китайців + пряма доставка в Україну - то останній варіант, + шанс добряче влипнути ;)
The_Rusik
Member
Откуда: UA

Сообщение

При заказе применил купоны из игры + во время футбола обменял. Заказ отменили. Так как заказ 6 долларов и купоны по применились на 6 долларов, оплатил всего 1 гривну. Но купоны не вернулись. Что за лохотрон.
movi
Member
Аватара пользователя

Сообщение

The_Rusik
Витратити треба було до 19-го числа.
Я всякої фігні набрав на 3700, все отримав, щось навіть ще їде.

Відправлено через 4 хвилини 11 секунд:
The_Rusik: 24.07.2024 12:52оплатил всего 1 гривну
Ну чувак, тебе кинули!! Бо коли все погашається купонами і ігровими то товар має коштувати 1 цент = 40 копійок! Ти переплатив десь у 2.5 разів!! :gigi:
andri4ik
Junior

Сообщение

Триває грьобаний триндець з розмитненням телефону. Стандартна історія - укрпошта прислала сповіщення про необхідність надання документів на адресу (customs@ukrposhta.ua), куди я одразу направив всі скріни. Через 10 днів митниця відмовила у митному оформленні. Місяць часу статус по трек-номеру ніяк не міняється (почалася процедура митного оформлення...). написав скаргу на митницю з вимогою надати пояснення. Отримав цікаву відповідь, де, серед іншого, зазначено, що митним органом від оператора поштового зв’язку отримано письмову відмову від надання додаткових документів та митному органу в установлений
строк не надано документів чи відомостей, що підтверджують вартість товару. При цьому вони самостійно визначили вартість товару (на рівні 350 дол), але механіз подальшого розмитнення не написали. Після цього вже написав лист на Укрпошту з вимогою надати пояснення, чому направлені мною документи не передані на митницю та чому надана письмова відмова від надання додаткових документів. Поки чекаю відповідь, бо їх контакт-центр - це просто безпорадні котята, які не можуть надати відповідь по суті ні на одне запитання.
aaleksandrenko
Member
Аватара пользователя
Откуда: Житомир

Сообщение

andri4ik: 24.07.2024 15:19 Триває грьобаний триндець з розмитненням телефону. Стандартна історія - укрпошта прислала сповіщення про необхідність надання документів на адресу (customs@ukrposhta.ua), куди я одразу направив всі скріни. Через 10 днів митниця відмовила у митному оформленні. Місяць часу статус по трек-номеру ніяк не міняється (почалася процедура митного оформлення...). написав скаргу на митницю з вимогою надати пояснення. Отримав цікаву відповідь, де, серед іншого, зазначено, що митним органом від оператора поштового зв’язку отримано письмову відмову від надання додаткових документів та митному органу в установлений
строк не надано документів чи відомостей, що підтверджують вартість товару. При цьому вони самостійно визначили вартість товару (на рівні 350 дол), але механіз подальшого розмитнення не написали. Після цього вже написав лист на Укрпошту з вимогою надати пояснення, чому направлені мною документи не передані на митницю та чому надана письмова відмова від надання додаткових документів. Поки чекаю відповідь, бо їх контакт-центр - це просто безпорадні котята, які не можуть надати відповідь по суті ні на одне запитання.
скільки коштував телефон? з купонами та без них

Відправлено через 1 хвилину 23 секунди:
aaleksandrenko: 24.07.2024 16:18
andri4ik: 24.07.2024 15:19 Триває грьобаний триндець з розмитненням телефону. Стандартна історія - укрпошта прислала сповіщення про необхідність надання документів на адресу (customs@ukrposhta.ua), куди я одразу направив всі скріни. Через 10 днів митниця відмовила у митному оформленні. Місяць часу статус по трек-номеру ніяк не міняється (почалася процедура митного оформлення...). написав скаргу на митницю з вимогою надати пояснення. Отримав цікаву відповідь, де, серед іншого, зазначено, що митним органом від оператора поштового зв’язку отримано письмову відмову від надання додаткових документів та митному органу в установлений
строк не надано документів чи відомостей, що підтверджують вартість товару. При цьому вони самостійно визначили вартість товару (на рівні 350 дол), але механіз подальшого розмитнення не написали. Після цього вже написав лист на Укрпошту з вимогою надати пояснення, чому направлені мною документи не передані на митницю та чому надана письмова відмова від надання додаткових документів. Поки чекаю відповідь, бо їх контакт-центр - це просто безпорадні котята, які не можуть надати відповідь по суті ні на одне запитання.
скільки коштував телефон? з купонами та без них
Алік зараз пише реальну вартість на посилці. в 99% там навіть не роблять розпакування
kilroy
Junior

Сообщение

movi: 24.07.2024 14:40Ну чувак, тебе кинули!! Бо коли все погашається купонами і ігровими то товар має коштувати 1 цент = 40 копійок! Ти переплатив десь у 2.5 разів!! :gigi:
Так це може доставка на 1 гривню назбиралась, якщо не помиляюсь, то ігрові кредити доставку не покривають.
Ответить