Теперь кибератлеты с зелёными картами получают преимущество над краснокарточными кибератлетами?Оптимізовано роботу технології Nvidia Reflex у Counter Strike 2.
Последние статьи и обзоры
Новости
Драйвер GeForce 531.68 WHQL забезпечить оптимальну продуктивність у Star Wars Jedi: Survivor та Dead Island 2
-
Vpupkin
Member
- Откуда: Dnipro
Пропоную обговорити Драйвер GeForce 531.68 WHQL забезпечить оптимальну продуктивність у Star Wars Jedi: Survivor та Dead Island 2
-
Paradox1306
Member
- Откуда: Київ
в реальності в драйвері написано що був баг на це що рефлекс там понижував продуктивність і його пофіксили. чергова прекрасна робота від автора.Vpupkin: ↑ 19.04.2023 10:55 Пропоную обговорити Драйвер GeForce 531.68 WHQL забезпечить оптимальну продуктивність у Star Wars Jedi: Survivor та Dead Island 2
Теперь кибератлеты с зелёными картами получают преимущество над краснокарточными кибератлетами?Оптимізовано роботу технології Nvidia Reflex у Counter Strike 2.
з цікавого лише нові монітори та і все
-
Vpupkin
Member
- Откуда: Dnipro
Paradox1306
Я про саму поддержку рефлекса, на зелёных картах будут меньше задержки, наверное.
Я про саму поддержку рефлекса, на зелёных картах будут меньше задержки, наверное.
-
Paradox1306
Member
- Откуда: Київ
не помітив в реліз ноутах що вони його покращували в цих дровах...Vpupkin: ↑ 19.04.2023 11:21 Paradox1306
Я про саму поддержку рефлекса, на зелёных картах будут меньше задержки, наверное.
-
Donate
Member
В первую очередь они клепали это под DLSS что бы задержки были меньше В доте 2 там рефлекс уже есть сам по себе правда непонятно насколько он улучшаетVpupkin: ↑ 19.04.2023 11:21 Paradox1306
Я про саму поддержку рефлекса, на зелёных картах будут меньше задержки, наверное.
-
Paradox1306
Member
- Откуда: Київ
длсс2 і так зменшує інпут, а рефлекс релізився в 20 роціDonate: ↑ 19.04.2023 14:22В первую очередь они клепали это под DLSS что бы задержки были меньше В доте 2 там рефлекс уже есть сам по себе правда непонятно насколько он улучшаетVpupkin: ↑ 19.04.2023 11:21 Paradox1306
Я про саму поддержку рефлекса, на зелёных картах будут меньше задержки, наверное.
-
Donate
Member
а DLSS3 его значительно увеличиваетParadox1306: ↑ 19.04.2023 14:25длсс2 і так зменшує інпут, а рефлекс релізився в 20 роціDonate: ↑ 19.04.2023 14:22
В первую очередь они клепали это под DLSS что бы задержки были меньше В доте 2 там рефлекс уже есть сам по себе правда непонятно насколько он улучшает
-
Paradox1306
Member
- Откуда: Київ
не зовсім, просто фг кадри його не зменшують так як вони не "реальні", а згенеровані самою вк, а ті 20% що воно від дефолту додає то то є недопрацюванням і вони його фіксять.
та і знову ж таки рефлекс живе собі окремо від фг
приклад для кращого розуміння про що я:
маємо 60 фпсів і очікуєм затримку в ~16 мс
маємо 120 фпсів і очікуємо затримку в ~ 8 мс
якщо фг робить з 60 кадрів 120 то потрібно очікувати затримку в ~16 мс
-
bombeybox
Member
- Откуда: Київ
Donate
Paradox1306
Дивіться:
DLSS 2 - Зменьшує інпут-лаг при повному упорі в GPU (коли процесор недовантажений, а відеокарта - 99%).
DLSS 2 - Збільшує інпут-лаг при повному упорі в CPU (коли відеокарта недовантажена).
DLSS 3 - завжди Збільшує інпут-лаг, через збільшення самого PC Latency, але Reflex - майже нівелює те збільшення, саме тому Хуанг заборонив вбудовувати в ігри DLSS 3 без Reflex.
Ray-Tracing - Збільшує інпут-лаг в іграх сильніше за DLSS 3 (в залежності від кількості променевих опцій у грі).
DLSS 3 - не дає завжди 2Х приросту по фейковим fps при повному упорі в GPU (коли процесор недовантажений, а відеокарта - 99%), 2Х приріст по фейковим fps буде тільки при повному упорі в CPU (коли відеокарта недовантажена), тому що для найкращої роботи DLSS 3 - потрібні вивільнені ресурси відеокарти, яких при 99% навантаженні просто немає. Саме тому, найкраще DLSS 3 себе проявляє коли гра просідає по fps через слабкий процесор. І тому, чим слабкіша відеокарта 40-ї серії виходить - тим меньше приріст від DLSS 3 в іграх вона зазвичай отримує. Також, при 99% навантаженні відеокарти, DLSS 3 не тільки мало буде додавати фейкових fps, а ще й викликати артефакти (що, до прикладу, у Відьмаку 3 в мене і відбувається, як тільки в грі упор в відеокарту - DLSS3 - артефачить, упор в процесор - DLSS3 працює плавно і стабільно).
Найгірше для інпут-лагу, це коли гра впирається в процесор, увімкнений рейтрейсінг, увімкнений DLSS2 та увімкнений DLSS3.
Найкраще для інпут-лагу, це коли гра не впирається в процесор, вимкнений рейтрейсінг, увімкнений DLSS2, увімкнений Reflex та вимкнений DLSS3.
Paradox1306
Дивіться:
DLSS 2 - Зменьшує інпут-лаг при повному упорі в GPU (коли процесор недовантажений, а відеокарта - 99%).
DLSS 2 - Збільшує інпут-лаг при повному упорі в CPU (коли відеокарта недовантажена).
DLSS 3 - завжди Збільшує інпут-лаг, через збільшення самого PC Latency, але Reflex - майже нівелює те збільшення, саме тому Хуанг заборонив вбудовувати в ігри DLSS 3 без Reflex.
Ray-Tracing - Збільшує інпут-лаг в іграх сильніше за DLSS 3 (в залежності від кількості променевих опцій у грі).
DLSS 3 - не дає завжди 2Х приросту по фейковим fps при повному упорі в GPU (коли процесор недовантажений, а відеокарта - 99%), 2Х приріст по фейковим fps буде тільки при повному упорі в CPU (коли відеокарта недовантажена), тому що для найкращої роботи DLSS 3 - потрібні вивільнені ресурси відеокарти, яких при 99% навантаженні просто немає. Саме тому, найкраще DLSS 3 себе проявляє коли гра просідає по fps через слабкий процесор. І тому, чим слабкіша відеокарта 40-ї серії виходить - тим меньше приріст від DLSS 3 в іграх вона зазвичай отримує. Також, при 99% навантаженні відеокарти, DLSS 3 не тільки мало буде додавати фейкових fps, а ще й викликати артефакти (що, до прикладу, у Відьмаку 3 в мене і відбувається, як тільки в грі упор в відеокарту - DLSS3 - артефачить, упор в процесор - DLSS3 працює плавно і стабільно).
Найгірше для інпут-лагу, це коли гра впирається в процесор, увімкнений рейтрейсінг, увімкнений DLSS2 та увімкнений DLSS3.
Найкраще для інпут-лагу, це коли гра не впирається в процесор, вимкнений рейтрейсінг, увімкнений DLSS2, увімкнений Reflex та вимкнений DLSS3.
- спойлер