Ентузіасти обійшли обмеження Nvidia на модифікацію прошивок відеокарт

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
lokkiuni
Member
Аватара пользователя
Откуда: Берлин

Сообщение

Pohrenizator: 21.08.2023 17:28 Зараз скоріше за все неможливо, а раніше можливо. десь зустрічав інструкцію з переробки GeForce GTS 450 в Quadro 2000.
600ые печи надо было резисторы менять и биос шить
Alexsandr
Member

Сообщение

Lucas55: 22.08.2023 04:21 Для зменшення, нормалізації температур і шуму - все давно вже зроблено за вас. У всіх виробників ноутів є купа режимів (економ, збалансований, продуктивний, турбо і .т.д ), які автоматично зменшують і потужність і шум і температуру + купа режимів роботи вентиляторів...
Так шо на фоні цього, лізти колупати біос та прошивку ноутбука - це коли коту робити нічого :rotate:
Не то. Зачастую (не всегда), есть запас по напряжению, его можно уменьшать не уменьшая производительность.
Lucas55
Member
Аватара пользователя
Откуда: Сверхскопление Ланиакея Местная группа галактик Млечный Путь Солнечная система планета Земля

Сообщение

Alexsandr: 24.08.2023 22:36Не то. Зачастую (не всегда), есть запас по напряжению, его можно уменьшать не уменьшая производительность.
так мова йшла про ліміт ТДП, а не про Андервольт. Я то зовсім не проти андервольту. Наскільки знаю андервольт ГПУ робиться через налаштування кривої в Афтербернері, і не потребує модифікації прошивки, хіба шо в нових поколіннях заблочили і це. Але знову ж таки з новими поколіннями відях які мають ТДП по 50-80 вт, ще робити їм андервольт це кумедно. Я ще розумію там ноути в яких відяха на 150 - 170 вт, температури на межі, і треба вижати максимум з неї, тоді інша справа.

Ну це приблизно як купляють там всякі Ніссан ГТР на 700 лс і роблять там йому всякі стейджі, налаштовують графіки обертів двигуна, розгін до сотні. І тут уявіть - купляє чувак якийсь Шевроле Авео - і давай йому там всякі налаштування двигуна робить, наче він щас на ньому сяде і буде у Форсаж гуляти :D
Alexsandr
Member

Сообщение

Lucas55: 25.08.2023 00:20 І тут уявіть - купляє чувак якийсь Шевроле Авео - і давай йому там всякі налаштування двигуна робить, наче він щас на ньому сяде і буде у Форсаж гуляти :D
Вполне себе для авео оправданоЮ, если не дорого. Если первую машину в ручную могли подгонять, то текущую по средним параметрам вполне и настройка руками может дать заметный толк.
daesz
Member
Аватара пользователя

Сообщение

AntonyKandaurov: 22.08.2023 10:22 Гарна новина, тепер чекаємо китайські 950-ті шиті в 4060.
Це щоб не бачити половину ліній пісіай? :gigi:
Ответить