Starfield отримає оновлення з офіційною підтримкою DLSS

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
Nutbar
Member
Откуда: Київ

Сообщение

daesz: 14.09.2023 12:19 О = оптимізація.
Зараз би програвати в оптимізацію апскейлера у фср2.0 у слабшої ВК і при тому рекламувати фанатські моди :gigi:
Дякую. Я зробив власні тести з однаковою конфігурацією обладнання, не треба кидати посилання на незрозумілу дичину.
На роботу FRS дивитись неможливо як таку. Жахливий переконтраст, перешарп і аліасінг. DLSS cкладно відрізнити від оригінальної картинки. FPS приблизно на однаковому рівні.
IC9517
ATI&Vmod_fan
Аватара пользователя
Откуда: Баку Азербайджан

Сообщение

Nutbar: 14.09.2023 11:2790% активностей и интересностей в игре за пределами основного квеста, это не кино от сони.
lamer02: 14.09.2023 11:54Прям как в скуриме , обле , фолах. Проходишь "обучалку" а там уже бегаеш по миру и ищешь чем заняться . ИЧСХ находишь
В том то и дело что нет тут "мира" по которому можно бегать и исследовать. Если кто-то нашел, я за вас рад. Я увидел только разрозненные планеты с небольшими проработанными участками и по 2 загрузки при перемещении между планетами. Нравится исследуйте, я уж Phantom Liberty подожду. :)
Donate
Member
Аватара пользователя

Сообщение

1234waltz: 14.09.2023 12:20А ПКшникам, як і у випадку з портом The Last of Us Part 1 терпіти та чекати патей.
Пройшов TLOU в середньовисоких в 50 фпс на профільному ПК. Коли була компіляція шейдерів хвилин так з 50 сидів дивився кінце. Мав 2 вильоти, один через 8 годин геймплею, інший в титрах кінця DLC. Гра виглядає дуже смачно офк я хоча б бачу на що моя карта працює :rotate:
Последний раз редактировалось Donate 14.09.2023 12:28, всего редактировалось 1 раз.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

З сусідньої:
Автор каналу Moore's Law Is Dead поділився черговими інсайдами у новому відеоролику. Він розповів про погану підготовку Nvidia до старту Starfield, останній драйвер не готовий до гри та не має належної оптимізації.

НВ таки не тягне )
daesz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Nutbar: 14.09.2023 12:25
daesz: 14.09.2023 12:19 О = оптимізація.
Зараз би програвати в оптимізацію апскейлера у фср2.0 у слабшої ВК і при тому рекламувати фанатські моди :gigi:
Дякую. Я зробив власні тести з однаковою конфігурацією обладнання, не треба кидати посилання на незрозумілу дичину.
На роботу FRS дивитись неможливо як таку. Жахливий переконтраст, перешарп і аліасінг. DLSS cкладно відрізнити від оригінальної картинки. FPS приблизно на однаковому рівні.
У вас є ВК від обох? Запишете нам тести де фанатський фдлсс на зелених "може" краще ніж фср на чернових?
Nutbar
Member
Откуда: Київ

Сообщение

daesz: 14.09.2023 12:28 У вас є ВК від обох? Запишете нам тести де фанатський фдлсс на зелених "може" краще ніж фср на чернових?
Я не розумію як і навіщо ви хочете це порівнювати на різних відеокартах. Але ще раз скажу, що FSR виглядає як г*вно незалежно від відеокарти і це головний фактор. Де там після цього кращий fps якось не дуже хвилює. Але особисто в мене з DLSS частота кадрів вища.
Последний раз редактировалось Nutbar 14.09.2023 12:38, всего редактировалось 1 раз.
Scr_Eagle
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Павло: 14.09.2023 12:24
Scr_Eagle: 14.09.2023 11:56
Тобто, головна претензія в тому, що АМД дійсно допомогла оптимізувати партнерську гру для своєї продукції, а не просто занесла валізу з грошима?
Я думав там уже якісь скандали про умисне зниження продуктивності на інших ВК
Чомусь кіберпанк 2077 чудово працює і на амд… Гляньте відео!
Якщо для вас перевага rx 6800хт над rtx 3080 12 gb в 25% це «випадково» то говорити із вами немає сенсу! :-/
А ось в кіберпанку 2077 в растеризації між ними різниця 3%
Я не говорив, що це випадково. Я стверджую, що це э наслідком кращої оптимізації в зв'язку з партнерством.
daesz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Nutbar: 14.09.2023 12:37 Я не розумію як і навіщо ви хочете це порівнювати на різних відеокартах.
Це називається оптимізація профільного софту під профільне залізо.
Nutbar: 14.09.2023 12:37 Але ще раз скажу, що FSR виглядає як г*вно незалежно від відеокарти і це головний фактор. Де там після цього кращий fps якось не дуже хвилює. Але особисто в мене з DLSS частота кадрів вища.
Я повірю більш авторитетній думці, ніж ваша. Ніц особистого ;)
bombeybox
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

daesz: 14.09.2023 11:52Останній раз коли дивився - ДЛСС була закрита технологія, а отже без прямого дозволу від куртки нвідії - її туди просто так ніхто не занесе
Це абсурд. По такій логіці, ПьюрДарк (той чувак, що вже рік пхає моди ДЛСС в ігри) - вже б давно спіймав судовий позов за свої роботи.
Нвідіа НІКОМУ не забороняє вставляти ДЛСС в свої ігри, промені також. Нвідіа спеціально розробила Streamline Plugin Framework, яка допомагає в пару кліків інтегрувати як DLSS \ Reflex так і XeSS в будь-яку гру за бажанням дева.
спойлер
https://developer.nvidia.com/rtx/streamline
Геральт: 14.09.2023 12:27З сусідньої:
Автор каналу Moore's Law Is Dead поділився черговими інсайдами у новому відеоролику. Він розповів про погану підготовку Nvidia до старту Starfield, останній драйвер не готовий до гри та не має належної оптимізації.

НВ таки не тягне )
Яке ж ти брехливе :facepalm:

Автор зливу стверджує, що АМД допомагала місяцями повністю переробити вихідний код гри Старфілд з api Vulkan, на якій гра робилась перші роки (який був створений за підтримки AMD на базі api від AMD) на DX12 (який потрібен для релізу гри на ПК та Xbox Series). І через це в АМД були місяці на те, щоб довести свої драйвери до оптимізованого стану під конкретно цю гру (вже не говорячи про те, що гра досі використовує дуже багато бібліотек АМД, що і допомагає картам АМД бути продуктивними в цій конкретній грі). Нвідіа і Інтел - і близько не мали стільки часу, для того щоб оптимізувати свої драйвери під Старфілд (вже не говорячи про обхід АМД'шних бібліотек, які погано працюють і будуть працювати на всьому що не АМД, зеркальна ситуація - ігри RTX Remix на картах АМД, вони завжди будуть погано працювати на червоних, бо робили ті ігри - зелені, під себе) що вилилось в погану продуктивність і краші.
daesz: 14.09.2023 12:42Я повірю більш авторитетній думці, ніж ваша.
З усіх трьох наявних апскейлерів, FSR гордо займає третє місце по якості, після XeSS та DLSS (вердикт DigitalFoundry, які тестують кожну гру попіксельно).
спойлер
https://youtu.be/ZtJLCAWSzR8?si=jbM7-lvvfmfUXJ0Q&t=34
Последний раз редактировалось bombeybox 14.09.2023 12:52, всего редактировалось 2 раза.
daesz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

bombeybox: 14.09.2023 12:44 Це абсурд. По такій логіці, ПьюрДарк (той чувак, що вже рік пхає моди ДЛСС в ігри) - вже б давно спіймав судовий позов за свої роботи.
Він що на них гроші заробляє? Абсурд - це те що ви написали :gigi:
bombeybox: 14.09.2023 12:44 Нвідіа спеціально розробила Streamline Plugin Framework, яка допомагає в пару кліків інтегрувати як DLSS \ Reflex так і XeSS в будь-яку гру за бажанням дева.
От цього не знав, і дякую що поправили.
Edelveys
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Слава богу в нас демократична країна та діє презумпція невиновності, і поки ти не пред'явиш доказів усі не винні.
П.С. коли куртка таке творив у Відьмакові 3му з волосами, коли амд карти просто уходили нижче плінтусу, чомусь я не чув гучних звинувачень від зелених фанатиків, що куртка заніс грошей.
До речі коли длсс 3 стане доступним для зелених "старих" карт 3000 серії?
daesz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

bombeybox: 14.09.2023 12:44 Автор зливу стверджує, що АМД допомагала місяцями повністю переробити вихідний код гри Старфілд з api Vulkan, на якій гра робилась перші роки (який був створений за підтримки AMD на базі api від AMD) на DX12 (який потрыбен для релізу гри на ПК та Xbox Series).
Тобто, розробник консолі (майки) захотіли переробити гру від них же (майків) на дх12, щоб вона йшла на їхніх консолях, а в цьому виновата АМД? :D

Та й всі ми знаємо чому у нвідії "і близько не було стільки часу" - вони думали як зробити побільше прискорювачів для ШІ.
Последний раз редактировалось daesz 14.09.2023 12:52, всего редактировалось 1 раз.
ZSX
Member

Сообщение

Scr_Eagle: 14.09.2023 11:45
Павло: 14.09.2023 11:43
Так справа в тому, що зелені карти програють в растеризації бо амд «допомогла»…
Можна детальніше? Бажано посилання та те, що саме АМД винні в гіршій продуктивності зелених. Я такої інформації поки не бачив
Провина не доведена, але є обгрунтовані підозри...
https://www.techspot.com/news/100114-st ... ently.html
Nutbar
Member
Откуда: Київ

Сообщение

daesz: 14.09.2023 12:46 Він що на них гроші заробляє?
Так. Мод на DLSS з FG був платним.
daesz: 14.09.2023 12:42 Це називається оптимізація профільного софту під профільне залізо.
Ні. Це маячня. Забагато змін в системі, щоб робити якісь висновки.
daesz: 14.09.2023 12:46 Я повірю більш авторитетній думці, ніж ваша. Ніц особистого ;)
Не буду вам заважати вірити всіляким ноунеймам в інтернеті, ваше право. Але все ж рекомендую мати власний досвід, а не спиратися лише на чужу, дуже часто хибну, думку. FSR спотворює картинку, додає надмірного контарсту і шарпу, погіршує аліасінг. Це факт. Так, в деяких сценаріях за рахунок більшого контрасту картинка може виглядати цікавіше, але це вже інше питання і додаткові фільтри можна завжди накинути.
Donate
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Nutbar: 14.09.2023 12:04Не вводите людей в заблуждение. Коль уже написали, что зачем-то решили пробежать 2.5км по пустоте, внезапно ничего не нашли и забили, то не рассказывайте за уровень квестов, с которыми даже не ознакомились.
Чел мне не надо 20 часов играть в игры что бы понять что это ширпотреб, это ещё простительно условным инди студиям у которых там небольшая группа. Когда игровой процесс захламляют подобным мусором в ААА конторе это звоночек, либо ты играешь в ММОРПГ, либо кто то не смог выдать по геймплею то как говорили PR отдел.

У нас выходит месяц назад BG3 с шикарной картинкой, абсолютно всеми прописанными квестами которые интересны и ещё имеют вариации прохождений, движок так вообще в 20 фпс работает на ведре с гайками, отличной мимикой лица, отличным саундтреком и ещё патчами каждые 3 дня... И финальную главу скорее всего переработают через год и она будет ещё жирнее и лучше.

В игре 23 года в игре нет НАСТРОЕК яркости :facepalm: Тоду настолько по барабану что они там за 2 недели не смогли запилить 3 несчастных ползунка хотя игра это поддерживает изначально :facepalm: На 3080, НА 3080!!! карл игра умудряется просаживаться до 30 фпс. Тоду было настолько лень что они документацию АМД не читали оказывается там были выставлены неверные параметры FSR и картинку мылило. Потом мы узнаём что игра спамит зачем то инструкциями и разрабы тупо спамят ненужными вызовы заставляя видеокарту сбрасывать конвеер. И ОК если бы игру пытались пофиксить, но вчерашний чейджлог был просто кековый мы пофиксили 3 патча ну и ещё напишем что улучшили производительность :laugh:
daesz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Nutbar: 14.09.2023 12:53 Не буду вам заважати вірити всіляким ноунеймам в інтернеті, ваше право.
Єдиний ноунейм тут - це ти. Далі навіть не читав :lol:
Donate
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Edelveys: 14.09.2023 12:49 Слава богу в нас демократична країна та діє презумпція невиновності, і поки ти не пред'явиш доказів усі не винні.
П.С. коли куртка таке творив у Відьмакові 3му з волосами, коли амд карти просто уходили нижче плінтусу, чомусь я не чув гучних звинувачень від зелених фанатиків, що куртка заніс грошей.
До речі коли длсс 3 стане доступним для зелених "старих" карт 3000 серії?
В чому проблема була їх вимкнути? Відьмак на свій час мав досить передову графіку... Картки типу 750ті без проблем відьмака тянули. А вже 950/960 могла дозволити майже все на ультрах :rolleyes: А те що там в середьому по 2,5-3,5к дроуколів на кадр це взагалі бомба. Наприклад ВД2 мала по 15к від того там і процессори почували середньо.
Последний раз редактировалось Donate 14.09.2023 13:00, всего редактировалось 1 раз.
ZSX
Member

Сообщение

Nutbar: 14.09.2023 12:53 FSR спотворює картинку, додає надмірного контарсту і шарпу, погіршує аліасінг. Це факт.
Це лише Ваша думка.
Навіть на 10хх воно працює. Fort Solis можна спробувати пройти на 1060. Артефакти є, але не критичні, а от fps зріс с 15-17 до 35-45. Як там з DLSS на 10хх?
lktnv
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Bender_Rodriguez: 14.09.2023 10:31
lktnv: 14.09.2023 10:18Странно, что этого всего не было на релизе. 2023 год на дворе, а не 2003.
Там нещодавно з'ясувалось що на рівні їх старого двіжка в грі неправильно працює зв'язка рам-проц. Що багато операцій виповняється незрозуміло навіщо додатково навантажуючи гпу і через що гра тормозить майже на любому залізі. А ти кажеш про 2023 на дворі :laugh:
Її патчити будуть ще дуже довго і це студія з величезними бюджетами і досвідом.
Я потому и указал 2003 для примера, ведь морошинд +- в тот период вышел. А про движок беседкиных игр давно уже ходит шутка "it just works". Фаны допилят, как и всегда.
Nutbar
Member
Откуда: Київ

Сообщение

ZSX: 14.09.2023 12:59
Nutbar: 14.09.2023 12:53 FSR спотворює картинку, додає надмірного контарсту і шарпу, погіршує аліасінг. Це факт.
Це лише Ваша думка.
Навіть на 10хх воно працює. Fort Solis можна спробувати пройти на 1060. Артефакти є, але не критичні, а от fps зріс с 15-17 до 35-45. Як там з DLSS на 10хх?
Це не думка, це факт. І ваш допис ніяк йому не протирічить. Так, FSR працює на більшій кільності карт. І так, від зменшення роздільної здатності виростає частота кадрів. Далі що?
Ответить