Что тут можно сказать : Radeon это не про лучи, а про количество памяти

Неймовірний успіх інженерів НВ!Згідно з відео GeForce RTX 4090 забезпечує понад 60 кадрів у грі при роздільній здатності 4K.
А какого цвета метки, в партнерках от АМД, а то в их тех играх ни 16гб памяти не помогает, ни 4090 ?1234waltz: ↑ 26.07.2023 10:23 nVidia partnership це прямо як "корічнєвая мєтка". Ratchet & Clank: Rift Apart розроблялась як консольний екз для PS5 на Zen/RDNA апаратну платформу з трасуванням променів. А після заносу чємодака від Кожанича виявляється, що гра не може в трасування променів на RDNA , а на монструозній GeForce RTX 4090 мультяшна гра видає аж цілий 60 фпс в 4К. Ай-да портувальники, ай-да Хуаніта, гра що ізіч крутиться на амд-ешному застарілому залізі консолі витягує 60 фпс на RTX 4090, ай молодці!
Ага, без 4090 игра даже не запустится.1234waltz: ↑ 26.07.2023 10:23Ай-да портувальники, ай-да Хуаніта, гра що ізіч крутиться на амд-ешному застарілому залізі консолі витягує 60 фпс на RTX 4090, ай молодці!
Можно просто скипнуть. Это ж явно не шедевр в плане геймплея.Sunrise007: ↑ 26.07.2023 10:25 Знову чекати патчів як для TLOU?
Так уже. Оценки на метакритике выше. И у обзорщиков и у игроков.Marc Crass: ↑ 26.07.2023 10:16если Hifi Rush с мультяшной графикой окажется боле высоко оцененной игрой
А мультяшна графіки менш вимоглива чи що ?1234waltz: ↑ 26.07.2023 10:23 nVidia partnership це прямо як "корічнєвая мєтка". Ratchet & Clank: Rift Apart розроблялась як консольний екз для PS5 на Zen/RDNA апаратну платформу з трасуванням променів. А після заносу чємодака від Кожанича виявляється, що гра не може в трасування променів на RDNA , а на монструозній GeForce RTX 4090 мультяшна гра видає аж цілий 60 фпс в 4К. Ай-да портувальники, ай-да Хуаніта, гра що ізіч крутиться на амд-ешному застарілому залізі консолі витягує 60 фпс на RTX 4090, ай молодці!
Звісно. Деталізація гірша, вимоги менше.
мультяшна графіки
А как это вообще может быть связано?Деталізація гірша
Чому деталізація гірша?
По ютуб робити висновок, то таке собі. Але порівняйте деталізацію стволів тут і в якомусь division, скель тут і у Вальгалі, будівель тут і в Одісеї, поверхонь тут і в gardians of the galaxy, дороги тут і в Plague, рослинності тут і в ТЛОУ. А яка тут вода вбога, жах просто.Leeman: ↑ 26.07.2023 11:26Чому деталізація гірша?![]()
Там високодеталізований світ, як і персонажі. Не бачу різниці між умовними *реалістичним візуалом* і мультяшним. Як і звязку з деталізацією чи рівням графіки між ними.
- спойлер
Так прямо пов'язано. Одна справа наліпити 10500 полігонів і з вовсім інша залити все аляпуватим кольором. А в борді і на момент виходу вимоги не були високими.
Ты видел детализацию в этой игре ? На данный момент это самая лучшая детализация в игровой индустрии, на любой объект зум сделай и там просто 100500 полигонов и хай рез текстур , мухи летают вокруг , увеличиваешь , а там отражение есть в их глазах , на гильзах которые сотнями сыпятся текстуры лучше чем во многих играх на главных персонажах... Про шерсть я вообще молчу , каждая волосинка выделяется... Борда плоская комиксная графика , а тут уровень CGI мультикаГеральт: ↑ 26.07.2023 11:19Звісно. Деталізація гірша, вимоги менше.
Ваши доказательства, не доказательства. Мало того, что игра с PS5, так еще и в партнерке с NVidia, тут у половины срабатывает тригер и идет пена со ртаMaxhope: ↑ 26.07.2023 11:46Ты видел детализацию в этой игре ? На данный момент это самая лучшая детализация в игровой индустрии, на любой объект зум сделай и там просто 100500 полигонов и хай рез текстур , мухи летают вокруг , увеличиваешь , а там отражение есть в их глазах , на гильзах которые сотнями сыпятся текстуры лучше чем во многих играх на главных персонажах... Про шерсть я вообще молчу , каждая волосинка выделяется... Борда плоская комиксная графика , а тут уровень CGI мультикаГеральт: ↑ 26.07.2023 11:19Звісно. Деталізація гірша, вимоги менше.