Що тут обговорювати , фроми завжди вміли в гарний ігролад

О, так! Коридор-арена-коридор. Перекат-удар-перекат
Відьмак - мініігри, дипломатія, слідопит, відкритий світ, кінь, човен. Простий, посилений, контр удар. Блок, перекат, півкрок, знаки, зілля, арбалет, використання середовища (бочки, урвища)OldBoyUA: ↑ 26.07.2023 09:45 Сильна аналітика . Шо скажете по ігроладу відьмаків і сайберпуньки ?
Ігролад то і є сукупність механік. Гаразд, щоб було зрозуміліше. У поляків ігролад більш варіативний (і якісніший, як на мене). У фромів він одноманітний.OldBoyUA: ↑ 26.07.2023 10:13 Можливо я незрозуміло сформулював . Я питав за якість ігроладу . Бо кількість механік і видів діяльності мають мало значення якщо вони зроблені посередньо .
Немає там нічого унікального (у фромів). Бо переміщення примітивне і по коридорах. Бойовка зав'язана на вивченні мувсетів і таймінгів.OldBoyUA: ↑ 26.07.2023 10:49 Я розумію що сукупність . Кількість і якість то є різні речі . Гвинт я так розумію ви подали як показник якісної механіки . Гвинт перестали підтримувати і згодом закриють . Чомусь коридор перекат коридор при 10ти проходженнях дає 10 унікальних досвідів різними людьми а велика різноманітність відьмаків і кіберпанку приводить до 10 одинакових проходжень з одними і тими ж білдами і рішеннями . Парадокс .
Ничего что боевка третьего Ведьмака полностью дублирует боевую систему игр от Rocksteady?Геральт: ↑ 26.07.2023 09:58
Відьмак - мініігри, дипломатія, слідопит, відкритий світ, кінь, човен. Простий, посилений, контр удар. Блок, перекат, півкрок, знаки, зілля, арбалет, використання середовища (бочки, урвища)
Господин эксперт, это не так работаетГеральт: ↑ 26.07.2023 12:13 Назвіть фромівську механіку яка вийшла окремою грою. Неважливо, чи підтримуєтсья ще чи ні.
Ми вочевидь якось по іншому розуміємо слово "дублює". Бо щось я в батаманах не пам'ятаю можливості замордувати жирненького боса нарізаючи круги на конячці. А це також частина бойовки. Як і підпал знаками. Як і інші фішки.Shaolin_Style: ↑ 26.07.2023 12:28 Ничего что боевка третьего Ведьмака полностью дублирует боевую систему игр от Rocksteady?
Господин эксперт, это не так работает. Механики не могут быть "отдельной игрой". Но уникальные механики, неповторимые, у Фромов есть - например парирования из Sekiro, или окно отыгрыша хп в BB. А какие есть у Курвапанка и Деpьмака, напомните?
А что такое "фишки"? Я просил перечислить уникальные игровые механики, а то что ты выставляешь как уникальные фичи - все это уже было и не раз. Боевка, именно боевая система - вторична, и с этим глупо спорить. Утверждать что она в Ведьмаке новаторская и оригинальная - это как минимум наивное фанбойство.Геральт: ↑ 26.07.2023 12:41
Ми вочевидь якось по іншому розуміємо слово "дублює". Бо щось я в батаманах не пам'ятаю можливості замордувати жирненького боса нарізаючи круги на конячці. А це також частина бойовки. Як і підпал знаками. Як і інші фішки.
Парируванню 100 років в обід вже.
Это все тоже "уникальные игровые механики"? Точно этого не было ни в Deus Ex ни в Syndicate? Прям точно-точно не было?Геральт: ↑ 26.07.2023 12:41 В КПК імплантів на будь-який смак. Від слоу-моу до розумних куль
Так компелксую... так комплексую.. что аж купил обе игры по предзаказу и прошел"Курвапанк", "Деpьмак"...та в тебе комплекси
От масла, - це фішка, яка впливає на бій. Різні мечі для різних противників це також фішка. Зілля при підготовці до бою це також фішка. Неможливість нанесення дамагу без попереднього дебафа також фішка. Та я й не стверджував що вся бойовка від "а до я" новаторська. Бо на момент виходу відьмака вже були aRPG. І щось десь і пересічеться. Але от парирування у вільмаках були до всяких Секіро, якій кілька рочків всього.Shaolin_Style: ↑ 26.07.2023 14:50 А что такое "фишки"? Я просил перечислить уникальные игровые механики, а то что ты выставляешь как уникальные фичи - все это уже было и не раз. Боевка, именно боевая система - вторична, и с этим глупо спорить. Утверждать что она в Ведьмаке новаторская и оригинальная - это как минимум наивное фанбойство.
Sekiro -2019, відьмак2 -2011. А може ше й в першому було.Shaolin_Style:Парируванню 100 років в обід вже.
Безусловно, но где это было до Sekiro и bloodborne? Напомни пожалуйста, раз уж оно было.
І знову та унікальність. Драгонаж взагалі інша гра. Бо партійна. Та ще й з паузою. Як їх можна порівнювати в лоб я не знаю.Shaolin_Style: Это все тоже "уникальные игровые механики"? Точно этого не было ни в Deus Ex ни в Syndicate? Прям точно-точно не было?![]()
Не подумайте, я не считаю Ведьмака и 2077 плохими играми, просто первая слишком переоценена (при прочих равных Dragon Age будет лучше во всем, чем третий Ведьмак), а вторая - не оправдала возложенные на неё ожидания.
Так не обов'язково все пробувати на зуб, щоб оцінити.Shaolin_Style: Так компелксую... так комплексую.. что аж купил обе игры по предзаказу и прошел![]()
в этом кстати между нами главное отличие, ты осуждаешь то во что даже не играл, я же даю своё собственное, пускай и субъективное оценочное суждение об играх за которые заплатил по фуллпрайсу и прошел.
Це смішно читати, особливо якщо подивитися що майже кожен розробник використовує формулу опен ворлда у своїй грі скопійовану з "Відьмак 3" починаючи з його виходу. Хорайзен, вся міфічна трилогія АС взагалі тупо калька на відьмака, гоуст оф цусіма та ще багато інших проектів, які сильно надихались геймплейним ядром відьмака та його структурою опен ворлда.OldBoyUA: ↑ 26.07.2023 15:54 Якщо чесно то аргументація рівня це краще ніж це бо я так хочу це дитячий садок . В чому мій аргумент кращого ігроладу у фромів . Мій аргумент полягає в тому що справжніми експертами в ігроладі є розробники . І показником визнання є те що вони надихаються іграми фромів . Я знаю десятки ігор які за основу беруть ігри фромів від невдалого цитування (Лордс оф зе фолен ) до створення чогось унікального (переосмислення ГоВ яка стала грою року в 2017му і її продовження одна з кращих ігор 2022го , Ніо Ніо 2 Вулонг Тімезія Ашен і ще десятки інших ) . Я не бачу навіть близько такого наслідування ігроладу Відьмака . Подобається вам це чи ні але факт в тому що фроми залишили в історії ігор куди вагоміший слід аніж проджекти . Я не знаю жодної студії яка з 2009го по 2022й зробила таку кількість впливових проектів . Може наведете приклади ? Я думаю ні бо їх немає . Чомусь люди які тямлять в ігролад дивляться не в сторону СдПр а в сторону фромів . Може тому що остання хороша гра у СдПр вийшла 8 років тому?
Скайрім, зрозуміло... Так за вашою логікою до скайріма ще з 15 років як був винайдений опенворолд, до чого тут це? Але все ж цікаво, Корі багато чого каже звичайно, та ви мені можете сказати, що саме та які механіки в ГОВ надихались с соулс лайк ігор? Бо то тупо звичайний слешер з елементами метроідванії і кінематографічними qte, ба більше там є нормальний сюжет с катсценами, а казати, що ти брав натхнення з популярної та успішної серії ігр - це звичайно нормальна практика для продажу своєї гри. Що там конкретно від фромів, бо це максимально різні ігри.OldBoyUA: ↑ 26.07.2023 23:10 Ну дивіться , ми ж не будемо робити вигляд що 3й відьмак у 2015му надихнув усіх робити відкритий світ в той час як Скайрім вийшов в 2011му )
Хорайзен з датою анонса і коргеймплеєм в 2015му копія відьмака 8) як ви виразились смішно читати . Цей кістяк робила студія ше з 2013го після релізу Шадоуфол ) Так шо приклад такегенький . Міфічна трилогія Асасинів робилась юбі які відкриті світи клепали ше в часи 2го відьмака який вийшов в часи Скайріму. Гоуст оф цусіма зробили розробники Інфеймоуст яка була оупен ворлд в усіх 3х частинах задовго до виходу відьмака . І із усіх прикладів не ролевантний жоден ) Що саме ГоВ запозичив у фромів )? Я не знаю ви умієте користуватись твітером ? Там є людина Корі Балрог яка зробила гру
Пряма цитата із статті
Cory Barlog and the team behind the game have cited numerous titles that influenced the direction of God of War. According to Barlog, he was heavily influenced by FromSoftware and its popular titles, Dark Souls and Bloodborne, when it came to crafting the game's combat mechanics, level design, and even the more subtle elements of its storytelling. They also turned to Naughty Dog and Guerrilla Games on advice on how to properly integrate Atreus into the game without making it feel like a chore. Cory Barlog personally took inspiration from the Resident Evil series and how it was able to reinvent the franchise not once, but twice with Resident Evil 4 in 2005 and Resident Evil 7 in 2017.
Посилання https://gamerant.com/god-of-war-develop ... influences
Чи на вашу думку самі розробники які цитата надихались Дарк Соулсами і Бладборном не достатньо авторитетні . Мені здається вони краще знають за вас чим вони надихались =)))
Відправлено через 28 хвилин 49 секунд:
Деви можуть бути еспертами в ігроладі, але це не робить їх автоматом творцями гарного ігроладу. Інакше всі деви випускали б ігри з дуже класнючим ігроладом. А так не є. Хто там чим надихається справа десята. Оригіналом дьябло надихались безліч студій. От тільки оригінал зараз будуть грати хіба що затяті фанати. І той оригінальний дьяблівський ігролад вже банально морально застарів. Індустрія не стоїть на місці. Так, хтось у когось підглядає. Але якщо ваша гра сьогоднішня від 15річної гри відрізняється лише картинкою то гріш ціна таким розробникам.
Саме тому ремейк 2ї Діабло на релізі став шалено популярним без заміни основного геймплею ) Так деви автоматом не стають творцями гарного ігроладу тому я і навів вам попередньо приклади і погані і хороші наслідування . Але на момент 2023го наслідників відьмака в плані боївки я не бачу а наслідники фромів уже не просто наслідують вони як наприклад розробники Ніо одразу ж еволюціонували і дехто з них як санта моніка роблять кращі релізи року . І я не буду наводити старі приклади , візьмемо тільки релізи цього року Star Wars Jedi: Survivor , Wo Long: Fallen Dynasty ,Remnant II , Lies of P.
І це тільки на вскидку з того що я згадав . Але я думаю основний сюрприз вас чекає в ремейках 1го і 4го відьмака .