Розкрито системні вимоги Avatar: Frontiers of Pandora

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
Soler
Member

Сообщение

Геральт: 31.10.2023 12:35 Так а натив де? Чи то вже нові реалії, без апскейла ніяк :(
Але тут хоч вимоги більш адекватні і світ відкритий, а не коридорка, де ще й половину часу відосики займають
Бляха, не встигну старфілд пройти
тоже смутил факт того что везде указан апскейл.

ну и то что 1070 стоит рядом с 5700 у карт как бы слишком большой разлет в производительности.
туда же Intel Arc A750 впихнули . каша по итогу и непонятно ничего. данный интел пару недель гонял по игрушкам. карта по ощущениям сильно выше еще и в дресировку гусей умеет. но себе не оставил из-за отсудствия оптимизации в ханте . фпс нестабилен. пляшет 70-100 фпс . в фулл хд карта нагружена на 50-60 % в 2к фпс тот же (как при упоре в процессор . но нет. с профильной рыксой у меня 140+фпс) .только нагрузка на ядро только вырастает.для сравнения 1070 в фулл хд с теми же настройками дает 80-90фпс и нагружена всегда на 100%. тобиш карты сильно разного уровня.
все это понятно что карты показывают разный результат от игры к игре. как раст к примеру больше любит зеленые карты и на 1060 какойнить фпс может быть выше чем на рыксе 590 или WWZ где рыкса 590 сильнее чем 1070.
но все же 1070 ставить наравне с голубизной в виде Arc A750 это слишком
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

Павло: 31.10.2023 16:16
kalakawa: 31.10.2023 16:07

Не зрозуміло як ти сформував таке твердження не будучи розробником ігор. Придумав, так?
Тобто для вас гра у якій потрібно намалювати 3 дерева із 1000 полігонів та гра у якій цілий ліс у якому тисячі таких дерев це однакове навантаження на залізо? ЩО ТУТ НЕ ЗРОЗУМІЛО? :-/
Воно так не працює. Ніяка гра не буде відмальовувати тисячі дерев на 1000 полігонів. Якісно візуалізується ближній радіус біля гравця, все інше, низькополігональні моделі та LODи, і немає різниці, це коридорний проект чи гра із величезним відкритим світом.
Enjthesilence
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Vpupkin: 31.10.2023 12:12
Prescott: 31.10.2023 12:08 Предлагаю обсудить Розкрито системні вимоги Avatar: Frontiers of Pandora

1440p, High, FSR 2 Balanced, 60 FPS
4080 :rotate:
На картинке указано 4к, это уже наши в тексте ошиблись.
Це вже другий раз вони так "помиляються" в ідентичній темі, хтось фармить трафік))
Vpupkin
Member
Откуда: Dnipro

Сообщение

Enjthesilence: 31.10.2023 16:50Це вже другий раз вони так "помиляються" в ідентичній темі, хтось фармить трафік))
Так весело же, куда не плюнь экспертная оценка оптимизации и графики.
MetalistForever
Member
Аватара пользователя
Откуда: Харьков

Сообщение

kairo: 31.10.2023 13:26
Геральт: 31.10.2023 12:35 Так а натив де? Чи то вже нові реалії, без апскейла ніяк :(
Знижуєте налаштування графіки і граєте 4К без FSR/DLSS. Або чекаєте нове покоління та граєте 4К нейтів Ультра із +60 FPS. Я так із 4090, хіти останніх років на ультра проходжу.
Не дочекаєтесь! Тому що у новому поколінні вийде який небудь Path Tracing 2.0 і вся лінійка RTX 5000 мертва лежить , окрім RTX 5090
MessiaH
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Enjthesilence: 31.10.2023 16:08Сноудроп - крутий рушій, навіть перший дівіжн
тут вряд ли будет сноудроп, там скорее всего модернизация движка фар края
Ektalion
Member
Аватара пользователя
Откуда: Тернопіль

Сообщение

MetalistForever: 31.10.2023 17:33 Не дочекаєтесь! Тому що у новому поколінні вийде який небудь Path Tracing 2.0 і вся лінійка RTX 5000 мертва лежить , окрім RTX 5090
То це буде зрада чи перемога?
Jay228
Member
Аватара пользователя

Сообщение

вже закiнчились часи коли купив карту та декылька рокiв граеш не турбуючись виставляеш все на максимум . зараз i року не проходить як вiдеокарта не витягае натив при максималках :mad:
LooseR
Member

Сообщение

MessiaH: 31.10.2023 17:46 тут вряд ли будет сноудроп, там скорее всего модернизация движка фар края
аватар на сноудропе. это открытая информация, в первом же трейлере это показывали на 0:29.
спойлер
DuckRider
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Спасибо нведру, высравшему свой убогий длсс. Теперь каждая недостудия вместо оптимизации пишет за длсс/фср для 1080. А скоро они перестанут оптимизировать под процы вовсе и будете сидеть на фреймгене. 30мс фреймтайм, 720р апскейл, приятного аппетита :laugh:
MqM
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

kalakawa: 31.10.2023 16:07
Павло: 31.10.2023 16:03
Системні вимоги залежать як від графіки так і від її кількості... Одне діло зробити хорошу графіку в закритих локація та оптимізувати це! Інше зробити таку графіку у відкритому світі із свободою пересування! Ось тоді оптимізувати це дуже складно! Звідси і підвищені вимоги...
Що тут не зрозумілого?
Не зрозуміло як ти сформував таке твердження не будучи розробником ігор. Придумав, так?
я як людина, що працює з ігровими редакторами та створював власні локації підтверджую. Коридорні локації на порядки легше оптимізувати, і єдина причина по якій коридорні локації можуть споживати більше ніж відкриті локації це якісь моделі з фотосканування, яких звісно не буде на вікритих локаціях. В рівних умовах по наповненню та деталізації коридорні локації завжди виграють в оптимізації

Відправлено через 2 хвилини 42 секунди:
DuckRider: 31.10.2023 18:07 Спасибо нведру, высравшему свой убогий длсс. Теперь каждая недостудия вместо оптимизации пишет за длсс/фср для 1080. А скоро они перестанут оптимизировать под процы вовсе и будете сидеть на фреймгене. 30мс фреймтайм, 720р апскейл, приятного аппетита :laugh:
Ви праві, якщо колись творці боролися за кожний мегабайт, то зараз не жаль розкидатися гігабайтами, як оперативки так і відеопамяті. Дбають лише про свою зручність розробки, а головних болей з оптимізацією не хочуть

Відправлено через 2 хвилини 29 секунд:
Jay228: 31.10.2023 17:58 вже закiнчились часи коли купив карту та декылька рокiв граеш не турбуючись виставляеш все на максимум . зараз i року не проходить як вiдеокарта не витягае натив при максималках :mad:
Не знаю хто його і за що помінусував, але скажіть, яка відяха окрім RTX 3090 з минулої серії достойно тримається?

Відправлено через 14 хвилин 14 секунд:
kairo: 31.10.2023 16:35
Павло: 31.10.2023 16:16
Тобто для вас гра у якій потрібно намалювати 3 дерева із 1000 полігонів та гра у якій цілий ліс у якому тисячі таких дерев це однакове навантаження на залізо? ЩО ТУТ НЕ ЗРОЗУМІЛО? :-/
Воно так не працює. Ніяка гра не буде відмальовувати тисячі дерев на 1000 полігонів. Якісно візуалізується ближній радіус біля гравця, все інше, низькополігональні моделі та LODи, і немає різниці, це коридорний проект чи гра із величезним відкритим світом.
Різниця буде, навіть, якщо будуть промальовуватися низькополігональні моделі,бо їх банально буде більше в кадрі ніж на коридорній локації при умові однакової деталізації на метр локації. Підказка в самому характері локацій - вони відкриті, тобто більше об'єктів потрапляє в очі гравця. Однакова продуктивність буде тільки коли відкрита локація буде менш деталізована ніж коридорна, враховуючи всю можливу оптимізацію. Навряд вам підходять спрайти замість моделей, як у Кіберпанку
:D Можете самі перевірити запустивши в редакторі Анріл будь яку локацію, однаково фпс падає коли з висоти пташиного польоту дивишся на всю локацію)
Последний раз редактировалось MqM 31.10.2023 18:55, всего редактировалось 1 раз.
kairo
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

MetalistForever: 31.10.2023 17:33
kairo: 31.10.2023 13:26
Знижуєте налаштування графіки і граєте 4К без FSR/DLSS. Або чекаєте нове покоління та граєте 4К нейтів Ультра із +60 FPS. Я так із 4090, хіти останніх років на ультра проходжу.
Не дочекаєтесь! Тому що у новому поколінні вийде який небудь Path Tracing 2.0 і вся лінійка RTX 5000 мертва лежить , окрім RTX 5090
Я тоді буду проходити ігри із 2023-25-го. А коли вийде 6090, буду проходити чергу із 2025-27-го :laugh:

Відправлено через 1 хвилину 35 секунд:
Jay228: 31.10.2023 17:58 вже закiнчились часи коли купив карту та декылька рокiв граеш не турбуючись виставляеш все на максимум . зараз i року не проходить як вiдеокарта не витягае натив при максималках :mad:
Граю на ПК ще із часів Старкрафту, не пам'ятаю такого, щоб можна було купити карту, на якій можна грати на ультра налаштуваннях роками.

Відправлено через 11 хвилин 10 секунд:
MqM: 31.10.2023 18:53
kairo: 31.10.2023 16:35

Воно так не працює. Ніяка гра не буде відмальовувати тисячі дерев на 1000 полігонів. Якісно візуалізується ближній радіус біля гравця, все інше, низькополігональні моделі та LODи, і немає різниці, це коридорний проект чи гра із величезним відкритим світом.
Різниця буде, навіть, якщо будуть промальовуватися низькополігональні моделі,бо їх банально буде більше в кадрі ніж на коридорній локації при умові однакової деталізації на метр локації. Підказка в самому характері локацій - вони відкриті, тобто більше об'єктів потрапляє в очі гравця. Однакова продуктивність буде тільки коли відкрита локація буде менш деталізована ніж коридорна, враховуючи всю можливу оптимізацію. Навряд вам підходять спрайти замість моделей, як у Кіберпанку
:D Можете самі перевірити запустивши в редакторі Анріл будь яку локацію, однаково фпс падає коли з висоти пташиного польоту дивишся на всю локацію)
Коли говорять коридорна гра, не мається на увазі буквально коридор, адже практично в любій такій грі є відкриті локації, як і у відкритому світі є коридори. Питання лише в тому, що в іграх із відкритим світом, ти можеш вільно пересуватись по карті, а в "коридорній" грі т рухаєшся із точки А в точку Б. Для розробки відкритих світів, дійсно треба більше ресурсів, але це не має прямого відношення до рівня графіки.

"запустивши в редакторі Анріл будь яку локацію, однаково фпс падає коли з висоти пташиного польоту дивишся на всю локацію"
В любому Асасіні літаєш без падіння FPS. Анріл, до речі, погано справляється із великими локаціями, це одна із основних причин диких статерів у проєктах останніх років.
RixPlay
Member

Сообщение

Юбисофт как всегда умеет нарисовать красивую картинку, а в геймплей и сюжет никогда не могли
unique-neon
Member

Сообщение

Ні, ну якщо ігри так будуть блурити, як АВ2, де апскейл + DoF + викревлення лінзи, то сенсу купувати відеокарти для ігор нема, толку з тих полігонів і текстур, та сама картинка буде на консолях :laugh:
Alexsandr
Member

Сообщение

kairo: 31.10.2023 16:35 Воно так не працює. Ніяка гра не буде відмальовувати тисячі дерев на 1000 полігонів. Якісно візуалізується ближній радіус біля гравця, все інше, низькополігональні моделі та LODи, і немає різниці, це коридорний проект чи гра із величезним відкритим світом.
Ви хотіли написати не повинно так працювати.
"...по неизвестной причине Cities: Skylines II отрисовывает зубы каждого горожанина в полном разрешении вне зависимости от удалённости камеры."
І можливо не тільки зуби, там розробники щось писали про LOD...
На жаль, зараз немає реальної оптимізації. Гроші йдуть на маркетинг, менеджерам, але на оптимізацію.
MqM
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

kairo: 31.10.2023 19:07
MetalistForever: 31.10.2023 17:33

Не дочекаєтесь! Тому що у новому поколінні вийде який небудь Path Tracing 2.0 і вся лінійка RTX 5000 мертва лежить , окрім RTX 5090
Я тоді буду проходити ігри із 2023-25-го. А коли вийде 6090, буду проходити чергу із 2025-27-го :laugh:

Відправлено через 1 хвилину 35 секунд:
Jay228: 31.10.2023 17:58 вже закiнчились часи коли купив карту та декылька рокiв граеш не турбуючись виставляеш все на максимум . зараз i року не проходить як вiдеокарта не витягае натив при максималках :mad:
Граю на ПК ще із часів Старкрафту, не пам'ятаю такого, щоб можна було купити карту, на якій можна грати на ультра налаштуваннях роками.

Відправлено через 11 хвилин 10 секунд:
MqM: 31.10.2023 18:53
Різниця буде, навіть, якщо будуть промальовуватися низькополігональні моделі,бо їх банально буде більше в кадрі ніж на коридорній локації при умові однакової деталізації на метр локації. Підказка в самому характері локацій - вони відкриті, тобто більше об'єктів потрапляє в очі гравця. Однакова продуктивність буде тільки коли відкрита локація буде менш деталізована ніж коридорна, враховуючи всю можливу оптимізацію. Навряд вам підходять спрайти замість моделей, як у Кіберпанку
:D Можете самі перевірити запустивши в редакторі Анріл будь яку локацію, однаково фпс падає коли з висоти пташиного польоту дивишся на всю локацію)
Коли говорять коридорна гра, не мається на увазі буквально коридор, адже практично в любій такій грі є відкриті локації, як і у відкритому світі є коридори. Питання лише в тому, що в іграх із відкритим світом, ти можеш вільно пересуватись по карті, а в "коридорній" грі т рухаєшся із точки А в точку Б. Для розробки відкритих світів, дійсно треба більше ресурсів, але це не має прямого відношення до рівня графіки.

"запустивши в редакторі Анріл будь яку локацію, однаково фпс падає коли з висоти пташиного польоту дивишся на всю локацію"
В любому Асасіні літаєш без падіння FPS. Анріл, до речі, погано справляється із великими локаціями, це одна із основних причин диких статерів у проєктах останніх років.
Коридорні локації однаково менші. Якщо ви б самі створювали рівні, розуміли би як саме будуються коридорні рівні та, як обмежуються краї карти. Коридорні карти мають переважно кишкоподібну структуру, що якраз додатково допомагає оптимізувати. Наприклад локація яка типу відкрита в Tomb Raider не дорівнює відкритій локації у Far Cry і якраз це помітив у продуктивності. Умовно коридорні локації на старих пк в мене відчутно краще йшли. Напевно варто розібратися, що ви маєте під коридорністю, одразу би написали, що це лінійна гра від чекпоїнту до чекпоїнту, але ця структура це зовсім інше, ніж коридорний рівень. Проте часто корелюється одне з одним, бо навіщо для лінійного геймплею робити просторові карти? Ось візьмемо до прикладу The Last of us, там відсутні відкриті рівні чим вам не представник? За допомогою цього розробники вдало використали ресурси приставки не втрачаючи в графі.

Щодо Асасіна, там напевно локації одразу повністю завантажуються, тому ніяких підзавантажень не помічаєте.
1nsane
Member
Откуда: Ларнака, Кипр

Сообщение

АМД: делает FSR
Люди: вау! Теперь можно попробовать запустить тяжелые игры на моем старом железе!
...
Паблишеры: вау! Еще меньше затрат на оптимизацию! Но ценнички оставим те же, да.
Shaolin_Style
Member
Аватара пользователя
Откуда: Wakanda

Сообщение

Jay228: 31.10.2023 17:58 вже закiнчились часи коли купив карту та декылька рокiв граеш не турбуючись виставляеш все на максимум . зараз i року не проходить як вiдеокарта не витягае натив при максималках :mad:
смотря что считать "максималками" такие штуки как Path Trace реализованы с заделом на будущее а не на здесь и сейчас
Spiryt
Member
Аватара пользователя
Откуда: Киев

Сообщение

Jay228: 31.10.2023 17:58 вже закiнчились часи коли купив карту та декылька рокiв граеш не турбуючись виставляеш все на максимум . зараз i року не проходить як вiдеокарта не витягае натив при максималках :mad:
Осталось выяснить, когда это были такие времена
Draqoon
Member
Аватара пользователя
Откуда: КиyB

Сообщение

Розробники винайшли нову фічу, щоб не робити оптимізацію FSR та DLSS :beer:
Ответить