Опубліковано геймплейний трейлер Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

Обсуждение статей и новостей сайта
Ответить
Автор
Сообщение
Сidonix
Member
Аватара пользователя
Откуда: Житомир

Сообщение

Предлагаю обсудить Опубліковано геймплейний трейлер Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

От чого б не зробити рімейки всіх частин такої якості????
BoKl
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Це точно Unreal Engine 5? Виглядає дуже погано, квадратна рослинність, бризки води часів ПС3...
Vlaad13
Member
Аватара пользователя

Сообщение

это под приставку сделанная игра - ожидаемо что там по графике всё порезано
D_Sarif41
Junior
Аватара пользователя

Сообщение

mgs 5 сподобався, крута гра. Чому розробники беруть цей ue5, коли в них є свій непоганий двіжок? Розробники dead space ремейку обрали ue5 для iron man, cd project red, gsc. Таке відчуття, що вони обирають цей двіжок більше для маркетингу, ніж через його технологічні можливості. Бо зараз гравці вже з насторогою дивлятся на ігри розроблені на ue5. Тривожно за stalker 2 :(
Vpupkin
Member
Откуда: Dnipro

Сообщение

BoKl: 26.10.2023 12:04Це точно Unreal Engine 5? Виглядає дуже погано, квадратна рослинність, бризки води часів ПС3...
А что мешает сделать квадратные кусты на УЁ5 или хорошие кусты на УЁ4?
skrewdriver111
Member

Сообщение

кинематографичные 24 фпс, с мерцающими текстурами и отражениями от апскейлера. реалии геймдева :D
bez5dva
Member
Откуда: Харьков

Сообщение

круто, у них даже получилось сохранить графику тех времён!
MqM
Member
Аватара пользователя
Откуда: Україна

Сообщение

D_Sarif41: 26.10.2023 12:24 mgs 5 сподобався, крута гра. Чому розробники беруть цей ue5, коли в них є свій непоганий двіжок? Розробники dead space ремейку обрали ue5 для iron man, cd project red, gsc. Таке відчуття, що вони обирають цей двіжок більше для маркетингу, ніж через його технологічні можливості. Бо зараз гравці вже з насторогою дивлятся на ігри розроблені на ue5. Тривожно за stalker 2 :(
чому ви вважаєте, що прокляття саме рушій, а не криві руки розробників? Якби менше було всякого зброду, що хоче війти в ойті, то шлаку такого не було би
EkselentE
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Интересно будет посмотреть на готовый продукт и какие окажутся требования к железу.
D_Sarif41
Junior
Аватара пользователя

Сообщение

MqM: 26.10.2023 18:30
D_Sarif41: 26.10.2023 12:24 mgs 5 сподобався, крута гра. Чому розробники беруть цей ue5, коли в них є свій непоганий двіжок? Розробники dead space ремейку обрали ue5 для iron man, cd project red, gsc. Таке відчуття, що вони обирають цей двіжок більше для маркетингу, ніж через його технологічні можливості. Бо зараз гравці вже з насторогою дивлятся на ігри розроблені на ue5. Тривожно за stalker 2 :(
чому ви вважаєте, що прокляття саме рушій, а не криві руки розробників? Якби менше було всякого зброду, що хоче війти в ойті, то шлаку такого не було би
Не прокляття, а нездатність освоїти цей двигун. ue3 був мабудь найкращим рушієм unreal, ігри не потребували великих потужностей, показуючи гарну картинку. На ue5, ще не вишло ні однієї некстген гри, яка була б гарно оптимізована. Може коли розробники освоять ue5, скільки часу це займе - невідомо, а так сам двіжок крутий, напевне через с++ складний для розробників.
Ektalion
Member
Аватара пользователя
Откуда: Тернопіль

Сообщение

bez5dva: 26.10.2023 12:54 круто, у них даже получилось сохранить графику тех времён!
Як дотепно, раджу пошукати ПС2 і потім ще раз сюди вернутись з коментом.
lewerlin
Member
Аватара пользователя
Откуда: Миронівка

Сообщение

D_Sarif41: 26.10.2023 12:24Таке відчуття, що вони обирають цей двіжок більше для маркетингу, ніж через його технологічні можливості.
Його обирає менеджмент, аби "відв'язатися" від "незамінних" кодерів оригінальних двигунів.
Ответить