Продано п'ять мільйонів копій Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

GreenMile
А що смішного? Аптечка то той самий реген, тільки повільніший. В бою реген не допоможе, бо дамажать більше/швидше, ніж реген відновлює. Тим більше в бою з босами. Той перк тільки економить час, тільки й всього. Без вічних аптечок мав би зміст. І то ставити його не першим в дереві, а десь повище. Тоді прокачка б відчувалась. А так тільки час економить, тільки й всього. Помпа - імплант, а не перк. Але навіть без неї, аптечки по КД відновлюються.

Яка раізниця скільки там ХП на момент зустрічі зі Смешером, якщо він шотить? Треба просто жодного разу не попасти рід роздачу. А ті страшні ракети не пробивають парканчики на балконі, присів, перечекав, те ж мені проблема. Дряпати його треба довго, так.

РПГ це в тому числі і прокачка. Ну або якщо інакше: мій ГГ відігравав роль абсолютно не здатного до навчання. Особливих проблем не мав. Або якщо ще інакше: уявляю як пройти КПК без перків взагалі (можна було б і без статів, але стати альтернативні шляхи відкривають). А от як пройти без перків старфілд не уявляю. Те саме й з BG3. Всі три гри мають "рпг" приставку, але з них тільки в КПК можна абсолютно не морочитись з прокачкою.

Якщо перки не потрібні, то така система прокачки вбога. Можна випилювати )
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Геральт: 06.01.2024 13:29 А що смішного? Аптечка то той самий реген, тільки повільніший. В бою реген не допоможе, бо дамажать більше/швидше, ніж реген відновлює.
Допомагає, бо помпа з перком на адреналін дає вам умовно 500 ХП (тимчасових) при вашому максимумі 300, що дозволяє пережити влучання, якщо сфелили або не пощастило.
Геральт: 06.01.2024 13:29Тим більше в бою з босами. Той перк тільки економить час, тільки й всього.
Вам самому не смішно? Ну тобто намагатись вбивати Смешера 5 разів і витратити на це годину, замість того щоб вбити за 1 раз і 10 хвилин з перками - це перки ні на що не впливають? Ясно-понятно™ :gigi:
Геральт: 06.01.2024 13:29Яка раізниця скільки там ХП на момент зустрічі зі Смешером, якщо він шотить? Треба просто жодного разу не попасти рід роздачу. А ті страшні ракети не пробивають парканчики на балконі, присів, перечекав, те ж мені проблема. Дряпати його треба довго, так.
Так з перками він не ваншотить в тому то і справа. Я брав перки на адреналін+ пришвидшений реген ХП коли біжиш і це значно спросило бій з ним, до того він мене постійно ваншотив, або кулеметники зверху добивали, бо ХМ пало. Поки колупаєш його завжди є шанс схибити і піймати маслину.
Геральт: 06.01.2024 13:29РПГ це в тому числі і прокачка.
Так, в тому числі, а не єдина необхідна вимога. Давайте почитаємо визначення, що таке РПГ: "A role-playing game (sometimes spelled roleplaying game,RPG) is a game in which players assume the roles of characters in a fictional setting. Players take responsibility for acting out these roles within a narrative, either through literal acting or through a process of structured decision-making regarding character development. Actions taken within many games succeed or fail according to a formal system of rules and guidelines."
РПГ - це твоя роль і прийняття рішень відповідно до неї, зокрема, якщо ти чахлий нетраннер, то ти всіх нагинаєш швидкозламами, а не йдеш всіх кулаками по пиці молотити.
Геральт: 06.01.2024 13:29Ну або якщо інакше: мій ГГ відігравав роль абсолютно не здатного до навчання. Особливих проблем не мав.
Саме так, а те що проблем не мав - проблема складності гри, можливо варто було додати який окремий рівень складності як в KCD тому ж.
Геральт: 06.01.2024 13:29Або якщо ще інакше: уявляю як пройти КПК без перків взагалі (можна було б і без статів, але стати альтернативні шляхи відкривають). А от як пройти без перків старфілд не уявляю. Те саме й з BG3. Всі три гри мають "рпг" приставку, але з них тільки в КПК можна абсолютно не морочитись з прокачкою.

Якщо перки не потрібні, то така системи прокачки вбога. Можна випилювати )
БГ3 елементарно проходится без якоїсь осмисленої прокачки, клікаєш те що тобі гра підставляє, закляття/навички від рандому і все. Половина з них взагалі не використовується, бо вони не влізають в обмеження заготовлених, а дуже мало людей цим морочаться. Але так, там є і покарання, але лише у обраних класів, наприклад, якщо ти не виконуєш обітниці паладина, то маєш за це покарання, але тому ж барду - пофігу взагалі, його рольова складова - це виключно прийняття бардівських рішень в діалогах. Але будь яким класом можна зруйнувати весь рольовий задум у БГ3 - якщо просто обирати рандомні стандартні рішення та/або просто на всіх нападати, а не застосовувати варіанти які відповідають твоєму класу/ролі. Якщо ти взяв тег "народний герой" то маєш всім допомагати, а не казати - та то не мої проблеми самі розбирайтесь.
Тобто навіть в більш РПГ-шній грі все те саме, що і в КП, окрім складності.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

GreenMile: 06.01.2024 14:06 Допомагає, бо помпа з перком на адреналін дає вам умовно 500 ХП (тимчасових) при вашому максимумі 300, що дозволяє пережити влучання, якщо сфелили або не пощастило.
Та звідки ж 300, якщо гра в соло і там 100ХП лишається? Та й ми ж про реген ніби говорили, а не про адреналін. Реген від шоту не спасає, про що власне я ще вище писав. А раз так, то ним можна нехутвати. Єдиний аргумент - економія часу в кількох боях з босами.
Вам самому не смішно? Ну тобто намагатись вбивати Смешера 5 разів і витратити на це годину, замість того щоб вбити за 1 раз і 10 хвилин з перками - це перки ні на що не впливають? Ясно-понятно™ :gigi:
Ні, абсолютно. На всю гру там босів на пальцях однієї руки. Цінність перка невисока, якщо кілька разів на гру рятує економить трошки часу.
Так з перками він не ваншотить в тому то і справа. Я брав перки на адреналін+ пришвидшений реген ХП коли біжиш і це значно спросило бій з ним, до того він мене постійно ваншотив, або кулеметники зверху добивали, бо ХМ пало. Поки колупаєш його завжди є шанс схибити і піймати маслину.
Щось не пам'ятаю там ніяких кулеметів, було кілька снайперів. Які шотяться тою ж снайперкою. Там же ж бій поетапний, на переході між етапами є час щоб змінити позицію.
БГ3 елементарно проходится без якоїсь осмисленої прокачки, клікаєш те що тобі гра підставляє, закляття/навички від рандому і все. Половина з них взагалі не використовується, бо вони не влізають в обмеження заготовлених, а дуже мало людей цим морочаться. Але так, там є і покарання, але лише у обраних класів, наприклад, якщо ти не виконуєш обітниці паладина, то маєш за це покарання, але тому ж барду - пофігу взагалі, його рольова складова - це виключно прийняття бардівських рішень в діалогах. Але будь яким класом можна зруйнувати весь рольовий задум у БГ3 - якщо просто обирати рандомні стандартні рішення та/або просто на всіх нападати, а не застосовувати варіанти які відповідають твоєму класу/ролі. Якщо ти взяв тег "народний герой" то маєш всім допомагати, а не казати - та то не мої проблеми самі розбирайтесь.
Тобто навіть в більш РПГ-шній грі все те саме, що і в КП, окрім складності.
Бінго! Ви починаєте розуміти. От тільки КПК без перків проходиться, а BG3 навряд. Мова про макс складність для обох. Про штрафи, до речі, слушно. Там і бонусний ресурс є, якщо дієш відповідно до ролі (для всіх класів). КПК ще й в цьому плані гірший.
Барбарис
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

GreenMile, приклад з гри: в ній існують однакові стеки, але з різними затратами пам'яті(десь на третину менше). Поставив найбільшу операційну, що випала з ворогів( а випадає дуже багато), взяв такий стек і спокійно можу завалити зачистити базу. Який сенс мені качати перки? На першому патчі я підбирав їх і коли добрався до тих же рук богомола, то вони реально були корисні, рятували і давали змогу пройти те, що не вдавалось. Ці всі перки не дають відчуття досягнення, а відповідно задоволення.
БЖ я розберу, але що я з ним зроблю? Давайте я вам мінімі дам чи рпг відремонтувати або танкову башту. Щось толкове вийде?
Input_Lag
Member
Аватара пользователя
Откуда: Zaporizhzhya

Сообщение

Заметил что Киберпанк с Призрачной Свободой нравятся тем же людям которым нравится Ведьмак и Кровь и Вино.
Тем кому Ведьмак не зашел тем и Киберпанк 2077 не заходит.
ИМХО обе игры сильно переоценены и такого оверхайпа не заслуживают.
Gorezilla
Junior
Аватара пользователя
Откуда: Одесса

Сообщение

Input_Lag: 06.01.2024 16:53 Заметил что Киберпанк с Призрачной Свободой нравятся тем же людям которым нравится Ведьмак и Кровь и Вино.
Тем кому Ведьмак не зашел тем и Киберпанк 2077 не заходит.
ИМХО обе игры сильно переоценены и такого оверхайпа не заслуживают.
я конечно уважаю Ведьмак но лично мне он совсем не понравился. Киберпанк же отлично зашел
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Геральт: 06.01.2024 14:35 Та звідки ж 300, якщо гра в соло і там 100ХП лишається? Та й ми ж про реген ніби говорили, а не про адреналін. Реген від шоту не спасає, про що власне я ще вище писав. А раз так, то ним можна нехутвати. Єдиний аргумент - економія часу в кількох боях з босами.
Та господи, це умовні цифри. Лишилось 100, помпа дає 300, якщо вам так легше сприймати. В соло макс ХП падає постійно з часом, ви можете просто УМОВНО 15 хвилин стояти нічого не робити і просто вмерти на місці. Мова про те як працює помпа з адреналіном-вона дає прибавку ХП вище можливого максимума.
Геральт: 06.01.2024 14:35Ні, абсолютно. На всю гру там босів на пальцях однієї руки. Цінність перка невисока, якщо кілька разів на гру рятує економить трошки часу.
Так в принципі будь-яку гру можна так пройти і що? Он подивіться челенджи, як, наприклад, Скайрім проходять без використання зброї або скілів, лише з відром. І шо далі? :dontknow:
Геральт: 06.01.2024 14:35Щось не пам'ятаю там ніяких кулеметів, було кілька снайперів. Які шотяться тою ж снайперкою. Там же ж бій поетапний, на переході між етапами є час щоб змінити позицію.
Ви на якій складності грали? На другому етапі Смешер починає шмаляти з басічона, а на верхньому поверху з'являються по колу близько 10-ка чуваквів в тому числі снайпери і кілька важкоброньованих з кулеметами ручними. Там немає де сховатись бо з верхнього поверху вас завжди прострілюють 2-3 чувака. Снайперка 3-зарядна та і будь-яка важка, дуже довго перезаряджається - отут згадаємо ще один "непотрібний" перк, який дає можливість перезаряджати зброю на бігу :rotate: Якщо будете 3 секунди стояти перезаряджати магазин за колонною - вам одразу привіт передадуть або від Смешера, або з верхнього поверху.
Геральт: 06.01.2024 14:35Бінго! Ви починаєте розуміти. От тільки КПК без перків проходиться, а BG3 навряд. Мова про макс складність для обох. Про штрафи, до речі, слушно. Там і бонусний ресурс є, якщо дієш відповідно до ролі (для всіх класів). КПК ще й в цьому плані гірший.
Отож, нарешті ми дійшли до того, РПГ і складність ніяк не пов'язані речі. Я вам більше скажу РПГ може буди взагалі без будь-якої прокачки :)
FirstTDM
Junior
Аватара пользователя
Откуда: Киев

Сообщение

Заметил что Киберпанк с Призрачной Свободой нравятся тем же людям которым нравится Ведьмак и Кровь и Вино.
Согласен. Наблюдение, в принципе, верное. Есть, конечно, исключения, но их мало. Обе игры просто шикарны! :super:
ИМХО обе игры сильно переоценены и такого оверхайпа не заслуживают.
Ну... о вкусах не спорят :)

А раз есть реальный оверхайп - значит миллионам игроков очень даже понравились эти игры... :beer:
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Барбарис: 06.01.2024 15:22 GreenMile, приклад з гри: в ній існують однакові стеки, але з різними затратами пам'яті(десь на третину менше). Поставив найбільшу операційну, що випала з ворогів( а випадає дуже багато), взяв такий стек і спокійно можу завалити зачистити базу. Який сенс мені качати перки? На першому патчі я підбирав їх і коли добрався до тих же рук богомола, то вони реально були корисні, рятували і давали змогу пройти те, що не вдавалось. Ці всі перки не дають відчуття досягнення, а відповідно задоволення.
БЖ я розберу, але що я з ним зроблю? Давайте я вам мінімі дам чи рпг відремонтувати або танкову башту. Щось толкове вийде?
Я погоджуюсь, що цій грі не вистачає ще одного рівня складності, на 60 левелі навіть в псарні не сказати, що складно. Але це не забирає задоволення вбивати ворогів різними шляхами і проходили локації різними способами, вкачавши ту чи іншу гілку: в стелсі, через швидкозлами, голіруч, холождною зброєю абощо. Можна нічого не качати і просто заколупати всіх ножем в упор - але це скучно і не цікаво, а можна вкачати білд і з заморозкою часу накидати всім в голови ножів чи катаною порубати, або моноструною. Це як мінімум цікаво і незвично, можна ще купу своїх зв'язок придумати :)
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

GreenMile: 07.01.2024 11:15 Та господи, це умовні цифри. Лишилось 100, помпа дає 300, якщо вам так легше сприймати. В соло макс ХП падає постійно з часом, ви можете просто УМОВНО 15 хвилин стояти нічого не робити і просто вмерти на місці. Мова про те як працює помпа з адреналіном-вона дає прибавку ХП вище можливого максимума.
Взагалі не звертав уваги на ті цифірки. Бігав довго і нудно і не вмер без адреналіну. Та й з тим адреналіном були б, скоріш за все все одно ваншоти, бо:
помпа з перком на адреналін дає вам умовно 500 ХП (тимчасових) при вашому максимумі 300, що дозволяє пережити влучання, якщо сфелили або не пощастило.
Так в принципі будь-яку гру можна так пройти і що?
Ну спробуйте пройти BG3 без перків.
Ви на якій складності грали?
На максимальній. Ну шмаляє ракетами, і що? На верхньому поверсі (той, де кілька дверей) боти з'являються на 50% життя Смешера. На 51% я буду вже на тому ж поверсі за парканом (на тому самому рівні, що й двері), в точці, яка прострілюється лише з одних дверей. І то можна трохи зміщатись за кут парканчика. Решта дверей сховані за парканчиком. Постріл, присів, перезарядив, постріл, присів. І так 5 разів чи скільки тих ботів виходить. Встигав до того, як на балкон прискаче Смешер. А можна й з дробовика впритул прибігти шмальнути, чи гранатою ближчого а дальніх снайперкою. Там не принципово.
Отож, нарешті ми дійшли до того, РПГ і складність ніяк не пов'язані речі. Я вам більше скажу РПГ може буди взагалі без будь-якої прокачки :)
Складність прямо пов'язана з прокачкою, а та, в свою чергу, неодмінна риса РПГ. А можна приклад РПГ гри без прокачки?
Последний раз редактировалось Геральт 07.01.2024 13:17, всего редактировалось 1 раз.
bez5dva
Member
Откуда: Харьков

Сообщение

GreenMile: 05.01.2024 17:33
Якщо проходити за Ріда
спойлер
тобто зрадити Соловію, то на підземній базі Мілітеху трапляються видіння із минулого Соловії, як вона стала агентом, що робила до того, як її завербував Рід, плюс фінальний діалог в її "уявній" кімнаті за мить до того як вона вимикає робота. Якщо відправити її ракетою на станцію - 80% її історії просто втрачається.
Відправлено через 13 хвилин 59 секунд:
bumerok: 05.01.2024 17:11 GreenMile
задротикус детектед ! :laugh:
images.jpg


daesz: 05.01.2024 17:16 Хотів би я вернути +- половину цього часу назад :gigi:
Я б все повернув, стільки нервових клітин згоріло... :gigi:
спойлер
Так она же Mocking Bird. Соловия - это фактически другая птица оО
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Геральт: 07.01.2024 12:59 Взагалі не звертав уваги на ті цифірки. Бігав довго і нудно і не вмер без адреналіну. Та й з тим адреналіном були б, скоріш за все все одно ваншоти.
Я підозрюю, що ви просто не проходили варіант штурму в соло. Він набагато складніший за будь-який інший, я пройшов їх усі. Якраз адреналін дуже допомагає вижити періодично, бо як не бігай все одно можна отримати, або сплешом або від когось ще, а ХП дуже мало.
Геральт: 07.01.2024 12:59 Ну спробуйте пройти BG3 без перків.
Елементарно проходиться через абьюз кидків кубиків і уникнення боїв по-максимуму :popcorn:
Геральт: 07.01.2024 12:59 На максимальній. Ну шмаляє ракетами, і що? На верхньому поверсі (той, де кілька дверей) боти з'являються на 50% життя Смешера. На 51% я буду вже на балконі за парканом (на тому самому рівні, що й двері), в точці, яка прострілюється лише з одних дверей. І то можна трохи зміщатись за кут парканчика. Решта дверей сховані за парканчиком. Постріл, присів, перезарядив, постріл, присів. І так 5 разів чи скільки тих ботів виходить. Встигав до того, як на балкон прискаче Смешер. А можна й з дробовика впритул прибігти шмальнути, чи гранатою ближчого а дальніх снайперкою. Там не принципово.
Це все дуже гарно в теорії, але я вище написав, підозрюю, що ви просто в соло не зачищали. Ви зараз банально лицемірством займаєтесь, бо ви не зачищали Смешера без перків. У вас в теоріі все добре, окрім того, що снайперка має 3 патрони, а заміна магазина - це десь секунди 2 стояти на місці, якщо ви відповідний перк не взяли на перезарядку на бігу, ага (а, і ще перк на зняття штрафу до бігу з великою зброєю до речі :teacher: ). А 2 секунди на місці ви стояти можете максимум в першій фазі, коли Смешер один і стріляє лише з автомата. За парканчиком ви сидіти не можете з однієї причини, бо там заскриптована система, що коли ви на місці стовбичите - туди одразу прилітають ракети з басічона Смешера.
Але це вже не суть важливо, головне в тому, що ви граєте з перками, просто ви чомусь вважаєте що вони "не важливі" ;)
Ну я зараз після того як його вбивав із 7 разів різними способами, може без перків зможу, бо вже досконало знаю і кімнату, і все інше, але коли ви перший раз з ним стикаєтесь - то фіг там ви щось йому зробите :-P
Геральт: 07.01.2024 12:59 Складність прямо пов'язана з прокачкою, а та, в свою чергу, неодмінна риса РПГ. А можна приклад РПГ гри без прокачки?
Не пов'язана, точніше не обов'язково пов'язана - у сучасних іграх це лише наслідок того, що застосовується левельна система прокачки, як найбільш зрозуміла для гравців (а є ще скілова, безлевельна, заснована на вчинках тощо). Прикладом є майже будь яка гра по DnD - ви граєте виключно тим, що створили на початку. Серед саме комп'ютерних РПГ взагалі без прокачки мабуть не назву с ходу, але найближчий приклад - це той же Балдурз Гейт перший. Там прокачки як такої немає і, якщо ви зафейлили стоврити персонажа на старті, то можна запороти гру. Наприклад, у воїна там взагалі немає активних скілів. Всю гру немає і ви не можете його "прокачати" як в БГ3 де з'являються всякі зухвалі атаки, удар щитом тощо. Він всю гру може тільки дамагати зброєю залежно від сили. Якщо ви не створили йому 18 сили то *coffin dance*

Відправлено через 3 хвилини 18 секунд:
bez5dva: 07.01.2024 13:16
спойлер
Так она же Mocking Bird. Соловия - это фактически другая птица оО
спойлер
Взагалі вона Songbird, а не Mocking Bird, дослівно "співоча пташка". В український локалізації її назвали "Соловія", в російській - "Сойка".
Відправлено через 17 хвилин 8 секунд:
Геральт: 07.01.2024 12:59 А можна приклад РПГ гри без прокачки?
Згадав, The Age of Decadence - безлевельна і безекспова РПГ.
One Mor3
Junior

Сообщение

Коли там вже FSR 3 з генератором кадрів додадуть в кіберпанк?
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

GreenMile: Я підозрюю, що ви просто не проходили варіант штурму в соло. Він набагато складніший за будь-який інший, я пройшов їх усі. Якраз адреналін дуже допомагає вижити періодично, бо як не бігай все одно можна отримати, або сплешом або від когось ще, а ХП дуже мало.
Ще б знати як той "соло" трігернути. Бо і варіант з Джонні і варіант з Панам передбачають допомогу, якщо не помиляюсь. А варіант з корпораткою мені не подобався з моральних міркувань. Та й Місті бурчала. В будь якому випадку Слешер мене шотав, так що гірше і так не було б. А рядові моби все одно не стопер.

Ви BG3 спробуйте, спробуйте )
GreenMile:Це все дуже гарно в теорії
Та це практика, а не теорія. І я дійсно не проходив геть без перків. Певні використовував (скріни вище). Там нічого критичного нема. Але +/- те саме було б і без них. Може ще колись буду проходити, відмовлюсь взагалі. Заразом і без статів можна спробувати.
І яка різниця чи мене шотають з повного 300ХП, чи зі зменшеного 100. Ще раз: там можна лишити ГГ, піти пити каву, прийти, і йому нічого не буде. Не в будь-який момент бою, звісно, але на будь-якому етапі. Бо Смешер, який бігає під тим балконом, ГГ не бачить. Ракети не проблема, бо парканчик не пробивають, якщо не стояти в повний ріст. От з химерою такий фокус не проходить, бо надійних укриттів нема. Кулемети химери рано чи пізно розносять стіни і треба крутитись. А зі Смешером можна регулярно безпечно відпочивати/КДшити аптечки/гранати, абілки імплантів, перезаряджати зброю тощо. Власне, що тупі скрипти. Були б мудрі, такого б не дозволили.
GreenMile: найближчий приклад - це той же Балдурз Гейт перший. Там прокачки як такої немає
В BG1 не має прокачки: rly? Бо я, чесно кажучи, не грав. Але вікі каже що є там і експа і левелапи і покращення здібностей при наборі рівнів

The Age of Decadence uses a skill-based system, not a class-based system. Characters do not gain levels, but they gain skill points by completing quests or defeating enemies
То як в Аватарі. :D
Последний раз редактировалось Геральт 07.01.2024 15:16, всего редактировалось 1 раз.
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Геральт: 07.01.2024 14:53 Ще б знати як той "не соло" трігернути. Бо і варіант з Джонні і варіант з Панам передбачають допомогу, якщо не помиляюсь. А варіант з корпораткою мені не подобався з моральних міркувань. Та й Місті бурчала. В будь якому випадку Слешер мене шотав, так що гірше і так не було б. А рядові моби все одно не стопер.
Треба схвалення від Джонні не менше, ніж 70% здається, чи щось таке і тоді на даху крамниці Місті, якщо трохи почекати з вибором, Джоні каже щось типу "що, важко обрати хто з твоїх близьких сьогодні загине" і з'являється варіант штурмувати в соло без допомоги.

Геральт: 07.01.2024 14:53Ви BG3 спробуйте, спробуйте )
Та вже спробував, на тактиці завалив Залка на навтилоїді, це при тому що він і два його помічника ваншотять будь кого з твоєї першолевельної паті, а ти йому накидаєш по 2-4 дамаги (при його 200 ХП). Семе через абьюз сейв-лоад. Не цікаво, зараз в героїчному режимі :) На легкій ті вміння до задниці взагалі. Але я там погодився, що такої складності не вистачає КП2077.
Геральт: 07.01.2024 14:53 Та це практика, а не теорія. І я дійсно не проходив геть без перків. Певні використовував (скріни вище). Там нічого критичного нема. Але +/- те саме було б і без них. Може ще колись буду проходити, відмовлюсь взагалі. Заразом і без статів можна спробувати.
І яка різниця чи мене шотають з повного 300ХП, чи зі зменшеного 100. Ще раз: там можна лишити ГГ, піти пити каву, прийти, і йому нічого не буде. Не в будь-який момент бою, звісно, але на будь-якому етапі. Бо Смешер, який бігає під тим балконом, ГГ не бачить. Ракети не проблема, бо парканчик не пробивають, якщо не стояти в повний ріст. От з химерою такий фокус не проходить, бо надійних укриттів нема. Кулемети химери рано чи пізно розносять стіни і треба крутитись. А зі Смешером можна регулярно безпечно відпочивати/КДшити аптечки/гранати, абілки імплантів, перезаряджати зброю тощо. Власне, що тупі скрипти. Були б мудрі, такого б не дозволили.
Щось мені здається, це чи якийсь баг, чи конккретноо у вас таке сталося при проходженнй, щоб можна було спокійно стати і вас ніхто не бачить і не дамажить при цьому :dontknow: Це явно не задумка розробників, а якийсь експлойт.
Геральт: 07.01.2024 14:53 В BG1 не має прокачки: rly? Бо я, чесно кажучи, не грав. Але вікі каже що є там і експа і левелапи і покращення здібностей при наборі рівнів
Левели як такі є, прокачки як в БГ3 вважайте, що не має. Якщо в БГ3 можна згенерити будь що і потім витягти скілами і вміннями, то в БГ1, якщо згенерили не те - то ви гру можете не пройти просто, вона не дає можливості компенсувати кривий стартовий білд (за дуже рідким виключенням, якщо знайдете певні предмети, наприколад, перчі на силу, але то не прокачка).

Відправлено через 3 хвилини 52 секунди:
Геральт: 07.01.2024 14:53 The Age of Decadence uses a skill-based system, not a class-based system. Characters do not gain levels, but they gain skill points by completing quests or defeating enemies
То як в Аватарі. :D
Ну дик, персонажі там не прокачуються, скілпоінти дозволяють юзати певні скіли і витрачати їх на певні дії (і отримуються вони ні за левел, ні за експу), прокачки як такої там не існує.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Та вже спробував
І як фінальна битва без навиків грається на тактиці? Можна й абузом saveload :lol:
Щось мені здається, це чи якийсь баг, чи конккретноо у вас таке сталося при проходженнй, щоб можна було спокійно стати і вас ніхто не бачить і не дамажить при цьому :dontknow: Це явно не задумка розробників, а якийсь експлойт.
Якщо і експлойт, то не такий примітивний як saveload. :) Але не думаю, що баг. Будь який моб при активації гравцем невидимості біжить до останньої відомої точки. Якщо не виходячи з невидимості сховатись за перешкоду, то після деактивації невидимості ГГ буде продовжувати бути невидимим (заважає перешкода). Вороги в 2077 абсолютно глухі. Тому лазити навприсядки можна прямо над головою Смешера. А без нагальної потреби (не атакують), Смешер на балкон не застрибує. Це щодо КД гранат та іншого. А ракети не дамажать, якщо ГГ впритул за перешкодою. Ні ті парканчики на 2 поверсі, ні колони на першому. Ще згадав. Якщо просто бігати по колу (по периметру кімнати), то Смешер наздогнати і вдарити не може. Якщо він вирішив зупитинись (слідкуємо по мінікарті), то зупиняємось і ми і швиденько за колону, щоб ракетами не дістав. То якщо лінь на балкон залазити.
Якщо в БГ3 можна згенерити будь що і потім витягти скілами і вміннями, то в БГ1, якщо згенерили не те - то ви гру можете не пройти просто, вона не дає можливості компенсувати кривий стартовий білд (за дуже рідким виключенням, якщо знайдете певні предмети, наприколад, перці на силу, але то не прокачка).
Ем..м, тобто в БГ3 варвар прокачаний на силу і який пішов в маги (симулюємо "не те") може витягти вміннями мага? З постійними промахами (бо при кидку базова хар-ка впливає) а після влучання - 0 дамага(знову ж таки через низьку базу)? І така крива вся паті. І це пропонується обходити абузом saveload? Скільки потрібно буде спроб/часу для того ж демона на разі не говоримо. І отака система порівнюється з КПК, в якому скіли і вміння взагалі можна викинути і це все одно дозволить пройти гру, причому не аж так, щоб неймовірно важко було.
А те, що BG1 і BG3 відрізняються прокачкою цілком вірю. Але система прокачки таки є.
Ну дик, персонажі там не прокачуються, скілпоінти дозволяють юзати певні скіли і витрачати їх на певні дії (і отримуються вони ні за левел, ні за експу), прокачки як такої там не існує.
Ну от як і в Аватарі. Експи немає, точніше обізвали її "репутація клану" чи щось таке. На ХП/дамаг/скілпойнти не впливає. Але натомість є скілпойнти які дають за квести, і за ті скілпойнти можна відкрити якісь скіли. Новий перс буде менш ефективним ніж перс під кінець гри. Навіть при тих самих шмотках. Все одно прокачка, хоч і збочена.
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Геральт: 07.01.2024 16:13
Та вже спробував
І як фінальна битва без навиків грається на тактиці? Можна й абузом saveload :lol:
Елементарно: першим ходом підкладається ~10 бочок димного пороху під дракона, далі залп по ним вогневою атакою :dontknow: Відображення помирають одразу, а він або здихає теж або залишається на 1-2 стріли проти драконів. Будь-який перс з халявними перчатками на 23 сили з Дому Надії може стільки носити, плюс Карлак/Лейзель є ще. Я вже казав, БГ3 нічим в цьому плані не відрізняється від КП2077: вона не нав'язує якийсь стиль проходження і не карає за те, що ви проходите гру через задницю. Тільки рівень складності можна підняти вище і кістки, які можуть викинути невдачу при будь-якому розкладі.
Геральт: 07.01.2024 16:13 Якщо і експлойт, то не такий примітивний як saveload. :) Але не думаю, що баг. Будь який моб при активації гравцем невидимості біжить до останньої відомої точки. Якщо не виходячи з невидимості сховатись за перешкоду, то після деактивації невидимості ГГ буде продовжувати бути невидимим (заважає перешкода). Вороги в 2077 абсолютно глухі. Тому лазити навприсядки можна прямо над головою Смешера. А без нагальної потреби (не атакують), Смешер на балкон не застрибує. Це щодо КД гранат та іншого. А ракети не дамажать, якщо ГГ впритул за перешкодою. Ні ті парканчики на 2 поверсі, ні колони на першому. Ще згадав. Якщо просто бігати по колу (по периметру кімнати), то Смешер наздогнати і вдарити не може. Якщо він вирішив зупитинись (слідкуємо по мінікарті), то зупиняємось і ми і швиденько за колону, щоб ракетами не дістав. То якщо лінь на балкон залазити.
Примітивний чи ні - не важливо, гра довзволяє, інше не має значення. не знаю, я проходив після пачта 2.0, стелс не прокатував, летіло і дамажило сплешем тільки так будь-куди. От саме круги по колу + реген ХП від бігу і працювало. Але знову ж таки, якщо і можна завалити без перків - то лише пілся N-ої смерті, коли вже знаєш де тебе не дістане, скілкьи там буде ворогів (разово чи постійно) і так далі.
Геральт: 07.01.2024 16:13Ем..м, тобто в БГ3 варвар прокачаний на силу і який пішов в маги (симулюємо "не те") може витягти вміннями мага? З постійними промахами (бо при кидку базова хар-ка впливає) а після влучання - 0 дамага(знову ж таки через низьку базу)? І така крива вся паті. І це пропонується обходити абузом saveload? Скільки потрібно буде спроб/часу для того ж демона на разі не говоримо. І отака система порівнюється з КПК, в якому скіли і вміння взагалі можна викинути і це все одно дозволить пройти гру, причому не аж так, щоб неймовірно важко було.
Тю, юзаєте сувої і все, будь ким. Будь-якому варвару надіваєте обруч на 17 інти з огра і от вам маг готовий. Ще раз, БГ3 в цьому плані дозволяє робити буквально будь що. Ви можете вивчити Карлак "магічний хист" і юзати чародійскі/чаклунські/чарівницькі навички і лупити чим хочете, можете викликати квазитів/елементалів та кидати їх у ворогів і так далі, або використовувати підручні засоби або попередні тактичні прийоми (перед ділалогом розставили діжки з вогневином і вперед).

0 дамагу не буде, бо базова характеристика або додає шкоди, якщо стат у вас більше 10, або зменшує, якщо стат у вас менше 10, і додається +1 перевага на кожні 2 значення стату. Тобто 12 інти дасть +1, 8 інти дасть -1. Кидаєте вогняний стовп який до 60 дамаги наносить і все, далі тільки від кісток залежить і опору шкоді у цілі.

А от, наприклад, в Пасфайндері, фіга з два ви так зробите. Але то гра (обидві) по своїй власній системі.
Геральт: 07.01.2024 16:13А те, що BG1 і BG3 відрізняються прокачкою цілком вірю. Але система прокачки таки є.
Ну от як і в Аватарі. Експи немає, точніше обізвали її "репутація клану" чи щось таке. На ХП/дамаг/скілпойнти не впливає. Але натомість є скілпойнти які дають за квести, і за ті скілпойнти можна відкрити якісь скіли. Новий перс буде менш ефективним ніж перс під кінець гри. Навіть при тих самих шмотках. Все одно прокачка, хоч і збочена.
Це не прокачка. От якраз стартовий меч, що спочатку, що в кінці буде дамагати однаково, бо це не та гра про яку ви говорите. Це все витікає з ДнД просто :)
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

GreenMile: 07.01.2024 17:09 Елементарно
Це все дуже гарно в теорії

Та і як же BG3 не карає, якщо таки карає. Ви ж самі про штрафи згадували. Та і ймовірність "позитивного кидка" зменшується при кривій прокачці.
Примітивний чи ні - не важливо, гра довзволяє
Та гра і трейнери мабуть дозволяє.
Але знову ж таки, якщо і можна завалити без перків - то лише пілся N-ої смерті, коли вже знаєш де тебе не дістане, скільки там буде ворогів (разово чи постійно) і так далі.
А з перками з першого разу боси падають на макс складності? То з грою/босом щось не так. Бо тоді рядові моби взагалі мали б розлітатись. Не знаю як вам, але така гра, імхо, геть нецікава.
Тю, юзаєте сувої і все, будь ким.
Сувої інту/харизму/мудрість хочуть. Толку з сувоя якщо промах/без дамагу.
0 дамагу не буде, бо базова характеристика або додає шкоди, якщо стат у вас більше 10, або зменшує, якщо стат у вас менше 10, і додається +1 перевага на кожні 2 значення стату. Тобто 12 інти дасть +1, 8 інти дасть -1. Кидаєте вогняний стовп який до 60 дамаги наносить і все, далі тільки від кісток залежить і опору шкоді у цілі.
Не для спелів. Для спелів бонусу хар-ки (на дамаг) нема для атакера. А от бонус хар-ки для атакованого є. І ворог, який "прокачаний" нормально, від тих 60 дамаги мало того що буде відвертатись, то ще й захищатись після влучання. Бо йому кидком треба буде "перебити" складність спелера, яка від хар-ки спелера залежить. А в кривого варвара вона буде ніяка. І навіть якщо вчепити йому якийсь обруч, то це лише 1/3 всіх сувоїв (мудрість/інтелект/харизма). А таких варварів, уявімо, в нас 4.

Там маг, заточений на інту, досить паршиво юзає сувої на мудрість, що там про варвара казати. Ні, якщо **чити saveload, то може воно і якось працює. Але я про нормальну гру
Це не прокачка.
Очевидно, ми по різному розуміємо термін прокачки. Для мене це здобуття і/або покращення вмінь і/або характеристик персонажа по мірі розвитку і не за рахунок обвісу. І будь-яку гру де таке присутнє, буду вважати грою з прокачкою. Як саме це відбувається: чи через левелап/експу чи через скілпойнти чи ще якось - неважливо.
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Геральт: 07.01.2024 20:51 Це все дуже гарно в теорії
Так яка теорія - я так проходив :dontknow: Чи ви думаєте звідки я знаю скільки діжок потрібно, щоб дракона підірвати? :D
Геральт: 07.01.2024 20:51Та і як же BG3 не карає, якщо таки карає. Ви ж самі про штрафи згадували. Та і ймовірність "позитивного кидка" зменшується при кривій прокачці.
Так в КП2077 те саме - не качаєте перк - менше дамажите, довше колупаєте боса. Все те саме як і в БГ3 - не качаєте вміння - більше часу витрачаєте на подолання (менше дамажите через штрафи), все. Просто В БГ3 ці штрафи вам прямо перед очі показують, а в КП2077 воно заховано.
Геральт: 07.01.2024 20:51 Та гра і трейнери мабуть дозволяє.
Давайте без цього, ок? Мова виключено про передбачені грою можливості, а не про трейнери, моди і так далі. У більшості ігор не можна робити збереження під час бою, в БГ3 - можна, от і все. Це на 100% рішення розробників, яке доволяє після кожного невдалого кидка перезавантажити хід.
Геральт: 07.01.2024 20:51 А з перками з першого разу боси падають на макс складності? То з грою/босом щось не так. Бо тоді рядові моби взагалі мали б розлітатись. Не знаю як вам, але така гра, імхо, геть нецікава.
Саме так, у КП2077 проблема зі складністю для задротів, це факт. Але у кожного свій власний кайф, комусь це біль і страждання з мобами, а комусь сюжетка і покататись на метро :)
Геральт: 07.01.2024 20:51 Сувої інту/харизму/мудрість хочуть. Толку з сувоя якщо промах/без дамагу.

Там маг, заточений на інту, досить паршиво юзає сувої на мудрість, що там про варвара казати. Ні, якщо **чити saveload, то може воно і якось працює. Але я про нормальну гру
Так ось саме про це і мова що в БГ3 це "якось працює" і дає звершити гру, а БГ1 за таке вас анально покарає і ви її просто не пройдете ні з якими сейв/лоадами.
Геральт: 07.01.2024 20:51Очевидно, ми по різному розуміємо термін прокачки. Для мене це здобуття і/або покращення вмінь і/або характеристик персонажа по мірі розвитку і не за рахунок обвісу. І будь-яку гру де таке присутнє, буду вважати грою з прокачкою. Як саме це відбувається: чи через левелап/експу чи через скілпойнти чи ще якось - неважливо.
Ще раз, там немає покращень характеристик, скільки ж повторювати можна? Вважайте, що ви заробили грошей, щоб заплатити за прохід, від того що у вас було 10 копійок на почтаку гри, а стало 1000 копійок на кінець, яких вистачає на прохід кудись там, у вас ніщо не "прокачалось" - скіли як були так і залишились, стати теж. Просто таких ігор зараз майже немає, бо гравці не зрозуміють, всі звикли до левельної/експової системи.
До речі, той же фолаут2, можна не качатись, а піди напряму здатись в анклав, все, нічого не потрібно для цього і це теж варіант проходження гри :D
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

GreenMile: 08.01.2024 14:28 Так яка теорія - я так проходив :dontknow:
Може й проходив, та не пройшов ;)
Так в КП2077 те саме - не качаєте перк - менше дамажите, довше колупаєте боса. Все те саме як і в БГ3 - не качаєте вміння - більше часу витрачаєте на подолання (менше дамажите через штрафи), все. Просто В БГ3 ці штрафи вам прямо перед очі показують, а в КП2077 воно заховано.
Ні, не те саме. Десь там на початку писав, що не знаю як BG3 без перків пройти. КПК проходиться..ну, не елементарно, але цілком комфортно. В кпк при кривій прокачці - відсутні бонуси, а в БГ3 при кривій прокачці - мінус бонуси і плюс штрафи. В БГ3 крива прочка ГГ компенсується адекватною прокачкою сюжетних персонажів і абузом saveload. В КПК крива прокачка компенсується...допомогою у вежі Арасаки (sic!)
Геральт: 07.01.2024 20:51 Саме так, у КП2077 проблема зі складністю для задротів, це факт.
Там проблеми зі складністю і для не_задротів. Але я про інше трохи питав. Ви пройшли Смешера з першого разу/за одну спробу?
Так ось саме про це і мова що в БГ3 це "якось працює" і дає звершити гру, а БГ1 за таке вас анально покарає і ви її просто не пройдете ні з якими сейв/лоадами.
Та то не гра, а збочення.
БГ1 може стягну при нагоді, аж хочеться глянути на РПГ взагалі без прокачки
Ответить