Розкрито продажі ексклюзивів PlayStation на персональних комп'ютерах

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
deserteagle777
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

Відповідну презентацію було підготовлено у лютому, тому до теперішнього часу цифри напевно змінилися, але навіть така інформація становить інтерес.
Але навіщо читати статтю ? :laugh:
illyha
Member
Аватара пользователя
Откуда: Запорожье

Сообщение

Не очень понял, на суммы до 30лямов они даже созвон не устраивают что ли, просто по приходу имейла делают порт?
Nutbar
Member
Откуда: Київ

Сообщение

illyha: 19.12.2023 19:18 Не очень понял, на суммы до 30лямов они даже созвон не устраивают что ли, просто по приходу имейла делают порт?
Принаймні так написано. Але сума якась завелика, аж не віриться, що усього лише порт деяких (мабуть навіть багатьох відомих) ігор може коштувати набагато більше.
Phos4
Member
Аватара пользователя
Откуда: Луцьк

Сообщение

Nutbar
Якась занадто велика цифра і це не враховуючи бюджет розробки гри на плейстейшн, я зрозумів би якби консолі так відрізнялись від пк як в часи пс3, але зараз це той самий пк з кастомною прошивкою, куди там може піти такий бюджет навіть не можу придумати, хіба якщо ми говорим про якийсь повноцінний ремастер.
st0k
Member
Аватара пользователя
Откуда: Кременчук

Сообщение

де бладборн? :weep:
Павло
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Phos4: 19.12.2023 21:32 Nutbar
Якась занадто велика цифра і це не враховуючи бюджет розробки гри на плейстейшн, я зрозумів би якби консолі так відрізнялись від пк як в часи пс3, але зараз це той самий пк з кастомною прошивкою, куди там може піти такий бюджет навіть не можу придумати, хіба якщо ми говорим про якийсь повноцінний ремастер.
Дійсно 30 мільйонів суто за технічне перенесення готового продукту :-/
Може там якийсь «бонус» студії за роботу?
SKYJAKER
Member
Аватара пользователя
Откуда: м Камянське

Сообщение

Павло: 19.12.2023 23:07
Phos4: 19.12.2023 21:32 Nutbar
Якась занадто велика цифра і це не враховуючи бюджет розробки гри на плейстейшн, я зрозумів би якби консолі так відрізнялись від пк як в часи пс3, але зараз це той самий пк з кастомною прошивкою, куди там може піти такий бюджет навіть не можу придумати, хіба якщо ми говорим про якийсь повноцінний ремастер.
Дійсно 30 мільйонів суто за технічне перенесення готового продукту :-/
Може там якийсь «бонус» студії за роботу?
30 млн на криворукожопних портирувальників
NUN4AG
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Horizon, TLOU та Uncharted мали на релізі проблеми різного ступеню занедбаності. Якщо на такі порти було витрачено більш ніж 30 млн. (мені здається, що це бюджет ігр категорії B ), то скільки треба на нормальні? 100?
Але ж для порту не треба з нуля писати сценарій, звук/музику, робити відеоролики та перероблювати ігрові механіки.
З найбільш очевидного оптимізація під різні конфіги та адаптація під клавомишу (яка не усюди ідеальна була), ну ще подальша підтримка патчами (хоча ідеальний порт потребував би мінімальних подальших втручань).
На це реально витрачають 30+ млн? А сама розробка цих ігор тоді 300 млн. коштує?
unique-neon
Member

Сообщение

З портів з пс грав days gone і spider man, але не на релізі, то в обидвох якась епічна оптимізація. Втім нз, чи до цього причетна робота над портом, чи в основному попередній код під плойку.
bes
Member
Откуда: Kryvyi Rih

Сообщение

видно игры которые идут только на пс5 портировать на пк им значительно легче
waryag
Member
Аватара пользователя
Откуда: Суми

Сообщение

illyha: 19.12.2023 19:18Не очень понял, на суммы до 30лямов они даже созвон не устраивают что ли, просто по приходу имейла делают порт?
А 30 миллионов непонятно откуда взяты. В новости по ссылке их нет.

Відправлено через 2 хвилини 37 секунд:
Хорошая новость, приличные продажи. Понятно, почему сони кинулась портировать свои экзы.
fantomrulezz
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

NUN4AG: 20.12.2023 00:51На це реально витрачають 30+ млн? А сама розробка цих ігор тоді 300 млн. коштує?
Будь яка AAA гра - не менше 100 мільйонів виробничий бюджет, а ще є великі витрати на маркетинг, повний бюджет можуть і подвоїти.
Из документа выяснилось, что производственный бюджет The Last of Us Part II составил 220 миллионов долларов. Пиковое количество разработчиков игры на полной ставке составило около 200 человек.
На создание Horizon Forbidden West в Sony Interactive Entertainment потратили 212 миллионов долларов. Над игрой трудилось около 300 разработчиков в течение пяти лет.
Оба показателя — это именно производственный бюджет без учёта затрат на маркетинг, подчеркнули в Sony.
Часто на производство AAA-игр уходит более 100 миллионов долларов, отметили в Sony. Показатели других в компании не привели.
firestarter256
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дэнвер

Сообщение

Phos4
Там система кажись на FreeBSD, от сюда и косяки

Отправлено спустя 1 минуту 36 секунд:
Phos4
Там система кажись на FreeBSD, от сюда и косяки
waryag
Member
Аватара пользователя
Откуда: Суми

Сообщение

fantomrulezz: 20.12.2023 10:22 Будь яка AAA гра - не менше 100 мільйонів виробничий бюджет, а ще є великі витрати на маркетинг, повний бюджет можуть і подвоїти.
Навіть при 200-мільйонному бюджеті це занадто дорого. Або десь помилка і числа менше, або в них включили додаткові статті витрат
fantomrulezz
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

waryag: 20.12.2023 13:03Навіть при 200-мільйонному бюджеті це занадто дорого. Або десь помилка і числа менше, або в них включили додаткові статті витрат
Середня ЗП розробника в США порядку сотні тисяч долларів на рік (включно з податками).
300 розробників протягом 5 років - і от вже 300 * 5 * 100 000 = 150 млн доларів лише на фонд оплати праці.
Додаємо інші витрати: аренду офісів, комунальні, залізо, ПЗ і так далі.
~200 мільйонів виробничий бюджет виглядає досить реалістично.
Бюджет GTA 5 був ще вище.
KimRomik
Member
Аватара пользователя

Сообщение

https://www.reddit.com/r/GamingLeaksAnd ... including/
там ще був такий скріншот
спойлер
data_leak_sony_jHyqufiB7sX0.png
отже якщо хтось питає про Зе Ласт оф Ас, то друга частина обійшлась тиражом 10 млн. станом на 2021
waryag
Member
Аватара пользователя
Откуда: Суми

Сообщение

fantomrulezz: 20.12.2023 13:53Середня ЗП розробника в США порядку сотні тисяч долларів на рік (включно з податками).
300 розробників протягом 5 років - і от вже 300 * 5 * 100 000 = 150 млн доларів лише на фонд оплати праці.
Додаємо інші витрати: аренду офісів, комунальні, залізо, ПЗ і так далі.
~200 мільйонів виробничий бюджет виглядає досить реалістично.
Бюджет GTA 5 був ще вище.
Ви ж це не про конвеєр імені Боббі Котика? Останню колду робили з півтора роки з широченним викоистанням матерівлів минулих частин.

А якщо пишуть про 300 розробників, це не значить, что всі працювали над грою 5 років: хтось приєднується на пізніх етапах, хтось робить свою роботу і повністю або частоково переходить на інші проєкти.
NUN4AG
Member
Аватара пользователя

Сообщение

fantomrulezz: 20.12.2023 10:22Будь яка AAA гра - не менше 100 мільйонів виробничий бюджет, а ще є великі витрати на маркетинг, повний бюджет можуть і подвоїти.
В цьому я не маю сумнівів. Але ж 200+ млн. - це на маркетинг та повну розробку гри. Куди після цього можна було витратити ще 30+ під час портування? 100% не на маркетинг, бо весь маркетинг TLOU на ПК витягнув серіал, а усі інші проєкти максимум отримали 2-хвилинний трейлер з кадрами ПК версії у 4К ультра + RT/DLSS та перелік усіх "козирів" цієї версії.
Найтоповіші ігри роблять за 200-300 млн., ігри категорії B можуть зробити й за 30-50, а тут такі гроші витрачалися на портування, яке, мяко кажучі, неможна назвати технічно бездоганним.
waryag
Member
Аватара пользователя
Откуда: Суми

Сообщение

А ось це https://www.installbaseforum.com/forums ... ost-216787 вже більш схоже на правду
спойлер
PC Ports budgets (as of Feb 2023):

Ratchet & Clank Rift Apart PC Port: $2.5 million
- FY21: $0.1 million
- FY22: $0.9 million
- FY23: $1.6 million

Spider-Man Remastered PC Port: $2.3 million
- FY21: $0.4 million
- FY22: $1.9 million
- FY23: $0.0 million

Spider-Man Miles Morales PC Port: $1.5 million
- FY21: $0.2 million
- FY22: $1.2 million

Spider-Man 2 PC Port: $4.6 million
- FY22: $0.0 million
- FY23: $0.6 million
- FY24: $4.0 million
- FY25: $0.0 million

Wolverine PC Port: $4.0 million
- FY26: $2.0 million
- FY27: $2.0 million

Spider-Man 3 PC Port:
- FY27: $7.0 million
Ответить