С сульфатизацией я бы поспорил. У меня на старой машине акум высаживался неоднократно в ноль, ни лампочек на приборке ни сигнала уже не тянул. Налюбить систему можно, но нужно руками напряжение контролировать, не давать глубокую разрядку. Тут страшна не сульфатизация, свинец имеет мало циклов работы при полной разрядке. Гелевые в этом плане ничуть не исключение. Второй год на ИБП стоят обычные свинцовые акумы. Хочу найти куда отвести для обслуживания и замера сопротивления.GreenMile: ↑ 23.11.2023 19:23 Взяти то можна, але не потрібно, бо автомобільний АКБ - стартерний, він не розрахований на глибокі розряди, пару глибоких розрядів і привіт сульфітація і втрата ємності. Це я вже промовчу, що заряджати його "до повної" потрібно буде десь добу.
Налюбити систему не вийде, типу купити дешевий стартерний АКБ і використовувати його для резервної потужності.
Отправлено спустя 4 минуты 41 секунду:
Можно. Можно два акума последовательно и получить 24 вольта, сколько там родное напряжение с акумов идет вообще? Но нужно в ручную контролировать разряд. Свинец в любом виде не любит глубокой разряжки, имея буквально всего сотни таких циклов (у лития тысячи), а при очень сильной разрядке и десятки могут быть до заметной потери ёмкости.BloodyElf: ↑ 23.11.2023 00:24 Чи правильно я розумію, що можна взяти звичайний автомобільний аккумулятор + перетворювач 12В на 24В + переробити рідний кабель чи взяти подібний (в коментах пишуть, що від деяких ноутів Леново підходить) і заряджати станцію через роз'єм сонячної панелі?
Нет. Китайские состоящие из 5-ти элементов для похода выдают около 2-4 ватт при хорошем освещении. Проще зарядить акум через прикуриватель в машине. Сейчас литиевый акум 12вольт 50А/ч стоит около 7тыс.BloodyElf: ↑ 23.11.2023 00:24І ще цікаво, чи буде видавати реальну потужність якась (не дуже дорога) сонячна панель яку розмістити на стандартне вікно розміром ~80см х 150см зі сторони квартири? Ну там хочаб 20-40 Вт, щоб сповільнити розряджання станції при використанні з ноутом/монітором.