Последние статьи и обзоры
Новости
У новому відео Digital Foundry показані переваги покращеного трасування у Cyberpunk 2077
-
Nick22
Member
Потрібно те трасування при 18 кадрах, хібу для фанатиків секти...
-
minesweeper
Member
Ту знамениту сцену в Термінаторі 2 де ходили по черепах Т-600 робили рік. А зараз вам 16-18 кадрів мало... Та ви зажерлися панове!
-
Paradox1306
Member
- Откуда: Київ
У новому відео Digital Foundry показані переваги покращеного трасування у Cyberpunk 2077
не видаляйте ссилку на новину
не видаляйте ссилку на новину
-
HaruMamberu
Member
- Откуда: Київ
У новому відео Digital Foundry показані переваги покращеного трасування у Cyberpunk 2077
в сценах з такою великою кількістю деталей, мені одному трохи боляче дивитись на зображення?
наприклад тут розсіяне світло поза кварталом та над естакадою виглядає шикарно
але асфальт у межаї двору ніби перевантажений, особливо коли дивишся не на нього
в сценах з такою великою кількістю деталей, мені одному трохи боляче дивитись на зображення?
наприклад тут розсіяне світло поза кварталом та над естакадою виглядає шикарно
але асфальт у межаї двору ніби перевантажений, особливо коли дивишся не на нього
- спойлер
Последний раз редактировалось HaruMamberu 11.04.2023 09:33, всего редактировалось 1 раз.
-
Leeman
Member
Смішно, колись rt psycho в cyberpunk важалась, як одна из найкращих реализаций RT, а зараз дивися навіть тіней немає. Разроботчики разучилися робити тіні и темні примищення?
-
TerryCone
Member
Ніколи не було такого, і от знову: коли вийшов Unreal, його так само не "тягнули" тогочасні компи. Така ж ситуація і з КП2077. Згодом пограємо з приємною картинкою і прийнятним фпс'ом) А зараз цікаво подивитися на те, куди рухається графіка у сучасних іграх. І покращення технологій освітлення - це круто, бо при створенні сцени, наближеної до реалізму, освітлення відіграє значну роль. У реальність картинки з більш досконалим освітленням, але поганенькими текстурками, "повірити" легше, ніж у реальність сцени з більш якісними текстурами, але з примітивнішим освітленням.
-
minesweeper
Member
Думаю в овердрайв треба автокорекцію експозиції робити, як в сучасних камерах, щоб на темні та занадто яскраві елементи було комфортніше гледіти. Або зразу експозиційний диапазон широкий як в людському оці...Геральт: ↑ 11.04.2023 09:07 Показав картинку своїм, які геть не розуміються на технологіях. Вердикт - зліва краща, "чіткіша"Ну і намальоване світло:
- спойлер
- спойлер
-
RomulusXIII
Member
- Откуда: Львів
Ну все і правда стало набагато об'ємніше, але мило трошки кидається в очі.
-
Megaclite
Member
Дуже круто, хоть і Cyberpunk шляпа.
Можна сказати це прорив, побільше би ігр перейшли на повний path traicing
9 років пройшло з того часу як otoy показували таку демку і всі думали що неможливо буде в ріал тайм PT ще дуже-дуже довго, а тепер це реально і в 4К, правда з костилями DLSS3
Можна сказати це прорив, побільше би ігр перейшли на повний path traicing
9 років пройшло з того часу як otoy показували таку демку і всі думали що неможливо буде в ріал тайм PT ще дуже-дуже довго, а тепер це реально і в 4К, правда з костилями DLSS3
-
gast_
Member
в данному випадку зліва картинка реально краще, бо видно деталі, а не засвіти чи затемнення.HaruMamberu: ↑ 11.04.2023 09:20 в сценах з такою великою кількістю деталей, мені одному трохи боляче дивитись на зображення?
наприклад тут розсіяне світло поза кварталом та над естакадою виглядає шикарно
але асфальт у межаї двору ніби перевантажений, особливо коли дивишся не на нього
- спойлер
-
akvit
Member
Щось блуму забагато. Який сенс рендерити усе так добре, коли половина екрану в результаті просто біла?
-
HaruMamberu
Member
- Откуда: Київ
із рт зображення поза кварталом та на межі в цілому краще, та більш природнє:gast_: ↑ 11.04.2023 09:26в данному випадку зліва картинка реально краще, бо видно деталі, а не засвіти чи затемнення.HaruMamberu: ↑ 11.04.2023 09:20 в сценах з такою великою кількістю деталей, мені одному трохи боляче дивитись на зображення?
наприклад тут розсіяне світло поза кварталом та над естакадою виглядає шикарно
але асфальт у межаї двору ніби перевантажений, особливо коли дивишся не на нього
- спойлер
•на межі кварталу де світло ніби "заливає" простір
•крісло зліва
•велика шафа-поличка
а от асфальт не дуже, можливо його реалізація не підходить під рт
Відправлено через 2 хвилини 31 секунду:
пане, стоячі у будівлі в сонячний день ви радше побачите картину справа, а не зліваakvit: ↑ 11.04.2023 09:33 Щось блуму забагато. Який сенс рендерити усе так добре, коли половина екрану в результаті просто біла?
-
Геральт
Member
- Откуда: з Рівії
Ще раніше писав, що в КПК промені роблять стробоскоп, тобто картинку яка б'є по очах. Може те контрове світло і типу реальніше, але змушує мружитись.minesweeper: ↑ 11.04.2023 09:23 Думаю в овердрайв треба автокорекцію експозиції робити, як в сучасних камерах, щоб на темні та занадто яскраві елементи було комфортніше гледіти. Або зразу експозиційний диапазон широкий як в людському оці...
В перші секунди після пробудження? Можливо. А далі зір адаптується і буде картинка зліва.HaruMamberu: ↑ 11.04.2023 09:39 пане, стоячі у будівлі в сонячний день ви радше побачите картину справа, а не зліва
Последний раз редактировалось Геральт 11.04.2023 09:46, всего редактировалось 1 раз.
-
Prescott
Member
- Откуда: Dnipro
Хуанг уже не знает под каким соусом карты продавать. Опять в 125й раз КП2077, сколько можно...
-
TerryCone
Member
HaruMamberu
Після цілонощної заруби у комп'ютерному клубі в Quake III Arena гравець на світанку виходить надвір, роздивляється навкруги та й каже:
- Офігєєєть... Оце так графооон... Круто, і навіть без OpenGL'я!!
Згадався старий анекдот...пане, стоячі у будівлі в сонячний день ви радше побачите картину справа, а не зліва
Після цілонощної заруби у комп'ютерному клубі в Quake III Arena гравець на світанку виходить надвір, роздивляється навкруги та й каже:
- Офігєєєть... Оце так графооон... Круто, і навіть без OpenGL'я!!
-
Polaroid1962
Member
Авжешь усі скріншоти з трасуванням виглядають значно краще.
Нвідіа мудро реалізує цю технологію: якщо одразу зробити карту з великою кількістю РТ блоків - вона буде дорога й відносно слаба у проектах, які не використовують РТ. А проекти не будуть використовувати РТ, тому що такі картки мало хто має. Тому вони зробили невелику кількість РТ блоків спочатку для "віддзеркалень" та "спецефектів". А потім старі ігри переробили на "повне РТ", потім не дуже старі, а зараз і найновіші. Я вважаю, що у найближчих поколіннях продуктивність РТ блоку буде значно підвищуватись до повного переходу на РТ.
Щодо освітлення - я пам'ятаю щось подібне було у Скайримі, коли дивишся на сонце а потім у темряву. Там це виглядало огидно, але так працює людське око, й якщо ми рухаємося до реалістичної графіки - знадобиться робити щось подібне.
Нвідіа мудро реалізує цю технологію: якщо одразу зробити карту з великою кількістю РТ блоків - вона буде дорога й відносно слаба у проектах, які не використовують РТ. А проекти не будуть використовувати РТ, тому що такі картки мало хто має. Тому вони зробили невелику кількість РТ блоків спочатку для "віддзеркалень" та "спецефектів". А потім старі ігри переробили на "повне РТ", потім не дуже старі, а зараз і найновіші. Я вважаю, що у найближчих поколіннях продуктивність РТ блоку буде значно підвищуватись до повного переходу на РТ.
Щодо освітлення - я пам'ятаю щось подібне було у Скайримі, коли дивишся на сонце а потім у темряву. Там це виглядало огидно, але так працює людське око, й якщо ми рухаємося до реалістичної графіки - знадобиться робити щось подібне.
-
Nortrom
Member
Только если вы на солнце смотрите, стоит руками прикрыть или отвернутся, там пересвет пропадает. На самом деле очень много нереалистичного в OverDrive моде, в реале нету таких темных участков при дневном свете. Особенно смеялся с темноты в машине при дневном светепане, стоячі у будівлі в сонячний день ви радше побачите картину справа, а не зліва
В реале человек увидит слева картинку, а не справа
-
Hellsing777
Member
Раніше був блюр , а тепер це)
-
Martix
Member
- Откуда: Цитадель
Nortrom
Это новаая технология nvidia, называется Chinise Lens Camera Emulatin - создает реалистичную картинку глазами Ви китайского смартфона. Доступна только в 4 поколении Nvidia -20ФПС
Это новаая технология nvidia, называется Chinise Lens Camera Emulatin - создает реалистичную картинку глазами Ви китайского смартфона. Доступна только в 4 поколении Nvidia -20ФПС