Последние статьи и обзоры
Новости
Студія Piranha Bytes під загрозою закриття
-
Alex646
Member
Пусть закрывают, все равно один кал выпускали.
-
fantomrulezz
Member
- Откуда: Дніпро
Alex646: ↑ 23.01.2024 16:31Пусть закрывают, все равно один кал выпускали.
Gothic II
USER SCORE
Based on 1,280 User Ratings
9.0
-
Alex646
Member
А после?
-
fantomrulezz
Member
- Откуда: Дніпро
А после были вполне нормальные середнячки на 60-70 из 100.
Не шедевры, конечно, но и отнюдь не кал.
Risen 60
Risen 2: Dark Waters 69
Risen 3: Titan Lords 65
Elex 67
ELEX II 64
Отправлено спустя 37 минут 2 секунды:
А тепер по фактам:
1. Що всі Готики/Райзени/Елекси, що всі Соулси/Елден рінг мали відверто поганий технічний стан на старті.
Погана оптимізація - чек
Далека від топової графіка - чек
Обмеження 30 фпс у соулсах/60 фпс у Елден Рінг - чек
І т.д. і т.п.
2. Що всі Готики/Райзени/Елекси, що всі Соулси/Елден рінг мали недосконалий геймдизайн.
Наприклад, розберем нібіто "топовий" з точки зору нефоннатської любімкі Elden Ring.
Жахливий геймдизайн, посилений хріново зробленим відкритим світом.
Повна відсутність журналу у грі з відкритим світом на сотню годин.
Гра, в якій можна пропустити квест просто тому, що квестгівер розташовується в рандомному укромному місці і абсолютно ніде в грі немає ні натяку на те, що туди потрібно заглянути, а інакше пропустиш щось важливе.
Квести подай-принеси-вбий.
Анімована картинка як вступний ролик в ААА грі в 2023 році!
Лол, цій нібито "топовій грі" схоже, забули сказати про те, що 90-ті вже закінчились.
Ключове - я не кажу, що це погані ігри. Навпаки, я вважаю ігри Фромів цікавими та самобутніми.
В них добре виходить боївка, різноманітність босів, художній стиль, лор світу.
В ці ігри цікаво грати, незважаючи на недоліки. Так само як і в ігри Піраній.
Проте до справді топових РПГ, таких як Witcher 3 чи BG3 їм як до Київа рачки.
Не шедевры, конечно, но и отнюдь не кал.
Risen 60
Risen 2: Dark Waters 69
Risen 3: Titan Lords 65
Elex 67
ELEX II 64
Отправлено спустя 37 минут 2 секунды:
Це є, м'яко кажучи, очевидною правдою, якщо хоч трошки аналізувати факти не з позиції фанбою "соулсів" який так топить за любімку, що навіть в своєму манямірку придумав що вона це цілий новий жанр.kairo: ↑ 20.01.2024 21:06Оригінальний коментар, з якого почалась дискусія, був таким: "Що ті(Фром Софтвер) що ті(Піранна Байтс) випускають криві і недосконалі ігри, дуже далекі від масового гравця", що є м'яко кажучи неправдою. Ви порівняли студію, яка випускає топові ігри
А тепер по фактам:
1. Що всі Готики/Райзени/Елекси, що всі Соулси/Елден рінг мали відверто поганий технічний стан на старті.
Погана оптимізація - чек
Далека від топової графіка - чек
Обмеження 30 фпс у соулсах/60 фпс у Елден Рінг - чек
І т.д. і т.п.
2. Що всі Готики/Райзени/Елекси, що всі Соулси/Елден рінг мали недосконалий геймдизайн.
Наприклад, розберем нібіто "топовий" з точки зору нефоннатської любімкі Elden Ring.
Жахливий геймдизайн, посилений хріново зробленим відкритим світом.
Повна відсутність журналу у грі з відкритим світом на сотню годин.
Гра, в якій можна пропустити квест просто тому, що квестгівер розташовується в рандомному укромному місці і абсолютно ніде в грі немає ні натяку на те, що туди потрібно заглянути, а інакше пропустиш щось важливе.
Квести подай-принеси-вбий.
Анімована картинка як вступний ролик в ААА грі в 2023 році!
Лол, цій нібито "топовій грі" схоже, забули сказати про те, що 90-ті вже закінчились.
Ключове - я не кажу, що це погані ігри. Навпаки, я вважаю ігри Фромів цікавими та самобутніми.
В них добре виходить боївка, різноманітність босів, художній стиль, лор світу.
В ці ігри цікаво грати, незважаючи на недоліки. Так само як і в ігри Піраній.
Проте до справді топових РПГ, таких як Witcher 3 чи BG3 їм як до Київа рачки.
-
kairo
Member
- Откуда: Україна
Середнячки, це 70-80. Навіть Стім, оцінку 65% позначає жовтим - змішані.А после были вполне нормальные середнячки на 60-70 из 100.
Ви знову за ці бредні...що навіть в своєму манямірку придумав що вона це цілий новий жанр.
https://www.ign.com/games/genre/soulslike Genre Soulslike
https://news.xbox.com/en-us/tag/souls-like/ Tag Souls-Like
https://www.playstation.com/uk-ua/games ... lden-ring/ Ще ніколи не грали в Soulslike-ігри?
https://gamerant.com/star-wars-jedi-sou ... ber-force/ Star Wars Jedi’s Biggest Soulslike Strength is a Choice It Doesn’t Offer
https://www.gamespot.com/gallery/best-2 ... 2900-4967/ 2023's Best Souls-like Games To Play
https://kotaku.com/lies-of-p-sequel-dlc ... 1850981029 2023’s Best Soulslike Is Getting DLC And A Sequel
https://store.epicgames.com/en-US/news/ ... you-needed Salt & Sanctuary is the faithful 2D Soulslike
Жесть, весь світ ополчився проти вас! Вони усі вам назло визнають соулс-лайк
Я грав DS3 на релізі, в неї був технічно нормальний стан. Те саме із Бладборном. Ви відверто кажете неправду.що всі Соулси/Елден рінг мали відверто поганий технічний стан на старті.
Нормальна оптимізація.Погана оптимізація - чек
Графіка не топова, бо крім ЕР, усі інші ігри Фромів не ААА.Далека від топової графіка - чек
Усі Соулси крім першого мали 60 FPS. Першому ДС підняли до 60ти в ремастері. Секіро 60. Demon's Souls 60. Єдиний хто без 60ти, це ББ(екз PS4 із 2015-го).Обмеження 30 фпс у соулсах
Це взагалі на основі чого такий висновок?що всі Соулси/Елден рінг мали недосконалий геймдизайн
Знову таки на основі чого такі заяви? Аргументація на рівні: Відьмак 3 - жахливі квести...Наприклад, розберем нібіто "топовий" з точки зору нефоннатської любімкі Elden Ring. Жахливий геймдизайн
Жесть, гра, де можна випадково пропустити квест. Ніколи такого не було і ось знову...Гра, в якій можна пропустити квест
Вкрай нетиповий тип квестів. Ніде більш таких не зустрічав)))Квести подай-принеси-вбий.
Як вони посміли!!!)))Анімована картинка як вступний ролик в ААА грі в 2023 році!
От тільки ваш коментар був зовсім іншим: Що ті що ті випускають криві і недосконалі ігри, дуже далекі від масового гравця"В ці ігри цікаво грати, незважаючи на недоліки. Так само як і в ігри Піраній.
Для чого ви це все продовжуєте писати, якщо це неправда. Казати, що гра, яку придбало +20М чоловік - "далека від масового гравця", це повний маразм. За останні 30 днів в ЕР в середньому за добу грало - 56,820 гравців. Для прикладу, в Кіберпанк - 45,238 чоловік. В Старфілд, ЛОЛ - 10,486 чоловік. В ELEX 2 - 248 гравців... На рахунок того, що в ігри Піраній цікаво грати, продажі та оцінки в Стімі прекрасно показують, що гравцям вони не цікаві. ELEX2, це провал. Особливим ідіотизмом було рішення випустити Елекс2 через тиждень після релізу ЕР, за таке треба премію Дарвіна в області гейм-девелопменту давати)))
Це все різні ігри. Точно так само можна заявити, що BG3 "до справді топової РПГ Witcher 3", як до Київа рачки. Тільки це будуть пусті слова. Бо кожна із цих ігор по своєму топова і кожна має свої недоліки. Та ж боєвка в Відьмаку 3 досить посередня(я його в тому році повторно на Death March! складності пройшов) і по цьому параметру, до Соулсів Відьмаку дуже далеко.Проте до справді топових РПГ, таких як Witcher 3 чи BG3 їм як до Київа рачки.
-
Барбарис
Member
- Откуда: Вінниця
Witcher 3 взагалі не рпг, хоча її так обзивають.kairo: ↑ 24.01.2024 01:58Це все різні ігри. Точно так само можна заявити, що BG3 "до справді топової РПГ Witcher 3", як до Київа рачки.Проте до справді топових РПГ, таких як Witcher 3 чи BG3 їм як до Київа рачки.
-
Павло
Member
Хлопці я Вас вітаю! Це походу «найдушніша» тема після 7ч про війну в 2024 році! Що ви тут одне одному доказуєте? що Вам подобається у те і грайте
-
fantomrulezz
Member
- Откуда: Дніпро
Строго кажучи, середнячки це 50/100. З математикою важко поспорити, але ви спробуйте.kairo: ↑ 24.01.2024 01:58Середнячки, це 70-80. Навіть Стім, оцінку 65% позначає жовтим - змішані.
Середнячок він на те і середнячок, що комусь подобається а комусь ні.
Це не новий жанр. Жанр як був так і залишився Action RPG, існував задовго до соулсів і буде існувати після.kairo: ↑ 24.01.2024 01:58Вони усі вам назло визнають соулс-лайк
Це просто перелік ігр схожих на серію соулс.
Якби ви трошки знали англійську мову, то знали б як саме буквально переводиться словосполучення "Souls-like".
Ось вам купа підбірок ігор, схожих на скайрім. Скайрім - це теж новий жанр?
https://www.google.com/search?q=skyrim+like
Феєричне балабольство.kairo: ↑ 24.01.2024 01:58Я грав DS3 на релізі, в неї був технічно нормальний стан. Те саме із Бладборном. Ви відверто кажете неправду.
Я грав у Бладборн на PS4 через два роки після релізу і вона тупо тормозила, регулярно просаджувалась нижче 30 а деколи навіть 25 фпс.
І це єдина платформа для гри на момент виходу, хоча б для ексклюзива могли б нормально оптимізувати, але ніт.
Коли поміняв на PS4 Pro, стало краще, але навіть там були просадки.
Клас, "топова" гра. Почекаю ремастер ремастеру ремастеру, щоб хоча б 120 фпс побачити.kairo: ↑ 24.01.2024 01:58підняли до 60ти в ремастері
Стоп, ви ж казали, що це все "топові ігри"? Як це так, топові ігри, а їх дуже важлива складова не топова?kairo: ↑ 24.01.2024 01:58Графіка не топова, бо крім ЕР, усі інші ігри Фромів не ААА.
Ні, не випадково, а саме гарантовано пропустити половину квестів.kairo: ↑ 24.01.2024 01:58Жесть, гра, де можна випадково пропустити квест.
Гра не дає тобі вибір, цікавий цей квест тобі чи ні, хочеш ти його проходити або не хочеш.
Проблема не в тому, що немає позначок на карті з вказівкою квесту.
Проблема в тому, що немає взагалі жодної інформації в будь-якому вигляді стосовно наявності квесту. Ні позначок, ні вказівки від нпс у розмові, ні тексту, де можна прочитати приблизне місце, нічого взагалі.
Ти пилососиш карту, заглядаєш у всі кути і ось тут під мостом в укромному місті можеш знайти НПС і той починає чи продовжує квест. Ти ніяк не міг дізнатись, що квестгівер десь там буде.
А не пилососиш, вивчая карту умовно лише на 90% - не знаходиш і пропускаєш квест. І такі квести майже всі!
Тобто якщо випадково не заглянути в кожен темний кут карти, то можно пропустити штучний контент. Не якийсь там неважливий коллектіблс айтем, а цілий квест.
І квести розбиті по актам, причому по завершенні акту квестгівер не каже де його можна буде зустріти в наступному.
Без гугління мануалів в інтернеті половину квестів пропустиш цілком, а другу половину частково.
Це ненормально! Це дуже хріновий геймдизайн.
І пишатись цим, бо це типу "хардкорно" - це дуже тупо.
Це нормально працювало в минулих іграх фромів, бо там був коридорний геймдизайн та пропустити квест було важко.
Але в грі з відкритим світом зробити таке - це верх ідіотизму.
Нормально такі речі реалізовані були, наприклад, в Morrowind. Коли був адекватний текстовий опис в журналі, що і де шукати, але словами квестгівера. А про наявність квесту можна дізнатись від НПС, які тобі казали "а зайди туди, спитай того, може в нього для тебе щось є". І без всяких маркерів на карті.
Дуже типовий тип квестів для китайських грінділок.kairo: ↑ 24.01.2024 01:58Вкрай нетиповий тип квестів. Ніде більш таких не зустрічав)))
Але ж це типу "топова" гра, як ви кажете.
Порівняємо з квестами Відьмака 3 чи Балдурс Гейт 3?
Та навіть в тій самій Готиці 2, зробленій за копійки були набагато більш цікаві квести.
Ні мій коментар повністю звучав так:kairo: ↑ 24.01.2024 01:58От тільки ваш коментар був зовсім іншим: Що ті що ті випускають криві і недосконалі ігри, дуже далекі від масового гравця"
І ні, аудиторія соулсів ніяк не є массовою, бо повністю відсікає казуальних геймерів, не даючи вибір складності.fantomrulezz: ↑ 18.01.2024 17:31Що ті що ті випускають криві і недосконалі ігри, дуже далекі від массового гравця, проте в них незважаючи на це, цікаво грати.
Массова це, наприклад, ГОВ Рагнарьок, в яку на мінімальній складності може грати моя дівчина, а намагання вбити королеву валькірій на максимальній складності підриває зад у будь-якого фаната соулсів не гірше ДС3.
Краще тут випускати пару, ніж там зрадойобство оте читатиПавло: ↑ 24.01.2024 08:00Хлопці я Вас вітаю! Це походу «найдушніша» тема після 7ч про війну в 2024 році! Що ви тут одне одному доказуєте? що Вам подобається у те і грайте
-
kairo
Member
- Откуда: Україна
Барбарис: ↑ 24.01.2024 06:30Witcher 3 взагалі не рпг, хоча її так обзивають.kairo: ↑ 24.01.2024 01:58 Це все різні ігри. Точно так само можна заявити, що BG3 "до справді топової РПГ Witcher 3", як до Київа рачки.
-
Барбарис
Member
- Откуда: Вінниця
kairo, це не рпг. Скайрім - рпг, а у Відьмаку можна бути лише відьмаком.
-
Shaolin_Style
Member
- Откуда: Wakanda
Всё верно. Soulslike это поджанр aRPG. Но игры с подобным упором в геймплейные механики существуют как минимум со времен Nightmare Creatures. Просто их никто раньше не выделял в отдельный поджанр.fantomrulezz: ↑ 24.01.2024 10:45 Жанр як був так і залишився Action RPG, існував задовго до соулсів і буде існувати після.
Игра практически никак не утилизирует дополнительные мощности прошки.fantomrulezz: ↑ 24.01.2024 10:45 Я грав у Бладборн на PS4 через два роки після релізу і вона тупо тормозила, регулярно просаджувалась нижче 30 а деколи навіть 25 фпс.
І це єдина платформа для гри на момент виходу, хоча б для ексклюзива могли б нормально оптимізувати, але ніт.
Коли поміняв на PS4 Pro, стало краще, але навіть там були просадки.
За отсутствие оптимизации для прошки и пс5 фромов\соней уже не пнул только ленивый: https://www.bloodborne-wiki.com/2017/02 ... mance.html
Выполнение квестов - checkedБарбарис: ↑ 24.01.2024 11:52 kairo, це не рпг. Скайрім - рпг, а у Відьмаку можна бути лише відьмаком.
Прокачка древа навыков персонажа - checked
Наличие инвентаря и замены предметов - checked
Наличие диалогов с возможностью выбора реплик - checked
Наличие квестов\сайдквестов у npc - checked
- спойлер
- С стопроцентной уверенностью можно сказать что перед нами автосимулятор грузовых перевозок
-
kairo
Member
- Откуда: Україна
Тільки це не математична оцінка, а якісна. Ігри із оцінкою 50% на Стімі, відвертий мотлох.Строго кажучи, середнячки це 50/100. З математикою важко поспорити, але ви спробуйте.
Середнячок він на те і середнячок, що комусь подобається а комусь ні.
Так, весь світ помиляється, лише ви праві, я зрозумів.Це не новий жанр. Жанр як був так і залишився Action RPG
Як і з синдромом каченя, черговий приклад, коли ви щось вигадали про співбесідника та на основі цього даєте свою "відповідь". В мене високий рівень знання англійського, я спокічно читаю книжки, дивлюсь кіно та граю із англійською мовою.Якби ви трошки знали англійську мову
ЛОЛ, ні одного результату skyrim-like чи skyrimlike, тупо ні одного.Ось вам купа підбірок ігор, схожих на скайрім. Скайрім - це теж новий жанр?
https://www.google.com/search?q=skyrim+like
Це якраз про вас із моїми вигаданими першими Моровіндами та незнанням слова like.Феєричне балабольство.
Більшість ігор на PS4, можуть мати просадки нижче 30 FPS, це нормально. Це не "тупо тормозила".Я грав у Бладборн на PS4 через два роки після релізу і вона тупо тормозила, регулярно просаджувалась нижче 30 а деколи навіть 25 фпс.
Dark Souls 1 вийшла на PS3.Клас, "топова" гра.
Бо ви плутаєте "топовість" гри, як її оцінку гравцями із класом гри, наприклад ААА, який в першу чергу визначається бюджетом та маркетинговими витратами.Стоп, ви ж казали, що це все "топові ігри"? Як це так, топові ігри, а їх дуже важлива складова не топова?
Як і в кожній другій РПГ.Ні, не випадково, а саме гарантовано пропустити половину квестів.
Це не проблема гри, як і мапа, а цілеспрямоване авторське рішення. Ігри Фромів мають велике ком'юніті, де можна отримати роз'яснення по сюжету, допомогу із квестами, адже нерідко вони потребують нетривіальних знань гри і тому подібного. Звісно, гравцям, які звикли грати в Press X to Win, таке може бути складним.Проблема в тому, що немає взагалі жодної інформації в будь-якому вигляді стосовно наявності квесту.
Це ваша суб'єктивщина. Так само, для багатьох гравців, складність соулслайків, це "хріновий геймдизайн", їм треба, щоб гра була легка, під пивко. Я постійно такі скарги зустрічаю в інтернеті. І добре, що Фроми на такі вимоги "покращити" гру ніколи не звертали уваги.Це дуже хріновий геймдизайн.
Відьмак? Готіка? Масс Еффект? Скайрім? Н'ю Вегас?Дуже типовий тип квестів для китайських грінділок.
Це знову ж вже переходить рамки адекватності. +20М для однієї гри, це і є масовість.І ні, аудиторія соулсів ніяк не є массовою
ЛОЛ.Массова це, наприклад, ГОВ Рагнарьок
God of War, Release Windows January 14, 2022 - 1,653 playing an hour ago
Elden Ring, Release February 25, 2022 - 37,143 playing 6 min ago
Більше того, розробники God of War переробили бойовку під ДС і це відразу відчувається в грі:
"God of War Director Compares Combat to Dark Souls"
In fact, Barlog said, “We don’t want to just mimic Dark Souls, as much as we like that game. Barlog mentioned, and it even seems that the combat of Dark Souls could be one of the reasons that lead the team away from the previous hack-and-slash installments of the game to its new more comprehensive combat style.
https://gamerant.com/god-of-war-dark-so ... omparison/
Відправлено через 10 хвилин 31 секунду:
Із Бладборном у Фромів якась мутна історія. Чому немає продовження? Чому немає PS5 ремастеру? Чому немає ПК порту? Навіть 60 FPS патч не випустили. Щось там непросто саме по цій грі. Навіть ремастери Демон Соулс та ДС1 давно є.Shaolin_Style: ↑ 24.01.2024 12:02Игра практически никак не утилизирует дополнительные мощности прошки.fantomrulezz: ↑ 24.01.2024 10:45 Я грав у Бладборн на PS4 через два роки після релізу і вона тупо тормозила, регулярно просаджувалась нижче 30 а деколи навіть 25 фпс.
І це єдина платформа для гри на момент виходу, хоча б для ексклюзива могли б нормально оптимізувати, але ніт.
Коли поміняв на PS4 Pro, стало краще, але навіть там були просадки.
За отсутствие оптимизации для прошки и пс5 фромов\соней уже не пнул только ленивый: https://www.bloodborne-wiki.com/2017/02 ... mance.html
-
Shaolin_Style
Member
- Откуда: Wakanda
Предположу что есть тяжба с Bandai Namco, не могут поделить права между издателем игры и овнером платформы. Да и пик популярности игры давно уже прошел, а денег за пост-лаунч апдейт платить никто не хочет. Про РС порт слухи ходят давно, но слухи это слухи. Плюс не так давно прикрыли SCE Japan, которые очень сильно тащили продукты для платформы.kairo: ↑ 24.01.2024 12:16 Із Бладборном у Фромів якась мутна історія. Чому немає продовження? Чому немає PS5 ремастеру? Чому немає ПК порту? Навіть 60 FPS патч не випустили. Щось там непросто саме по цій грі. Навіть ремастери Демон Соулс та ДС1 давно є.
-
fantomrulezz
Member
- Откуда: Дніпро
kairo: ↑ 24.01.2024 12:06Більшість ігор на PS4, можуть мати просадки нижче 30 FPS, це нормально. Це не "тупо тормозила".
Чухня повна.
Більшість ігор на PS4 не мають таких просадок і такого рваного фреймтайму як Бладборн.
Бладборн мав на старті дуже погану оптимізацію і сперечатись з цим може лише відбитий фанатик
https://www.youtube.com/watch?v=K6jxhgMteB4
Всі ці ігри мають купу цікавих і варіативних квестів, що не зводяться до подай-принеси-вбий.kairo: ↑ 24.01.2024 12:06Відьмак? Готіка? Масс Еффект? Скайрім? Н'ю Вегас?
В елден рінг всі другорядні квести це подай-принеси-вбий.
Якщо для проходження гри обов'язково треба звертатись до форумів за допомогою - це абсолютно ідеальний приклад хрінового геймдизайну.kairo: ↑ 24.01.2024 12:06Це не проблема гри, як і мапа, а цілеспрямоване авторське рішення. Ігри Фромів мають велике ком'юніті, де можна отримати роз'яснення по сюжету, допомогу із квестами, адже нерідко вони потребують нетривіальних знань гри і тому подібного.
Dark Souls 1 також вийшла і на ПК. І мала величезну купу технічних проблем, включно з локом на 30 фпс, що для ПК нонсенс.kairo: ↑ 24.01.2024 12:06Dark Souls 1 вийшла на PS3.
Я писав про Рагнарьок, а не про перший ГОВ 2018 року.kairo: ↑ 24.01.2024 12:06God of War, Release Windows January 14, 2022 - 1,653 playing an hour ago
Elden Ring, Release February 25, 2022 - 37,143 playing 6 min ago
Порівнювати кількість гравців в грі 2018 року, ще й на другорядній платформі (порт на ПК вийшов з затримкою в чотири роки) з грою 2023 року - це клініка.
Першу ГОВ банально вже всі пройшли багато років тому.
-
kairo
Member
- Откуда: Україна
Скоріш за все, в таких випадках 60 FPS апдейти для старих ігор оплачує сама Соні. Або тупо випускає платні оновлення гри, як це вже не раз бувало. Тут мабуть все ж юридичні розбирання.Shaolin_Style: ↑ 24.01.2024 12:33 Предположу что есть тяжба с Bandai Namco, не могут поделить права между издателем игры и овнером платформы. Да и пик популярности игры давно уже прошел, а денег за пост-лаунч апдейт платить никто не хочет. Про РС порт слухи ходят давно, но слухи это слухи. Плюс не так давно прикрыли SCE Japan, которые очень сильно тащили продукты для платформы.
Відправлено через 23 хвилини 14 секунд:
Надайте реальні докази "дуже поганої оптимізації". Статті, тести Digital Foundry, а не один скрін, де FPS просів, що буває майже в кожній грі.Бладборн мав на старті дуже погану оптимізацію
Але й мають вдосталь "подай-принеси-вбий" квестів , а це як ви написали - "Дуже типовий тип квестів для китайських грінділок."Всі ці ігри мають купу цікавих і варіативних квестів, що не зводяться до подай-принеси-вбий.
Соулси ніхто не грає заради квестів. Да їх в більшості соулсів майже й немає. В Секіро взагалі ні одного.В елден рінг всі другорядні квести це подай-принеси-вбий.
Так необов'язково взагалі. Але це мотивує людей приєднатись до ком'юніті поза межами гри.Якщо для проходження гри обов'язково треба звертатись до форумів за допомогою - це абсолютно ідеальний приклад хрінового геймдизайну.
У 2012-му році...Dark Souls 1 також вийшла і на ПК.
Технічні проблеми на релізі портів, це більше норма ніж відхилення, нажаль. Порти більшості хітів мали великі проблеми на релізі. Да й не тільки порти.І мала величезну купу технічних проблем
У вас є статистика онлайну по Рагнарьоку? Немає. Зате є по ГОВ. Ви самі привели в приклад гру, яку не можна нормально порівняти, а тепер знаходите виправдання, чому ГОВ настільки менше людей грають. Крім того, ваш "массовий" Рагнарьок продався тиражем - 15М копій, проти +20М копій "далекої від массового гравця" ЕР.Я писав про Рагнарьок, а не про перший ГОВ 2018 року.
Порт ГОВ вийшов у 2022-му, як і ЕР(а не в 2023-му). Релізи на ПК були із інтервалом в місяць і це було два роки тому.Порівнювати кількість гравців в грі 2018 року, ще й на другорядній платформі (порт на ПК вийшов з затримкою в чотири роки) з грою 2023 року - це клініка.
Як, на Ютубі? Якщо у людини ігрова платформа ПК, як вона пройде консольну версію ГОВ? Буде спеціально під неї купувати консоль? Таких людей абсолютна меншість. В мене була певний період часу ПС4Про паралельно до ПК, я її продав, бо все одно грав майже все на ПК.Першу ГОВ банально вже всі пройшли багато років тому.
-
fantomrulezz
Member
- Откуда: Дніпро
Це просто клінікаkairo: ↑ 24.01.2024 13:35Надайте реальні докази "дуже поганої оптимізації". Статті, тести Digital Foundry, а не один скрін, де FPS просів, що буває майже в кожній грі.
Я йому прямо і надав відеотест Digital Foundry та приклад скріншоту саме з нього, в якому чітко видно саме графік кадрової частоти і постійні просадки при кожному махачі з більш ніж одним-двома суперниками.
Але "тести не тести".
Сперечатись з відбитим фанатиком соулсів як грати в шахи з голубом.
Це реально якийсь інший манямірок, в якому постійні просадки нижче 25 фпс називаються гарною оптимізацією а продажі багаторічного консольного ексклюзива чомусь міряються лише по його ПК порту через чотири роки після виходу.
Піду краще в тему про вторгнення, навіть там зрадойоби і всепропальщики більш адекватні
-
Capz
Member
Щодо Witcher 3, яка безумовно є видатною грою, це не є RPG в класичному розумінні. Тому що:
1. Немає класів
2. Немає відігравання ролей
3. Вся прокачка заточена в бойовку, тому немає соціальних навиків дипломатії, ремонту, і т.д.
5. Відповідно немає можливості проходити квести кардинально різними способами
6. Я вже погано пам'ятаю, але в грі достатньо лімітовані діалоги, що в принципі слідує з пункту 3
Тобто Відьмак це в першу чергу це action adventure з елементами RPG в відкритому світі
1. Немає класів
2. Немає відігравання ролей
3. Вся прокачка заточена в бойовку, тому немає соціальних навиків дипломатії, ремонту, і т.д.
5. Відповідно немає можливості проходити квести кардинально різними способами
6. Я вже погано пам'ятаю, але в грі достатньо лімітовані діалоги, що в принципі слідує з пункту 3
Тобто Відьмак це в першу чергу це action adventure з елементами RPG в відкритому світі
-
+Felix+
Member
- Откуда: TheМля
2 і 3 пункти тут зайві.Capz: ↑ 25.01.2024 10:59 Щодо Witcher 3, яка безумовно є видатною грою, це не є RPG в класичному розумінні. Тому що:
1. Немає класів
2. Немає відігравання ролей
3. Вся прокачка заточена в бойовку, тому немає соціальних навиків дипломатії, ремонту, і т.д.
5. Відповідно немає можливості проходити квести кардинально різними способами
6. Я вже погано пам'ятаю, але в грі достатньо лімітовані діалоги, що в принципі слідує з пункту 3
Тобто Відьмак це в першу чергу це action adventure з елементами RPG в відкритому світі
Відігрування ролей тут є у вигляді вибору бути "добрим" чи "поганим", зраджувати чи ні і т.п., а також в тому яку гілку навичок качати - бойову (при чому як ближній так і дальній бій), магічну і алхімічну.
В прокачці також є навички на діалоги (вважай дипломатії) і крадіжки, на грузи, і навіть на те щоб сумонити противників.
-
kairo
Member
- Откуда: Україна
Просадки FPS на PS4, це норма того покоління. Беремо тест Digital Foundry гри God of War і бачимо, що навіть PS4Pro не може видати стабільних 30 FPS:приклад скріншоту саме з нього, в якому чітко видно саме графік кадрової частоти і постійні просадки
- спойлер
- спойлер
Саме так. Це ж не ви заявляли, що гра із 20 мільйонними продажами, "далека від массового гравця" і це те саме, що Елекси із своїми 166 тисяч копій)) Натомість God of War Ragnarök із 15 мільйонними продажами істинно "массова" гра, у вас просто специфічна гуманітарна математика, коли до певного числа то багато, після нього, то вже мало)) Ну і звичайно соулслайків не існує, то всесвітня змова проти васЦе реально якийсь інший манямірок
-
Draqoon
Member
- Откуда: КиyB
Завжди можуть піти на кікстартер та люди кинуть їм грошей на гру, дуже дивно чому вони цього ще не зробили коли робили Elex 1. А так їх підтримує держава грантами і волонтери програмісти