Общая тема по OLX

Разговоры обо всем
Ответить
Автор
Сообщение
Moderator
Moderator

Сообщение

В данной теме всё о мошенничестве и мошенниках на OLX

Местные "герои": Внимание! Ненадежные люди!

Для того, чтобы ознакомиться или оставить отзыв о сделках на Барахолке нашего форума, просьба обратить внимание на следующую тему:
Путеводитель по разделу отзывов. Где оставить отзыв, как искать, FAQ

Правила конференции распространяются в полной мере на данную тему (п.2.3, п.2.4, п.3.6, п.3.9, п.3.10)

Сообщения без конкретики - удаляются

OlxSupport:Здравствуйте.

Оставьте, пожалуйста, контакты мошенников по этой ссылке - _http://blog.olx.ua/4019/ne-dadim-moshennikam-shansa/ чтобы проинформировать и обезопасить других пользователей. Также обязательно напишите нам о подозрении на мошенника через Службу поддержки _http://olx.ua/uk/contact/. Если Вы стали жертвой мошенника, то советуем поступить так:
Свяжитесь с администрацией сайта с помощью раздела «Обратная связь». Предоставляйте, пожалуйста, полное подтверждение мошеннических действий пользователя (а именно - сканкопию или фото чека, накладной, счета с координатами, телефоном и другими данными мошенника), подробности вашей сделки, переписку с продавцом.

Мы также рекомендуем вам обратиться в местное отделение милиции с заявлением о факте мошенничества. После вашего обращения на основании официального запроса мы сможем предоставить представителям правоохранительных органов данные для дальнейшего расследования.

Обязательно прочитайте нашу статью, которая может Вам помочь вернуть деньги. _http://blog.olx.ua/9185/o-moshennichestve-kak-vernut-ukradennyie-dengi-s-bankovskoy-kartyi/

Официальная поддержка Olx
viewtopic.php?p=1558297#p1558297


Центр поддержки клиентов: 0800204444


Полезная статья: Как уберечься от мошенников в интернете

Сайт Управління боротьби з кіберзлочинністю МВС України: порядок действий

Альтернатива ОЛХ: всё о других торговых площадках
my4a4oc
Member
Аватара пользователя
Откуда: Полтава

Сообщение

Так, людина продає SSD накопитель Kingston 2 Tb, жёсткий диск, Sata 3, 2.5", а на ділі вам прийде 60гб ссд з наклейкою 1.92, скидує ліві скріни.

Савченко Олександр Петрович 0982476581, одноразка, в цьому оголошенi 0975620136.
Це вже з іншого аккаунту запитав карту 5169155151315395 Пузiков Микола,м. Суми 19 НП, тоді була угода олх, там взагалі не придратися, бо олх ніяких даних не розголошує))

Накидайте жалоб, бо олх каже поки нiкого не кине, ми нiчого зробити не можемо))) ну хоч той акаукнт з котрого кинув заблокували))

https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/ssd- ... TSMqW.html
ось на сам акаунт, бо вiн гнидA то включа объяву, то вiдключа https://www.olx.ua/uk/list/user/1l1yZw/
Fuuuuuuury
Junior
Аватара пользователя

Сообщение

Наткнувсь на неприємну ситуацію..

Відправив людині відеореєстратор (бу, робочий, з косяків тільки слабкий акум). Через день пише - непрацює. Я не зрозумів, що, як.. адже до відправки і перед відправкою перевіряв все працювало, як потрібно. Переписуємось, обговорюємо і ось пізніше, увечері він пише, що майстер його розібрав і всередині знайшов сліди пайки. Ніфіга собі думаю.. Відповідаю "Якщо є фото чи відео то надайте, гляну, що там, а акож, якщо є папірець від майстра про огляд то було б добре".
Відповідає "Перевіряв знайомий, нічого немає, повертайте кошти".

Задаю декілька питань по тому чого розбирали (не домовлялись же, ви ж хотіли відправити назад" і т.д.) через 10 хв. і 3 питань він ображається, мене посилає прямим текстом.. я вирішив взяти час, щоб автор заспокоївся (думав зробити по правильному, щоб без образ перед НР) і на наступний день відписав дек. повідомлень чому я такі питання задав "взагалі не ображайтесь, давайте вирішимо, напишіть". Мене проігнорили. Написав ще раз, щоб відповів.

Тепер отримую скаргу і заблокований профіль (на вас надійшла скарга, такий то купив у вас ось це, а він прийшов неробочий. Зв'яжіться, вирішіть.. вислухайте все, що про вас думають і побігайте за покупцем і може він піде на уступки.. може навіть профіль вам розблокує" :insane:
NFS-Racer
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Fuuuuuuury
напишіть у підтримку, надайте скріни переписки що покупець сам не хоче вирішити питання, скарга не обгрунтована, ремонт робив невідомо хто, мають розблокувати
Fuuuuuuury
Junior
Аватара пользователя

Сообщение

NFS-Racer: 28.12.2023 09:01 Fuuuuuuury
напишіть у підтримку, надайте скріни переписки що покупець сам не хоче вирішити питання, скарга не обгрунтована, ремонт робив невідомо хто, мають розблокувати
Докладно все розписав, все, що розписував є в переписці. Загалом все, як і ви написали окрім скріншотів. Очікую відповіді.
fds2002
Junior
Откуда: Киев

Сообщение

чушь какая-то, товар б/у, вы частное лицо, если наложенный платеж или доставка, то ваши обязательства оканчиваются когда клиент забрал товар. покупатель товар осмотрел, проверил на отделении, оплатил, забрал, всё. и он его разобрал на части и с неким "знакомым" проводил диагностику? это вообще повод отказать в любых возвратах. ну и профилей надо иметь пяток запасных.
Skoda
Junior

Сообщение

Ого, что за беспредел?
Так можно на кого угодно с такими претензиями гнать и профиль заблокируют получается?

Покупатель должен был предоставить заключение из сервисного центра о нерабочем товаре, раз он решил бодаться. Да и то, устройство могло по пути поламаться (б.у.,тряска и т.д. ) - гарантий нет, оговоренных возвратов тоже. Какие претензии? И вообше- может это не ваш товар?

Я сам столкнулся вчера с возвратом б.у. вещи (я прод), но там меня крутанули хорошо, тоже не захотел ссориться перед НГ.
Shader1
Member
Аватара пользователя
Откуда: Харьков

Сообщение

Fuuuuuuury: 28.12.2023 18:45
NFS-Racer: 28.12.2023 09:01 Fuuuuuuury
напишіть у підтримку, надайте скріни переписки що покупець сам не хоче вирішити питання, скарга не обгрунтована, ремонт робив невідомо хто, мають розблокувати
Докладно все розписав, все, що розписував є в переписці. Загалом все, як і ви написали окрім скріншотів. Очікую відповіді.
точно так же было только с процом, покупатель пишет что не рабочий, говорю пришли доказательство в сокете и тд, грит за кого ты меня держишь я в компах сто лет и нечего не дал и заблочил меня, а потом прилетело ДВА отзыва что продал нерабочий, через ТП удалось только один удалить а по второму сказали что отзыв относится к экспириенсу от покупки и удалить нельзя
vovse
Junior

Сообщение

fds2002: 28.12.2023 19:39 чушь какая-то, товар б/у, вы частное лицо, если наложенный платеж или доставка, то ваши обязательства оканчиваются когда клиент забрал товар. покупатель товар осмотрел, проверил на отделении, оплатил, забрал, всё.
Вот вот. Если не работал зачем он его забирал.
Самое смешное в этом, что они от него кроме слов никаких пруфов тоже не получали. Продавцов за скотов держат :mad:
Fuuuuuuury
Junior
Аватара пользователя

Сообщение

vovse: 29.12.2023 01:32
fds2002: 28.12.2023 19:39 чушь какая-то, товар б/у, вы частное лицо, если наложенный платеж или доставка, то ваши обязательства оканчиваются когда клиент забрал товар. покупатель товар осмотрел, проверил на отделении, оплатил, забрал, всё.
Вот вот. Если не работал зачем он его забирал.
Самое смешное в этом, что они от него кроме слов никаких пруфов тоже не получали. Продавцов за скотов держат :mad:
Мені не дуже смішно, в цій ситуації і справедливості немає. Покупець не несе ніякої відповідальності, а продавець після цього всього - несе і неважливо, що товар вживаний.
Надав все, що від мене потребувалось, відправив скріншоти і відповідь та сама, шаблонна. Відчуття, що оператори не читають, що я пишу. Ще раз написав в службу підтримки.
movi
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Я всім давно казав - розвивайте https://skylots.org/. Для початку дублюйте оглошення на ОЛХ і там.
На https://skylots.org немає дебільного обмеження на тривалість/кількість, саме все автоматично перевиставляється. Нормальна система відгуків/рейтингу. Адміністрація не влазить в описи зі своїми придуркуватими зауваженнями. Редагування миттєве. В опису вибір шрифтів та кольору. У фото можна додавати посилання на Ютуб. Там все краще. Єдине, що не подобається - покупець може відразу перевести лот в статус "Куплено", без попередньої згоди продавця.
Проте місцеві унікали накинулись на мене ніби я заставляю силою туди йти та покинути улюблений Лох. Торгуйте на двох майданчиках - так ні, враження що їх там тримають в долі.
Аргументи, що "ніхто не знає" то все мимо. Ви - то ще не всі. Хто був на Аукро після закриття автоматично отримали листи на Лост. Головне, що знає Гугл. А якби не жували соплі, то знало б набагато більше людей.
quadrotony
Member
Аватара пользователя

Сообщение

а що стосовно пром юа?
movi
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Промкою теж користуюся. Як покупець. І мені там не подобається цирк такого плану - "мінімальна кількість дві штуки" "мінімальна ціна відправлення 500 грн" та т.і. Не зміг наприклад купити оригінальний Ф-99. Там засилля магазинів чи що, не знаю. На https://skylots.org/ у часи майнінгу купував купу різної дрібниці - ніколи ніхто не вимагав мінімальну партію "вагон".
На ОЛХ закінчився основний товар для об'яви, але в описі було вказано додаткове - різні паяльники, мікрушки.. додав у опис, що поки немає основного то можете подивитись те що у опису..Ага! Щас! не пройшло модерацію, "перенесено у другу категорію, а там вже нема ліміту на безкоштовне оголошення")) У Лості всяка фігня в мене висить роками, автоматично перевиставляється і нікому нема діла..Тут же хтось не полінувався, перечитав та заблокував. Ніякого сприяння продажам, тільки аби своє платне оголошення нав'язати. На Лості комсу нарахували - все. Хочешь просування за гроші - теж звичайно є.
quadrotony
Member
Аватара пользователя

Сообщение

privatmarket ще є
fds2002
Junior
Откуда: Киев

Сообщение

Fuuuuuuury

olx это минное поле без правил

десяток грамотных аккаунтов решают все проблемы, главное иметь здоровый пофигизм. сломался один, взял другой.

movi

у меня есть лоты на скайлотсе. были на изи и ньюаукционе. до войны пару раз в год что-то брали, после - ноль, оставил только на скайлотсе, там самый быстрый и удобный интерфейс. от форумов не в пример больше толку, чем от того скайлотса.
Vln
Junior
Откуда: Харьков

Сообщение

movi: 02.01.2024 12:39 Я всім давно казав - розвивайте https://skylots.org/
Чет не хочется:
Можливість доставки способом "Кур'єрська служба (налож. платіж)", для продавців з рейтингом 10 і менше,
а також користувачів, які зареєстровані менше 90 днів, є обов'язковою.
Розмір передоплати (включно з передоплатою за доставку) не більше 100 гривень
movi
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Vln: 03.01.2024 22:04Чет не хочется:
Ну так, краще бути продаваном-терпілою на олх, ніж на Лості ,де продаван більш захищений.))
І я казав - робіть дубльовані оголошення. Я не казав - біжіть всі туди та кидайте улюблений олх. Будете ще 5 років його клясти, а могли б витратити час на покращення).
Я там купляв материнки,озу,процессори...продавав відяхи, осцилограф, Трензистор-тестери, паяльники/жала..мікрушки ..
fds2002: 03.01.2024 10:08от форумов не в пример больше толку
багато паяльників купив на форумі?)).
Коротше стара історія - приходять люди і починають говорити про безальтернативність Лоха) Добре. років за 5 ще раз нагадаю.
Ortyomko
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

Screenshot 2024-01-04 092325.png
:rotate:
seraphic
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дон.обл

Сообщение

Ortyomko
Так это надо беспокоится платёжным платформам и самой площадке, ведь покупатель как и продавец платит комиссию а там куда идут деньги на налоговый сбор или ещё куда не пользователя проблема :)
fds2002
Junior
Откуда: Киев

Сообщение

movi
я на аукро с 2011, на itc.ua/freeads с 2006. плавали, знаем. лох всех закончил.

скайлотс/ньюаукцион это не мертвые платформы, там теплится жизнь, очень скромная. в основном как каталогизатор разного барахла, которое на лохе выставлять нереально по количеству объявлений. виолити хорошо живое.
Последний раз редактировалось fds2002 04.01.2024 09:55, всего редактировалось 1 раз.
Fuuuuuuury
Junior
Аватара пользователя

Сообщение

NFS-Racer: 28.12.2023 09:01 Fuuuuuuury
напишіть у підтримку, надайте скріни переписки що покупець сам не хоче вирішити питання, скарга не обгрунтована, ремонт робив невідомо хто, мають розблокувати
Скарга необгрунтована, ремонт робив хтось, покупець уже придумав, що він не сам посилку забирав і недивився її. Якісь докази навіть надав олх (які не кажуть)
Мої слова, аргументи, пояснення і докази, як продавця не ставить ні в що. Ти їм пишеш "якщо продавець готовий був повернути відеореєстратор і я готовий був на це, що прямо писав в чаті олх то для чого його без попердження розбирать. Це, як? Це нелогічно. Я маю право відмовити в поверненні, мені розібраний він не потрібний, я відправив з пломбою - хай повертає з пломбою". Вони це пропускають мимо ушей (мимо очей) і строчать "Ми розумуміємо, але покупець... і ми повинні.. тому вирішіть ситуацію". Майже тиждень я відстою свою точку зору і їм пофігу. Ти продавець - а значить повинен.
Перший раз відношення..

Відправлено через 3 хвилини 20 секунд:
movi: 02.01.2024 12:39 Я всім давно казав - розвивайте https://skylots.org/. Для початку дублюйте оглошення на ОЛХ і там.
На https://skylots.org немає дебільного обмеження на тривалість/кількість, саме все автоматично перевиставляється. Нормальна система відгуків/рейтингу. Адміністрація не влазить в описи зі своїми придуркуватими зауваженнями. Редагування миттєве. В опису вибір шрифтів та кольору. У фото можна додавати посилання на Ютуб. Там все краще. Єдине, що не подобається - покупець може відразу перевести лот в статус "Куплено", без попередньої згоди продавця.
Проте місцеві унікали накинулись на мене ніби я заставляю силою туди йти та покинути улюблений Лох. Торгуйте на двох майданчиках - так ні, враження що їх там тримають в долі.
Аргументи, що "ніхто не знає" то все мимо. Ви - то ще не всі. Хто був на Аукро після закриття автоматично отримали листи на Лост. Головне, що знає Гугл. А якби не жували соплі, то знало б набагато більше людей.
Гарний ресурс, до війни був дуже популярний і може було купувати (вигравати) товари за солодкими цінами. Був ще, як виявилось "руснявий" new auction.. з великим обсягом товару, от він мені дуже сподобався (приємний інтерфейс, товару більше чим на скайлоті, підтримка правда така собі). Як війна почалась - почались і проблеми з доментом і так далі. Зараз оновили інтерфейс, але... площадка втратила велику кількість користувачів. Та і підтримка.. її просто немає. Форум відключили. Тому тільки skylots..

Відправлено через 4 хвилини 28 секунд:
Vln: 03.01.2024 22:04
movi: 02.01.2024 12:39 Я всім давно казав - розвивайте https://skylots.org/
Чет не хочется:
Можливість доставки способом "Кур'єрська служба (налож. платіж)", для продавців з рейтингом 10 і менше,
а також користувачів, які зареєстровані менше 90 днів, є обов'язковою.
Розмір передоплати (включно з передоплатою за доставку) не більше 100 гривень
То умовність для лота, яку не потрібно брати до уваги. Насправді, як домовишся з покупцем так і відправиш, 99.9% це Нова почта і звичайна доставка.
Потрібно в описі лота вказать чим і як відправляєш (роблячи ставку ви погоджуєтесь з умою відправки, а саме... (наприклад: Тільки Нова почта і наложка чи передплата в одну сторону. А також можлива олх доставка) і все, 0 проблем.
Ответить