Помішанці ще й мінусять(((item2: ↑ 04.03.2024 18:59Легкий RT АМД вивозить нормально. А важкий RT без трюків вивозять тільки 4080/4090. Беремо Cyberpunk або Hogwarts - з RT частота кадрів знижується у 2-3 рази, з PT у 5-6 разів. Якщо умовна 4070 не видає 60 кадрів 1440p, тоді ми включаємо DLSS Balanced - втрачаючи в чіткості. Додаємо FrameGen - отримуємо лаг. І зверху накриваємо Ray reconstruction - інколи отримуючи змази і вигляд акварелі. Ну не розумію я: чи воно того варте, чи краще вже пограти в нативі без RT з 90-140 кадрів/сек.Enjthesilence: ↑ 04.03.2024 18:05 Це цікаво, погана продуктивність з РТ та лайновий фср - основні моменти, через які особисто я не розглядаю амд. нехай в них вийде щось пристойне
Последние статьи и обзоры
Новости
AMD представить технологію масштабування на основі штучного інтелекту
-
Stalker22
Member
-
unique-neon
Member
А також у древніших іграх, де dlss нема, dldsr впринципі найкраще згладжування за будь-яке вбудоване в гру.Enjthesilence: ↑ 04.03.2024 20:44а dldsr + dlss взагалі дає чудове зображення
-
Rederst
Member
- Откуда: Земля
Якщо для вас картинка милом та зашумлена є гарною то треба до окуліста йти.Enjthesilence: ↑ 04.03.2024 20:44Все це тестив, але dlss все ще дає кращий результат, а dldsr + dlss взагалі дає чудове зображення. XeSS дійсно непогано розвивається, погоджусьitem2: ↑ 04.03.2024 20:38
Я теж спочатку думав, що DLSS це ключова перевага. Але потім помітив, що останній XeSS значно покращив свою якість. Також побачив, що TSR в Unreal Engine 5 іграх видає дуже пристойну картинку (це аналог FSR від Epic). Плюс скоро з'явиться AI варіант АМД. Ну тобто альтернативи вже є і буде більше. Можливо не на 100% рівня DLSS, але близькі того. Особливо для власників 1440p/4k моніторів, де видно менше артефактів.
Не туди усе це котиться.
-
Enjthesilence
Member
- Откуда: Київ
В 2к і вище длсс не дає ніякого мила, шлейфи бувають, так. Про який "шум" йде мова? длдср + длсс взагалі дає картинку краще за натив. наприклад: длдср + длсс якість = фпс той самий що й в нативі, а от зображення в рази краще, якщо в тебе нвідія можеш сам перевірити, потрібна лише гра з підтримкою длсс, а якщо в тебе амд, навіщо ти мені це пишеш тоді, якщо не знаєш про що мова?Rederst: ↑ 04.03.2024 22:06Якщо для вас картинка милом та зашумлена є гарною то треба до окуліста йти.Enjthesilence: ↑ 04.03.2024 20:44
Все це тестив, але dlss все ще дає кращий результат, а dldsr + dlss взагалі дає чудове зображення. XeSS дійсно непогано розвивається, погоджусь
Не туди усе це котиться.
-
Gelonyrum
Member
З ДЛСС картинка значно приємніша в багатьох іграх за нативне TAA згладжування, яке милить картинку просто неймовірно + піксельне волосся, ДЛСС дає більш чітку картинку і виправляє цю піксельну кашу замість волосся в більності випадків.Rederst: ↑ 04.03.2024 22:06 Якщо для вас картинка милом та зашумлена є гарною то треба до окуліста йти.
Не туди усе це котиться.
-
unique-neon
Member
Також радикально виправляє піксельну кашу на траві, кущах, гіллі
Також дає стабільні лінії, наприклад в спайдермені це єдине згладжування, де вікна будинків не живуть своїм життям.
Також дає стабільні лінії, наприклад в спайдермені це єдине згладжування, де вікна будинків не живуть своїм життям.
-
Nouriel
Member
- Откуда: Вараш
все шо завгодно краще за ТААGelonyrum: ↑ 04.03.2024 23:11З ДЛСС картинка значно приємніша в багатьох іграх за нативне TAA згладжування
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
От тільки ТАА можна і відключити.Gelonyrum: ↑ 04.03.2024 23:11 З ДЛСС картинка значно приємніша в багатьох іграх за нативне TAA згладжування, яке милить картинку просто неймовірно + піксельне волосся, ДЛСС дає більш чітку картинку і виправляє цю піксельну кашу замість волосся в більності випадків.
А виправляє DLSS волосся досить оригінально, блуром.
-
kairo
Member
- Откуда: Україна
В багатьох іграх відключення ТАА призводить до появи артефактів, тому його багато де взагалі не дають вимкнути засобами гри. На цю тему було хороше відео на Digital Foundry недавно.Геральт: ↑ 05.03.2024 01:50От тільки ТАА можна і відключити.Gelonyrum: ↑ 04.03.2024 23:11 З ДЛСС картинка значно приємніша в багатьох іграх за нативне TAA згладжування, яке милить картинку просто неймовірно + піксельне волосся, ДЛСС дає більш чітку картинку і виправляє цю піксельну кашу замість волосся в більності випадків.
А виправляє DLSS волосся досить оригінально, блуром.
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
Угу, саме тому є окремий тред на редіт. "полюбиТАА"kairo: ↑ 05.03.2024 15:19 тому його багато де взагалі не дають вимкнути засобами гри.
-
kairo
Member
- Откуда: Україна
ТАА в першу чергу дошкуляє при 1080р та 1440р. Єдине дієве рішення, це монітор із високим PPI та достатнє віддалення від очей. Це також із відео DF.Геральт: ↑ 05.03.2024 15:23Угу, саме тому є окремий тред на редіт. "полюбиТАА"kairo: ↑ 05.03.2024 15:19 тому його багато де взагалі не дають вимкнути засобами гри.
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
kairo
Та воно всюди мабуть милить. Ну але за 4к не сидів, тому точно сказати не можу. Колись шукав 27' 4К, на той момент нічого нормального не знайшов. З іншого боку, навіщо згладжування при високому PPI?
Та воно всюди мабуть милить. Ну але за 4к не сидів, тому точно сказати не можу. Колись шукав 27' 4К, на той момент нічого нормального не знайшов. З іншого боку, навіщо згладжування при високому PPI?
-
kairo
Member
- Откуда: Україна
В мене 32″ 4К монітор. Це 140 PPI, оптимальна відстань від монітору - 64 см. Без згладжування аліасинг все одно помітний.Геральт: ↑ 05.03.2024 16:54 kairo
Та воно всюди мабуть милить. Ну але за 4к не сидів, тому точно сказати не можу. Колись шукав 27' 4К, на той момент нічого нормального не знайшов. З іншого боку, навіщо згладжування при високому PPI?
-
unique-neon
Member
Підтверджую, ТАА милить сильно і на 4К.Геральт: ↑ 05.03.2024 16:54Та воно всюди мабуть милить. Ну але за 4к не сидів, тому точно сказати не можу
-
Samilo
Member
- Откуда: Харьков (Украина)
Enjthesilence
З длсс розумію, а длдср - що це? І як його налаштувати?
З длсс розумію, а длдср - що це? І як його налаштувати?
-
unique-neon
Member
Для вас мабуть нема, знаючи що вам добре на 2к без будь-якого АА.Геральт: ↑ 05.03.2024 16:54З іншого боку, навіщо згладжування при високому PPI?
Але так, кого відволікає аліасинг, той і на 4к його побачить не шукаючи навмисно.
Відправлено через 8 хвилин 27 секунд:
Технічно це виглядає так - гра (і вінда) думає, що монітор має х2 розширення по загальній кількості пікселів. Але відеокарта потім даунсайзить це розширення через нейронку до розширення монітора (тому простими засобами навіть скрін зробити не можливо, щоб продемонструвати актуальне зображення, бо скрін буде теж в розширенні х2). На стільки ж зрозстає і навантаження на відеокарту і відповідно падає фпс, але для старих ігор це часто не критично.Samilo: ↑ 05.03.2024 18:33З длсс розумію, а длдср - що це? І як його налаштувати?
Спочатку в контрол панелі, manage 3d settings треба вибрати DSR Factors (1.78x DL; 2.25x DL)
А тоді для активації є два варіанти:
- у тій же контрол панелі виставити одне з цих подвоєних розширень для дисплею в change resolutions і запускати гру після цього з цим же розширенням (працює з borderless window)
- або у самій грі включи exclusive fullscreen і вибрати це подвоєне розширення у ній (тоді не буде незручностей з переключанням розширення на десктопі)
У грі при цьому варто відключити вже тоді всі інші згладжування. Але якщо є DLSS - то залишити саме його.
-
kairo
Member
- Откуда: Україна
Ну тоді тільки чекати на 8К))unique-neon: ↑ 05.03.2024 18:31Підтверджую, ТАА милить сильно і на 4К.Геральт: ↑ 05.03.2024 16:54Та воно всюди мабуть милить. Ну але за 4к не сидів, тому точно сказати не можу
-
unique-neon
Member
kairo
Та чого його чекати, dlss є)
Якщо мова про те, що його часто відключати не можна, то в старіших іграх не помічав такого, хіба нова мода пішла і мене ще не зачепило
Та чого його чекати, dlss є)
Якщо мова про те, що його часто відключати не можна, то в старіших іграх не помічав такого, хіба нова мода пішла і мене ще не зачепило
-
kairo
Member
- Откуда: Україна
Так DLSS теж мило, люди страждають)) На рахунок ТАА, знаючи принципи його роботи, розробники можуть економити ресурси гри в певних місцях, ТАА цю економію маскує. Якщо його вимкнути, то вилізуть дефекти економії, тому його багато де неможна повністю вимкнути.unique-neon: ↑ 05.03.2024 22:09 kairo
Та чого його чекати, dlss є)
Якщо мова про те, що його часто відключати не можна, то в старіших іграх не помічав такого, хіба нова мода пішла і мене ще не зачепило
-
Samilo
Member
- Откуда: Харьков (Украина)
unique-neon
Дякую
Дякую