Продано п'ять мільйонів копій Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
MetalistForever
Member
Аватара пользователя
Откуда: Харьков

Сообщение

Marrog: 05.01.2024 16:32
Нормальное, на разок, как и сама игра, но зато с удовольствием ;)
Так, на разочок :gigi:
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

AntonyKandaurov: 05.01.2024 15:38 доречно переробили систему прокачки.
Вбога там прокачка. Можна взагалі наосліп очки розподіляти. А можна й не розподіляти і бігати без перків.
А DLC норм, цікавіше/складніше ніж основана гра.
Барбарис: 05.01.2024 18:06 А після патчу 2.0 вони ще додали баги і вильоти.
До речі так. В бою зі Смешером постійні вильоти, задовбався, стягнув піратку. Сейви автоматом підтягнуло. Після бою повернувся на ліцензію.
AntonyKandaurov
Member
Аватара пользователя
Откуда: Славетне місто Запоріжжя

Сообщение

Геральт
Ну, якщо коротке замикання до патчу критувало по 60к і вирубало будь кого, то зараз вже не так
Hack-Stock
Member
Откуда: Днепр

Сообщение

Я наверное переиграл в соулслайк игры, на 2.1 патче проходил, умер раз 10, игра очень легкая показалась, на 10 уровне уже был непобедимым)
zaqik
Member
Аватара пользователя
Откуда: Душниличі

Сообщение

Мощно вырулили из крутого пике

- Как сделать людям хорошо?
- Сначала плохо, а потом вернуть как было как сразу надо было.
:-/
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Геральт: 05.01.2024 18:49 Вбога там прокачка. Можна взагалі наосліп очки розподіляти. А можна й не розподіляти і бігати без перків.
Там крута прокачка, ви просто її не зрозуміли. Це спеціально зроблено, для тих, кому не цікаво думати, заморочуватись і робити білди, а щоб лише сюжет - грати можна будь-як при будь-яких вміннях і без них, але можливість перерозподілення - то круто, бо можна повністю змінити білд під новий стиль гри. Я прочинав зі стелс-нетраннера, а закінчив на білді берсерка-мілішника з лезами богомола.
Геральт: 05.01.2024 18:49
Барбарис: 05.01.2024 18:06 А після патчу 2.0 вони ще додали баги і вильоти.
До речі так. В бою зі Смешером постійні вильоти, задовбався, стягнув піратку. Сейви автоматом підтягнуло. Після бою повернувся на ліцензію.
Разів 7 вбивав Смешера, жодного разу не вилітало на ньому :dontknow:
Барбарис
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

GreenMile, :facepalm: .
Сам же всю суть і непотрібність розписав. Проблема як раз в тому, що це можна зробити, але воно не використовується і гра від того особливо не міняється навіть на високих рівнях складності. Можна одночасно універсала зробити, але нащо?
На Смешері у мене теж не було, але рандомних вильотів просто у місті вистачало.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

GreenMile: 05.01.2024 23:04 Там крута прокачка, ви просто її не зрозуміли. Це спеціально зроблено, для тих, кому не цікаво думати, заморочуватись і робити білди, а щоб лише сюжет - грати можна будь-як при будь-яких вміннях і без них, але можливість перерозподілення - то круто, бо можна повністю змінити білд під новий стиль гри. Я прочинав зі стелс-нетраннера, а закінчив на білді берсерка-мілішника з лезами богомола.
От власне, що оказуалили гру вкрай. Бо на макс складності можна пройти лівою ногою. І щоб хоч якийсь виклик отримати, довелось грати без перків. Отака от "крута прокачка" Стелс, до речі, там також вбогий.

На рахунок вильотів, то може гог-версія крива. Стім-ріп в мене також стабільний був.
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Барбарис: 06.01.2024 08:47 GreenMile, :facepalm: .
Сам же всю суть і непотрібність розписав. Проблема як раз в тому, що це можна зробити, але воно не використовується і гра від того особливо не міняється навіть на високих рівнях складності. Можна одночасно універсала зробити, але нащо?
Ви просто не розумієте, що таке РПГ і граєте в гру як в банальний екшин. Отой role play і полягає в тому що ви, як гравець, відігруєте певну роль з усіма її плюсами і мінусами, а не обираєте найбільш зручний/легкий спосіб накромсати якомога більше ворогів. Стелс-нетраннер може винести всю базу без тривоги, навіть не задячи на неї, берсерк-мілішник так не може, він вривається і рубає всіх на шашлик. В цьому і суть - у різній поведінці і ролі яку ви граєте, різноманіття. Тот же Відьмак 3 РПГ назвати важко бо там гра за одного героя і прокачка дійсно ні на що не впливає. А КП2077 - отце таки можна назвати РПГ, бо вона дає різні можливості і різні ролі.

Відправлено через 13 хвилин 51 секунду:
Геральт: 06.01.2024 10:31
GreenMile: 05.01.2024 23:04 Там крута прокачка, ви просто її не зрозуміли. Це спеціально зроблено, для тих, кому не цікаво думати, заморочуватись і робити білди, а щоб лише сюжет - грати можна будь-як при будь-яких вміннях і без них, але можливість перерозподілення - то круто, бо можна повністю змінити білд під новий стиль гри. Я прочинав зі стелс-нетраннера, а закінчив на білді берсерка-мілішника з лезами богомола.
От власне, що оказуалили гру вкрай. Бо на макс складності можна пройти лівою ногою. І щоб хоч якийсь виклик отримати, довелось грати без перків. Отака от "крута прокачка" Стелс, до речі, там також вбогий.
Ну це претензія не до КП2077, а взагалі то поточної тенденції ігор, років з 20 тому ігри були складні в плані треба було розбиратись самому куди йти, читати книжки, питати НПС, вивчати карту, думати, а зараз всюди маркери прямо на сховки, нічого навіть шукати не треба. Без цього сучасний гравець скаже "у мене лапки, у вас фігова гра" і грати не буде. Власне тому і роблять щоб воно підходило всім. Не хочеш оцього всього - легка складність і нічого не потрібно, хочеш додатковий фан - максимальна складність і білди. Стосовно легкості - ну пройдіть Смешера в соло без перків на умовному 30-40 левелі, коли у вас до зустрічі з ним лишається 1,5 ХП і він виносить з одного влучання з Басічона. Я перший раз мабуть годину вбив на нього. Далі звісно коли ти макс левел і прокачаний то вже не так складно.
Те що я вище написав, ви не розумієте що таке РПГ, для вас ця гра - екшин, пограйте як РПГ тоді зрозумієте всі її переваги ;)

До речі щодо складності, остання гра яка РЕАЛЬНО була складна це Kingdom Come Deliverance у жорсткому режимі, коли немає ні мінікарти, ні прицілів, більш жорсткі бої і ще й треба діва дісадвантеджа вибрати на старті ("сновида" - взагалі лол, прокидаєшся не знаю де в скирті сіна, а карти-то немає :gigi: ). Це була перша гра де доводилося орієнтуватися за сонцем щоб зрозуміти як потрапити до сусіднього селища. І де ця гра за кількістю продажів хоча б порівняно з відмаком3 в якому прокачка ще менш потрібна, ніж в КП2077? Отож.
Барбарис
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

GreenMile, :facepalm:
Хто б казав. Тут рпг-складової немає зовсім, лише імітація.
Так 2077 з новими патчами звела всі перки на 0. Будь - яку базу без тривоги можна і без перків винести.
Суть рпг в тому, щоб ця роль давала відчуття реальності, а не показухи. На перших патчах навіть на середньому рівні не прокачавшись важко було винести рандомну банду злочинців(з синіх квестів, що пограбували когось чи на поліцію напали).
А на нових патчах тільки й того, що граєш роль. Тільки як поганий актор, бо відчуття ілюзії нікуди не зникає.

KCD і в звичайному режимі складна гра
FirstTDM
Junior
Аватара пользователя
Откуда: Киев

Сообщение

Всё заслужено!

Игра с патчем 2.1 получилось отличной! Вот сразу бы так! :)

Очень интересно посмотреть несколько новых концовок.
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Барбарис: 06.01.2024 11:42 GreenMile, :facepalm:
Хто б казав. Тут рпг-складової немає зовсім, лише імітація.
Так 2077 з новими патчами звела всі перки на 0. Будь - яку базу без тривоги можна і без перків винести.
Суть рпг в тому, щоб ця роль давала відчуття реальності, а не показухи. На перших патчах навіть на середньому рівні не прокачавшись важко було винести рандомну банду злочинців(з синіх квестів, що пограбували когось чи на поліцію напали).
А на нових патчах тільки й того, що граєш роль. Тільки як поганий актор, бо відчуття ілюзії нікуди не зникає.

KCD і в звичайному режимі складна гра
:facepalm:
Та шо ви кажете, чим вам роль нетраннера не дає відчуття реальності зі зламом всього і вся, коли збоя не потрібна в принципі? Коли під будь-яку ситуцацію можна заготовити деку з різними швидкозламами? :popcorn:
Ще раз, ви плутаєте божий дар з яєшеню, а саме поняття "РПГ" зі складністю гри, дубль три, РПГ - це те як ВИ, саме ВИ слідуєте певній ролі, до складності винесення ворогів воно не має жодного відношення. "Role-playing or roleplaying is the changing of one's behaviour to assume a role, either unconsciously to fill a social role, or consciously to act out an adopted role."

Ну так про те і мова, що складна KCD не має успіху ані відьмака, ані КП2077.

Відправлено через 3 хвилини 59 секунд:
Барбарис: 06.01.2024 11:42 Будь - яку базу без тривоги можна і без перків винести.
Можна, але це буде не РПГ, бо берсерк, якщо ви його відігруєте - ніколи не буде виности ворогів в стелсі, а задрот-нетраннер - ніколи не побіжить на штурм з відкритим забралом через головні ворота (хоча гра це дозволяє). Зайвий доказ того, що ви не розумієте суть ролеплея :dontknow:
anyname
Member

Сообщение

GreenMile: 06.01.2024 11:23
Барбарис: 06.01.2024 08:47 GreenMile, :facepalm: .
Сам же всю суть і непотрібність розписав. Проблема як раз в тому, що це можна зробити, але воно не використовується і гра від того особливо не міняється навіть на високих рівнях складності. Можна одночасно універсала зробити, але нащо?
Ви просто не розумієте, що таке РПГ і граєте в гру як в банальний екшин. Отой role play і полягає в тому що ви, як гравець, відігруєте певну роль з усіма її плюсами і мінусами, а не обираєте найбільш зручний/легкий спосіб накромсати якомога більше ворогів.

Відправлено через 13 хвилин 51 секунду:
Геральт: 06.01.2024 10:31
От власне, що оказуалили гру вкрай. Бо на макс складності можна пройти лівою ногою. І щоб хоч якийсь виклик отримати, довелось грати без перків. Отака от "крута прокачка" Стелс, до речі, там також вбогий.

До речі щодо складності, остання гра яка РЕАЛЬНО була складна це Kingdom Come Deliverance у жорсткому режимі, коли немає ні мінікарти, ні прицілів
Так отой ролеплей тільки на початку відчувався , десь біля пролога. Коли пішов у якесь додзє й : 1.не вистачило чогось в силі щоб виламати двері чорного ходу. 2.не вистачило чогось в мізках щоб вимкнути замок. 3.не вистачило ще чогось щоб залізти крізь вікна у стелі. ... довелося заходити через головний вхід , й тут не вистачило розуму вже СДпроджектам щоб нпс хоч щось змогли супроти гг. Далі прокачалося все що треба й стало доступне все , йди як хочеш. Ролеплей з моєї точки зору - це коли гг має різні шляхи до цілі , а не сидить й вибирає засіб вбивства . Тобто якщо пішов у стелс , то щоб без стелсу тобі бомжі пику били.а якщо пішов у м'язи , то щоб при спробі у мізки тебе дурили всі навкруги.(як у Космічних Рейнджерах де в квестах у тюрмах при грі в карти ти "виграєш" аж поки гроші не закінчуються).

А хіба там взагалі приціл був? Чи це ви про отой круглик з вибором напрямку удару ?
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

anyname: 06.01.2024 12:15
GreenMile: 06.01.2024 11:23 Ви просто не розумієте, що таке РПГ і граєте в гру як в банальний екшин. Отой role play і полягає в тому що ви, як гравець, відігруєте певну роль з усіма її плюсами і мінусами, а не обираєте найбільш зручний/легкий спосіб накромсати якомога більше ворогів.

Відправлено через 13 хвилин 51 секунду:


До речі щодо складності, остання гра яка РЕАЛЬНО була складна це Kingdom Come Deliverance у жорсткому режимі, коли немає ні мінікарти, ні прицілів
Так отой ролеплей тільки на початку відчувався , десь біля пролога. Коли пішов у якесь додзє й : 1.не вистачило чогось в силі щоб виламати двері чорного ходу. 2.не вистачило чогось в мізках щоб вимкнути замок. 3.не вистачило ще чогось щоб залізти крізь вікна у стелі. ... довелося заходити через головний вхід , й тут не вистачило розуму вже СДпроджектам щоб нпс хоч щось змогли супроти гг. Далі прокачалося все що треба й стало доступне все , йди як хочеш. Ролеплей з моєї точки зору - це коли гг має різні шляхи до цілі , а не сидить й вибирає засіб вбивства . Тобто якщо пішов у стелс , то щоб без стелсу тобі бомжі пику били.а якщо пішов у м'язи , то щоб при спробі у мізки тебе дурили всі навкруги.(як у Космічних Рейнджерах де в квестах у тюрмах при грі в карти ти "виграєш" аж поки гроші не закінчуються).
Ще раз, в ролеплеї не гра повинна вас обмежувати в чомусь, а ви самі себе обмежуєте тією роллю, яку граєте. Чому гра не карає за те що ви дрищем-нетраннером намагаєтесь кулаками набити пику "звірям"? Тому що я писав вище - це зроблено для тих, хто не вміє грати і хто не хоче грати як в РПГ, бо це складно. Крім того, це штучне обмеження свободи дій, тобто ви можете діяти виключно так, як задумали розробники, а не як ви хочете. В реальному житті вам ніхто не заважає піти і намагатися набити пику Усіку, і ви може навіть і зможете це зробити, якщо заскочите його зненацька, але зазвичай ви так не робите, бо оцінюєте наслідки. Те саме і в грі.

anyname: 06.01.2024 12:15А хіба там взагалі приціл був? Чи це ви про отой круглик з вибором напрямку удару ?
"Приціл" був для зброї ближнього бою у вигляді зірки коли ви обираєете куди бити і що блокувати, у ждорсткому режимі цього немає. Для луків прицілу не було в принципі.
Последний раз редактировалось GreenMile 06.01.2024 12:26, всего редактировалось 1 раз.
Барбарис
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

GreenMile, в тому то й справа, що нетраннер побіжить і без складнощів. Це руйнує все відчуття від обраного класу. В справжній рпг непроофільні дії майже без профіту, а тут різниці немає між класами.
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Барбарис: 06.01.2024 12:26 GreenMile, в тому то й справа, що нетраннер побіжить і без складнощів. Це руйнує все відчуття від обраного класу. В справжній рпг непроофільні дії майже без профіту, а тут різниці немає між класами.
Нічого воно не руйнує, це говорить лише про те, що ви не вмієте грати в РПГ от і все, а граєте в екшин. Якщо гра вас не обмежує - то все караул :dontknow: Ви не вмієте відігрувати ту роль, яку обрали для себе і не розумієте її. Нащо ви біжите штурмувати нетраннером, якщо "в ігровому світі" так ніхто не робить? Всі відомі нетраннери гри все роблять не виходячи зі свого крісла. Вище написав, ролеплей - це те, як ви розумієте свого персонажа і к відгруєте роль, а не абьюз можливостей гри. От тому ви і не бачите різниці між класами.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

GreenMile: 06.01.2024 11:23 Стосовно легкості - ну пройдіть Смешера в соло без перків на умовному 30-40 левелі, коли у вас до зустрічі з ним лишається 1,5 ХП і він виносить з одного влучання з Басічона. Я перший раз мабуть годину вбив на нього. Далі звісно коли ти макс левел і прокачаний то вже не так складно.
Те що я вище написав, ви не розумієте що таке РПГ, для вас ця гра - екшин, пограйте як РПГ тоді зрозумієте всі її переваги ;)

До речі щодо складності, остання гра яка РЕАЛЬНО була складна це Kingdom Come Deliverance у жорсткому режимі, коли немає ні мінікарти, ні прицілів, більш жорсткі бої і ще й треба діва дісадвантеджа вибрати на старті ("сновида" - взагалі лол, прокидаєшся не знаю де в скирті сіна, а карти-то немає :gigi: ). Це була перша гра де доводилося орієнтуватися за сонцем щоб зрозуміти як потрапити до сусіднього селища. І де ця гра за кількістю продажів хоча б порівняно з відмаком3 в якому прокачка ще менш потрібна, ніж в КП2077? Отож.
Так я й проходив Смешера фактично без перків. Там було 10-12 перків на реген здоров'я і ще щось подібне безглузде. Воно ж тупе, коли втрачає з поля зору то трохи побігає і стає на місці. Скрипти дамажать мізер, тому: турелі, снайперка, біг, невидимість. Повторити n разів. Нудота. Що значить соло? Без коопу чи що? Про 1,5ХП також не зрозумів. Там же ж аптечки безкінечні, навіть без регену почекав перед тим як відкрити двері і маєш повне ХП. В плані прокачки тут РПГ вбоге. Зрештою, як і Відьмак. Бляха, та в старфілді те дерево і то цікавіше. Вже мовчу про древні сувої, Legend of Grimrock чи подібна класика.

В Kingdom Come бойовка накурена, а мінікарта/маркери то таке.

Ось так пробігав всю гру, починаючи з 19рівня. Решта гілок по нулях. Шкода, що пізно стартанув експеримент, треба було від початку ті перки перестати взагалі використовувати.
спойлер
Изображение
Изображение
Изображение
Барбарис
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

GreenMile, це ви не вмієте в рпг. Якщо в житті я не маю вагіни, то не зможу народити на відміну від 2077. В KCD якщо лук не вкачаний, то нікуди не поцілиш. В Моровінді якщо спис взяв до рук, а уміння не вкачане, то навіть щур задавить. А в 2077 це немає значення, бо тебе не покидає відчуття фальші. Там є квест за крадія тачок, де медлабораторію треба свиснути: якщо допоможеш "продажному" копу - напарнику, то гра фіксує, що вона пошкоджена. От тільки на момент порятунку ворогів не залишилось, підкріплення не було, по дорозі як тікав з порту теж ніхто шкоди не наніс. З навиками гра також не дає забути, що прокачка не має сенсу і не карає за помилки. Всі ролі просто в твоїй голові і треба себе переконувати в тому, що вони не фікція.
GreenMile
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Геральт: 06.01.2024 12:41 >>>Так я й проходив Смешера фактично без перків.
>>>Там було 10-12 перків на реген здоров'я
:laugh:
Без коментарів.
Геральт: 06.01.2024 12:41 Що значить соло? Без коопу чи що? Про 1,5ХП також не зрозумів. Там же ж аптечки безкінечні, навіть без регену почекав перед тим як відкрити двері і маєш повне ХП.
Це коли в соло штурмуєте вежу араки, у вас від початку штурму методично втрачається максимум ХП, бо починає глючити ваш біочип і чим довше ви добираєтесь до Смешера тим менше у вас максимальтний ХП від початкового лишається. Умовно починали штурм з максимум 300 ХП, до Смешера маєете максимум 100ХП і більше підняти не можете (передаю привіт "безглуздим перками" на адреналін, які дозволяли тимчасово підняти макс ХП вище ніж у вас є). На максимальній складності, по-перше Смешер отримує досить слабку шкоду навіть від топових пукалок (снайперка тризарядна від чувака з шостої вулиці за бокс, яка дамагає по 700+ чи щось таке), а коли знімаєте йому 40% ХП і він починає лупити з басічона, то якщо пропускаєете один залп ракетами - то можете завантажуватись, якщо адреналіну немає.
Аптечки безкінечні, тільки з кров'яною помпою (привіт ще один "безкорисний" перк :-P ) у вас є 3 заряди, яки досить довго відкочуються, а юзати треба часто, о, як писав вище - максимального ХП дуже мало, і потрібно завжди на адреналіні бігати.

Геральт: 06.01.2024 12:41 В плані прокачки тут РПГ вбоге. Зрештою, як і Відьмак. Бляха, та в старфілді те дерево і то цікавіше. Вже мовчу про древні сувої, Legend of Grimrock чи подібна класика.
РПГ - це не прокачка, читайте вище.
Геральт: 06.01.2024 12:41 В Kingdom Come бойовка накурена, а мінікарта/маркери то таке.
Нічого собі таке, без карти там взагалі досить складно зрозуміти де що і куди йти, навіть з картою складно, а з дісадвантеджами то взагалі торба. Якщо шо я пройшов в жорстокму режимі рази 3 з різним набором дісадвантеджів. Наприклад, чахотка і гемофілія - це пздць, перша не дає стаміни, друга при будь-якій подряпині можна просто померти від втрати крові в момент.
Геральт: 06.01.2024 12:41Ось так пробігав всю гру, починаючи з 19рівня. Решта гілок по нулях. Шкода, що пізно стартанув експеримент, треба було від початку ті перки перестати взагалі використовувати.
спойлер
Изображение
Изображение
Изображение
І шо? Після першого проходження берете Басічон і все, перки не потрібні, окрім роз'єму на розумну зброю. Але просто ходити і шмаляти всіфх убер-валиною - так, нудно, тому починаєете грати в РПГ, а не в слешер - обираєте гілку розвитку і ходите виключно в обраною зброєю, наприклад, з револьвером. Я наприклад шматок гри ходив виключно х декою Мілітех Канто, хоча вона гівно порівняно з тим же розгоном, але в цьому і цікавість.
РПГ != складіності гри.

Відправлено через 11 хвилин 58 секунд:
Барбарис: 06.01.2024 13:00 GreenMile, це ви не вмієте в рпг. Якщо в житті я не маю вагіни, то не зможу народити на відміну від 2077. В KCD якщо лук не вкачаний, то нікуди не поцілиш. В Моровінді якщо спис взяв до рук, а уміння не вкачане, то навіть щур задавить. А в 2077 це немає значення, бо тебе не покидає відчуття фальші. Там є квест за крадія тачок, де медлабораторію треба свиснути: якщо допоможеш "продажному" копу - напарнику, то гра фіксує, що вона пошкоджена. От тільки на момент порятунку ворогів не залишилось, підкріплення не було, по дорозі як тікав з порту теж ніхто шкоди не наніс. З навиками гра також не дає забути, що прокачка не має сенсу і не карає за помилки. Всі ролі просто в твоїй голові і треба себе переконувати в тому, що вони не фікція.
Я кілька десятків років граю в "реальні" рольовки, здебілшого по GURPS чи ADnD, тому з огляду на це і те, що ви пишете, маю таки переконання, що це ви не розумієте що таке РПГ ;) Ролі і є в голові - саме так, нарешті ви це збагнули.
Візьмемо простий приклад із життя, ви менеджер з продажів і у вас вийшов з ладу БЖ. Життя вам не забороняє його розібрати і подивитись, що всередині. Може навіть статись, що ви з нульовими знаннями в електроніці побачити надутий конденсатор і перепаяєте його з легкістю, а може там шщось складне і не про вашу компетенцію. Тобто повна свобода дій. І щура ви також легко заб'єте дрючком.
Але за вашою думкою, в момент коли ви взяли до рук БЖ життя вам має висвітити табличку - ви не можете розібрати БЖ, бо ви не вчились 6 років на інженера-електроніка :D От вивчитесь - тоді зможете розібрати і ремонтувати.
КП2077 - це не класична РПГ, це "екшин-РПГ", але ролеплей в першу чергу у вас в голові, а не в обмеженнях гри :)
Ответить