Студія Piranha Bytes під загрозою закриття

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
Alex646
Member

Сообщение

Пусть закрывают, все равно один кал выпускали.
fantomrulezz
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

Alex646: 23.01.2024 16:31Пусть закрывают, все равно один кал выпускали.
:facepalm: :facepalm: :facepalm:
Gothic II
USER SCORE
Based on 1,280 User Ratings
9.0
Alex646
Member

Сообщение

А после?
fantomrulezz
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

А после были вполне нормальные середнячки на 60-70 из 100.
Не шедевры, конечно, но и отнюдь не кал.
Risen 60
Risen 2: Dark Waters 69
Risen 3: Titan Lords 65
Elex 67
ELEX II 64

Отправлено спустя 37 минут 2 секунды:
kairo: 20.01.2024 21:06Оригінальний коментар, з якого почалась дискусія, був таким: "Що ті(Фром Софтвер) що ті(Піранна Байтс) випускають криві і недосконалі ігри, дуже далекі від масового гравця", що є м'яко кажучи неправдою. Ви порівняли студію, яка випускає топові ігри
Це є, м'яко кажучи, очевидною правдою, якщо хоч трошки аналізувати факти не з позиції фанбою "соулсів" який так топить за любімку, що навіть в своєму манямірку придумав що вона це цілий новий жанр.

А тепер по фактам:
1. Що всі Готики/Райзени/Елекси, що всі Соулси/Елден рінг мали відверто поганий технічний стан на старті.

Погана оптимізація - чек
Далека від топової графіка - чек
Обмеження 30 фпс у соулсах/60 фпс у Елден Рінг - чек
І т.д. і т.п.

2. Що всі Готики/Райзени/Елекси, що всі Соулси/Елден рінг мали недосконалий геймдизайн.

Наприклад, розберем нібіто "топовий" з точки зору нефоннатської любімкі Elden Ring.

Жахливий геймдизайн, посилений хріново зробленим відкритим світом.
Повна відсутність журналу у грі з відкритим світом на сотню годин.
Гра, в якій можна пропустити квест просто тому, що квестгівер розташовується в рандомному укромному місці і абсолютно ніде в грі немає ні натяку на те, що туди потрібно заглянути, а інакше пропустиш щось важливе.

Квести подай-принеси-вбий.

Анімована картинка як вступний ролик в ААА грі в 2023 році!

Лол, цій нібито "топовій грі" схоже, забули сказати про те, що 90-ті вже закінчились.

Ключове - я не кажу, що це погані ігри. Навпаки, я вважаю ігри Фромів цікавими та самобутніми.
В них добре виходить боївка, різноманітність босів, художній стиль, лор світу.
В ці ігри цікаво грати, незважаючи на недоліки. Так само як і в ігри Піраній.

Проте до справді топових РПГ, таких як Witcher 3 чи BG3 їм як до Київа рачки.
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

А после были вполне нормальные середнячки на 60-70 из 100.
Середнячки, це 70-80. Навіть Стім, оцінку 65% позначає жовтим - змішані.
що навіть в своєму манямірку придумав що вона це цілий новий жанр.
Ви знову за ці бредні...
https://www.ign.com/games/genre/soulslike Genre Soulslike
https://news.xbox.com/en-us/tag/souls-like/ Tag Souls-Like
https://www.playstation.com/uk-ua/games ... lden-ring/ Ще ніколи не грали в Soulslike-ігри?
https://gamerant.com/star-wars-jedi-sou ... ber-force/ Star Wars Jedi’s Biggest Soulslike Strength is a Choice It Doesn’t Offer
https://www.gamespot.com/gallery/best-2 ... 2900-4967/ 2023's Best Souls-like Games To Play
https://kotaku.com/lies-of-p-sequel-dlc ... 1850981029 2023’s Best Soulslike Is Getting DLC And A Sequel
https://store.epicgames.com/en-US/news/ ... you-needed Salt & Sanctuary is the faithful 2D Soulslike
Жесть, весь світ ополчився проти вас! Вони усі вам назло визнають соулс-лайк :lol: :lol: :lol:
що всі Соулси/Елден рінг мали відверто поганий технічний стан на старті.
Я грав DS3 на релізі, в неї був технічно нормальний стан. Те саме із Бладборном. Ви відверто кажете неправду.
Погана оптимізація - чек
Нормальна оптимізація.
Далека від топової графіка - чек
Графіка не топова, бо крім ЕР, усі інші ігри Фромів не ААА.
Обмеження 30 фпс у соулсах
Усі Соулси крім першого мали 60 FPS. Першому ДС підняли до 60ти в ремастері. Секіро 60. Demon's Souls 60. Єдиний хто без 60ти, це ББ(екз PS4 із 2015-го).
що всі Соулси/Елден рінг мали недосконалий геймдизайн
Це взагалі на основі чого такий висновок?
Наприклад, розберем нібіто "топовий" з точки зору нефоннатської любімкі Elden Ring. Жахливий геймдизайн
Знову таки на основі чого такі заяви? Аргументація на рівні: Відьмак 3 - жахливі квести...
Гра, в якій можна пропустити квест
Жесть, гра, де можна випадково пропустити квест. Ніколи такого не було і ось знову...
Квести подай-принеси-вбий.
Вкрай нетиповий тип квестів. Ніде більш таких не зустрічав)))
Анімована картинка як вступний ролик в ААА грі в 2023 році!
Як вони посміли!!!)))
В ці ігри цікаво грати, незважаючи на недоліки. Так само як і в ігри Піраній.
От тільки ваш коментар був зовсім іншим: Що ті що ті випускають криві і недосконалі ігри, дуже далекі від масового гравця"
Для чого ви це все продовжуєте писати, якщо це неправда. Казати, що гра, яку придбало +20М чоловік - "далека від масового гравця", це повний маразм. За останні 30 днів в ЕР в середньому за добу грало - 56,820 гравців. Для прикладу, в Кіберпанк - 45,238 чоловік. В Старфілд, ЛОЛ - 10,486 чоловік. В ELEX 2 - 248 гравців... На рахунок того, що в ігри Піраній цікаво грати, продажі та оцінки в Стімі прекрасно показують, що гравцям вони не цікаві. ELEX2, це провал. Особливим ідіотизмом було рішення випустити Елекс2 через тиждень після релізу ЕР, за таке треба премію Дарвіна в області гейм-девелопменту давати)))
Проте до справді топових РПГ, таких як Witcher 3 чи BG3 їм як до Київа рачки.
Це все різні ігри. Точно так само можна заявити, що BG3 "до справді топової РПГ Witcher 3", як до Київа рачки. Тільки це будуть пусті слова. Бо кожна із цих ігор по своєму топова і кожна має свої недоліки. Та ж боєвка в Відьмаку 3 досить посередня(я його в тому році повторно на Death March! складності пройшов) і по цьому параметру, до Соулсів Відьмаку дуже далеко.
Барбарис
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

kairo: 24.01.2024 01:58
Проте до справді топових РПГ, таких як Witcher 3 чи BG3 їм як до Київа рачки.
Це все різні ігри. Точно так само можна заявити, що BG3 "до справді топової РПГ Witcher 3", як до Київа рачки.
Witcher 3 взагалі не рпг, хоча її так обзивають.
Павло
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Хлопці я Вас вітаю! Це походу «найдушніша» тема після 7ч про війну в 2024 році! Що ви тут одне одному доказуєте? :laugh: що Вам подобається у те і грайте :beer:
fantomrulezz
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

kairo: 24.01.2024 01:58Середнячки, це 70-80. Навіть Стім, оцінку 65% позначає жовтим - змішані.
Строго кажучи, середнячки це 50/100. З математикою важко поспорити, але ви спробуйте.
Середнячок він на те і середнячок, що комусь подобається а комусь ні.
kairo: 24.01.2024 01:58Вони усі вам назло визнають соулс-лайк
Це не новий жанр. Жанр як був так і залишився Action RPG, існував задовго до соулсів і буде існувати після.
Це просто перелік ігр схожих на серію соулс.
Якби ви трошки знали англійську мову, то знали б як саме буквально переводиться словосполучення "Souls-like".
Ось вам купа підбірок ігор, схожих на скайрім. Скайрім - це теж новий жанр?
https://www.google.com/search?q=skyrim+like
kairo: 24.01.2024 01:58Я грав DS3 на релізі, в неї був технічно нормальний стан. Те саме із Бладборном. Ви відверто кажете неправду.
Феєричне балабольство.
Я грав у Бладборн на PS4 через два роки після релізу і вона тупо тормозила, регулярно просаджувалась нижче 30 а деколи навіть 25 фпс.
І це єдина платформа для гри на момент виходу, хоча б для ексклюзива могли б нормально оптимізувати, але ніт.
Коли поміняв на PS4 Pro, стало краще, але навіть там були просадки.
kairo: 24.01.2024 01:58підняли до 60ти в ремастері
Клас, "топова" гра. Почекаю ремастер ремастеру ремастеру, щоб хоча б 120 фпс побачити.
kairo: 24.01.2024 01:58Графіка не топова, бо крім ЕР, усі інші ігри Фромів не ААА.
Стоп, ви ж казали, що це все "топові ігри"? Як це так, топові ігри, а їх дуже важлива складова не топова?
kairo: 24.01.2024 01:58Жесть, гра, де можна випадково пропустити квест.
Ні, не випадково, а саме гарантовано пропустити половину квестів.
Гра не дає тобі вибір, цікавий цей квест тобі чи ні, хочеш ти його проходити або не хочеш.
Проблема не в тому, що немає позначок на карті з вказівкою квесту.
Проблема в тому, що немає взагалі жодної інформації в будь-якому вигляді стосовно наявності квесту. Ні позначок, ні вказівки від нпс у розмові, ні тексту, де можна прочитати приблизне місце, нічого взагалі.
Ти пилососиш карту, заглядаєш у всі кути і ось тут під мостом в укромному місті можеш знайти НПС і той починає чи продовжує квест. Ти ніяк не міг дізнатись, що квестгівер десь там буде.
А не пилососиш, вивчая карту умовно лише на 90% - не знаходиш і пропускаєш квест. І такі квести майже всі!
Тобто якщо випадково не заглянути в кожен темний кут карти, то можно пропустити штучний контент. Не якийсь там неважливий коллектіблс айтем, а цілий квест.
І квести розбиті по актам, причому по завершенні акту квестгівер не каже де його можна буде зустріти в наступному.
Без гугління мануалів в інтернеті половину квестів пропустиш цілком, а другу половину частково.
Це ненормально! Це дуже хріновий геймдизайн.
І пишатись цим, бо це типу "хардкорно" - це дуже тупо.
Це нормально працювало в минулих іграх фромів, бо там був коридорний геймдизайн та пропустити квест було важко.
Але в грі з відкритим світом зробити таке - це верх ідіотизму.
Нормально такі речі реалізовані були, наприклад, в Morrowind. Коли був адекватний текстовий опис в журналі, що і де шукати, але словами квестгівера. А про наявність квесту можна дізнатись від НПС, які тобі казали "а зайди туди, спитай того, може в нього для тебе щось є". І без всяких маркерів на карті.
kairo: 24.01.2024 01:58Вкрай нетиповий тип квестів. Ніде більш таких не зустрічав)))
Дуже типовий тип квестів для китайських грінділок.
Але ж це типу "топова" гра, як ви кажете.
Порівняємо з квестами Відьмака 3 чи Балдурс Гейт 3?
Та навіть в тій самій Готиці 2, зробленій за копійки були набагато більш цікаві квести.
kairo: 24.01.2024 01:58От тільки ваш коментар був зовсім іншим: Що ті що ті випускають криві і недосконалі ігри, дуже далекі від масового гравця"
Ні мій коментар повністю звучав так:
fantomrulezz: 18.01.2024 17:31Що ті що ті випускають криві і недосконалі ігри, дуже далекі від массового гравця, проте в них незважаючи на це, цікаво грати.
І ні, аудиторія соулсів ніяк не є массовою, бо повністю відсікає казуальних геймерів, не даючи вибір складності.
Массова це, наприклад, ГОВ Рагнарьок, в яку на мінімальній складності може грати моя дівчина, а намагання вбити королеву валькірій на максимальній складності підриває зад у будь-якого фаната соулсів не гірше ДС3.
Павло: 24.01.2024 08:00Хлопці я Вас вітаю! Це походу «найдушніша» тема після 7ч про війну в 2024 році! Що ви тут одне одному доказуєте? що Вам подобається у те і грайте
Краще тут випускати пару, ніж там зрадойобство оте читати :)
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

Барбарис: 24.01.2024 06:30
kairo: 24.01.2024 01:58 Це все різні ігри. Точно так само можна заявити, що BG3 "до справді топової РПГ Witcher 3", як до Київа рачки.
Witcher 3 взагалі не рпг, хоча її так обзивають.
Screenshot 2024-01-24 111457.jpg
Барбарис
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

kairo, це не рпг. Скайрім - рпг, а у Відьмаку можна бути лише відьмаком.
Shaolin_Style
Member
Аватара пользователя
Откуда: Wakanda

Сообщение

fantomrulezz: 24.01.2024 10:45 Жанр як був так і залишився Action RPG, існував задовго до соулсів і буде існувати після.
Всё верно. Soulslike это поджанр aRPG. Но игры с подобным упором в геймплейные механики существуют как минимум со времен Nightmare Creatures. Просто их никто раньше не выделял в отдельный поджанр.

fantomrulezz: 24.01.2024 10:45 Я грав у Бладборн на PS4 через два роки після релізу і вона тупо тормозила, регулярно просаджувалась нижче 30 а деколи навіть 25 фпс.
І це єдина платформа для гри на момент виходу, хоча б для ексклюзива могли б нормально оптимізувати, але ніт.
Коли поміняв на PS4 Pro, стало краще, але навіть там були просадки.
Игра практически никак не утилизирует дополнительные мощности прошки.
За отсутствие оптимизации для прошки и пс5 фромов\соней уже не пнул только ленивый: https://www.bloodborne-wiki.com/2017/02 ... mance.html
Барбарис: 24.01.2024 11:52 kairo, це не рпг. Скайрім - рпг, а у Відьмаку можна бути лише відьмаком.
Выполнение квестов - checked
Прокачка древа навыков персонажа - checked
Наличие инвентаря и замены предметов - checked
Наличие диалогов с возможностью выбора реплик - checked
Наличие квестов\сайдквестов у npc - checked
спойлер
С стопроцентной уверенностью можно сказать что перед нами автосимулятор грузовых перевозок :rotate:
Но если без шуток, то Role Play тут в рамках заранее заданных параметров главного героя. Ведьмаком можно тоже быть разным.
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

Строго кажучи, середнячки це 50/100. З математикою важко поспорити, але ви спробуйте.
Середнячок він на те і середнячок, що комусь подобається а комусь ні.
Тільки це не математична оцінка, а якісна. Ігри із оцінкою 50% на Стімі, відвертий мотлох.
Це не новий жанр. Жанр як був так і залишився Action RPG
Так, весь світ помиляється, лише ви праві, я зрозумів. :laugh:
Якби ви трошки знали англійську мову
Як і з синдромом каченя, черговий приклад, коли ви щось вигадали про співбесідника та на основі цього даєте свою "відповідь". В мене високий рівень знання англійського, я спокічно читаю книжки, дивлюсь кіно та граю із англійською мовою.
Ось вам купа підбірок ігор, схожих на скайрім. Скайрім - це теж новий жанр?
https://www.google.com/search?q=skyrim+like
ЛОЛ, ні одного результату skyrim-like чи skyrimlike, тупо ні одного.
Феєричне балабольство.
Це якраз про вас із моїми вигаданими першими Моровіндами та незнанням слова like.
Я грав у Бладборн на PS4 через два роки після релізу і вона тупо тормозила, регулярно просаджувалась нижче 30 а деколи навіть 25 фпс.
Більшість ігор на PS4, можуть мати просадки нижче 30 FPS, це нормально. Це не "тупо тормозила".
Клас, "топова" гра.
Dark Souls 1 вийшла на PS3.
Стоп, ви ж казали, що це все "топові ігри"? Як це так, топові ігри, а їх дуже важлива складова не топова?
Бо ви плутаєте "топовість" гри, як її оцінку гравцями із класом гри, наприклад ААА, який в першу чергу визначається бюджетом та маркетинговими витратами.
Ні, не випадково, а саме гарантовано пропустити половину квестів.
Як і в кожній другій РПГ.
Проблема в тому, що немає взагалі жодної інформації в будь-якому вигляді стосовно наявності квесту.
Це не проблема гри, як і мапа, а цілеспрямоване авторське рішення. Ігри Фромів мають велике ком'юніті, де можна отримати роз'яснення по сюжету, допомогу із квестами, адже нерідко вони потребують нетривіальних знань гри і тому подібного. Звісно, гравцям, які звикли грати в Press X to Win, таке може бути складним.
Це дуже хріновий геймдизайн.
Це ваша суб'єктивщина. Так само, для багатьох гравців, складність соулслайків, це "хріновий геймдизайн", їм треба, щоб гра була легка, під пивко. Я постійно такі скарги зустрічаю в інтернеті. І добре, що Фроми на такі вимоги "покращити" гру ніколи не звертали уваги.
Дуже типовий тип квестів для китайських грінділок.
Відьмак? Готіка? Масс Еффект? Скайрім? Н'ю Вегас? :lol:
І ні, аудиторія соулсів ніяк не є массовою
Це знову ж вже переходить рамки адекватності. +20М для однієї гри, це і є масовість.
Массова це, наприклад, ГОВ Рагнарьок
ЛОЛ.
God of War, Release Windows January 14, 2022 - 1,653 playing an hour ago
Elden Ring, Release February 25, 2022 - 37,143 playing 6 min ago

Більше того, розробники God of War переробили бойовку під ДС і це відразу відчувається в грі:
"God of War Director Compares Combat to Dark Souls"
In fact, Barlog said, “We don’t want to just mimic Dark Souls, as much as we like that game. Barlog mentioned, and it even seems that the combat of Dark Souls could be one of the reasons that lead the team away from the previous hack-and-slash installments of the game to its new more comprehensive combat style.
https://gamerant.com/god-of-war-dark-so ... omparison/

Відправлено через 10 хвилин 31 секунду:
Shaolin_Style: 24.01.2024 12:02
fantomrulezz: 24.01.2024 10:45 Я грав у Бладборн на PS4 через два роки після релізу і вона тупо тормозила, регулярно просаджувалась нижче 30 а деколи навіть 25 фпс.
І це єдина платформа для гри на момент виходу, хоча б для ексклюзива могли б нормально оптимізувати, але ніт.
Коли поміняв на PS4 Pro, стало краще, але навіть там були просадки.
Игра практически никак не утилизирует дополнительные мощности прошки.
За отсутствие оптимизации для прошки и пс5 фромов\соней уже не пнул только ленивый: https://www.bloodborne-wiki.com/2017/02 ... mance.html
Із Бладборном у Фромів якась мутна історія. Чому немає продовження? Чому немає PS5 ремастеру? Чому немає ПК порту? Навіть 60 FPS патч не випустили. Щось там непросто саме по цій грі. Навіть ремастери Демон Соулс та ДС1 давно є.
Shaolin_Style
Member
Аватара пользователя
Откуда: Wakanda

Сообщение

kairo: 24.01.2024 12:16 Із Бладборном у Фромів якась мутна історія. Чому немає продовження? Чому немає PS5 ремастеру? Чому немає ПК порту? Навіть 60 FPS патч не випустили. Щось там непросто саме по цій грі. Навіть ремастери Демон Соулс та ДС1 давно є.
Предположу что есть тяжба с Bandai Namco, не могут поделить права между издателем игры и овнером платформы. Да и пик популярности игры давно уже прошел, а денег за пост-лаунч апдейт платить никто не хочет. Про РС порт слухи ходят давно, но слухи это слухи. Плюс не так давно прикрыли SCE Japan, которые очень сильно тащили продукты для платформы.
fantomrulezz
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

kairo: 24.01.2024 12:06Більшість ігор на PS4, можуть мати просадки нижче 30 FPS, це нормально. Це не "тупо тормозила".
:facepalm:
Чухня повна.
Більшість ігор на PS4 не мають таких просадок і такого рваного фреймтайму як Бладборн.
Бладборн мав на старті дуже погану оптимізацію і сперечатись з цим може лише відбитий фанатик
https://www.youtube.com/watch?v=K6jxhgMteB4
Изображение
kairo: 24.01.2024 12:06Відьмак? Готіка? Масс Еффект? Скайрім? Н'ю Вегас?
Всі ці ігри мають купу цікавих і варіативних квестів, що не зводяться до подай-принеси-вбий.
В елден рінг всі другорядні квести це подай-принеси-вбий.
kairo: 24.01.2024 12:06Це не проблема гри, як і мапа, а цілеспрямоване авторське рішення. Ігри Фромів мають велике ком'юніті, де можна отримати роз'яснення по сюжету, допомогу із квестами, адже нерідко вони потребують нетривіальних знань гри і тому подібного.
Якщо для проходження гри обов'язково треба звертатись до форумів за допомогою - це абсолютно ідеальний приклад хрінового геймдизайну.
kairo: 24.01.2024 12:06Dark Souls 1 вийшла на PS3.
Dark Souls 1 також вийшла і на ПК. І мала величезну купу технічних проблем, включно з локом на 30 фпс, що для ПК нонсенс.
kairo: 24.01.2024 12:06God of War, Release Windows January 14, 2022 - 1,653 playing an hour ago
Elden Ring, Release February 25, 2022 - 37,143 playing 6 min ago
Я писав про Рагнарьок, а не про перший ГОВ 2018 року.
Порівнювати кількість гравців в грі 2018 року, ще й на другорядній платформі (порт на ПК вийшов з затримкою в чотири роки) з грою 2023 року - це клініка.
Першу ГОВ банально вже всі пройшли багато років тому.
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

Shaolin_Style: 24.01.2024 12:33 Предположу что есть тяжба с Bandai Namco, не могут поделить права между издателем игры и овнером платформы. Да и пик популярности игры давно уже прошел, а денег за пост-лаунч апдейт платить никто не хочет. Про РС порт слухи ходят давно, но слухи это слухи. Плюс не так давно прикрыли SCE Japan, которые очень сильно тащили продукты для платформы.
Скоріш за все, в таких випадках 60 FPS апдейти для старих ігор оплачує сама Соні. Або тупо випускає платні оновлення гри, як це вже не раз бувало. Тут мабуть все ж юридичні розбирання.

Відправлено через 23 хвилини 14 секунд:
Бладборн мав на старті дуже погану оптимізацію
Надайте реальні докази "дуже поганої оптимізації". Статті, тести Digital Foundry, а не один скрін, де FPS просів, що буває майже в кожній грі.
Всі ці ігри мають купу цікавих і варіативних квестів, що не зводяться до подай-принеси-вбий.
Але й мають вдосталь "подай-принеси-вбий" квестів , а це як ви написали - "Дуже типовий тип квестів для китайських грінділок."
В елден рінг всі другорядні квести це подай-принеси-вбий.
Соулси ніхто не грає заради квестів. Да їх в більшості соулсів майже й немає. В Секіро взагалі ні одного.
Якщо для проходження гри обов'язково треба звертатись до форумів за допомогою - це абсолютно ідеальний приклад хрінового геймдизайну.
Так необов'язково взагалі. Але це мотивує людей приєднатись до ком'юніті поза межами гри.
Dark Souls 1 також вийшла і на ПК.
У 2012-му році...
І мала величезну купу технічних проблем
Технічні проблеми на релізі портів, це більше норма ніж відхилення, нажаль. Порти більшості хітів мали великі проблеми на релізі. Да й не тільки порти.
Я писав про Рагнарьок, а не про перший ГОВ 2018 року.
У вас є статистика онлайну по Рагнарьоку? Немає. Зате є по ГОВ. Ви самі привели в приклад гру, яку не можна нормально порівняти, а тепер знаходите виправдання, чому ГОВ настільки менше людей грають. Крім того, ваш "массовий" Рагнарьок продався тиражем - 15М копій, проти +20М копій "далекої від массового гравця" ЕР.
Порівнювати кількість гравців в грі 2018 року, ще й на другорядній платформі (порт на ПК вийшов з затримкою в чотири роки) з грою 2023 року - це клініка.
Порт ГОВ вийшов у 2022-му, як і ЕР(а не в 2023-му). Релізи на ПК були із інтервалом в місяць і це було два роки тому.
Першу ГОВ банально вже всі пройшли багато років тому.
Як, на Ютубі? Якщо у людини ігрова платформа ПК, як вона пройде консольну версію ГОВ? Буде спеціально під неї купувати консоль? Таких людей абсолютна меншість. В мене була певний період часу ПС4Про паралельно до ПК, я її продав, бо все одно грав майже все на ПК.
fantomrulezz
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

kairo: 24.01.2024 13:35Надайте реальні докази "дуже поганої оптимізації". Статті, тести Digital Foundry, а не один скрін, де FPS просів, що буває майже в кожній грі.
Це просто клініка :facepalm:
Я йому прямо і надав відеотест Digital Foundry та приклад скріншоту саме з нього, в якому чітко видно саме графік кадрової частоти і постійні просадки при кожному махачі з більш ніж одним-двома суперниками.
Але "тести не тести".
Сперечатись з відбитим фанатиком соулсів як грати в шахи з голубом.
Це реально якийсь інший манямірок, в якому постійні просадки нижче 25 фпс називаються гарною оптимізацією а продажі багаторічного консольного ексклюзива чомусь міряються лише по його ПК порту через чотири роки після виходу.
Піду краще в тему про вторгнення, навіть там зрадойоби і всепропальщики більш адекватні :laugh:
Capz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Щодо Witcher 3, яка безумовно є видатною грою, це не є RPG в класичному розумінні. Тому що:
1. Немає класів
2. Немає відігравання ролей
3. Вся прокачка заточена в бойовку, тому немає соціальних навиків дипломатії, ремонту, і т.д.
5. Відповідно немає можливості проходити квести кардинально різними способами
6. Я вже погано пам'ятаю, але в грі достатньо лімітовані діалоги, що в принципі слідує з пункту 3

Тобто Відьмак це в першу чергу це action adventure з елементами RPG в відкритому світі
+Felix+
Member
Аватара пользователя
Откуда: TheМля

Сообщение

Capz: 25.01.2024 10:59 Щодо Witcher 3, яка безумовно є видатною грою, це не є RPG в класичному розумінні. Тому що:
1. Немає класів
2. Немає відігравання ролей
3. Вся прокачка заточена в бойовку, тому немає соціальних навиків дипломатії, ремонту, і т.д.
5. Відповідно немає можливості проходити квести кардинально різними способами
6. Я вже погано пам'ятаю, але в грі достатньо лімітовані діалоги, що в принципі слідує з пункту 3

Тобто Відьмак це в першу чергу це action adventure з елементами RPG в відкритому світі
2 і 3 пункти тут зайві.
Відігрування ролей тут є у вигляді вибору бути "добрим" чи "поганим", зраджувати чи ні і т.п., а також в тому яку гілку навичок качати - бойову (при чому як ближній так і дальній бій), магічну і алхімічну.
В прокачці також є навички на діалоги (вважай дипломатії) і крадіжки, на грузи, і навіть на те щоб сумонити противників.
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

приклад скріншоту саме з нього, в якому чітко видно саме графік кадрової частоти і постійні просадки
Просадки FPS на PS4, це норма того покоління. Беремо тест Digital Foundry гри God of War і бачимо, що навіть PS4Pro не може видати стабільних 30 FPS:
спойлер
Screenshot 2024-01-25 131712.jpg
Що вже говорити про базову PS4, де просадки постійні:
спойлер
Screenshot 2024-01-25 131817.jpg
Це реально якийсь інший манямірок
Саме так. Це ж не ви заявляли, що гра із 20 мільйонними продажами, "далека від массового гравця" і це те саме, що Елекси із своїми 166 тисяч копій)) Натомість God of War Ragnarök із 15 мільйонними продажами істинно "массова" гра, у вас просто специфічна гуманітарна математика, коли до певного числа то багато, після нього, то вже мало)) Ну і звичайно соулслайків не існує, то всесвітня змова проти вас :laugh:
Draqoon
Member
Аватара пользователя
Откуда: КиyB

Сообщение

Завжди можуть піти на кікстартер та люди кинуть їм грошей на гру, дуже дивно чому вони цього ще не зробили коли робили Elex 1. А так їх підтримує держава грантами і волонтери програмісти
Ответить