Людина мала на увазі, що краще грати на 1080p моніторі, ніж розтягувати 1080p на 1440p монітор за допомогою апскейлерів. Якщо я все вірно зрозумів.taras_cs: ↑ 21.03.2024 22:47Щось ви перекрутили.Pride91: ↑ 21.03.2024 19:21 Короче кажучи гра на моніторі, що має меншу роздільність, не так спаплюжить картинку, як масштабування тієї ж меншої роздільності на ваш монітор з вищою роздільністю. О як закрутив, переходимо на HD+ і ніякого гостінгу. Абсурдні часи потребують абсурдних ідей.
Нормальний апскейл (DLSS, XeSS, FSR) не може бути гіршим за розтягування меншої роздільної здатності на більшу. Хоча, буває, що додає артефактів. А інакше - навіщо він тоді потрібний?
Последние статьи и обзоры
Новости
AMD анонсувала технологію FidelityFX Super Resolution 3.1
-
XpertVision
Member
- Откуда: Київ
-
unique-neon
Member
До пари коментів вище. Принаймні на 4к dlss quality виглядає не сильно гірше за dlaa. Тому припускаю, що навіть при трохи більшій діагоналі, 2к dlss quality виглядатиме чіткіше ніж ніж нативний fhd з яким небудь антиаліасингом, тим же dlaa. Просто за рахунок більшої щільності пікселів.
-
Pride91
Member
Я просто погано висловив думку, мається на увазі не розтягнення картинки, просто є монітори, що мають меншу роздільність при тій же діагоналі. Наприклад 24" 1680*, а то і 1440* замість 1920*, звісно зараз такий не знайти на полицях магазину, але якби він ще в наш час продавався то мав би мабуть назву super gaming resolution monitor super saplingtaras_cs: ↑ 21.03.2024 22:47Щось ви перекрутили.Pride91: ↑ 21.03.2024 19:21 Короче кажучи гра на моніторі, що має меншу роздільність, не так спаплюжить картинку, як масштабування тієї ж меншої роздільності на ваш монітор з вищою роздільністю. О як закрутив, переходимо на HD+ і ніякого гостінгу. Абсурдні часи потребують абсурдних ідей.
Нормальний апскейл (DLSS, XeSS, FSR) не може бути гіршим за розтягування меншої роздільної здатності на більшу. Хоча, буває, що додає артефактів. А інакше - навіщо він тоді потрібний?
Відправлено через 10 хвилин 34 секунди:
XpertVision: ↑ 21.03.2024 23:50Так, це воно, брати розширення монітору 27" не qhd, а fld , при тому вийшла б краща нативна картинка, це як варіант, або тоді світу потрібна принципіально нова технологія монітору, що не потребує згладжування, як це було в часи ЕЛТ моніторів, на яких не виникало ступінчатості країв об'єктів, поняття згладжування не існувало.taras_cs: ↑ 21.03.2024 22:47
Щось ви перекрутили.
Нормальний апскейл (DLSS, XeSS, FSR) не може бути гіршим за розтягування меншої роздільної здатності на більшу. Хоча, буває, що додає артефактів. А інакше - навіщо він тоді потрібний?
Людина мала на увазі, що краще грати на 1080p моніторі, ніж розтягувати 1080p на 1440p монітор за допомогою апскейлерів. Якщо я все вірно зрозумів.
-
zalizo_org
Member
- Откуда: The Kingdom of Galicia and Lodomeria
З часом пройде уніфікація і виробники почнуть інтеграцію FG і апскейліґа в налаштування карти через драйвер. Наразі ліплять щой іяк можуть. Це не більше як альфа-версія майбутніх технологій.
Відправлено через 4 хвилини 40 секунд:
Відправлено через 3 хвилини 25 секунд:
Відправлено через 4 хвилини 40 секунд:
Теж помітив, що різкість понижена на варіанті з 3.1XpertVision: ↑ 21.03.2024 14:38 Мені здалося чи на першій парі прев'ю fsr 3.1 ще більш мильный ніж 2.0?
Відправлено через 3 хвилини 25 секунд:
Прикольне рішення це знайти десь HD ready монітор на базі променевої трубки. Є 2 проблеми тільки - 1. місце на столі 2. обмежена діагональ.Pride91: ↑ 21.03.2024 19:21 Короче кажучи гра на моніторі, що має меншу роздільність, не так спаплюжить картинку, як масштабування тієї ж меншої роздільності на ваш монітор з вищою роздільністю. О як закрутив, переходимо на HD+ і ніякого гостінгу. Абсурдні часи потребують абсурдних ідей.