Перший трейлер Grand Theft Auto VI набрав 200 мільйонів переглядів

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
Nikoliasik_Zeus
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Пропоную обговорити Перший трейлер Grand Theft Auto VI набрав 200 мільйонів переглядів
величезні продажі незалежно від якості гри
2025 рік на консолях PlayStation 5 та Xbox Series
Оскільки під час анонсу не згадали PC, є підозри, що комп'ютерні гравці отримають гру значно пізніше.
вспомним классику :up:
Изображение
Halo_UA
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

забезпечені величезні продажі незалежно від якості гри.
Oh sh*t, here we go again :-P
dret09
Member
Аватара пользователя
Откуда: Харків

Сообщение

Найпереоціненіша серія ігор у всесвіті...
Lekrs
Member
Аватара пользователя

Сообщение

dret09: 15.07.2024 10:00 Найпереоціненіша серія ігор у всесвіті...
Чому?
dret09
Member
Аватара пользователя
Откуда: Харків

Сообщение

Lekrs: 15.07.2024 10:16
dret09: 15.07.2024 10:00 Найпереоціненіша серія ігор у всесвіті...
Чому?
Ну як на мене, то в цілому ігри від Рокстар, а особливо ГТА, є прикладом марнотратства. Це дуже дорогі ігри без якогось феєричного геймплею. Так, дуже багато деталей навколо, проробка світу, але люди не грають у какаючу коняку та усе таке інше. Я чим займався на початку гри - тим же займаюся й наприкінці. При чому механіки не змінюються.
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Halo_UA: 15.07.2024 09:47
забезпечені величезні продажі незалежно від якості гри.
Oh sh*t, here we go again :-P
за рокстар можна не турбуватись, це еталон геймдеву. рдр2 - все ще краща з існуючих ігор

Відправлено через 2 хвилини 47 секунд:
dret09: 15.07.2024 10:23
Ну як на мене, то в цілому ігри від Рокстар, а особливо ГТА, є прикладом марнотратства. Це дуже дорогі ігри без якогось феєричного геймплею. Так, дуже багато деталей навколо, проробка світу, але люди не грають у какаючу коняку та усе таке інше. Я чим займався на початку гри - тим же займаюся й наприкінці. При чому механіки не змінюються.
в рдр2 механік стільки, скільки в жодній грі нема і виконані на найвищому рівні. а що таке "феєричний" геймплей, цікаво послухати. деталізований, реалістичний світ є лише прекрасним доповненням. "Я чим займався на початку гри - тим же займаюся й наприкінці." - якісь приклади в індустрії де працює інакше
ZSX
Member

Сообщение

Зараз багато ігор роблять по шаблону і це як добре, так і погано. Добре, тому що гравці знають чого чекати. Погано, тому що набридає робити одне й те саме, особливо якщо воно зроблено лише для затягування часу.
Наприклад. Dead Island, Dying Light, Days Gone. Послідовна деградація. В кожній грі потрібно збирати усіляке сміття, але:
- в DI воно підсвічене і збирається по натисканню кнопки;
- в DL вже з'явилася окрема кнопка для підсвічування (хоча можно і без неї), розділення на збір по натисканню кнопки та пошук по утриманню кнопки;
- в DG вже без кнопки виживання складно збирати сміття, а без цього грати значно складніше (видалив цей непотріб після часу гри).
Та ж сама деградація буде і в GTA, затягування гри без потреби, гравці будуть робити одне й те саме десятками годин поки не набридне.
KimRomik
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Можливо в шостій частині будуть NPC з ШІ. На це буде прикольно подивитися та поугарати з їх тупості)
Cicero
Member
Аватара пользователя
Откуда: Червоноград

Сообщение

dret09: 15.07.2024 10:23
Ну як на мене, то в цілому ігри від Рокстар, а особливо ГТА, є прикладом марнотратства. Це дуже дорогі ігри без якогось феєричного геймплею. Так, дуже багато деталей навколо, проробка світу, але люди не грають у какаючу коняку та усе таке інше. Я чим займався на початку гри - тим же займаюся й наприкінці. При чому механіки не змінюються.
Якщо тобі не довподоби якийсь жанр чи конкретна гра - то просто пройди мимо, а не висловлюй свою компетентну думку щодо неї. На кожний товар - свій покупець. Не чув такого? А кількість проданий копій серії GTA говорять самі за себе. Я абсолютно не фанат цієї франшизи, але факт залишається фактом: гра продається - а отже затребувана.
waryag
Member
Аватара пользователя
Откуда: Суми

Сообщение

Enjthesilence: 15.07.2024 10:48рдр2 - все ще краща з існуючих ігор
В окремих моментах - безумовно. В інших - зовсім ні.
Enjthesilence: 15.07.2024 10:48в рдр2 механік стільки, скільки в жодній грі нема і виконані на найвищому рівні
І знову - не всі. Менеджмент зброї класний, а сама стрільба посередня: ніяких особливостей немає, імпакт слабкий, відмінностей між однотипною зброєю практично немає, патрони оказуалили, сповільнення часу максимально банальне, постановочні дуелі недалеко пішли від qte.
Стелс просто неробочий, від механік до постановки сцен.
Поштучний крафт - навіщо?
Сюжет розгортається неймовірно повільно, але він зроблений дійсно круто.

Відправлено через 4 хвилини 25 секунд:
ZSX: 15.07.2024 11:03в DG вже без кнопки виживання складно збирати сміття, а без цього грати значно складніше (видалив цей непотріб після часу гри).
Тобто ви фактично зупинилися на пролозі, перед початком цікавого, але робите висновки відносно всієї гри?

Відправлено через 1 хвилину 13 секунд:
ZSX: 15.07.2024 11:03Зараз багато ігор роблять по шаблону і це як добре, так і погано. Добре, тому що гравці знають чого чекати. Погано, тому що набридає робити одне й те саме, особливо якщо воно зроблено лише для затягування часу.
Наприклад. Dead Island, Dying Light, Days Gone.
Три різних гри, які об'єднує хіба що сюрвайвал та зомбі тематика. :shuffle:
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Enjthesilence: 15.07.2024 10:48 рдр2 - все ще краща з існуючих ігор

в рдр2 механік стільки, скільки в жодній грі нема і виконані на найвищому рівні.
О так, щоб облутати тумбочку, треба 3 кнопки натиснути. Гра дико нудна і затягнута. Полювання заради полювання. Приготування їжі заради приготування. Нескінченні діалоги на конику, які не можеш пропустити. І т.д. і т.п. Гра за шкалою "нудності" десь на рівні death stranding мабуть.
А GTA то взагалі для підлітків. І то не всіх.
7mindfields
Member
Аватара пользователя

Сообщение

dret09: 15.07.2024 10:23
Ну як на мене, то в цілому ігри від Рокстар, а особливо ГТА, є прикладом марнотратства. Це дуже дорогі ігри без якогось феєричного геймплею. Так, дуже багато деталей навколо, проробка світу, але люди не грають у какаючу коняку та усе таке інше. Я чим займався на початку гри - тим же займаюся й наприкінці. При чому механіки не змінюються.
Яскравий приклад людини, яка ігри від рокстару «проходить» по радіо :lol:
Геральт: 15.07.2024 11:44 О так, щоб облутати тумбочку, треба 3 кнопки натиснути. Гра дико нудна і затягнута. Полювання заради полювання. Приготування їжі заради приготування. Нескінченні діалоги на конику, які не можеш пропустити. І т.д. і т.п. Гра за шкалою "нудності" десь на рівні death stranding мабуть.
А GTA то взагалі для підлітків. І то не всіх.
Нефанат cdpr in a nutshell, куди тому «нудному» rdr2 до справжніх «еталонів» геймдеву у вигляді відьмака і кіберпанка, в яких окрім сюжету немає на що звернути увагу :laugh:
Последний раз редактировалось 7mindfields 15.07.2024 12:17, всего редактировалось 2 раза.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

7mindfields: 15.07.2024 11:58 Інше діло відьмак і кіберпанк, «еталони» геймдеву, в яких окрім сюжету немає взагалі нічого :laugh:
Звісно. Та ж Алхімія (і відповідно збиральництво) у відьмаку навіть дуже корисна. На відміну від РДР, де шкірки потрібні лише для кастомізації, а отже useless.
Аналогом гвінту є покер, але й він, як і вся гра, нудний до блювоти. Візьмемо ще "механіку швидкого переміщення" у грі з відкритим світом. От вам пара-трійка станцій, і ось вам кат-сцена на 15сек. І вистарчить з вас. На відміну від практично миттєвих телепортів в десятки місць у відьмаку/КПК. А цей трирівневий консольний інтерфейс? Ну пісня ж...похоронна...вашому ігровому часу. Загалом, РДР нічого цікавого крім сюжету запропонувати не може. От і затягує (штучно) ігролад. Але там і сюжет затягнутий, хех. І ні, що б ви не робили, ГГ...того, вріже дуба.
7mindfields
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Геральт: 15.07.2024 12:15
7mindfields: 15.07.2024 11:58 Інше діло відьмак і кіберпанк, «еталони» геймдеву, в яких окрім сюжету немає взагалі нічого :laugh:
Звісно. Та ж Алхімія (і відповідно збиральництво) у відьмаку навіть дуже корисна. На відміну від РДР, де шкірки потрібні лише для кастомізації, а отже useless.
Аналогом гвінту є покер, але й він, як і вся гра, нудний до блювоти. Візьмемо ще "механіку швидкого переміщення" у грі з відкритим світом. От вам пара-трійка станцій, і ось вам кат-сцена на 15сек. І вистарчить з вас. На відміну від практично миттєвих телепортів в десятки місць у відьмаку/КПК. А цей трирівневий консольний інтерфейс? Ну пісня ж...похоронна...вашому ігровому часу. Загалом, РДР нічого цікавого крім сюжету запропонувати не може. От і затягує (штучно) ігролад. Але там і сюжет затягнутий, хех. І ні, що б ви не робили, ГГ...того, вріже дуба.
В твоїх вологих мріях поляки зможуть створити рокстару (в даному випадку мова про rdr2) конкуренцію за допомогою хеірворксу, алхімії, гвинту і телепорту, серйозно? :lol:
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

7mindfields: 15.07.2024 12:21 В твоїх вологих мріях поляки зможуть створити рокстару конкуренцію за допомогою алхімії, гвинту і телепорту, серйозно? :lol:
До чого тут конкуренція, це ж не змагання. Але якщо ти з такого боку дивишся, то РДР2 пройшов за 3 підходи, за один не зміг. Відьмак/КПК пройшов двічі кожну. Тобто поляки виграли змаганння за мій час.
Алхімія, гвінт і телепорт це просто приклади, які спали на думку. Приклади складових ігроладу. Які реалізовані значно краще ніж у рокстара. От тобі ще: в РДР гра вбиває за вихід з квестового кола. Гра вбиває (інколи) при падінні з 2м висоти. А кожне таке "вбивство" це рестарт (тобто час). Ніякого занурення це не дає. Це просто витрата часу. Абсолютно штучна. Бо рокстари не можуть нагенерити контенту, яким би було цікаво займатись добровільно. От і генерять "примусовий".
7mindfields
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Геральт: 15.07.2024 12:28 Тобто поляки виграли змаганння за мій час.
Алхімія, гвінт і телепорт це просто приклади, які спали на думку.
Про що і мова, якщо це наведені найяскравіші приклади, які спали на думку, ще й після декількох проходжень, то мої співчуття cdpr, можна наступна спроба буде краще
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

waryag: 15.07.2024 11:43
Enjthesilence: 15.07.2024 10:48рдр2 - все ще краща з існуючих ігор
В окремих моментах - безумовно. В інших - зовсім ні.
Enjthesilence: 15.07.2024 10:48в рдр2 механік стільки, скільки в жодній грі нема і виконані на найвищому рівні
І знову - не всі. Менеджмент зброї класний, а сама стрільба посередня: ніяких особливостей немає, імпакт слабкий, відмінностей між однотипною зброєю практично немає, патрони оказуалили, сповільнення часу максимально банальне, постановочні дуелі недалеко пішли від qte.
Стелс просто неробочий, від механік до постановки сцен.
Поштучний крафт - навіщо?
Сюжет розгортається неймовірно повільно, але він зроблений дійсно круто.

Відправлено через 4 хвилини 25 секунд:
ZSX: 15.07.2024 11:03в DG вже без кнопки виживання складно збирати сміття, а без цього грати значно складніше (видалив цей непотріб після часу гри).
Тобто ви фактично зупинилися на пролозі, перед початком цікавого, але робите висновки відносно всієї гри?

Відправлено через 1 хвилину 13 секунд:
ZSX: 15.07.2024 11:03Зараз багато ігор роблять по шаблону і це як добре, так і погано. Добре, тому що гравці знають чого чекати. Погано, тому що набридає робити одне й те саме, особливо якщо воно зроблено лише для затягування часу.
Наприклад. Dead Island, Dying Light, Days Gone.
Три різних гри, які об'єднує хіба що сюрвайвал та зомбі тематика. :shuffle:
"відмінностей між однотипною зброєю практично немає" - не те що б для тієї епохи вибір був занадто великий, в силу сетінгу вибір більш ніж достатній. я погоджусь, що є недоліки, але комплексно гри такого рівня просто більше нема, це факт з яким не посперечаєшся.
Kanjo
Member

Сообщение

7mindfields: 15.07.2024 12:38
Геральт: 15.07.2024 12:28 Тобто поляки виграли змаганння за мій час.
Алхімія, гвінт і телепорт це просто приклади, які спали на думку.
Про що і мова, якщо це наведені найяскравіші приклади, які спали на думку, ще й після декількох проходжень, то мої співчуття cdpr, можна наступна спроба буде краще
Ловко ты его :laugh:
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Геральт: 15.07.2024 11:44
Enjthesilence: 15.07.2024 10:48 рдр2 - все ще краща з існуючих ігор

в рдр2 механік стільки, скільки в жодній грі нема і виконані на найвищому рівні.
О так, щоб облутати тумбочку, треба 3 кнопки натиснути. Гра дико нудна і затягнута. Полювання заради полювання. Приготування їжі заради приготування. Нескінченні діалоги на конику, які не можеш пропустити. І т.д. і т.п. Гра за шкалою "нудності" десь на рівні death stranding мабуть.
А GTA то взагалі для підлітків. І то не всіх.
Просто не твій темп гри, ось і все. Але навіть так не вийде відмінити факт супер високого рівня акторської гри, анімацій та й загального рівня якості гри. Про твої вподобання шикарного опенворлду серії АС я вже чув, то еталон дійсно, десь нарівні хорайзену то ігри точно не для підлітків ;)
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

7mindfields: 15.07.2024 12:38 Про що і мова, якщо це наведені найяскравіші приклади, які спали на думку, ще й після декількох проходжень, то мої співчуття cdpr, можна наступна спроба буде краще
Не найяскравіші, а ті, що найбільше вибішували в РДР2. І аналог яких є в Відьмаку. В поляків кожна наступна спроба краща за попередню ;) Фантом ліберті ніби на продажі не скаржився, як і на відгки.
Enjthesilence: 15.07.2024 12:43 Просто не твій темп гри, ось і все. Але навіть так не вийде відмінити факт супер високого рівня акторської гри, анімацій та й загального рівня якості гри. Про твої вподобання шикарного опенворлду серії АС я вже чув, то еталон дійсно, десь нарівні хорайзену то ігри точно не для підлітків ;)
Не знаю, що ти розумієш під "загальний рівень якості гри". Сюжет є, і за "акторською" грою він нічим не краще ні за відьмака ні за КПК. Та навіть перша Сенуа може потягатись, де дійно була акторська гра (але то коридорка, тому можемо знехтувати). Другорядні квести там +/- такі самі як і вбільшості аРПГ "принеси-подай". Є кілька цікавих, але знову ж таки і в поляків вони є. Є безглуздий грінд (кістки для археолога, наприклад). І є просто тонни балачок ні про що. І десятки хвилин (якщо не години) безглузді скачки з балачкою разом. Коли прискоритись не можеш і скіпнути не можеш.

А мій еталон - вибір складових геймплею. Де я граю у гру, а не дивлюсь 15сек однаковий ролик про поїзд, 5сек лутаю труп.
В РДР є навіть стрілянина, але з легальним чітом - сповільненням. Челенджу нема. Гра проходиться на стартовій конячці і зі стартовою зброєю. Сетів нема. Прокачка накурена. Фактично то кіношка (для когось може бути цікава). З певними вставками ігроладу, де гравцю люб'язно дозволяють інколи щось навіть зробити самостійно, не забуваючи тримати його в рамках.
Ответить