Технологія AMD FidelityFX Super Resolution 3 з генерацією кадрів дебютує наступного місяця

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
Kyoo
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Пропоную обговорити Технологія AMD FidelityFX Super Resolution 3 з генерацією кадрів дебютує наступного місяця

спойлер
Функция HYPR-RX должна объединить эти технологии, позволяя повысить игровое быстродействие буквально в один клик.

ага, а так каждую по отдельности прощелкивать.
Vermeer
Member
Аватара пользователя
Откуда: Харьков

Сообщение

как же Лиза, похоже вдохнула жизнь обратно в 8 гигов видеопамяти
спойлер
1.jpg
Kyoo
не удаляй ссылку на новость если пишешь первый коммент
XpertVision
Member
Откуда: Київ

Сообщение

Якщо якість буде така сама як і в Super Resolution в порівнянні з DLSS, то толку буде мало.
deserteagle777
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

Вкусно :lick:
JustSkill
Junior
Аватара пользователя
Откуда: Хмельницький

Сообщение

АМД респект за реліз генерації кадрів без всіляких ONLY ON 40XX SERIES, але чесно кажучи важко уявити тих хто справді буде юзати цю фішку. До прикладу, грати в умовних 60-70 кадрів при input lag як в 30 кадрів - ну таке собі. Скоріше викатили тільки для того щоб був якийсь свій аналог frame generation
bombeybox
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

XpertVision: 25.08.2023 19:51кщо якість буде така сама як і в Super Resolution в порівнянні з DLSS, то толку буде мало.
DigitalFoundry заявляють, що саме генерація кадрів від АМД (на тестовому стенді в тестовій грі на Gamescom) нічим не відрізнялась по якості від DLSS 3.
Якщо це буде дійсно так, то технологія - буквально спасіння для Nvidia RTX20\RTX30 від... АМД :rotate:
JustSkill: 25.08.2023 20:06До прикладу, грати в умовних 60-70 кадрів при input lag як в 30 кадрів - ну таке собі.
І АМД і Нвідія чорним по білому пишуть, що Рекомендовано підрубати Генерацію кадрів тільки коли реальний показник фпс дорівнює хоча б 60к\с (з власного досвіду, при 50к\с теж все нормально, але якщо нижче - вже видно артефакти по краях екрану).
Ніхто не рекламує Генерацію кадрів, як Вундерваффе , яке буде робити з 30 фпс - ідеальні 60, ні.
Генерація кадрів в першу чергу корисна власникам високогерцових моніторів (тому що робить з 60 реальних - 120 плавних фпс в ідеальних умовах) а також власникам слабких процесорів (тому що нівелює CPU-bottleneck), все.
XpertVision
Member
Откуда: Київ

Сообщение

bombeybox: 25.08.2023 20:39
XpertVision: 25.08.2023 19:51кщо якість буде така сама як і в Super Resolution в порівнянні з DLSS, то толку буде мало.
DigitalFoundry заявляють, що саме генерація кадрів від АМД (на тестовому стенді в тестовій грі на Gamescom) нічим не відрізнялась по якості від DLSS 3.
Якщо це буде дійсно так, то технологія - буквально спасіння для Nvidia RTX20\RTX30 від... АМД :rotate:
Ну, тоді це дуже добре. Правда, як я розумію, всі ці генерації кадрів не працюють окремо, без DLSS і ко, тож AMD-мило нікуди не подінеться
bombeybox
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

XpertVision: 25.08.2023 20:42всі ці генерації кадрів не працюють окремо
Все працює окремо. Окремо вмикається Апскейлінг (DLSS2\FSR2) і окремо вмикається Генерація (DLSS3\FSR3). Все можна крутити як заманеться, просто ідеально вони працюють в симбіозі. Умовно, DLSS 2 робить з 30 реальних фпс - 60 реальних фпс завдяки нижчому розширенню, а DLSS3 після цього робить з 60 реальних фпс - 120 плавних фпс завдяки проміжним кадрам.
А в АМД навіть буде Дві окремих Генерації кадрів - Якісна (FSR3, яку розробникам треба буде імплементувати окремо для кожної гри, працює і на Нвідії) і Драйверна (для кожної гри автоматично, але гірше по якості, працює тільки на Радеонах).
sam_ua
Junior

Сообщение

Наконец то и в играх сделали это Motion Blue.

В видео давно уже у красных есть "интерполятор кадров" через железо.
Вот DirectShow фильтр

Делов то для "карсных программистов" - подсунуть видео-обработчику верктора движений и последний кадр.
Вектора движений необходимы так же и для зеленого DLSS
TarGa
Junior

Сообщение

Мы строили строили , и наконец построили! На GPU Turing от Nvidia уже была рабочая технология Optical Flow, а у AMD - Fluid Motion, и обеим компаниям понадобилось больше пяти лет чтобы вывести в свет генерацию кадров не только для воспроизведения видео, но и для рендеринга кадров в играх. Технически это позволяет применять генерацию кадров даже на картах пятилетней давности, а по факту имеем такой результат: чем более новая модель GPU будет задействована в генерации «новых» кадров, тем меньше артефактов будет присутствовать на "новосозданных" сгенерированных промежуточных кадрах.
vsx
Member
Аватара пользователя
Откуда: Kyiv

Сообщение

Я так понимаю апскейлер 3 версии (без fg) будет отличатся от апскейлера 2 версии? Надеюсь в лучшую сторону и сравнится ы DLSS2
temporar
Member
Аватара пользователя

Сообщение

это с 80 кадров можно будет сделать 160? Круто, если так, а то вечно в сторону графики смотрю и терплю 80, даже сотка редко в какой современной игре будет
Electrobrut
Member

Сообщение

bombeybox: 25.08.2023 20:39
XpertVision: 25.08.2023 19:51кщо якість буде така сама як і в Super Resolution в порівнянні з DLSS, то толку буде мало.
DigitalFoundry заявляють, що саме генерація кадрів від АМД (на тестовому стенді в тестовій грі на Gamescom) нічим не відрізнялась по якості від DLSS 3.
Якщо це буде дійсно так, то технологія - буквально спасіння для Nvidia RTX20\RTX30 від... АМД :rotate:
JustSkill: 25.08.2023 20:06До прикладу, грати в умовних 60-70 кадрів при input lag як в 30 кадрів - ну таке собі.
І АМД і Нвідія чорним по білому пишуть, що Рекомендовано підрубати Генерацію кадрів тільки коли реальний показник фпс дорівнює хоча б 60к\с (з власного досвіду, при 50к\с теж все нормально, але якщо нижче - вже видно артефакти по краях екрану).
Ніхто не рекламує Генерацію кадрів, як Вундерваффе , яке буде робити з 30 фпс - ідеальні 60, ні.
Генерація кадрів в першу чергу корисна власникам високогерцових моніторів (тому що робить з 60 реальних - 120 плавних фпс в ідеальних умовах) а також власникам слабких процесорів (тому що нівелює CPU-bottleneck), все.
Генерація кадрів стає вундерваффе коли базовий ФПС 90-100, а знього робиться 144-160 якраз під монік, щоб максимально уплавнити картинку, хай і інтпутлаг буде як від 80 (-10-15 кадрів штраф за рахунок іншої буферизації і рефлекса)
Ну або з 144 зробити 240, це взагалі пушкаракета

А якщо у Вас 40 а ви зробите 60 то буде у Вас інпутлаг в 20-25 фпс, ухх відчуття інерції в управлінні, Вам не сподобаєтсья)
DuckRider
Member
Аватара пользователя

Сообщение

temporar: 25.08.2023 22:04 это с 80 кадров можно будет сделать 160? Круто, если так, а то вечно в сторону графики смотрю и терплю 80, даже сотка редко в какой современной игре будет
Только задержка между кадрами и откликом так и будет 12,5мс, а не 6,25мс как при 160, что и дает ощущение быстрого отклика даже на обычных мониторах. Для синглов каких-то пойдет в принципе, но зачем оно там - под вопросом
item2
Member
Откуда: Київ

Сообщение

Власники Nvidia 20-ї та 30-ї серій, AMD знову про вас подбала (перший раз з FSR2 для 10-ї), щоб у вас була генерація кадрів.
bombeybox
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Electrobrut: 25.08.2023 22:10Генерація кадрів стає вундерваффе коли базовий ФПС 90-100, а знього робиться 144-160 якраз під монік, щоб максимально уплавнити картинку, хай і інтпутлаг буде як від 80 (-10-15 кадрів штраф за рахунок іншої буферизації і рефлекса)
Ну або з 144 зробити 240, це взагалі пушкаракета

А якщо у Вас 40 а ви зробите 60 то буде у Вас інпутлаг в 20-25 фпс, ухх відчуття інерції в управлінні, Вам не сподобаєтсья)
Вже 7 місяців як я використовую Генерацію кадрів в кожній цікавій мені грі, кілька тайтлів пройшов, саме в режимі 50-100 (тому що, наприклад, коли у вас реальних фпс стабільно 60 без генерації (при 99% завантаженні відеокарти), то генерація, зазвичай, відштовхуватиметься вже від ~50-55, бо 1-2фпс з'їсть на себе Reflex, а ще кілька фпс - вивільнення ресурсів відеокарти під саму Генерацію кадрів, які їй потрібні).
І якось нічого, на інпутлаг в оверлеї Нвідіа не дивлюсь, фактично його збільшення теж не помічаю. Але плавність картинки в сценарії 60 реальних фпс проти 50(100)-55(110) згенерованих фпс - просто небо і земля.
Перестаньте гратися в цифри і спробуйте технологію, це краще, аніж робити якісь висновки з повітря.
Gelonyrum
Member
Аватара пользователя

Сообщение

bombeybox: 25.08.2023 22:24
Electrobrut: 25.08.2023 22:10Генерація кадрів стає вундерваффе коли базовий ФПС 90-100, а знього робиться 144-160 якраз під монік, щоб максимально уплавнити картинку, хай і інтпутлаг буде як від 80 (-10-15 кадрів штраф за рахунок іншої буферизації і рефлекса)
Ну або з 144 зробити 240, це взагалі пушкаракета

А якщо у Вас 40 а ви зробите 60 то буде у Вас інпутлаг в 20-25 фпс, ухх відчуття інерції в управлінні, Вам не сподобаєтсья)
Вже 7 місяців як я використовую Генерацію кадрів в кожній цікавій мені грі, кілька тайтлів пройшов, саме в режимі 50-100 (тому що, наприклад, коли у вас реальних фпс стабільно 60 без генерації (при 99% завантаженні відеокарти), то генерація, зазвичай, відштовхуватиметься вже від ~50-55, бо 1-2фпс з'їсть на себе Reflex, а ще кілька фпс - вивільнення ресурсів відеокарти під саму Генерацію кадрів, які їй потрібні).
І якось нічого, на інпутлаг в оверлеї Нвідіа не дивлюсь, фактично його збільшення теж не помічаю. Але плавність картинки в сценарії 60 реальних фпс проти 50(100)-55(110) згенерованих фпс - просто небо і земля.
Перестаньте гратися в цифри і спробуйте технологію, це краще, аніж робити якісь висновки з повітря.
Абсолютно згоден, найбільше технологію хейтять ті, хто її ніколи особисто не пробував, проходив декілька ігор на 75 герцовому моніторі і для тесту вмикав генерацію кадрів, спочатку різниця відчувається, але дуже швидко звикаєш, також бувають артефакти UI, але це не критично.
Sunrise007
Member
Аватара пользователя

Сообщение

bombeybox: 25.08.2023 20:39Ніхто не рекламує Генерацію кадрів, як Вундерваффе , яке буде робити з 30 фпс - ідеальні 60, ні.
ясно, ніхто
IMG_6736.png
bombeybox
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

Sunrise007: 25.08.2023 23:03ясно, ніхто
А тепер читайте:
bombeybox: 25.08.2023 20:47DLSS 2 робить з 30 реальних фпс - 60 реальних фпс завдяки нижчому розширенню, а DLSS 3 після цього робить з 60 реальних фпс - 120 плавних фпс завдяки проміжним кадрам.
Саме так Нівідіа рекламує генерацію, завжди З апскейлінгом, а не без нього.
taras_cs
Member
Аватара пользователя
Откуда: Варшава-Київ-Дніпро

Сообщение

Це перше практичне застосування AI (тензорних) ядер від АМД?
Цікаво, чи буде воно краще працювати на 7000, ніж на 6000, де ядер немає?
Ответить