Embracer Group закрила студію Piranha Bytes — розробників Gothic, Risen і Elex

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

Phos4: 09.07.2024 06:34 kairo
Цікава у вас вибірка вийшла для того щоб порівняти зі студією в 100 чоловік, дубовими і глбчними можна взагалі що завгодно назвати, в тому числі і добру половину творінь тих студій які зверху названі.
Усі названі мною студії рівно так само починали із маленьких колективів, робили якісні ігри, поступово прогресували, та стали одними із кращих в індустрії. Ті ж Ларіани спочатку робили непогані ігри Дівініті, потім шикарну Original Sin 2 та після неї шедевральну БГ3. Піран'ї ж застрягли в 2002-му.
waryag
Member
Аватара пользователя
Откуда: Суми

Сообщение

Impulse101: 09.07.2024 07:44Ігри, деяким з яких по 20+ років, і в котрі до сих пір грають, є живе комьніті яке пилить моди - посередні? Ок, будемо знати :lol:
На свій час у них були непогані ігри з цікавими ідеямм. Але індустрія розвивалася , а вони деградували...
Ostin
Member

Сообщение

waryag: 09.07.2024 12:46вони деградували...
Не тільки вони. Якщо брати якихось біоваре чи авторів морровінду, то спільнота теж кричатиме, що всюди деградація станом на сьогодні.
От взяти сучасний конвеєр від юбісофт. Можна об'єктивно доводити, що їх ігри кращі за піраніївські. І я погоджусь. Але я б краще переграв різен чи перший елекс чи навіть якусь із готик, ніж осилив хоча б один ассассін :-P
Тому я можу сказати, що закрилась одна із студій, яка робили ігри персонально для мене. Колись, давно)
Последний раз редактировалось Ostin 09.07.2024 13:07, всего редактировалось 2 раза.
BravoLA
Member

Сообщение

Тут от многих ускользает один момент, с пираньи, раньше ушли ее руководители, и стех пор, обычные разработчики, которые всегда лучше знают, а не то что "тупое" руководство что делать. Показало, на что способно, а именно окончательно убило студию, и показали что они нафиг некому не нужны.
А "плохие" руководители отрыли студию и уверен получат финансирование. :laugh:
igorKL
Junior

Сообщение

Від цієї студії нічого окрім імені не залишилось, справжня піраха давно розпалась, мені жаль тих людей які не отримали того що заслуговували за таку велику гру як готика, а сучасна піраха мене мало хвилює, але ніщо не вічне, надіюсь з трупа готики зможуть зробити хоча б хороший ремейк, на близький до оригіналу я не надіюсь, хоча поляки довели архолосом що це можливо але то було на двигуні який не вимагав таких зусиль як сучасні ігри, мені здається без грошей як в рокстар не можливо зібрати бюджет щоб і сюжет і геймплей і графіка і музика були на достойному рівні і шоб без дочасних геймпасів і іншого сатанізму
Последний раз редактировалось igorKL 09.07.2024 14:23, всего редактировалось 1 раз.
Барбарис
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

Ostin, та що там такого унікального, можна вже написати?
І які ще більші мінуси?
washburn_t15
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Shaolin_Style: 08.07.2024 17:34 на самом деле если их сейчас перекупит Microsoft, то получит довольно дешевый ресурс который будет пилить им игры A+ класса.
Нет, игры пиранья делать не умеет, да и у микрософта огромные проблемы с контролем качества.
Shaolin_Style
Member
Аватара пользователя
Откуда: Wakanda

Сообщение

washburn_t15: 09.07.2024 14:55 да и у микрософта огромные проблемы с контролем качества.
С первой половиной предложения я бы поспорил, так как Пираньи делают хорошие, пускай и нишевые aRPG. Но вот со второй частью определенно точно сложно не согласиться.
waryag
Member
Аватара пользователя
Откуда: Суми

Сообщение

Ostin: 09.07.2024 13:05Не тільки вони. Якщо брати якихось біоваре чи авторів морровінду, то спільнота теж кричатиме, що всюди деградація станом на сьогодні.
От взяти сучасний конвеєр від юбісофт. Можна об'єктивно доводити, що їх ігри кращі за піраніївські. І я погоджусь. Але я б краще переграв різен чи перший елекс чи навіть якусь із готик, ніж осилив хоча б один ассассін :-P
У випадку з біоваре і бетездою мало місце оказуалення в обмін на розширення аудиторії і продажі, а тут просто студія повільно загиналася.
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

waryag: 09.07.2024 06:37
Enjthesilence: 08.07.2024 21:53 та нормально там все у геймпасі, останній xbox showcase все показав.
Друга Зенуа показала, що системні проблеми з контролем якості ігор навіть не почали вирішуватися.
Графоній топовий, але більше нічого немає. Задумку, що продала оригінальну гру, втратили, і не зробили нічого на заміну: сюжет, геймплей, все посереднє, ще й надзвичайно коротке. І це вже у нормальному бюджеті.
дати грошей і свободу розробнику - погано, не контролюють
контролюють, вносять свої корективи - погано нема свободи у розробника
сенуа вийшла такою не через хвох, а через ніндзя теорі, які вирішили 2 рази випустити одну й ту саму гру
а так в чому проблема? дали бабки, дали гру з першого дня за 3 копійки у геймпасі, що вам не подобається? подивіться які ігри там у соні будуть в найближчий рік-два і який там прайс
Phos4
Member
Аватара пользователя
Откуда: Луцьк

Сообщение

kairo
Вас послухати то все нішеве повинно згинути тому що є дарксоулс і кіберпанк.
waryag
Member
Аватара пользователя
Откуда: Суми

Сообщение

Enjthesilence: 09.07.2024 17:53дати грошей і свободу розробнику - погано, не контролюють
контролюють, вносять свої корективи - погано нема свободи у розробника
Потрібен баланс. Просто у майків це далеко не перший випадок, коли студії роблять щось майже нікому не потрібне.
І як поганий жарт - розпуск творців хай-фай раш через погані фінансові результати (а якими вони мали бути без маркетингу і з релізом у геймпасі?)

Enjthesilence: 09.07.2024 17:53сенуа вийшла такою не через хвох, а через ніндзя теорі, які вирішили 2 рази випустити одну й ту саму гру
Проблема саме в тому, що не змогли ні витримати рівень першої частини, ні замінити нові ідеї старими.
Последний раз редактировалось waryag 09.07.2024 19:54, всего редактировалось 1 раз.
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

Phos4: 09.07.2024 19:22 kairo
Вас послухати то все нішеве повинно згинути тому що є дарксоулс і кіберпанк.
В якому місці ви це прочитали? Соулси до певного моменту були нішевими іграми. Ларіани так само випускали нішеві CRPG до поки не прийшли до широкого визнання із DOS2 та BG3. І таких прикладів море: Hollow Knight, Frostpunk, Subnautica. Просто треба нормально робити, а не доїти концепцію гри 2001-го двадцять років практично без розвитку.
Phos4
Member
Аватара пользователя
Откуда: Луцьк

Сообщение

kairo
Соулси еволюцонували від оригінального демон соулса ще менше ніж елекс еволюціонував від готики, але ніхто не каже що вони мають згинути.
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

Phos4: 09.07.2024 22:16 kairo
Соулси еволюцонували від оригінального демон соулса ще менше ніж елекс еволюціонував від готики, але ніхто не каже що вони мають згинути.
А ви грали в Демон Соулс, для початку? Фроми крім серії ДС випустили Бладборн, Секіро і врешті-решт Елден Рінг. І це не рахуючи серії Арморед Кор. Питання не в тому, що хтось має згинути, а в тому, що треба розвиватись та випускати якісний продукт і в багатьох студій це виходить, навіть в нішевих напрямках, а Піраньї так і застрягли на початку 2000х.
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

kairo: 09.07.2024 22:32
Phos4: 09.07.2024 22:16 kairo
Соулси еволюцонували від оригінального демон соулса ще менше ніж елекс еволюціонував від готики, але ніхто не каже що вони мають згинути.
А ви грали в Демон Соулс, для початку? Фроми крім серії ДС випустили Бладборн, Секіро і врешті-решт Елден Рінг. І це не рахуючи серії Арморед Кор. Питання не в тому, що хтось має згинути, а в тому, що треба розвиватись та випускати якісний продукт і в багатьох студій це виходить, навіть в нішевих напрямках, а Піраньї так і застрягли на початку 2000х.
балдборн, елден рінг сильно відрізняються від серії дс? абсолютно ідентична схема ігор. секіро - дійсно вдалий експеримент. там і стелс і вертикальний геймплей, абсолютно інша бойова система, існуючий сюжет, в цілому дійсно інша (краща) гра, але бабок мало приносить ніж хайпанутий елден рінг. а так ну з часів демон соулс не те щоб прям глобально щось мінялось в їх іграх.
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

балдборн, елден рінг сильно відрізняються від серії дс?
Бладборн має більш швидкісний геймплей та зовсім інший лор, для багатьох ББ, це найкраще, що зробили Фроми. ЕР перейшов на відкритий світ, що до цього ніхто в даному піджанрі не робив.
часів демон соулс не те щоб прям глобально щось мінялось в їх іграх.
Коли вийшов рімейк Демон Соулс усі оглядачі, за якими слідкую, відмітили, що гра хоч і знакова для Фромів, але все ж наступні ігри далеко пішли і Демон Соулс на 2020-й рік відчувається застарілим.
fantomrulezz
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

kairo: 10.07.2024 01:49Бладборн має більш швидкісний геймплей та зовсім інший лор
Нє, ну інший лор це серйозно :lol: От в Готіці, Risen та Elex же лор зовсім однаковий.
Тому Піраньї так і застрягли на початку 2000х, а Фроми так розвивалися, так розвивалися, он вже навіть лок 30 фпс в ігри не ставлять :lol:

Изображение


Демон соулс, дарк соулс, бладборн, елден рінг - зроблені по абсолютно однаковим лекалам: однаковий геймплей (симулятор перекатів), однакова повна відсутність повноцінного сюжету, однаковий підхід до лору (його треба шукати з лупою в описі предметів), однаково всраті квести з неочевидним та непрогнозованим проходженням (застосуй перед npc розмовляючу голову, щоб пройти квест, лол, на планеті рівно нуль людей які можуть здогадатись це зробити без гайдів).
Відкритий світ в елден рінгу зроблений до неможливості хріново і краще б вони залишили коридори.
Єдина action rpg від Фромів, яка хоч якось відрізняється від базової формули демон соулс - це секіро.
P.S. До речі РаданоМікелла - це мабуть найдушніший бос у всіх іграх Мімодзакі. Після Бейла я думав, що не все втрачено і він в стані зробити боса, якого буде саме цікаво вбивати, а не просто важко. Але ніт. Shadow of the Erdtree - 3/5 (якщо сам Elden Ring - 4/5). Звідки вилізли оті порівняння з Blood and Wine мені взагалі незрозуміло, воно і поруч не валялось.
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

fantomrulezz: 10.07.2024 09:29
kairo: 10.07.2024 01:49Бладборн має більш швидкісний геймплей та зовсім інший лор
Нє, ну інший лор це серйозно
Заходимо на друге коло?))
Демон соулс, дарк соулс, бладборн, елден рінг - зроблені по абсолютно однаковим лекалам
Якщо ці ігри вам абсолютно однакові, то ми маємо Секіро та серію Арморед Кор, яка кардинально відрізняється від соулсів.

Головний показник того, наскільки хороший продукт робить студія - продажі та оцінки гравців. Ігри Фромів мають шалені продажі та величезну фанатську базу, так як ніхто краще за них соулслайк так і не зміг випустити. Піраньї з роками випуску посередніх ігор, розгубили останніх своїх фанатів. Я теж колись був фанатом Готік, але в те, що вони випускали останні двадцять років, не готовий грати, тому закриття студії, логічний для мене результат.
Reverse_rain
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Хм, цікаво... А готіка 3 запуститься на 11 вінді? Треба спробувати і знову знайти 12 вогняних келихів))

Добре все ж що ремейк першої частини робить інша студія, і закриття піраньї не зашкодить розробці.
Ответить