Последние статьи и обзоры
Новости
Опубліковано новий трейлер Cyberpunk 2077: Phantom Liberty
-
AntonyKandaurov
Member
- Откуда: Славетне місто Запоріжжя
Ну, подивимось чи зможе мій тазик нормально її потягнути. Маю надію що так.
-
Grava
Member
- Откуда: Запоріжжя
Ага. Щільність натовпу з мінімуму на середне перемкни а потім розповідай що він тягне. На макс графіці навіть на середній щільності мій ryzen 5 5600 вже вмирае та обмежує вк, різниця між середнім та високим налаштуванням 25фпс 97/72, на низькому 100+.Delorian: ↑ 24.09.2023 01:02тащит всё что не даёшь этой связке в 2к на ультрах
-
erazel
Member
- Откуда: Тернопіль
Ну "нє всьо так адназначна" , він типу з 3,8 до 4,5(в більшості випадків)Ггц гониться, норм ж, хто відмовиться від приросту швидкодії вагомого. А те що 11 років ... ну тут треба дивитися на результуючу швидкодію в сучасних іграх. Якщо проц видає в потрібних іграх 60 сцен в секунду то нафіга прямо ТРЕБА міняти? Якщо не видає то варто задуматися про оновлення. Тут все просто. так що дивимось на швидкодію( в використовуємих конкретно тобою програмах і іграх), а не вік. На моїй памяті КП 2,0 це взагалі перша гра де прямо не вистачає того старічка. До того якихось проблем не було. Може якби я грав на 144 гц моніторі то помітив би нестачу сцен в секунду, а при 60гц то якось пофіг. Можливо КП 2.0 це перша ластівка нових вимог у процесорній частині, побачимо. Але було б добре щоб ці зміни були продиктовані новим рівнем пророблення світів, а не банальним забиттям на оптимізаціюEaranak: ↑ 24.09.2023 01:08 Меняешь проц которому 11 лет - 'лалка'.
Разгоняешь проц которому 11 лет - 'победитель по жизни'.
Похоже на правду
P.S. Ще стоїть без діла Xeon 2689 v2, треба буде жарту раді на нього вінду поставити і глянути як КП 2,0 піде на багатоядернику низькогігагерцовому , чи займе він всі ті потоки процесорні. А ще краще почекаємо відгуки власників нових топових інтелів(де потоків 12+) і Райзенів х900/х950, наскільки там потоки завантажені. Якщо реально в КП змогли розмазати навантаження по великій кількості потоків то буде круто. Не буде стояти у людей вибір що краще взяти 5800(для ігор) райзен чи 5950(для робочих завдань) .
-
ImperiumAeternum
Member
erazel
Киберпанк официально рассчитан на 8 ядер 16 потоков. Пытаться делать вид что четыре ядра все прекрасно тянут смешно.
Киберпанк официально рассчитан на 8 ядер 16 потоков. Пытаться делать вид что четыре ядра все прекрасно тянут смешно.
- спойлер
- Phantom Liberty is expected to hit 90% CPU usage on 8-core chips https://www.tomshardware.com/news/cyber ... -intensive
-
DaKaR
Member
- Откуда: Terra Incognita ака Житомир
Вже купив. Вперше купую DLC майже в 4 рази дорожче за саму гру
-
erazel
Member
- Откуда: Тернопіль
А хто каже що прекрасно , я ж писав - ДО КП 2,0 все було норм. А те що 8/16 то трохи погано, знову власники 12-16 ядерників в прольоті .ImperiumAeternum: ↑ 24.09.2023 10:32 Киберпанк официально рассчитан на 8 ядер 16 потоков. Пытаться делать вид что четыре ядра все прекрасно тянут смешно.
Ні, серйозно.У мене хоббі це фотографія, фоткаю ну дуже багато, ну і відео трохи знімаю. І задумувався чи не поміняти процесор на більш багатопотоковий, облизувався на Райзен 3900. Але мене зупиняло що заплачу багато а в іграх виграю мало(а доплачувати суто за одне хоббі котре не приносить грошей теж жаба давила). Але потім все якось заглохло, типу "воно й так зараз терпимо працює, нафіга під штуку баксів викладати" , апгрейд відклався на "колись потім". Думав в КП 2,0 задали новий тренд на багатопоточність.
Відправлено через 1 хвилину 37 секунд:
Га, то як? За КП я дав 899 гривень(купляв разом з БГ3 і зауважив що коштують одинаково на передзамовленні), а за ДЛЦ дав 561 гривню(купував в ГОГ, а там ціни в доларах США) по курсу на той день.DaKaR: ↑ 24.09.2023 10:42 Вже купив. Вперше купую DLC майже в 4 рази дорожче за саму гру
-
Earanak
Member
- Откуда: Украина
60FPS меня не устраивали еще во времена Unreal 1998, Half-Life, Quake 3, Codename Eagle, MOH 2002, CS1.6 - когда были 75-85гц ЭЛТ мониторы. Сейчас в эпоху доступных 165-240гц мониторов эти 60FPS меня не устраивают еще сильнее. Я понимаю что игры есть где в этом нету нужды, но Cyberpunk 2077 это та игра где ты примерно половину времени проводишь в перестрелках и значительную часть игры водишь транспорт. С 2.0 обновлением игра стала еще динамичнее чем прежде (за счет механик рывков/пассивок на увороты, механики стрельбы из машины). Играть в подобную игру на 60FPS - я бы не стал при любых раскладах. Скипнул бы до лучших времен. На всякий, отмечу что это субъективное мнение и ощущение от плавности изображения. Кому то подавай кинематографические 24FPS, кто-то и разницы не чувствует, это не мой случай.erazel: ↑ 24.09.2023 10:14Якщо проц видає в потрібних іграх 60 сцен в секунду то нафіга прямо ТРЕБА міняти?
-
erazel
Member
- Откуда: Тернопіль
Ну сорі, не всі для роботи можуть купити 4090 і на ньому заодно бавитися . У мене зазвичай відяхи х70-хх70, мало коли бачив 100+ кадрів в актуальних іграх на той час. Он навіть відьмак3 у мене на 1070(топова відяха на час виходу гри, бо ще не вийшла ) видавав кадрів 90-100 кажись, зараз не перевірю бо вже нові оновлення на гру повиходили. А, ні, ви праві, зараз запустив в FullHD , то 120-140 к/с видає.Earanak: ↑ 24.09.2023 10:57 60FPS меня не устраивали еще во времена Unreal 1998, Half-Life, Quake 3, Codename Eagle, MOH 2002, CS1.6 - когда были 75-85гц ЭЛТ мониторы.
Последний раз редактировалось erazel 24.09.2023 11:13, всего редактировалось 1 раз.
-
Earanak
Member
- Откуда: Украина
erazel, для ведьмака 80 FPS это отличный фреймрейт. Меня бы вполне устроило. Я же говорю, не всем играм это нужно.
Ясное дело я бы не рубил настройки в каком нить Baldurs Gate 3 что бы играть в 150FPS или там в RDR2
У меня тоже не всегда были топовые видеокарты, но я всегда предпочитал чуть снизить настройки что бы сделать FPS повыше.
Покупка 4090 ничего в этом плане не изменила. Сижу вот играю с DLSS и FG в 1440p, была бы у меня 4070 играл бы без PathTracing-а.
Ясное дело я бы не рубил настройки в каком нить Baldurs Gate 3 что бы играть в 150FPS или там в RDR2
У меня тоже не всегда были топовые видеокарты, но я всегда предпочитал чуть снизить настройки что бы сделать FPS повыше.
Покупка 4090 ничего в этом плане не изменила. Сижу вот играю с DLSS и FG в 1440p, была бы у меня 4070 играл бы без PathTracing-а.
-
ZSX
Member
erazel
Правду кажеш)) Наприклад у Tomb Raider перехід з DDR3 на DDR4 на 1060 6GB у FHD дає приріст ~50%. В такому разі заміна процесору та пам'яті цілком виправдана.
Правду кажеш)) Наприклад у Tomb Raider перехід з DDR3 на DDR4 на 1060 6GB у FHD дає приріст ~50%. В такому разі заміна процесору та пам'яті цілком виправдана.
-
erazel
Member
- Откуда: Тернопіль
Хм, запустив Відьмак3 ще в стімі, а він мені якийсь ланчер викотив, список ігор від СДПР. ЯКОГО МИЛОГО ВОНО МЕНІ ПРОПОНУЄ КУПИТИ КП? Він ж у мене є, але в ГОГ . Ну але ж реально, в системі в реєстр б дивились чи що? і чому для КП не запускає такий ланчер?
-
Earanak
Member
- Откуда: Украина
erazel, при запуске Киберпанка в Стиме - открывается Лаунчер дополнительный.
-
erazel
Member
- Откуда: Тернопіль
Ага, значить просто порахували - раз ти з ГОГ запускаєш то нагрома тобі ланчер, ітак це наш продукт
-
daesz
Member
Як це не запускає?erazel: ↑ 24.09.2023 11:18 Хм, запустив Відьмак3 ще в стімі, а він мені якийсь ланчер викотив, список ігор від СДПР. ЯКОГО МИЛОГО ВОНО МЕНІ ПРОПОНУЄ КУПИТИ КП? Він ж у мене є, але в ГОГ . Ну але ж реально, в системі в реєстр б дивились чи що? і чому для КП не запускає такий ланчер?
- спойлер
-
Earanak
Member
- Откуда: Украина
Вот прикрутили они PathTracing, да... Кайф. Тени глубокие стали, все кайф.
Но могли бы уже и фонарик в игру добавить
Что-то мне подсказывает что есть уже 100500 модов на эту тему, но навряд ли к 2.0
И еще оч бесит что до сих пор они так и не добавили Toggle режим для прицеливания.
Да я знаю что можно через ПО к мышке это сделать или через AutoHotkey, но это работает калично.
Но могли бы уже и фонарик в игру добавить
Что-то мне подсказывает что есть уже 100500 модов на эту тему, но навряд ли к 2.0
И еще оч бесит что до сих пор они так и не добавили Toggle режим для прицеливания.
Да я знаю что можно через ПО к мышке это сделать или через AutoHotkey, но это работает калично.
-
minesweeper
Member
Тайминги в ОЗУ великі, напевно 90-105нс. Поки дойде: ЦПУ-ОЗУ-відік/ОЗУ-ЦПУ-відік мине пів року. Ще й проц на 90-100%, то це ще й блоки інфи для обробки чекають своєї черги. Тому і желеerazel: ↑ 23.09.2023 11:46 Пропоную обговорити Опубліковано новий трейлер Cyberpunk 2077: Phantom Liberty
Вчора встановив те оновлення 2.0, Я вже рік не запускав кіберпанк, бо останній сейв 25 вересня 2022 року, але таке враження що гра стала якась неплавна, таке враження що в киселі бачиш все. Ніби й фпс 40-50, але мені здається що на старті гра бігала куди резвіше і плавніше. А вчора запустив і біс зна що таке, стробить не стробить, лаг не лаг, але от ЩОСЬ НЕ ТО по відчуттях. Гра не плавна і хоч ти трісни. вже повідключав всі улучшалки і постефекти, всеодно шось не то.
-
lewerlin
Member
- Откуда: Миронівка
erazel: ↑ 24.09.2023 10:14А ще краще почекаємо відгуки власників нових топових інтелів(де потоків 12+) і Райзенів х900/х950, наскільки там потоки завантажені.
- спойлер
5900(повний сток, пам'ять в ХМП) боттлнечить звичайну 6800. А ви 4/8 вистачить.
-
erazel
Member
- Откуда: Тернопіль
Але картина цікава все ж. кілька ядер в 100% навантаження. і багато в велике навантаження. Ніби реально 16 потоків 100% нагрузки, просто розмазало по ваших ядрах.
Але от ці кілька ядер повної нагрузки то цікаво цікаво. що ж воно там таке рахує, світ і нєпісів чи що? Ви яку плотність натовпу поставили?
-
lewerlin
Member
- Откуда: Миронівка
erazel: ↑ 24.09.2023 12:56Ви яку плотність натовпу поставили?
Натовп там на макс. виставляється.lewerlin: ↑ 24.09.2023 12:421080р Ультра
Там ще цікавіше без SMT "галочки" - вантажаться лише фізичні ядра, "в стелю", ФПС при цьому нижче. Тобто додавання потоків до початкових 12ти, не сильно, але бустить гру.erazel: ↑ 24.09.2023 12:56Але картина цікава все ж.
-
erazel
Member
- Откуда: Тернопіль
Походу девелопери актино так привязались до 16 потоків. Зробили висновок з недогрузів на АМД в початковій версії гри .lewerlin: ↑ 24.09.2023 13:06 Тобто додавання потоків до початкових 12ти, не сильно, але бустить гру.
Але реально цікаво що там такого додали до процесора що вимоги виросли в 2-3 рази по процесору. Вроді в початковій версії буквально кілька потоків було задіяно і процесор далеко не на 100% працював. Чекаємо розбору від технічних спеціалістів. Бо картина реально цікава. Дуже схоже на те що вони пішли в моделювання життя міста в реальному часі(12 потоків вижрати це ж не жарти). Походу стоїмо на порозі нової революції. Як Крізіс в 2007 показав що можна витискати з графіки , так КП 2,0 зараз може показати "для чого людям 20 потоків"