AMD допомагає оптимізувати Starfield

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
Spiryt
Member
Аватара пользователя
Откуда: Киев

Сообщение

Геральт: 28.06.2023 14:40
Spiryt: 28.06.2023 13:47 У этих адептов, все аргументы сводятся к неактуальной инфе, то у одного 3 года назад все ядра не задействовались в киберпанке
:lol:
До речі, можу втішити не адептів. У свіженькій Trepang2 лише DLSS, без FSR
ага, фикс для 1280x720
Где инфа какой он дает прирост в 4к, или хотя бы 2к, если он там вообще есть
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Spiryt
Та хоч 640*480. Маємо факт "оптимізації" на користь інтела. А точніше обходу такої "оптимізації". А те що навіть придушений проц тягається на рівних з синім, то чеcть йому і хвала.

1280x720 то DLSS Ultra Performance на 4к, або ж DLSS Performance на QHD ;)
Kib
Member
Откуда: Житомир

Сообщение

Nortrom: 28.06.2023 14:21Играли же раньше без всяких FSR/DLSS, и нормально было
Підсадили людей на високий фпс з 4к моніками, яких накупляли без думки, що залізо в іграх ще довго до того 4к не буде готове, бо банально криворукість розробників росте + графіка таки трохи покращується. От і жити вже не можуть без того 4к і 60+ фпс. :gigi:
zaqik
Member
Аватара пользователя
Откуда: Душниличі

Сообщение

Изображение
Физики-оптич-как-то-там есть? Почему кольца светятся, где тень от планеты?
kalakawa
Member
Аватара пользователя

Сообщение

zaqik: 28.06.2023 15:52
Изображение
Физики-оптич-как-то-там есть? Почему кольца светятся, где тень от планеты?
Гра спонсорована амд :dontknow:
Nortrom
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Kib: 28.06.2023 15:40
Nortrom: 28.06.2023 14:21Играли же раньше без всяких FSR/DLSS, и нормально было
Підсадили людей на високий фпс з 4к моніками, яких накупляли без думки, що залізо в іграх ще довго до того 4к не буде готове, бо банально криворукість розробників росте + графіка таки трохи покращується. От і жити вже не можуть без того 4к і 60+ фпс. :gigi:
4k будет массовым, когда видяхи за 200-300 баксов будут его тянут, как 1080p. Пока потихоньку уже в ту сторону 1440p идет, а до 4к наверное в 2035 году будет :D
рафіка таки трохи покращується.
Для начала пусть такую графику дадут(можно скачать поиграться), а потом пусть рейшмейсинги пихают. :-P
https://docs.unrealengine.com/5.2/en-US ... al-engine/
_nic
Member
Откуда: bank of Detroit river

Сообщение

DLSS это костыль для лучей.Если нет лучей то нафиг тот DLSS надо.
waryag
Member
Аватара пользователя
Откуда: Суми

Сообщение

bombeybox: 28.06.2023 13:38Ого. І багатогодинне дослідження Digital Foundry про те, що в хай-резі DLSS 2 Quality > Native Rendering + TAA (яке зараз в кожній грі) по якості графіки тако взяло і зразу вийшло із чату :facepalm:
kalakawa: 28.06.2023 13:44 Добре що dlss не апскейл, бо вони й правда завжди < натива, чисто математично
В усіх режимах, крім ультра якості (яка дуже рідко використовується при тестуванні і ще рідше на практиці) - апскейл.

Відправлено через 1 хвилину 6 секунд:
bombeybox: 28.06.2023 13:38Ого. І багатогодинне дослідження Digital Foundry про те, що в хай-резі DLSS 2 Quality > Native Rendering + TAA (яке зараз в кожній грі) по якості графіки тако взяло і зразу вийшло із чату :facepalm:
При всій повазі до ДФ, їх не можна назвати об'єктивними.
bombeybox
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

waryag: 28.06.2023 16:33При всій повазі до ДФ, їх не можна назвати об'єктивними.
Один АМД'шник не вірить заявам виробника заліза Нвідіа, інший АМД'шник не вірить тестерам, які те залізо перевіряють... Та що з вами не так?
Digital Foundry тільки те і роблять, що тестують пікселі в іграх з 2-3 кратним приближенням і показують свої результати зразу на скріншотах. І якщо вони кажуть, що в UHD + DLSS 2 Quality картинка часто чіткіша і правильніша за UHD + TAA - то так воно і є, бо вони це відтестували і показали в своїх нестиснутих Ютубом відосах, які вони викладають окремо.

DLSS - це завжди апскейл.
спойлер
[DLSSQualityRatios]
; Allows overriding the ratios that DLSS uses for each quality level
; Must be enabled first (and ForceDLAA must be disabled for this to take effect)
Enable = false

; Ratios/multipliers applied to each axis of screen resolution
; Set to 1 to force this quality level to use full resolution (ie. DLAA)
; ForceDLAA must be disabled above for these to take effect!
UltraPerformance = 0.33333334
Performance = 0.5
Balanced = 0.58
Quality = 0.66666667
UltraQuality = 0.77
Ultra Quality ніким не використовується тому, що це не виправдано по співвідношенню втрати\прибавки фпс до якості.
Для тих хто не хоче апскейл - придумали DLAA.
kalakawa
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Nortrom: 28.06.2023 16:16
Kib: 28.06.2023 15:40
Підсадили людей на високий фпс з 4к моніками, яких накупляли без думки, що залізо в іграх ще довго до того 4к не буде готове, бо банально криворукість розробників росте + графіка таки трохи покращується. От і жити вже не можуть без того 4к і 60+ фпс. :gigi:
4k будет массовым, когда видяхи за 200-300 баксов будут его тянут, как 1080p. Пока потихоньку уже в ту сторону 1440p идет, а до 4к наверное в 2035 году будет :D
рафіка таки трохи покращується.
Для начала пусть такую графику дадут(можно скачать поиграться), а потом пусть рейшмейсинги пихают. :-P
https://docs.unrealengine.com/5.2/en-US ... al-engine/


Був би апскейлом, якби не був реконструкцією. Вчіть предмет, бо виглядаєте недолуго з таким підходом до суперечки

Відправлено через 1 хвилину 25 секунд:
waryag: 28.06.2023 16:33
bombeybox: 28.06.2023 13:38Ого. І багатогодинне дослідження Digital Foundry про те, що в хай-резі DLSS 2 Quality > Native Rendering + TAA (яке зараз в кожній грі) по якості графіки тако взяло і зразу вийшло із чату :facepalm:
kalakawa: 28.06.2023 13:44 Добре що dlss не апскейл, бо вони й правда завжди < натива, чисто математично
В усіх режимах, крім ультра якості (яка дуже рідко використовується при тестуванні і ще рідше на практиці) - апскейл.

Відправлено через 1 хвилину 6 секунд:
bombeybox: 28.06.2023 13:38Ого. І багатогодинне дослідження Digital Foundry про те, що в хай-резі DLSS 2 Quality > Native Rendering + TAA (яке зараз в кожній грі) по якості графіки тако взяло і зразу вийшло із чату :facepalm:
При всій повазі до ДФ, їх не можна назвати об'єктивними.
Те саме що й попередньому пану
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Був би апскейлом, якби не був реконструкцією.
:popcorn:
waryag
Member
Аватара пользователя
Откуда: Суми

Сообщение

bombeybox: 28.06.2023 16:49інший АМД'шник не вірить тестерам, які те залізо перевіряють
Це ж у ДФ було порівняння ДЛСС з ФСР з абсолютною перемогою зелених, в той час як у інших тестерів, як мінімум, у частині тайтлів паритет або питання вподобань?
При тому, що це був не перший випадок, коли їх об'єктивність була під питанням?

Відправлено через 1 хвилину 47 секунд:
_nic: 28.06.2023 16:28DLSS это костыль для лучей.Если нет лучей то нафиг тот DLSS надо.
Політика партії Хуанга змінилась. Тепер в пріоритеті фпс, а не промені!
bombeybox
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

waryag: 28.06.2023 17:01Це ж у ДФ було порівняння ДЛСС з ФСР з абсолютною перемогою зелених
Бо воно так і є. Я в кожній грі можу увімкнути і DLSS і FSR і ще жодного разу, я не захотів залишити саме FSR. Проблеми FSR буквально зразу кидаються в око, проблеми DLSS - тільки при переході з Quality на нижчий пресет.
Ще раз, DF всі заяви робить з скриншотами, кожен може сам своїми очима подивитись, або навіть прогрузити сейв на тому місці і порівняти.
waryag
Member
Аватара пользователя
Откуда: Суми

Сообщение

bombeybox

І це при об'єктивних проблемах длсс далеко не в одній грі?

Відправлено через 2 хвилини 8 секунд:
bombeybox: 28.06.2023 16:49Один АМД'шник не вірить заявам виробника заліза Нвідіа
Доречі, а їм хоч хтось вірить? Хуанга неодноразово ловили на відвертій публічній брехні.
bombeybox
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

waryag: 28.06.2023 17:07І це при об'єктивних проблемах длсс далеко не в одній грі?
Я не знаю, які саме проблеми? Ткни мене носом в них. Я зараз часто запускаю Відьмака і там DLSS Quality відпрацьовує краще за стандартний TAAU, і це в лоу-резі, а не в 4к (це перший раз, коли я помітив таку круту роботу DLSS, в інших іграх, зазвичай, в лоу-резі DLSS таки поступається TAA).
Shkrabaliuk
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

Надіюсь що допомагають оптимізувати під ps5 :rotate:
ImperiumAeternum
Member

Сообщение

bombeybox: 28.06.2023 12:13 Ого-ого. Ану давайте, розкажіть мені, в яких саме іграх Кожанич забороняв впровадити FSR, але де була DLSS?
Можете привести хоть один пример игры, где был подтверждён временный или постоянный запрет со стороны АМД на добавление ДЛСС?

Совпадений мало, хоть они и смущают. Если будут доказательства запрета — буду полностью с вами солидарен. Мне кажется, что если такие условия есть — рано или поздно они должны утечь.
bombeybox
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

ImperiumAeternum: 28.06.2023 22:59Совпадений мало, хоть они и смущают.
"совпадєнія" в таблиці, і вона далеко не повна, бо повна тут
спойлер
https://www.pcgamingwiki.com/wiki/List_ ... _upscaling
і "совпадєній" не мало, бо це Кожна друга партнерська гра останніх років, в якій Жодного разу не було конкурентної технології на релізі.
DJsound
Junior

Сообщение

а амд не допоможе зробити українську локалізацію?
ImperiumAeternum
Member

Сообщение

bombeybox
Гипотеза хорошая, таблица красивая, но это все ещё журналистские домыслы. Понятно.
Ответить