Предлагаю обсудить Масштабну рольову гру The Wayward Realms запустять до кінця 2025 року
Задумка непогана, але вигладає як ранній доступ на 5 років
Последние статьи и обзоры
Новости
Масштабну рольову гру The Wayward Realms запустять до кінця 2025 року
-
Seraphim
Member
-
Vatrushka
Member
- Откуда: Дніпро
Суцільна пустота і вторинність
-
Kashtan
Member
- Откуда: Яготин
Удачі авторам. Шляхом стар сітізена сподіваюсь не підуть.
-
Blackintrad
Member
Доки ШІ не почне писати адекватні квести, це неможливо реалізувати.
Простір повинен бути наповнений активностями, а не бути просто поляною з мобами, як в ММО іграх.
ТОму перший коментатор правий - ранній доступ до моменту, поки гра не застаріє і не помре.
Простір повинен бути наповнений активностями, а не бути просто поляною з мобами, як в ММО іграх.
ТОму перший коментатор правий - ранній доступ до моменту, поки гра не застаріє і не помре.
-
Барбарис
Member
- Откуда: Вінниця
Виглядає наче Облівіон.
-
Tesseract
Member
Реалізували б якусь взаємодію між різними ігровими серверами, і вписали це в лор гри, бо MMO з невеличкими відокремленими сервачками уже усім набридли. Наприклад можна було б сказати, що внаслідок магічного катаклізму світ "тріснув" і розлетівся на багато окремих осколків, велика кількість з яких ще й мають паралельні версії. Осколки є нестабільними і чим більше у ньому користувачів магії, тим дорожчим є портал на нього, а також збільшується ймовірність, що осколок випадковим чином трісне на дві паралельні версії, кожна з яких забере половину людей. Таким чином можна було б вписати серверний лоад балансінг в лор гри. Також можна було б сказати, що магія на різних осколках має різні відтінки як і люди що народилися на них. Якщо людина з магією певного кольору потрапляє на осколок іншого кольору, то на неї діють різні негативні ефекти, включаючи розщеплення часу, коли людина може думати що успішно ухилилась від удару, а через секунду бачить що пропустила його. В даному випадку за кольором звичайно ж приховане географічне розташування реальних серваків, а розщеплення часу - це звичайний лаг, при грі на віддаленому сервері. Ну а щоб це не було просто текстом в лорі, на який усі забили, осколки різного кольору можуть мати дещо різні ресурси, які приваблюватимуть гравців з інших регіонів/кольорів. Неідеальний баланс між ігровими персонажами можна фіксити системою астрології, як в стареньких Героях, коли різні магічні закляття та зброя отримують невеликі бусти на короткий час. Подібним чином можна обіграти в лорі та ігрових механіках майже будь-яке технічне обмеження гри з єдиним світом, складною системою класів, крафту, економікою і чим завгодно ще. Треба лише мати хороших сценаристів та гейм дизайнерів.
-
Yalg
Member
Зачем там UE5 если оно выглядит как обычная поделка студентов на UE3?
-
MqM
Member
- Откуда: Україна
Думаю ue3 вже не ліцензується і там була зовсім інша модель ліцензуванняYalg: ↑ 04.07.2024 06:33 Зачем там UE5 если оно выглядит как обычная поделка студентов на UE3?
-
zaqik
Member
- Откуда: Душниличі
Так оно онлайновое штоле? Не, я прочитал заголовок - вот это вот "запустит", но в тексте подтверждения не нашёл.різними ігровими серверами