моди не завжди стабільніwaryag: ↑ 19.09.2023 13:00 Який сенс у ремастерах, якщо в облі та ф3 вже зараз за допомогою модів можна отримати кращий результат, безкоштовно? Потрібні ремейки.
Последние статьи и обзоры
Новости
Bethesda може працювати над новим DOOM, ремастерами Oblivion та Fallout 3
-
Hotspur
Member
-
stoned
Member
- Откуда: omicron persei 420
Вичерпала себе ще в часи коли ходила під Зенімаксом з Алтманом у керма. Майкрософт видоїть франшизи і розкидає персонал по іншим студіям.Stray: ↑ 19.09.2023 15:18щось очікує від бесєдки
-
waryag
Member
- Откуда: Суми
Ремастери тежHotspur: ↑ 19.09.2023 18:10 моди не завжди стабільні
-
7mindfields
Member
Нагадай, який сеттинг в цих іграх? Все має бути райдужне та різнокольорове?Jay228: ↑ 19.09.2023 13:32 7mindfields
один жовтизною вiддае a iнший зеленью . там як мiнiмум треба правити корекцiю гамми кольорiв .
-
taras_cs
Member
- Откуда: Варшава-Київ-Дніпро
Вже є OpenMW, з відкритим кодом, написаний з нуля рушій, підтримує сучасні можливості процесорів та відеокарт, 90% модів до оригінального Морровінда теж працюють.Shaolin_Style: ↑ 19.09.2023 14:54 в принципе логичнее было бы начать с Morrowind, а не с Oblivion
Вся гра повністю робоча, вже в релізі.
Відправлено через 4 хвилини 57 секунд:
OpenMW бігає на Linux, Windows, MacOS.
В них влітку версія 0.48 вийшла в реліз.
-
Wonderboy
Member
Нічого не маю проти ремастера F3 чи навіть NW, але... В ідеалі - ну навіть якщо перенесуть гру на рушій від Starfield, текстури і полігони теж будуть покращувати? Анімацію? Виловлювати баги у скриптах? Ви самі в це вірите?
Більш життєвий варіант, як би не вийшло нового ремастеру Warcraft 3
Більш життєвий варіант, як би не вийшло нового ремастеру Warcraft 3
-
Shaolin_Style
Member
- Откуда: Wakanda
вiдомiЄ три невідомі ігри — проєкт під кодовою назвою Hibiki
-
Bogdanp73
Member
- Откуда: Україна
Який ф3?він і так себе чухає,дайте другий фолл в 3д...
-
Wonderboy
Member
Освітлення там по сучасним міркам кошмарне, і ніякими модами недоліки самого рушія не виправиш. Статтери на сучасних системах тільки ентузіасти й виправили. Плюс 32-бітність, ледь докинеш текстур - привіт, проблеми.Bogdanp73: ↑ 19.09.2023 23:39Який ф3?він і так себе чухає
Ідея ремастера хороша, аби по-людськи зробили.
-
waryag
Member
- Откуда: Суми
Нормальним ходом було би знайти для цього тір 2 студію.Bogdanp73: ↑ 19.09.2023 23:39Який ф3?він і так себе чухає,дайте другий фолл в 3д...
Спочатку попрацює над рімейками (а їх тільки по фолаутам та ТЕС на десятиріччя роботи) для геймпасу, а далі може і свій проєкт потягне.
-
megapyatka
Member
На скрине Виталька Кличко
-
Mainkoon
Member
- Откуда: ми з України
Навіть в 2007, коли останнього разу грав, не було все так жорстко, але таки доводилось робити сейви перед контейнерамиWhiteNigger: ↑ 19.09.2023 13:31 waryag
Удачи поиграть в них сегодня без тонн овна и фиксов, и часов на их поиски. Ту же облу даже с фиксами нельзя толком играть, спустя пару десятков часов начнет стабильно вылетать каждый второй сундук или дверь. А спустя 30-40, вообще в 3/4 случаев. Говорю за 11 винду.
-
kosoy2004
Member
ну там або чувак дуже сильно перебільшує проблеми, або справа не стільки в облі скільки в 11 вінді і її вмінні в зворонтю сумісність. Або, що як на мене ще більш ймовірно - чєл накатив модів і "фіксів"/"покращень" і там один чи декілька з них за собою "сміття" не підчищає, від чого його гра і починає через "пару десятков часов стабильно вылетать"Mainkoon: ↑ 20.09.2023 09:46Навіть в 2007, коли останнього разу грав, не було все так жорстко, але таки доводилось робити сейви перед контейнерамиWhiteNigger: ↑ 19.09.2023 13:31 waryag
Удачи поиграть в них сегодня без тонн овна и фиксов, и часов на их поиски. Ту же облу даже с фиксами нельзя толком играть, спустя пару десятков часов начнет стабильно вылетать каждый второй сундук или дверь. А спустя 30-40, вообще в 3/4 случаев. Говорю за 11 винду.
-
Inqizitor2022
Member
- Откуда: Харьков
Обливиону нужен не только ремастер, но и переделка геймплея, убирание автолевелинга, перевод на х64 и нормальная перекомпиляция под х64 всех библиотек, дабы позволило расширить потребление ОЗУ до 16+ гиг. Только после этого в него можно будет полноценно играть, чтобы после долгой игры не крашилось и не глючило. Плюс многопоточная под 32+ потока оптимизация кода.
Фоллауту 3 тоже нужна перекомпиляция под х64, многопоточная оптимизация однозначно, а не просто текстурки поменять.
Фоллаут 4 - туда же.
Работа кропотливая, но делать нужно.
А вот если бы Морровинд переделали на нормальный многопоточный х64 движок (не римейк, а именно пересобрали), добавили бы отключаемые маркеры квестов и разные современные фишки - было бы совсем шикарно.
Фоллауту 3 тоже нужна перекомпиляция под х64, многопоточная оптимизация однозначно, а не просто текстурки поменять.
Фоллаут 4 - туда же.
Работа кропотливая, но делать нужно.
А вот если бы Морровинд переделали на нормальный многопоточный х64 движок (не римейк, а именно пересобрали), добавили бы отключаемые маркеры квестов и разные современные фишки - было бы совсем шикарно.
-
washburn_t15
Member
Та ну не, давайте уже ремейк морровинда, с нормальной физикой, анимацией и освещением. И тамриель ребилт в состав, чтобы без всяких можно было залипнуть часов так на двести.
Не совсем понимаю - чтобы что? MGE уже больше 10 лет назад прекрасно работал на картах уровня gts250 с тем же уровнем графики и не надо было радоваться "ух-ты, игра 20-летней давности теперь показывает почти 60 кадров вместо 15!". Опенсорс ради опенсорса? Так ресурсы игры всё ещё отсутствуют в свободном доступе (да, их запросто можно скачать, но "утянуть с торрента/старой болванки с морровиндом != в свободном доступе").taras_cs: ↑ 19.09.2023 19:52OpenMW
Наиграл в год выхода часов так 100+, плюс потом ещё - неизвестно сколько, на разных системах и осях, от хр до 10. Крашей и глюков каких-то особенных не замечал. ЧЯДНТ?Inqizitor2022: ↑ 20.09.2023 19:40Только после этого в него можно будет полноценно играть, чтобы после долгой игры не крашилось и не глючило.
-
taras_cs
Member
- Откуда: Варшава-Київ-Дніпро
Inqizitor2022: ↑ 20.09.2023 19:40А вот если бы Морровинд переделали на нормальный многопоточный х64 движок (не римейк, а именно пересобрали), добавили бы отключаемые маркеры квестов и разные современные фишки - было бы совсем шикарно.
Our last release to officially support 32-bit on Windows was 0.46 and all future releases will be 64-bit only. No more need to worry about a 4GiB RAM limit like the original Morrowind.washburn_t15: ↑ 20.09.2023 20:36Не совсем понимаю - чтобы что?
How is OpenMW/OpenMW-CS different from the original Morrowind engine?
- Native support for macOS, Linux, and Windows
- Improved physics and AI
- Distant terrain
- Quality of life UI improvements, such as being able to search for spells
- Multiple quicksaves
- World map adjusts automatically to fit new landmass from mods such as Tamriel Rebuilt
- Support for up to 2147483646 loaded mods (up from 255 in the original Morrowind engine)
- Since it was made from scratch, virtually no engine bugs from the original Morrowind
Відправлено через 1 годину 28 хвилин 24 секунди:
Відомо, що Morrowind обмежений процесором. Тобто ЦП надсилає графічному процесору інструкції щодо того, що малювати. Як для гри, створеної в 2002 році, процеси Morrowind досить застарілі не лише візуально, але й з точки зору продуктивності. Дизайнерам Morrowind не потрібно було турбуватися про тіні в реальному часі, чи відображення, чи бачення на кілометри в усіх напрямках. Першою грою TES, яка робила те, що робить OpenMW (тіні в реальному часі на всьому), була TES:V Skyrim, яка має суперефективні процеси. Візьмемо дерева для прикладу; те, що потребує 2 draw calls у Skyrim, може зайняти 50 у Morrowind або навіть більше, лише через особливості його будови. У OpenMW при максимальних налаштуваннях для кожного з цих окремих об'єктів потрібен додатковий 1 draw call для відображення, 1 для заломлення та 1 для кожної карти тіней. І далі ці речі складаються. Складна сцена в Skyrim може коштувати близько 3000 draw calls за кадр; відносно безплідна сцена в Morrowind може злетіти понад 8000.
Навіть передові ігри, такі як Star Citizen, мають на меті максимальну середню кількість draw calls на рівні 2500. Процеси були ретельно створені та перероблені, щоб використовувати все менше і менше draw calls. Незважаючи на те, що з часом OpenMW продовжуватиме оптимізуватись, ігровий движок може зробити дуже багато з неефективними процесами. Існують способи для рушія об’єднати багато цих об'єктів разом під час виконання, і це те, що OpenMW збирається робити все більше і більше в майбутньому.
-
Bogdanp73
Member
- Откуда: Україна
думаю вони там вже стільки підрозділів мають що там і тір 2 і тір 3...а хто що клепає то не важливо,наклейка однаwaryag: ↑ 20.09.2023 09:14Нормальним ходом було би знайти для цього тір 2 студію.Bogdanp73: ↑ 19.09.2023 23:39Який ф3?він і так себе чухає,дайте другий фолл в 3д...
Спочатку попрацює над рімейками (а їх тільки по фолаутам та ТЕС на десятиріччя роботи) для геймпасу, а далі може і свій проєкт потягне.
а другий фолл зараз би на ностальжі 25років як ніяк залетів би непогано,правда цікаво що від релізу до снг версії пройшло 8 років))))))
8 років на русифікацію гри...
Отправлено спустя 3 минуты 46 секунд:
ну кому пограти а кому на графон по...чухати чубчика)рідко викручую на макс графоній,не говорю вже по ті часи коли грати міг тільки на мінімальній графіці)головне щоб цікаво було грати,а якщо не цікаво то до дупи ті коридорні бігалки з променями і тп...Wonderboy: ↑ 20.09.2023 09:14Освітлення там по сучасним міркам кошмарне, і ніякими модами недоліки самого рушія не виправиш. Статтери на сучасних системах тільки ентузіасти й виправили. Плюс 32-бітність, ледь докинеш текстур - привіт, проблеми.Bogdanp73: ↑ 19.09.2023 23:39Який ф3?він і так себе чухає
Ідея ремастера хороша, аби по-людськи зробили.