Студія Piranha Bytes під загрозою закриття

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
waryag
Member
Аватара пользователя
Откуда: Суми

Сообщение

kairo: 19.01.2024 12:18 Так, Hollow Knight це метроідванія, але до соулс-лайк її все ж відносять, через купу спільних елементів геймплею.
А ось тут дуже слизька доріжка, так як соулси самі містять багато елементів метроїдваній.
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

waryag: 19.01.2024 12:50
kairo: 19.01.2024 12:18 Так, Hollow Knight це метроідванія, але до соулс-лайк її все ж відносять, через купу спільних елементів геймплею.
А ось тут дуже слизька доріжка, так як соулси самі містять багато елементів метроїдваній.
Певні запозичення від метроідванії дійсно є.
fantomrulezz
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

kairo: 19.01.2024 12:43Відьмак 3, входить в Топ-10 самих найпродаваніших ігор в історії. По вашому, все що не війшло в цей топ фігня?))
Як раз я такого не казав.
Це ваша неадекватна логіка, коли ви докоряли Готіці (маленькій грі по новій франшизі від маловідомої студії) що вона продалась менше за Морровінд (одна з найкращих ігор всіх часів, розроблена величезною командою по супервідомій ІП).
Spiryt: 19.01.2024 12:50Смешно, существование такого жанра, как соулслайк общепризнанно
Общепризнанно кем?
Прошу дать ссылку не на Википедию или очередной мемный ресурс, на котором может писать кто угодно, а на академическую энциклопедию.
И прошу не забывать, что Action RPG от третьего лица с упором на боевку и повышенную сложность существовали задолго до соулсов.
Например, Severance: Blade of Darkness.
Давайте тогда уж не соулслайк это назыввать а сивэрэнслайк.
unique-neon
Member

Сообщение

Ostin: 19.01.2024 09:34Окрім Hollow Knight, на який свого часу казали, що він соулс-лайк
Це не соулс-лайк, це метроідванія і екшн-платформер. А так соулс-лайк люблять невиправдано приплести до будь-якої гри де є екшин, ледь складніший від простого. Ще з ігор, де його недоречно приплітали і я грав - death doors, remnant from ashes 1.
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

Це ваша неадекватна логіка, коли ви докоряли Готіці (маленькій грі по новій франшизі від маловідомої студії) що вона продалась менше за Морровінд
Мова про кількість проданих копій почалась, коли ви написали, що соулс ігри "дуже далекі від массового гравця". Далі ви почали порівнювати продажі DS3 із Готікою 2, апелюючи тим, що тоді об'єм ринку був в тридцять разів менший(що звісно неправда).
Морровінд (одна з найкращих ігор всіх часів, розроблена величезною командою по супервідомій ІП).
Знову неправда. Сувої стали відомими якраз після Морровінду. На рахунок "розроблена величезною командою" - "Morrowind had a small design team. Around 40 developers worked on the game."
Общепризнанно кем?
Інколи треба вчасно зупинитись, замість того, щоб продовжувати позоритись.
anyname
Member

Сообщение

fantomrulezz: 19.01.2024 13:16
И прошу не забывать, что Action RPG от третьего лица с упором на боевку и повышенную сложность существовали задолго до соулсов.
Action RPG от третьего лица с упором на боевку и повышенную сложность задолго до соулсов это - Готика . а для всяких криворуких которые не смогли пройти Готику выпускают соулсы . т е. Соулс это Готика на минималках.
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

anyname: 19.01.2024 13:40
fantomrulezz: 19.01.2024 13:16 И прошу не забывать, что Action RPG от третьего лица с упором на боевку и повышенную сложность существовали задолго до соулсов.
Action RPG от третьего лица с упором на боевку и повышенную сложность задолго до соулсов это - Готика . а для всяких криворуких которые не смогли пройти Готику выпускают соулсы . т е. Соулс это Готика на минималках.
Клуб любителів маячні)) Я проходив Готику двічі. Вона звісно легша за соулси. Боївка там була вкрай вбога. Готику люблять за квести та офігенну на той час симуляцію світу.
waryag
Member
Аватара пользователя
Откуда: Суми

Сообщение

kairo: 19.01.2024 13:29апелюючи тим, що тоді об'єм ринку був в тридцять разів менший(що звісно неправда).
Не 30, а на три порядки (приблизно 1000 разів), що відверто за межею адекватності
Spiryt
Member
Аватара пользователя
Откуда: Киев

Сообщение

fantomrulezz: 19.01.2024 13:16 Прошу дать ссылку не на Википедию или очередной мемный ресурс, на котором может писать кто угодно, а на академическую энциклопедию.
И прошу не забывать, что Action RPG от третьего лица с упором на боевку и повышенную сложность существовали задолго до соулсов.
Например, Severance: Blade of Darkness.
Давайте тогда уж не соулслайк это назыввать а сивэрэнслайк.
Могу задать встречный вопрос, где ссылка на на академическую энциклопедию с описанием Готик-поджанара?
И все же соулслайки выделяют, как отдельный жанр и не важно, кто там первый был. А готика была обычной рпг от 3-го лица и не более
fantomrulezz
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

kairo: 19.01.2024 13:29Сувої стали відомими якраз після Морровінду. На рахунок "розроблена величезною командою" - "Morrowind had a small design team. Around 40 developers worked on the game."
Чухня повна. Це в вас синдром качки говорить.
Сувої стали відомими задовго до Морровінду, інакше б не випустили чотри гри серії до неї.
Я особисто с баггерфолу починав.
40 людей це досить велика команда для початку нульових. Це зараз під ААА гру треба не менше сотні.
Готику робила команда менше ніж з десятку людей.
Spiryt: 19.01.2024 14:10Могу задать встречный вопрос, где ссылка на на академическую энциклопедию с описанием Готик-поджанара?
И все же соулслайки выделяют, как отдельный жанр и не важно, кто там первый был. А готика была обычной рпг от 3-го лица и не более
Видимо, некоторые люди не умеют читать или не умеют в иронию.
Оригинальный пост был дословной цитатой с заменой названия и студии и названия игры, намекающий на то, что обе студии имеют свой очень ярко выраженный авторский стиль и выпускают игры всегда в одном жанре.
fantomrulezz: 19.01.2024 09:26
kairo: 18.01.2024 17:50Ігри Фромів, це еталон souls-піджанру. Вони мають ті чи інші недоліки, бо нічого ідеального не існує, але ми говоримо про справжні шедеври.
Ігри Піраній , це еталон Gothic-піджанру. Вони мають ті чи інші недоліки, бо нічого ідеального не існує, але ми говоримо про справжні шедеври.
Сподіваюсь, натяк зрозумілий?
Изображение
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

Це в вас синдром качки говорить.
Це взагалі до чого?
Сувої стали відомими задовго до Морровінду, інакше б не випустили чотри гри серії до неї.
Знову неправда. "The Elder Scrolls III: Morrowind is the third installment in The Elder Scrolls series"
40 людей це досить велика команда для початку нульових.
Ви не знаєте, як перекладається речення "Morrowind had a small design team"?
Це зараз під ААА гру треба не менше сотні.
Для ААА треба декілька сотень розробників.
и выпускают игры всегда в одном жанре
спойлер
AC6-Announced_12-08-22.jpg
6-1-676075-52.jpg
avuremybe
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Spiryt: 19.01.2024 12:50
fantomrulezz: 19.01.2024 12:34
Ну в такому випадку і ніякого Souls-жанру не існує.
Смешно, существование такого жанра, как соулслайк общепризнанно. А про жанр Готик-игр нигде, кроме этой темы, не упоминается :)
Копіпаст геймплея - це не жанр. :rotate:
kosoy2004
Member

Сообщение

kairo: 19.01.2024 17:33
Сувої стали відомими задовго до Морровінду, інакше б не випустили чотри гри серії до неї.
Знову неправда. "The Elder Scrolls III: Morrowind is the third installment in The Elder Scrolls series"
а от тут ви явно поспішили кричати "неправда" :
спойлер
1994 The Elder Scrolls: Arena
1996 The Elder Scrolls II: Daggerfall
1997 An Elder Scrolls Legend: Battlespire
1998 The Elder Scrolls Adventures: Redguard
2002 The Elder Scrolls III: Morrowind
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Elder_Scrolls
себто до морровінда реально 4 гри "elder scrolls" випустили, просто що не всі з них цифру в назву отримали.
fantomrulezz
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

kairo: 19.01.2024 17:33
Це в вас синдром качки говорить.
Це взагалі до чого?
До цього
Синдром каченяти – це образний термін, який позначає невмотивовану прихильність людини, до чогось знайомого. Небажання від нього відмовлятися, попри всі об’єктивні переваги чогось нового.
Даний термін, є прямим посиланням до роботи психолога Конрада Лоренца, в якій він вивчав поведінку качок. Так ось, він зауважив, що коли вилуплюються маленькі пташенята, вони сприймають будь-яку першу побачену рухому річ як свою маму. Саме цей образ друкується у них в мозку, і вони будуть прив’язані до нього все життя.
Щось схоже притаманне людській психіці. Нам більше подобаються саме ті речі, з якими ми зіткнулися вперше. Вони викликають більш теплі почуття і примушують порівнювати всі нововведення саме з цими речами.
В даному випадку ви своє власне "Я почав знайомство з франшизи TES саме з Морровінду" намагаєтесь трактувати на "Морровінд є першою відомою частиною серії TES ".
Це не так. Арена і Дагерфол мали велику популярність і великі продажі на момент виходу.
Бетлспайр і Редгард не взлетіли, так.
Саме тому коли вийшов Морровінд, відійшов від процедурної генерації світу до ручної проробки, створив величезний скачок в якості то саме якість гри помножена на вже на той момент супервідому франшизу дали такі рекордні на той момент продажі.
kairo: 19.01.2024 17:33
Сувої стали відомими задовго до Морровінду, інакше б не випустили чотри гри серії до неї.
Знову неправда. "The Elder Scrolls III: Morrowind is the third installment in The Elder Scrolls series"
Схоже, що рахувати ви не вмієте.
Це третя номерна частина, проте це п'ята частина в серії.
Арена, Даггерфол, Бетлспайр, Редгард, Морровінд.
kairo: 19.01.2024 17:33
40 людей це досить велика команда для початку нульових.
Ви не знаєте, як перекладається речення "Morrowind had a small design team"?
Знаю.
А ви вмієте рахувати до 40?
А стоп, забув, ви не вмієте рахувати навіть до 5.
Я не читав ту статтю, з якої взята цитата, але підозрюю, що вона датується трошки не 2002 роком.
З контексту можна здогадатись, що мається на увазі те, що команда з 40 людей це маленька компанда по стандартам 2020-х.
По стандартам кінця 90-х - початку 2000-х, коли розроблявся Морровінд - це велика команда.
kairo: 19.01.2024 17:33
Це зараз під ААА гру треба не менше сотні.
Для ААА треба декілька сотень розробників.
Для мастодонтів типу GTA - так.
Але не для всіх.
Плюс зазвичай ці "кілька сотен" - це не фуллтайм протягом всього періоду розробки, тут включені і парттайм працівники і аутсорс, які працювали не весь час, а виконали конкретну функцію і переключились на інший проект.
avuremybe: 19.01.2024 22:56Копіпаст геймплея - це не жанр.
Копіпаст геймплея, технічної корявості та хрінових гейдизайнерських рішень, типу повної відсутності журналу в грі з відкритим світом.
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

kosoy2004: 20.01.2024 10:09
kairo: 19.01.2024 17:33
Знову неправда. "The Elder Scrolls III: Morrowind is the third installment in The Elder Scrolls series"
а от тут ви явно поспішили кричати "неправда" :
себто до морровінда реально 4 гри "elder scrolls" випустили, просто що не всі з них цифру в назву отримали.
Бо це не повноцінні ігри серії ТЕС. Тому вони не мають нумерації. Крім того, обидві безномерні гри без були комерційно провальними.

Відправлено через 40 хвилин 39 секунд:
В даному випадку ви своє власне "Я почав знайомство з франшизи TES саме з Морровінду" намагаєтесь трактувати на "Морровінд є першою відомою частиною серії TES.
О це ви накрутили собі :lol: Ще й синдром каченя приплели. Почнемо із того, що я ніколи не грав у Морровінд, а знайомство із серією почав із Облівіона. Моєю першою РПГ у відкритому світі була Готіка 2 у 2004-му. Після Готіки Обла хоч і мала нереальну на той час графіку для опенворлду, мала гірший мейн квест та жахливу систему автолевелінгу.
Це не так. Арена і Дагерфол мали велику популярність і великі продажі на момент виходу.
The Elder Scrolls: Arena - 3,000
The Elder Scrolls II: Daggerfall - 700,000
The Elder Scrolls III: Morrowind - 4.00 million+
The Elder Scrolls IV: Oblivion - 9.50 million+
The Elder Scrolls V: Skyrim - 60.00 million
Даггерфол навіть не увійшов в десятку Ten best-selling home video games of 1996, де продажі стартують із мільйона. Про Арену взагалі промовчу.
супервідому франшизу
Супервідома франшиза на той час це: Super Mario, Tekken, Resident Evil, Madden NFL, Star Wars і тому подібне.
Схоже, що рахувати ви не вмієте.
The Elder Scrolls III: Morrowind. Скільки палочок бачите?)
проте це п'ята частина в серії.
Це третя частина в серії, що прямо в назві гри написано. Legend та Adventures це окремі ігри, які не входять в серію.
З контексту можна здогадатись, що мається на увазі те, що команда з 40 людей це маленька компанда по стандартам 2020-х.
То ж є гугл. Стаття із 2006-го року. Сам розробник каже, що команда була мала. Але ви вперто доказуєте, що вона була велика.
По стандартам кінця 90-х - початку 2000-х, коли розроблявся Морровінд - це велика команда.
Приведіть ці стандарти.
Для мастодонтів типу GTA - так.
Але не для всіх.
Для кого, не для всіх?
GTA V "Rockstar North, the core 360-person team behind the game, co-opted studios owned by parent company Rockstar Games to facilitate development between a full team of over 1,000"
Diablo 4 Had 8500 Developers
The Witcher 3: Wild Hunt - 330 developers
Baldur's Gate 3 - 400 developers
Starfield - 250 developers
Декілька сотень людей в розробниках, це зазвичай лише core team, ще купа людей працює на аутсорсі.
fantomrulezz
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

kairo: 20.01.2024 14:36Почнемо із того, що я ніколи не грав у Морровінд, а знайомство із серією почав із Облівіона.
Це лише підтверджує ваш синдром каченя, просто він почався ще пізніше.
Для будь-якого гравця, який застав 90-ті роки, не знати про існування та популярність Daggerfall фактично неможливо.
kairo: 20.01.2024 14:36The Elder Scrolls II: Daggerfall - 700,000
Для 1996 року - великий тираж.
Серед всіх RPG на ПК 1996 року поступилась лише Diablo 1, яка більше hack & slash ніж RPG.
kairo: 20.01.2024 14:36Супервідома франшиза на той час це: Super Mario, Tekken, Resident Evil, Madden NFL, Star Wars і тому подібне.
І де тут RPG?
Ви ще Гамлета чи Хрещеного батька сюди приплетіть як відому франшизу.
kairo: 20.01.2024 14:36Legend та Adventures це окремі ігри, які не входять в серію.
:facepalm: :facepalm: :facepalm:
По перше не Legend та Adventures, а Battlespire та Redguard.
The Elder Scrolls: Arena (1994)
The Elder Scrolls II: Daggerfall (1996)
An Elder Scrolls Legend: Battlespire (1997)
The Elder Scrolls Adventures: Redguard (1998)
The Elder Scrolls III: Morrowind (2002)
По друге, розповіді про те, що в франшизу Elder Scrolls не входять ігри з цим самим Elder Scrolls в назві - це вже клініка якась. Припиніть позоритись.
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

Це лише підтверджує ваш синдром каченя, просто він почався ще пізніше.
Що підтверджує? Я грав Облівіон і тому вирішив, що "Морровінд є першою відомою частиною серії TES "? Це вже якась неадекватність.

На рахунок Сувоїв, я вже все написав.

Оригінальний коментар, з якого почалась дискусія, був таким: "Що ті(Фром Софтвер) що ті(Піранна Байтс) випускають криві і недосконалі ігри, дуже далекі від масового гравця", що є м'яко кажучи неправдою. Ви порівняли студію, яка випускає топові ігри із величезною базою гравців, до студії, яка давно скотилась до ігор категорії "С" із мізерними продажами:
ELDEN RING Release Date: 24 February 2022 - +20M units sold.
ELEX II Release Date: Mar 1, 2022 - 166k units sold.
Romani
Member
Откуда: Хуст

Сообщение

LordTornado: 18.01.2024 14:08 Ну, начальная локация 3 Готики была неплохая. До сих пор помню квест, где нужно было спасти редкую книгу от орка, который использовал её как туалетную бумагу... :gigi:
Что за квест?) Не помню такого.
LordTornado
Member
Откуда: Одесса

Сообщение

Romani: 20.01.2024 21:11
LordTornado: 18.01.2024 14:08 Ну, начальная локация 3 Готики была неплохая. До сих пор помню квест, где нужно было спасти редкую книгу от орка, который использовал её как туалетную бумагу... :gigi:
Что за квест?) Не помню такого.
В самом начале, этот орк возле мельницы сидел.
Ostin
Member

Сообщение

Покемони потрібно робити. За чотири дні 6 лямів копій. Яка там готика чи солси. Кожному потрібен свій пікачу.
Ответить