Опубліковано системні вимоги Immortals of Aveum — не нижче GeForce RTX 2080 Super для Full HD

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
Metric
Junior

Сообщение

Я гадав що перехід на 5 версію буде тягнути за собою добре покращення графіки але поки що я бачу тількі покращення вимог ))))) картинка яка була жахлива така і стала, вашу маму ну 2023 рік а текстури зліпленні з якогось пластелину. Я вже таку картинку бачу ще з 3 Крайзису яке в мене добра шла на 2 гб карті 1080p
item2
Member
Откуда: Київ

Сообщение

Metric: 21.04.2023 15:54 текстури зліпленні з якогось пластелину
То YouTube перетискає, а Motion Blur додатково змазує усі рухливі області. Взагалі це "щось типу" коридорного шутана і схоже графіка тут не була самоціллю.
Kravan
Member

Сообщение

Spiryt: 21.04.2023 14:44
Dilfin: 21.04.2023 14:35
Можливо, але у вимогах не вказано чи промені включені, чи ні. Інакше дуже погана оптимізація, якщо такі високі вимоги вимоги.
Для формату 1440p розробники рекомендують GeForce RTX 3080 Ti або Radeon RX 6800 XT. І все це потрібно для гри без трасування променів.
Это фигня и отсебятина. Ни в статье оригинальной ни в видео не говорилось про РТ, там вообще говорилось о том, что в игре испоьзован будет именно Люмен.

Также нигде в статье не сказано, что РТ не включено в системки. Как и Люмен.

Как всегда, чукча не читатель, чукча писатель (я об авторе статьи).

Вот что пишут в оригинале:

"So what does this mean in practice? We wanted to build a game that can be approachable by current-gen hardware while also still giving PC enthusiasts an experience that harnesses the beauty of Unreal Engine 5.1. As a benchmark, here are our recommendations for running the game at the minimum settings we’re targeting at 1080p/60fps and at its recommended settings at 1440p/60fps. However, we’re going to continue optimizing the game all the way up to launch, so these may change. If they do, we’ll be sure to make that clear."

"UE5 also comes with a fantastic global illumination and reflections system called Lumen, which provides movable, changeable lighting in real time. “Light not only hits characters and the environment and casts shadows,” says Senior Art Director Dave Bogan, “but it bounces off of them as well, picking up the color and allowing that to be seen in nearby static and dynamic objects. Lumen does this efficiently enough that we can add in other supporting lights and volumetrics to make the environment really lush and atmospheric.”"

https://www.ea.com/games/immortals-of-a ... a-unreal-5
MetalistForever
Member
Аватара пользователя
Откуда: Харьков

Сообщение

Metric: 21.04.2023 15:54 Я гадав що перехід на 5 версію буде тягнути за собою добре покращення графіки але поки що я бачу тількі покращення вимог ))))) картинка яка була жахлива така і стала, вашу маму ну 2023 рік а текстури зліпленні з якогось пластелину. Я вже таку картинку бачу ще з 3 Крайзису яке в мене добра шла на 2 гб карті 1080p
На UE5 только технодемки хорошие , а когда дело доходит до большинства игр, то все намного посредственнее . Так было и с UE 3 и с UE 4.

В обще считаю Cry Engine может выдавать картинку намного лучше UE ( там только инструменты неудобные )


P.S. Графика в игре выглядит хуже DOOM 2016 года
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

MetalistForever: 21.04.2023 16:36На UE5 только технодемки хорошие , а когда дело доходит до большинства игр, то все намного посредственнее . Так было и с UE 3 и с UE 4.
Це ж не проблеми двигла, а лише криворукості ігроділів. Якщо ці технодемки показують шикарну картинку, значить можна ж. Рушій тільки інструмент.

Відправлено через 8 хвилин 7 секунд:
Особисто я вважаю що увесь застій в ігроіндустрії через мультиплатформу з консолями. Коли було що на консолях свої ігрульки, а на пекарнях свої - було значно краще.
Kravan
Member

Сообщение

Scoffer: 21.04.2023 16:54 ігроділів
:up:
Ты кем работаешь? - я ІГРОДІЛ. Наверное от слова ділать)))) В украинском нет прямого аналога этого слова. Пишите Розробник.

Хотя, эти криворукие крабы точно что Ігроділи.
Последний раз редактировалось Kravan 21.04.2023 17:01, всего редактировалось 1 раз.
Gelonyrum
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Scoffer: 21.04.2023 16:54 Особисто я вважаю що увесь застій в ігроіндустрії через мультиплатформу з консолями. Коли було що на консолях свої ігрульки, а на пекарнях свої - було значно краще.
Не було б, просто частина людей ніколи б не спробувала частину ігор вот і все. Ті ж ігри для нінтендо багато хто хвалить, але більшість людей в них ніколи не зіграє так як купувати окрему консоль заради 1-2 ігор така собі ідея.
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Gelonyrum: 21.04.2023 17:01Не було б, просто частина людей ніколи б не спробувала частину ігор вот і все.
Ну і не бачу в цьому жодної проблеми. Консолі з пекарнями сильно старіші за мультиплатформу, і нормально себе почували десятиліттями. Зато інші ігри стануть якіснішими оскільки розробників ніхто не обмежував би в використанні засобів, котрі працюють не всюди.
І добре якщо це мультиплатформа лише з консолями, а то може бути ще й з мобільниками :horror:
Telcontar
Member
Аватара пользователя
Откуда: Чернiгiв

Сообщение

Scoffer: 21.04.2023 16:54 Особисто я вважаю що увесь застій в ігроіндустрії через мультиплатформу з консолями. Коли було що на консолях свої ігрульки, а на пекарнях свої - було значно краще.
З сучасною вартістю розробки ААА - без мультиплатформи дуже важко і ризиковано. Тому й "оптимізують" та релізять всюди, де можна, навіть на Свіч :(
Kib
Member
Откуда: Житомир

Сообщение

Scoffer: 21.04.2023 17:06Зато інші ігри стануть якіснішими оскільки розробників ніхто не обмежував би в використанні засобів, котрі працюють не всюди.
Якіснішими в плані графіки левел дизайну так, в плані оптимізації, вже дуже сумнівно.
Проблема сучасних ігор у нових стандартах, "великих відкритих світів", які самі по собі вимагають більше коштів на розробку, що тягне за собою більші ризики, якщо гра по новому ІР не окупиться. Що в свою чергу породжує ігри сервіси, типу серіалу і фільму, де перший, заруїнивши пару епізодів можна виправити в наступних сезонах. А фільм раз зняв, якщо невдало, вже не виправиш. Тому не треба сучасній ігроіндустрії умовних гігантів типу Аватара, які будуть знімати/робити дуже довго. Їй потрібні ігри масштабів резіка 4, але з осучасненим гейм дизайном, дійсно якісно зроблені на всіх рівнях. Тоді і ризики будуть меншими та ігор по новим ІР більше.
WhiteNigger
Member
Откуда: Атырау

Сообщение

Ну и правильно - гои сами себя не надоят, нужно было вместо 2080/5700 засунуть 2x4090, а их опустить до 540п/30к (с FSR/Dlss). Что это вообще? Думо-скайрим? Ну напихали УЁ5, люмпена и прочий мрак, а толку? Тот же вышедший DI 2 выглядит на таком же уровне, а то и приятней по восприятию - а работает при этом нормально даже на пятилетних мидлах.
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Kib
Великий відкритий світ - сама по собі непотрібна фігня. Відьмак оно був побитий на локації середнього розміру, і щось я не пам'ятаю щоб хтось на це скаржився.
Paradox1306
Member
Аватара пользователя
Откуда: Київ

Сообщение

до речі ці приколісти могли зробити так що люмен не виключається, або ще якісь маніпуляції з рт незрозумілої корисності

Відправлено через 50 секунд:
Scoffer: 21.04.2023 17:22 Kib
Великий відкритий світ - сама по собі непотрібна фігня. Відьмак оно був побитий на локації середнього розміру, і щось я не пам'ятаю щоб хтось на це скаржився.
юе5 вміє розбивати великі локації, для нього це не має вимагати додаткових зусиль
Kib
Member
Откуда: Житомир

Сообщение

Scoffer: 21.04.2023 17:22Великий відкритий світ - сама по собі непотрібна фігня. Відьмак оно був побитий на локації середнього розміру, і щось я не пам'ятаю щоб хтось на це скаржився.
Відьмак 3 це третя гра, плюс є книги, фан база, тут ризики виправдані. Хотів би я побачити гру хоча б наполовину такої якості як відьмак 3 у відкритому світі, але повністю по новому ІР. Та обісруться 99% хто б не взявся. Студії забули свою історію, як їхні теперішні хіти ставали такими, з маленького до великого обростали. Зараз що не нова гра від відомої студії, то обов'язково ААА або онлайн дро :censoured: з транзакціями.

Відправлено через 34 секунди:
Paradox1306: 21.04.2023 17:23юе5 вміє розбивати великі локації, для нього це не має вимагати додаткових зусиль
Їх треба якісно наповнювати контентом, ваш кеп :gigi:
koniyoto
Member
Аватара пользователя

Сообщение

item2: 21.04.2023 15:52 Оскільки це Unreal Engine 5.1 гра, то тепер приблизно зрозумілі вимоги для великої кількості майбутніх ігор, у тому числі нового Stalker. А Хуангу треба припиняти продавати 8 ГБ картки, або ж залишити їх тільки для 1080p.

Схоже карти AMD почувають себе дуже непогано.
Робити узагальнюючі висновки на основі одного випадку - це не ОК. А що до AMD, то опублікована статистика Steam за вами не згодна.
MessiaH
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Gelonyrum: 21.04.2023 15:14Форспокен, Хогвардс, The Lust of Ass, тепер ця підробка,
Хогвартс построена на ублюдском движке УЕ4, выглядит игра посредственно реально. Форспокен и TLOU выглядят особенно в 4к на ультрах невероятно охренительно, поэтому там требования космические к карте вполне объяснимы
_Andrik_
Member
Аватара пользователя
Откуда: Кременчук-PL

Сообщение

.... Якщо вас вразили нещодавно опубліковані вимоги Lord of the Rings: Gollum, то Immortals of Aveum засмутить ще більше....
Не засмутить, бо в таке грати неможливо з задоволенням. Стрілянина з руки :facepalm: , нескінченні спалахи :puke: .
.. Може вже старію :puzzle: , але цей "витвір мистецтва " не заслуговує жодного кілобайту накопичувача ,не зважаючи на системні вимоги. :-/
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Kib
Так а навіщо відкритий світ? Ну от реально. Навіть скайрім, котрий типу взірець відкритості світів, з коробки мав міста і підземелля окремими локаціями, а потім ще й два острова і альтернативний вимір прикрутили, і теж нікого це взагалі не засмутило.
Локації мають бути розміром, достатнім виконання місцевих для цієї локації квестів.
MessiaH
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Metric: 21.04.2023 15:54Я вже таку картинку бачу ще з 3 Крайзису яке в мене добра шла на 2 гб карті 1080p
Когда-то играл в Крайзис 3 на гтх 670 и казалось что идёт игра хорошо, пока не узнал про мси аб и не увидел 30 фпс
MetalistForever: 21.04.2023 16:36На UE5 только технодемки хорошие , а когда дело доходит до большинства игр, то все намного посредственнее . Так было и с UE 3 и с UE 4.
Беда почти всех игр на движке Unreal это компиляция шейдеров на лету, я не пойму отчего нельзя сделать компиляцию шейдеров и ассетов до запуска игрового процесса? Ведь движок это позволяет
Kib
Member
Откуда: Житомир

Сообщение

Scoffer: 21.04.2023 17:32Так а навіщо відкритий світ? Ну от реально. Навіть скайрім, котрий типу взірець відкритості світів, з коробки мав міста і підземелля окремими локаціями, а потім ще й два острова і альтернативний вимір прикрутили, і теж нікого це взагалі не засмутило.
Локації мають бути розміром, достатнім виконання місцевих для цієї локації квестів.
Ви мене схоже не зрозуміли, я не писав що відкриті світи потрібні, навпаки що вони стали гирею на нозі розробника, тому що відкриті світи з наповнення рівня моровінд чи скайрім вже давно не в фаворі у аудиторії, принаймні в іграх де ставка робиться на якість основного сюжету, а не вільне дослідження світу.
Ответить