Опенсорс вигадали хитрі корпорати щоб всякі маргінали на них на шару працювалиNouriel: ↑ 25.03.2024 16:22Майбутнє за опенсорсом
Последние статьи и обзоры
Новости
Технологія AMD FSR 2.2.2 стане базовою для API Microsoft DirectSR
-
Scoffer
Member
-
Soto
Member
- Откуда: Украина
научатся кеш лепить в три слоя, и назовут это 4D-cachVpupkin: ↑ 25.03.2024 16:32 От отсталой Амуде очень будущим пахнет?
-
anyname
Member
Маск також так міркував й донатив , а тепер судиться.Nouriel: ↑ 25.03.2024 16:22Майбутнє за опенсорсом, нвідією і не пахнеbombeybox: ↑ 25.03.2024 15:23Майбутнє - за вектором, який задала Nvidia
Відправлено через 13 хвилин 20 секунд:Бо його на гітхабі виклали, коли вже грошики доїти не змогли. Так би його і не було ніде.bombeybox: ↑ 25.03.2024 15:23PhysX є невід'ємною частиною Unreal Engine \ Red Engine \ 4A Engine \ Northlight engine і ще з десятка рушіїв, яких назви ти і не знаєш, лол І це, на секундочку, - рушії які видають НАЙКРАЩИЙ графоній на теперішній час!
-
kairo
Member
- Откуда: Україна
Майбутнє, яке так і не наступило))Nouriel: ↑ 25.03.2024 16:22 Майбутнє за опенсорсом, нвідією і не пахне
-
Sanc
Member
"PhysX є невід'ємною частиною Unreal Engine \ Red Engine \ 4A Engine \ Northlight engine і ще з десятка рушіїв", які працюють на консолях АМД уахахаbombeybox: ↑ 25.03.2024 15:23PhysX є невід'ємною частиною Unreal Engine \ Red Engine \ 4A Engine \ Northlight engine і ще з десятка рушіїв, яких назви ти і не знаєш, лол І це, на секундочку, - рушії які видають НАЙКРАЩИЙ графоній на теперішній час!Sanc: ↑ 25.03.2024 12:02DLSS піде в слід за PhysX, коли аналог амд і майкрософту витіснив його повністю на смітник історії
Те, що GPU Accelerated PhysX Particles та умовний Hairworks більше не застосовується - то вже питання до маркетингового відділу зелених. Розробник не буде за кошти видавця впроваджувати його окремо в ПК-реліз у відриві від консольного, до такого треба "спонукати", раніше зелені це робили, тепер - забили.
DLSS - найркащий апскейлер по якості, найкраща генерація по стабільності, найчіткіший денойзер по факту. І це вже не говорячи про найбільше охоплення ігор.
Єдине що тут піде на смітник історії - оффлайн-апскейлер і шарпер по типу FSR 1-2\CAS. Intel це зрозуміли першими, тепер підтягуються і Sony з Майкрософтом. Майбутнє - за вектором, який задала Nvidia
Те саме чекає і DLSS, яке подерибанять і включать в АРІ ДХ12 і Vulkan, після чого воно стане "невід'ємною частиною Unreal Engine \ Red Engine \ 4A Engine \ Northlight engine і ще з десятка рушіїв"
Найкраща по якості - дуже спірно, XESS місцями на голову його краще (правда дає не +50% фпс, а всього 10-15%), а в русі там веселуха.
Добре себе показує DLSS лише в 4К і в якості згладжування в 2К де э найкращим бустером, але XESS\FSR2.2 теж недалеко пішли.
Реальна перевага була у DLSS2 над FSR1, тут без питань, але час іде.
FSR можна взагалі в будь-яку гру прикрутити модом, так що по охопленню з АМД паритет, дує тільки XESS.
Відправлено через 13 хвилин 48 секунд:
Ну приїхали, а нічого що спочатку АМД впровадила FreeSync в опенсорсному вигляді, а уже опісля було включено його в стандарт DisplayPort як AdaptiveSync?vmsolver: ↑ 25.03.2024 13:57Это не верная аналогия, Нвидиа первая представила нейросетевой апскейлер/АА, потом все подтянулись, FreeSync же маркетинговое название Adaptive-Sync стандарта DisplayPort 1.2a, АМД ничего не изобретала, а использовала уже готовую фичу стандарта, а Gsync самостоятельная разработка Нвидиа, со своей железкой и прочее, вышедшее на рынок первым. То что вы там что-то не помните не означает что не помнят другие.Sanc: ↑ 25.03.2024 13:26 FreeSync уже забули і нвідієвський аналог, назву якого я уже і згадати не можу.
Совсем иная ситуация, Майкрософт сделала интерфейс апскейлера частью стандарта, сами апскейлеры будут разные и их будет много, Майкрософт делает стандартный интерфейс для них в своей инфраструктуре, а не сами апскейлеры, но берёт ФСР как дефолтный апскейлер, вот если другого не хотим подключать, есть дефолтный, вот им будет ФСР.Sanc: ↑ 25.03.2024 13:26 От буде та сама історія, АМДшний FSR стане базою в яку доллють фрагменти DLSS i XESS - після чого то стане новим стандартом.
Консолі працюють на АМД, бабло з ігр капає в більшості з консолей, а значить вони задаватимуть тренд.
DLSS и XESS никуда не денутся.
І скільки ваше G-Sync коштувало? +150 баксів з монітора проти +10баксів у FreeSynca.
G-sync comaptible на моніторах без чіпу це AdaptiveSync впроваджений АМД
-
maxafon
Member
прикрутити FSR2 так само по складності як і DLSS/XeSS/TAA бо вони використовують однакові вхідні дані: попередній апскейлнутий кадр, поточний в даунскейлі, і motion vectors.Sanc: ↑ 25.03.2024 18:16 FSR можна взагалі в будь-яку гру прикрутити модом
В DLSS є багато інших опціональних вхідних параметрів які допомагають краще реконструювати кадр
і не у всі ігри так просто прикрутити сучасний апскейл: багато ігор не використовують motion vectors на етапі пост-процесінгу (наприклад гта5) і тому для таких ігор потрібно розбирати весь рендер пайплайн і додавати генерацію цих векторів вручну + потрібно відсіювати момент коли починає малюватись юзер інтерфейс щоб його не апскейлити
це я як автор моду фср1 для гта5 кажу
-
Enjthesilence
Member
- Откуда: Київ
ахах дуже цікаво на це подивитись, особливо зараз коли амд так туго намагається створити "непотріб в смітник історії" длсс, але виходить максимально всрато, тут навіть у інтела краще виходитьSanc: ↑ 25.03.2024 12:02 Пропоную обговорити Технологія AMD FSR 2.2.2 стане базовою для API Microsoft DirectSR
DLSS піде в слід за PhysX, коли аналог амд і майкрософту витіснив його повністю на смітник історії
Відправлено через 3 хвилини 44 секунди:
щось ти плутаєш. Тому що амд дублював свого часу G sync, а тепер намагається длсс. Все імплементує інвідія, а червоні намагаються наздогнати. дуже товстоSanc: ↑ 25.03.2024 13:26FreeSync уже забули і нвідієвський аналог, назву якого я уже і згадати не можу.vmsolver: ↑ 25.03.2024 12:50
Никуда он не уйдёт, в стандарте прописан интерфейс, к нему подключатся DLSS или любые другие апскейлеры/улучшайзеры, в том числе и от АМД.
Что касается PhysX, он никуда не ушел, с расширенной физикой наигрались и поняли что это не геймченжер, по минимуму её оставили, но серьёзно вкладываться в её поддержку дураков нет, также нет дураков и среди пользователей, чтобы платить за отдельную железяку или дополнительную мощность, чтобы.. а чтобы что?
Бочки и так разбиваются, стены разламываются, грязь и следы на снегу оставляются, флаги и одежда колышется и т.д., то что получить сравнительно просто осталось со времён PhysX, что сложно и особо ничего не поменяет - попросили на выход, потому как дураков делать дурную работу нет, им надо чтобы игра окупилась, а не просто что-нибудь начудить и обанкротиться, крутая физика не выгодна, потому физика и такая какая есть.
Когда-то это изменится, но сейчас если игре реально нужна физика, а открытые библиотеки не помогают то разрабы или их адаптируют, или пишут специализированную под свою задачу библиотеку, обычно это симуляторы чего-либо, и то вкладываются в какие-то конкретные эффекты, а не во всё подряд.
А сделать честный физический движок для просчёта сцены или даже всего мира у ПК пупок развяжется, а консоли же с визгом забьются под лавочку, физика сложна в общем виде, требует существенных вычислительных мощностей для регулярного обсчёта сцены с высокой частотой, иначе поведение будет не правильное, с глюками и прочими недостатками.
От буде та сама історія, АМДшний FSR стане базою в яку доллють фрагменти DLSS i XESS - після чого то стане новим стандартом.
Консолі працюють на АМД, бабло з ігр капає в більшості з консолей, а значить вони задаватимуть тренд.
-
vmsolver
Member
Та неужели? FreeSync это 2015-й. А AdaptiveSync:Sanc: ↑ 25.03.2024 18:16Ну приїхали, а нічого що спочатку АМД впровадила FreeSync в опенсорсному вигляді, а уже опісля було включено його в стандарт DisplayPort як AdaptiveSync?
Adaptive-Sync is a proven and widely adopted technology. The technology has been a standard component of VESA's embedded DisplayPort (eDP) specification since its initial rollout in 2009. As a result, Adaptive-Sync technology is already incorporated into many of the building block components for displays that rely on eDP for internal video signaling. Newly introduced to the DisplayPort 1.2a specification for external displays, this technology is now formally known as DisplayPort Adaptive-Sync
-
taras_cs
Member
- Откуда: Варшава-Київ-Дніпро
DirectSR не замінить DLSS, це просто інтерфейс для всіх апскейлерів.kalakawa: ↑ 25.03.2024 12:54і це буде велика втрата, враховуючи що альтернатив длсс серед згладжувань та інструментів підвищення фпс поки не існує.Sanc: ↑ 25.03.2024 12:02DLSS піде в слід за PhysX, коли аналог амд і майкрософту витіснив його повністю на смітник історії
хіба що, чутки, про те що амд переведе фср на тензорні ядра та зробить з нього реконструктор замість апскейла, набудуть дійсності, тоді був би сенс всі згладжування та фпс-бустери під фср підігнати, так
Спираючись на те, яка в юзера в/карта та які дані передає конкретна гра до інтерфейсу DirectSR:
1. Якщо тільки поточний кадр, тоді FSR 1.0
2. Якщо ще й вектори руху + попередній кадр, тоді користувачеві запропонують FSR 2.2, XeSS, DLSS 2.0
3. Додаткова інформація і RTX 4000 - відповідна версія DLSS.
Ціль - можливість гнучко апгрейдити та задавати нові апскейлери для вже зібраної гри (якщо ця гра реалізує відповідний интерфейс, звісно)
-
zaqik
Member
- Откуда: Душниличі
Поправлено по состоянию на 2028, когда для лоу-поли моделек в мутных текстурках из 1998-го с апскейлом от 720р нужна будет 8090тй.vmsolver: ↑ 25.03.2024 12:50 Что касается лучей, он никуда не ушел, с расширенной освещением наигрались и поняли что это не геймченжер, по минимуму её оставили, но серьёзно вкладываться в её поддержку дураков нет, также нет дураков и среди пользователей, чтобы платить за отдельную ядра или дополнительную мощность, чтобы.. а чтобы что?
Вода и так отражает и т.д., то что получить сравнительно просто осталось со времён бампинга, что сложно и особо ничего не поменяет - попросили на выход, потому как дураков делать дурную работу нет, им надо чтобы игра окупилась, а не просто что-нибудь начудить и обанкротиться, крутая лучи не выгодна, потому лучи и такая какая есть.
Хочу сказать, что ещё недавно все грезили фотореализмом, но куда-то не туда свернули. Понятно, что ни без физики, ни без лучей его не достигнуть, но вместо плавного внедрения новых технологий хуанг открыл дверь с ноги с криком "лутщи, посоны!!1" и все забили на всё остальное, мол, сегодня ж лучи главное. Забили и на физику, вот как раз типа "та вы с ума сошли, нормальную физику/текстуры/модели/всё вместе ничто не потянет", удобно забыв что лучи тоже ничего не тянет, но как ещё оправдывать корявые модели и тормоза? А тут вообще повезло - апскейлинг появился, можно ещё меньше стараться. Завтра ещё поверх всего этого ИИ шлифанут, и что от тех игр останется?..
-
vmsolver
Member
Оо, у нас гость из будущего, ну или из дурки, судя по потоку сознания точно не первое ))zaqik: ↑ 25.03.2024 22:27 Поправлено по состоянию на 2028, когда для лоу-поли моделек в мутных текстурках из 1998-го с апскейлом от 720р нужна будет 8090тй.
Хочу сказать, что ещё недавно все грезили фотореализмом, но куда-то не туда свернули. Понятно, что ни без физики, ни без лучей его не достигнуть, но вместо плавного внедрения новых технологий хуанг открыл дверь с ноги с криком "лутщи, посоны!!1" и все забили на всё остальное, мол, сегодня ж лучи главное. Забили и на физику, вот как раз типа "та вы с ума сошли, нормальную физику/текстуры/модели/всё вместе ничто не потянет", удобно забыв что лучи тоже ничего не тянет, но как ещё оправдывать корявые модели и тормоза? А тут вообще повезло - апскейлинг появился, можно ещё меньше стараться. Завтра ещё поверх всего этого ИИ шлифанут, и что от тех игр останется?..
- свернули именно туда куда и как надо, в фотореализм и универсальность
- сделали это плавно, внедрив гибридный рендер, объединяя сильные стороны растера и РТ.
- физику внедрили до лучей, посмотрели и прослезились, поняв что нужно то и оставили.
- на физику не забили, а сконцентрировались на том что реально нужно и можно быстро считать на доступном желез.
- лучи начали тянуть используя аппаратное ускорение и гору оптимизаций, это повод перейти на гибридный рендер для плавного перехода, и это было реализовано с первой крупной переделкой архитектуры, это был Тьюринг (Ампер, Ада Лавлейс это доработки архитектуры Тьюринг).
- в данный момент в играх есть как физика так и лучи, даже в консолях.
- апсейлинг появился уже очень давно, вот эти шахматки на консолях это оно, если покапаться наверняка и до этого много чего было сделано, но сейчас это внедрили и в ПК, сделала это Nvidia и сразу по-новому, с нейросетями, чего ранее не использовалось, DLSS стал стандартом, его повторили все кому не лень и его популярность всё говорит сама за себя.
- не завтра шлифанут ИИ, а это было сделано сразу, первые две буквы названия DLSS это deep learning - мать и отец того, что по ошибке сейчас называют ИИ, и то в виде больших языковых моделей.
- технологии переиспользования информации с предыдущих кадров на самом деле прорыв, зачем сто раз в секунду вычислять одно и тоже, ГГ в игре практически не меняется, если нейросети будут генерировать вид персонажа когда он повернулся 0.05 градуса, сместилась нога и так далее, это сильно быстрее, нейросети надо просто скормить массив данных, сама она тоже является компактным массивом данных, это всё считать из памяти очень быстро, всё находится очень локализовано, а вычисления простые, рендер же это куча разнородных операций с доступом к случайным данным, это невозможно оптимизировать до простоты вычисления (inference) нейросети, здесь нейросети выигрывают стратегически, это не перебить, а вы, вместо того чтобы подумать, пишите ерунду космической глупости.
-
deserteagle777
Member
- Откуда: Дніпро
нащо та фізика , коли можна зробити батлпасс і стригти хом'яків ?Scoffer: ↑ 25.03.2024 12:07 Sanc
От тільки повноціної заміни PhysX так і не впровадили, і тепер ми маємо ігри без фізики.
-
Afit
Member
- Откуда: Запорожье
В метро тоже круто physx реализован. дымка реагировала на движение.
-
Yaroslav308
Member
Ну фактически таких параметра только 2:maxafon: ↑ 25.03.2024 18:31В DLSS є багато інших опціональних вхідних параметрів які допомагають краще реконструювати кадр
- pInExposureTexture, у AMD это exposure
- pInBiasCurrentColorMask, у AMD для борьбы с аналогичными проблемами нужны 2 отдельные текстуры reactive и transparencyAndComposition
Есть ещё несколько параметров в самом конце, но они только
и сейчас для простого геймера от них никакой пользы.To allow for future compatibility and ease ongoing research by NVIDIA
- спойлер
-
Sanc
Member
Типовий фанатик Хуанга і Нвідії, їх ікону в хаті ще не поставив?Enjthesilence: ↑ 25.03.2024 20:42ахах дуже цікаво на це подивитись, особливо зараз коли амд так туго намагається створити "непотріб в смітник історії" длсс, але виходить максимально всрато, тут навіть у інтела краще виходитьSanc: ↑ 25.03.2024 12:02 Пропоную обговорити Технологія AMD FSR 2.2.2 стане базовою для API Microsoft DirectSR
DLSS піде в слід за PhysX, коли аналог амд і майкрософту витіснив його повністю на смітник історії
Відправлено через 3 хвилини 44 секунди:щось ти плутаєш. Тому що амд дублював свого часу G sync, а тепер намагається длсс. Все імплементує інвідія, а червоні намагаються наздогнати. дуже товстоSanc: ↑ 25.03.2024 13:26
FreeSync уже забули і нвідієвський аналог, назву якого я уже і згадати не можу.
От буде та сама історія, АМДшний FSR стане базою в яку доллють фрагменти DLSS i XESS - після чого то стане новим стандартом.
Консолі працюють на АМД, бабло з ігр капає в більшості з консолей, а значить вони задаватимуть тренд.
Концепт ПК придумав Джобс корпорації Apple, Графічний дизайн ОС придумали Xerox, а в результаті реалізували в нинішньому виді Майкрософт і Інтел з хвостиком у виді АМД і Apple. Важливо не те хто перший реалізував, а хто впровадив в маси як стандарт.
Смішно читати про наздогнати, той же PhysX був викуплений Нвідією як один з проектів, які розробляли загальну базу фізики.
І здох би він, але Нвідія виклала повний код, після чого physX став базою усіх движків для всіх відеокарт і процесорів.
І от АМД випускає консолі, для яких і пишуть ігри, крім того FSR2 відкритий і працює на всіх ВК, і скоро стане основою DX i Vulkan
А DLSS закрита пропрієнтарна технологія, а значить якщо Нвідія не зробить її відкритою для всіх - то вона буде жити поки Нвідія заносить чумодани розробникам ігр на впровадження.
Бо банально виживе та технологія, впровадження якої потребує найменше зусиль і яка має більше охоплення.
Уже зараз FSRом користуються в 5раз більше юзерів ніж DLSS, банально тому що FSR2 запускається на всіх ВК, а DLSS2 лише на RTX2000-4000, a DLSS3 лише на 4000 серії.
-
VovaVMS
Member
- Откуда: UA Khm
Тут згадали PhysX - по факту коли Nvidia купили PhysX то вони його вбили.
Он вище згадували що від активації PhysX майже нема видимого результату. А це тому що не те що прогресу, там повна деградації по фізиці взагалі і по PhysX особливо. А чому - а навіщо? якщо включається тільки на відюсі Nvidia да ще й ріже потужність!
Хоча по факту нема жодної проблеми на платі допустим 3060 розпаяти чип PhysX на останньому тех процесі через коммутатор PCI-E x1
А так би ще й випускали PhysX low profile PCI-E x1 . Але це ж по факту CUDA зараз - а звісно ніхто не відправить Алмазні яйця CUDA у вільне плавання.
Он вище згадували що від активації PhysX майже нема видимого результату. А це тому що не те що прогресу, там повна деградації по фізиці взагалі і по PhysX особливо. А чому - а навіщо? якщо включається тільки на відюсі Nvidia да ще й ріже потужність!
Хоча по факту нема жодної проблеми на платі допустим 3060 розпаяти чип PhysX на останньому тех процесі через коммутатор PCI-E x1
А так би ще й випускали PhysX low profile PCI-E x1 . Але це ж по факту CUDA зараз - а звісно ніхто не відправить Алмазні яйця CUDA у вільне плавання.
-
Enjthesilence
Member
- Откуда: Київ
подивись статистику гпу в стимі (ніхто з картою ртх не буде юзати фср, бо він просто гірший). це ж настільки погана технологія, що за її імплементацію треба заносити чумодани. Ти взагалі не розумієш як це працює, сучасні розробники готові в сраку цілувати хуанга за длсс і кліпають свої ігри вже під апскейлер, про що прямим текстом кажуть в системних вимогах. Длсс 3 - це длсс 2.0 + фрейм ген, так що длсс на 2060 ідентичний такому на 4060. Ховають ртх ще з 2018 року, але ж просто забагато чумаданів у хуанга, вірно? короче давай іншим разом, ти слабенькийSanc: ↑ 26.03.2024 11:49Типовий фанатик Хуанга і Нвідії, їх ікону в хаті ще не поставив?Enjthesilence: ↑ 25.03.2024 20:42
ахах дуже цікаво на це подивитись, особливо зараз коли амд так туго намагається створити "непотріб в смітник історії" длсс, але виходить максимально всрато, тут навіть у інтела краще виходить
Відправлено через 3 хвилини 44 секунди:
щось ти плутаєш. Тому що амд дублював свого часу G sync, а тепер намагається длсс. Все імплементує інвідія, а червоні намагаються наздогнати. дуже товсто
Концепт ПК придумав Джобс корпорації Apple, Графічний дизайн ОС придумали Xerox, а в результаті реалізували в нинішньому виді Майкрософт і Інтел з хвостиком у виді АМД і Apple. Важливо не те хто перший реалізував, а хто впровадив в маси як стандарт.
Смішно читати про наздогнати, той же PhysX був викуплений Нвідією як один з проектів, які розробляли загальну базу фізики.
І здох би він, але Нвідія виклала повний код, після чого physX став базою усіх движків для всіх відеокарт і процесорів.
І от АМД випускає консолі, для яких і пишуть ігри, крім того FSR2 відкритий і працює на всіх ВК, і скоро стане основою DX i Vulkan
А DLSS закрита пропрієнтарна технологія, а значить якщо Нвідія не зробить її відкритою для всіх - то вона буде жити поки Нвідія заносить чумодани розробникам ігр на впровадження.
Бо банально виживе та технологія, впровадження якої потребує найменше зусиль і яка має більше охоплення.
Уже зараз FSRом користуються в 5раз більше юзерів ніж DLSS, банально тому що FSR2 запускається на всіх ВК, а DLSS2 лише на RTX2000-4000, a DLSS3 лише на 4000 серії.
Последний раз редактировалось Enjthesilence 26.03.2024 20:22, всего редактировалось 6 раз.
-
Soto
Member
- Откуда: Украина
Судя по статистике Стима, все ВК состоят на 76,92% из нвидии.Sanc: ↑ 26.03.2024 11:49 Уже зараз FSRом користуються в 5раз більше юзерів ніж DLSS, банально тому що FSR2 запускається на всіх ВК
А пользователи нвидии включают dlss, потому что он визуально лучше.
Следовательно, если все остальные ВК подрубят FSR то до "в пять раз" банально не дотянут
-
Sanc
Member
Подивився оновлену статистику Стіма, мої цифри уже застаріли, готові ПК і ноути на 3000 серії і 4000серія наверстали упущене і мабуть так, зараз паритет.Soto: ↑ 26.03.2024 20:08Судя по статистике Стима, все ВК состоят на 76,92% из нвидии.Sanc: ↑ 26.03.2024 11:49 Уже зараз FSRом користуються в 5раз більше юзерів ніж DLSS, банально тому що FSR2 запускається на всіх ВК
А пользователи нвидии включают dlss, потому что он визуально лучше.
Следовательно, если все остальные ВК подрубят FSR то до "в пять раз" банально не дотянут
Але є ще консолі...
Бо по тому ж стіму 44% за картами, що підтримують ДЛСС2
Але ще треба враховувати, що Стім заносить в статистику дані з компютерних-залів Китаю\Японії\Кореї, де кожен ак рахує свій захід окремо (а не по ІД відеокарти)
Відправлено через 12 хвилин 21 секунду:
Взагалі PhysX уже давно на процах і будь-яких ВК крутиться без проблем на проці.VovaVMS: ↑ 26.03.2024 14:56 Тут згадали PhysX - по факту коли Nvidia купили PhysX то вони його вбили.
Он вище згадували що від активації PhysX майже нема видимого результату. А це тому що не те що прогресу, там повна деградації по фізиці взагалі і по PhysX особливо. А чому - а навіщо? якщо включається тільки на відюсі Nvidia да ще й ріже потужність!
Хоча по факту нема жодної проблеми на платі допустим 3060 розпаяти чип PhysX на останньому тех процесі через коммутатор PCI-E x1
А так би ще й випускали PhysX low profile PCI-E x1 . Але це ж по факту CUDA зараз - а звісно ніхто не відправить Алмазні яйця CUDA у вільне плавання.
Логічніше всього було ставити PhysX крутитися на купі дрібних ядер аля Е-ядра Інтела і С-ядра АМД +встройка на підтанцьовці, але того ніхто не хоче робити.
ПС
Щодо RT, його хоронять заживо передчасно. Правда в тому що хоча РТ не пропрієнтарне, але його понапихували всюди куди не попади, через що ігри з ввімкненим RT виглядають настільки зеркально-глянцево, що таке відчуття що жир з монітору потече.
Місце RT- розсіювання сонячного світла, відображення у природних джерелах вод і дзеркалах, і воно тут закріпилося уже.
В інших місцях воно тупо не потрібно, оскільки жере ресурсів як не в себе (а тут запас техпроцесу ще Х3 всього, далі росту не буде і потрібно берегти ресурси).
Тому вигідніше і далі на штучні джерела світла, тіні, бліки, розмиття в калюжах і ефект дощу -- робити пререндерені карти і користуватися растеризацію.
-
Tiller
Junior
Люди платят т.к. все актуальные видяхи с ними. У нас что, есть выбор между линейками GTX и линейкой RTX?pelia: ↑ 25.03.2024 12:53пане, люди зараз платять за тензорні ядраvmsolver: ↑ 25.03.2024 12:50 также нет дураков и среди пользователей, чтобы платить за отдельную железяку или дополнительную мощность, чтобы.. а чтобы что?
Думаю будь выбор между линейкой GTX с сухой производительностью и RTX с лучиками и ядрами - большинство бы брало первый варик)