Ratchet & Clank: Rift Apart виходить без підтримки трасування променів на відеокартах AMD Radeon

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
MetalistForever
Member
Аватара пользователя
Откуда: Харьков

Сообщение

Пропоную обговорити Ratchet & Clank: Rift Apart виходить без підтримки трасування променів на відеокартах AMD Radeon

Что тут можно сказать : Radeon это не про лучи, а про количество памяти :gigi:
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Згідно з відео GeForce RTX 4090 забезпечує понад 60 кадрів у грі при роздільній здатності 4K.
Неймовірний успіх інженерів НВ!
Marc Crass
Member
Откуда: из Владимиро-Суздальского княжества

Сообщение

Не удивлюсь, если Hifi Rush с мультяшной графикой окажется боле высоко оцененной игрой, чем это высокотехнологичное чудо.
1234waltz
Member

Сообщение

nVidia partnership це прямо як "корічнєвая мєтка". Ratchet & Clank: Rift Apart розроблялась як консольний екз для PS5 на Zen/RDNA апаратну платформу з трасуванням променів. А після заносу чємодака від Кожанича виявляється, що гра не може в трасування променів на RDNA , а на монструозній GeForce RTX 4090 мультяшна гра видає аж цілий 60 фпс в 4К. Ай-да портувальники, ай-да Хуаніта, гра що ізіч крутиться на амд-ешному застарілому залізі консолі витягує 60 фпс на RTX 4090, ай молодці!
Spiryt
Member
Аватара пользователя
Откуда: Киев

Сообщение

Все и так знают, что на АМД нет лучей
1234waltz: 26.07.2023 10:23 nVidia partnership це прямо як "корічнєвая мєтка". Ratchet & Clank: Rift Apart розроблялась як консольний екз для PS5 на Zen/RDNA апаратну платформу з трасуванням променів. А після заносу чємодака від Кожанича виявляється, що гра не може в трасування променів на RDNA , а на монструозній GeForce RTX 4090 мультяшна гра видає аж цілий 60 фпс в 4К. Ай-да портувальники, ай-да Хуаніта, гра що ізіч крутиться на амд-ешному застарілому залізі консолі витягує 60 фпс на RTX 4090, ай молодці!
А какого цвета метки, в партнерках от АМД, а то в их тех играх ни 16гб памяти не помогает, ни 4090 ?
Последний раз редактировалось Spiryt 26.07.2023 10:28, всего редактировалось 1 раз.
Sunrise007
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Знову чекати патчів як для TLOU?
Vpupkin
Member
Откуда: Dnipro

Сообщение

1234waltz: 26.07.2023 10:23Ай-да портувальники, ай-да Хуаніта, гра що ізіч крутиться на амд-ешному застарілому залізі консолі витягує 60 фпс на RTX 4090, ай молодці!
Ага, без 4090 игра даже не запустится.
Играть с упрощённой графикой на старом железе запрещено, а настроек графики вообще нету, только для 4090 со всеми лучами.
Marc Crass
Member
Откуда: из Владимиро-Суздальского княжества

Сообщение

Sunrise007: 26.07.2023 10:25 Знову чекати патчів як для TLOU?
Можно просто скипнуть. Это ж явно не шедевр в плане геймплея.
Grava
Member
Аватара пользователя
Откуда: Запоріжжя

Сообщение

Marc Crass: 26.07.2023 10:16если Hifi Rush с мультяшной графикой окажется боле высоко оцененной игрой
Так уже. Оценки на метакритике выше. И у обзорщиков и у игроков.
Telcontar
Member
Аватара пользователя
Откуда: Чернiгiв

Сообщение

Як раз на днях пройшов R&C: Rift Apart на PS5, роздавали по підписці. Нічого особливого у грі немає, яскрава з простеньким сюжетиком і гумором. Непогано зайде для дітей(але багато жартів вони не зрозуміють), згадую як вони просували "фішки" з мультивиміром цієї гри і обов'язкову необхідність "Ультра-швидкого ЕсЕсДі" Плойки...
Leeman
Member

Сообщение

1234waltz: 26.07.2023 10:23 nVidia partnership це прямо як "корічнєвая мєтка". Ratchet & Clank: Rift Apart розроблялась як консольний екз для PS5 на Zen/RDNA апаратну платформу з трасуванням променів. А після заносу чємодака від Кожанича виявляється, що гра не може в трасування променів на RDNA , а на монструозній GeForce RTX 4090 мультяшна гра видає аж цілий 60 фпс в 4К. Ай-да портувальники, ай-да Хуаніта, гра що ізіч крутиться на амд-ешному застарілому залізі консолі витягує 60 фпс на RTX 4090, ай молодці!
А мультяшна графіки менш вимоглива чи що ? :spy:

А так нормальна продуктивність в +60fps для 4090 при 4к+РT, ще і РТ удосконалили порівняно з PS5.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Leeman: 26.07.2023 11:14 А мультяшна графіки менш вимоглива чи що ? :spy:
Звісно. Деталізація гірша, вимоги менше.
Борда он на калькуляторах йде.
Grava
Member
Аватара пользователя
Откуда: Запоріжжя

Сообщение

Геральт
мультяшна графіки
Деталізація гірша
А как это вообще может быть связано?
Борде сколько лет уже?
Leeman
Member

Сообщение

Геральт: 26.07.2023 11:19
Leeman: 26.07.2023 11:14 А мультяшна графіки менш вимоглива чи що ? :spy:
Звісно. Деталізація гірша, вимоги менше.
Борда он на калькуляторах йде.
Чому деталізація гірша? :rotate:
Там високодеталізований світ, як і персонажі. Не бачу різниці між умовними *реалістичним візуалом* і мультяшним. Як і звязку з деталізацією чи рівням графіки між ними.
kalakawa
Member
Аватара пользователя

Сообщение

@Amd забороняє додавати dlss в ігри@
Амдбої: нє даказана
@nvidia можливо заборонила Соні додавати НА ПОЧАТКУ підтримку променів на радеонах(насправді радеони просто не підтримують промені в тому стані який розробники хочуть додати в ігри на пк)@
Амдбої: даказана што хуанг пріказал ущєміть радеони чємадани заньос
@хєрово оптимізована гра-партнер amd@
Амдбої: @мертва тиша@
@хєрово оптимізована гра-партнер нвідії@
Амдбої: Неймовірний успіх інженерів НВ! @спроба в сарказм@
Последний раз редактировалось kalakawa 26.07.2023 11:38, всего редактировалось 2 раза.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Leeman: 26.07.2023 11:26
Геральт: 26.07.2023 11:19
Звісно. Деталізація гірша, вимоги менше.
Борда он на калькуляторах йде.
Чому деталізація гірша? :rotate:
Там високодеталізований світ, як і персонажі. Не бачу різниці між умовними *реалістичним візуалом* і мультяшним. Як і звязку з деталізацією чи рівням графіки між ними.
спойлер
По ютуб робити висновок, то таке собі. Але порівняйте деталізацію стволів тут і в якомусь division, скель тут і у Вальгалі, будівель тут і в Одісеї, поверхонь тут і в gardians of the galaxy, дороги тут і в Plague, рослинності тут і в ТЛОУ. А яка тут вода вбога, жах просто.
Але намастили все смальцем, як і в КПК. Комусь має сподобатись )
Grava: 26.07.2023 11:24 А как это вообще может быть связано?
Борде сколько лет уже?
Так прямо пов'язано. Одна справа наліпити 10500 полігонів і з вовсім інша залити все аляпуватим кольором. А в борді і на момент виходу вимоги не були високими.
Последний раз редактировалось Геральт 26.07.2023 11:47, всего редактировалось 1 раз.
vmsolver
Member

Сообщение

Так и думал, что местные сектанты обвинят Nvidia, в том что у RDNA какие-то технические проблемы с лучами и работники недостаточно быстро сотрудничают с АМД, чтобы их устранить. :lol: Про то, что АМД должна шевелить поршнями они наверное и не задумываются ))

А так, это же вроде та игра, которую Сонька рекламировала вместе с чудосжатием, это идеальная песочница для отработки RTX IO и DirectStorage, молодцы зелёные что не прошли мимо.

А так, ждёмс обзоры и тестирования.
Maxhope
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Геральт: 26.07.2023 11:19Звісно. Деталізація гірша, вимоги менше.
Ты видел детализацию в этой игре ? На данный момент это самая лучшая детализация в игровой индустрии, на любой объект зум сделай и там просто 100500 полигонов и хай рез текстур , мухи летают вокруг , увеличиваешь , а там отражение есть в их глазах , на гильзах которые сотнями сыпятся текстуры лучше чем во многих играх на главных персонажах... Про шерсть я вообще молчу , каждая волосинка выделяется... Борда плоская комиксная графика , а тут уровень CGI мультика
Spiryt
Member
Аватара пользователя
Откуда: Киев

Сообщение

Maxhope: 26.07.2023 11:46
Геральт: 26.07.2023 11:19Звісно. Деталізація гірша, вимоги менше.
Ты видел детализацию в этой игре ? На данный момент это самая лучшая детализация в игровой индустрии, на любой объект зум сделай и там просто 100500 полигонов и хай рез текстур , мухи летают вокруг , увеличиваешь , а там отражение есть в их глазах , на гильзах которые сотнями сыпятся текстуры лучше чем во многих играх на главных персонажах... Про шерсть я вообще молчу , каждая волосинка выделяется... Борда плоская комиксная графика , а тут уровень CGI мультика
Ваши доказательства, не доказательства. Мало того, что игра с PS5, так еще и в партнерке с NVidia, тут у половины срабатывает тригер и идет пена со рта
Maxhope
Member
Аватара пользователя

Сообщение

На Playstation 5 кастомная трассировка , поэтому вполне вероятно что просто так на Пкшной RDNA 2 есть проблемы , она не такая эффективная. Сони конечно хитрые , во многом переиграли.
Ответить