У новому відео Digital Foundry показані переваги покращеного трасування у Cyberpunk 2077

Обсуждение статей и новостей сайта
Автор
Сообщение
Polaroid1962
Member

Сообщение

Геральт: 13.04.2023 12:08 Polaroid1962
Не знаю до чого ви дійшли, але я як бачив відсутність врахування хар-к поверхонь/середовищ так і далі бачу. Як втрачала стіна з плиткою деталі так і втрачає. І то не гарна тінь а темна розмазня. І на сучасному OLED сцени в КПК будуть виглядати як пересвіт. Заліза як не вистарчало так і не вистарчає. 17 кадрів на 4090 то така собі експа.
Технологія може стати популярна якщо буде відкрита. Але і так вона впреться в можливості заліза. Причому впиратись буде постійно. Бо коли залізо буде норм. переварювати 16 променів, то захочеться малювати 32. Коли навчиться переварювати 32 з 6 послідовними відбиттями, то захочеться 64 променя і 128 відбиттів. І т.д. І на кожному етапі будуть намагатись довести що маст хев а все що до того - в смітник.
Отже, залишаємось при своїх. Вам насолоджуватись реалістичними тінями, а мені комфортна гра з запеченим світлом )
Ну технічно воно має враховувати поверхні та середовища. Те, що нові ігри потребують більш потужне залізо - це ок, це прогрес. Але це стосується не лише променів, а всього.

Я можу навести приклад, коли в КП2077 РТ виглядає у художньому плані скажемо відверто як лайно:

https://i.ibb.co/vVXzr0M/Screenshot-188 ... 8-5822.png
https://i.ibb.co/1ndpfX7/Screenshot-188 ... 9-0568.png

Воно може й біль реалістичне, але вся ідея дизайну втрачена. Тобто щоб з РТ була така чітка тінь - треба вказати інші характеристики джерела світла та його розташування, та інші характеристики віддзеркалення поверхонь. Вони, коли робили режим повного РТ просто це проігнорували мабуть. Це також пояснює, чому вам не подобається те, що текстури виглядають мильними та менш детальними - вони не підсвічені жорстким світлом.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Polaroid1962
Я не проти РТ в принципі. Але проти
1)пропрієтарщини
2)поточної кривої реалізації
3)такого апетиту до ресурсів
В Вартових галактики сподобалось і грав з променями. Але то мабуть єдина гра в якій мені промені сподобались. Ну може ще павук (вже трохи давно грав, призабув)

І картинку не псує, і залізо не гвалтує:
спойлер
Polaroid1962
Member

Сообщение

Геральт: 13.04.2023 14:06 Polaroid1962
Я не проти РТ в принципі. Але проти
1)пропрієтарщини
2)поточної кривої реалізації
3)такого апетиту до ресурсів
В Вартових галактики сподобалось і грав з променями. Але то мабуть єдина гра в якій мені промені сподобались. Ну може ще павук (вже трохи давно грав, призабув)

І картинку не псує, і залізо не гвалтує:
спойлер
Там немає повноцінного РТ:
Untitled.jpg
Дивиться на тінь від куртки на груді та животі ГГ. Вона однакова. Й вона пререндерена. Те, що вона рухається - це вона заздалегідь була розрахована для цієї сцени та для конкретного джерела освітлення. Ну або вона розраховується динамічно й як ви сказали гвалтує залізо, тобто без цієї тіні (яка є й без РТ) ФПС був бу умовно кажучи на 10% вищє. Там взагалі розробники багато працювали над тим, щоб куртка ГГ виглядала гарно без РТ. Віддзеркалення РТ.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Polaroid1962
Нема тіні від комірця-погано, є тінь - також погано :)
Ну так, чим менше ефектів тим вищий ФПС. Але виявляється, що адекватну картинку можна і без РТ сформувати. І там у відео є лічильник кадрів. І з РТ він гірший.
Отже маємо: гарну картинку (навіть без РТ), вищий ФПС.
Але навіть з РТ не все так погано в плані швидкодії.
Вердикт (особистий) - реалізація норм, можна залишити.
Polaroid1962
Member

Сообщение

Геральт: 13.04.2023 14:45 Polaroid1962
Нема тіні від комірця-погано, є тінь - також погано :)
Ну так, чим менше ефектів тим вищий ФПС. Але виявляється, що адекватну картинку можна і без РТ сформувати. І там у відео є лічильник кадрів. І з РТ він гірший.
Отже маємо: гарну картинку (навіть без РТ), вищий ФПС.
Але навіть з РТ не все так погано в плані швидкодії.
Вердикт (особистий) - реалізація норм, можна залишити.
Ви помиляєтесь.

Я вже котрий раз повторюю, що без РТ ця тінь:

- або прорахована заздалегідь, тобто ви не можете змінити час дня, джерела освітлення, положення персонажу у куртці (а також її треба робити майже вручну)
- або прораховується динамічно, й у такому випадку, якщо ви бажаєте щоб наприклад у кадрі було 10 таких курток і всі з тінями - то без РТ ФПС буде нижчій, ніж з РТ

Тому РТ - це рішення, як зробити графіку більш реалістичною. Яке поступово імплементується.
Геральт
Member
Аватара пользователя
Откуда: з Рівії

Сообщение

Polaroid1962
І я вже вкотре напишу: абсолютно не має значення яка магія під капотом, якщо візуальний ефект той самий (це в даному випадку ви здається визнали) а кадрів більше (про це говорить лічильник кадрів). І мені не треба 10 курток, а лише 1. А якби потрібно було 10, то і там би щось придумали. Іншими словами мені їхати, а вам, судячи з усього,- шашечки.
РТ - це в першу рішення як продавати карти одного відомого виробника. Бо знову ж таки, якщо прибрати лейби "on/of" то різниця на картинці вище і не помітна. Але якщо в цій конкретно грі воно не сильно садить кадри і десь там трохи покращує відбиття, то хай собі і буде. А буде садити то відключаємо промені та й по всьому. Гіпотетичне майбутнє, де карта малює 10курток з повним і кошерним РТ без суттєвої втрати швидкодії можна обговорити власне в майбутньому. А зараз маємо те, що маємо. Промені відключають навіть власники 4090
Polaroid1962
Member

Сообщение

Геральт
не щоб продовжити суперечку, а просто задля цікавості. Якась демка, тут динамічне підлаштування експозиції (до РТ чи його відсутності це прямого відношення не має):

Ответить