От коли шутери будуть грати у VR замість клавомишки з геймерським автоматом чи пістолетом в руках, тоді, думаю, шутери стануть дійсно по-справжньому корисні для військової підготовки, хоча якщо не в плані цілитись, а в плані командної роботи на місцевості та роботи з прикриття по ворогу, який відстрілюється, певні навички можливо дає й сьогодні. А твердість руки при прицюлюванні, врахування балістики, віддачі й інших особисто я уяви не маю яких параметрів у шутерів може теж бути корисним у випадку якщо шутер більш реалістичний, ніж казуальний. Якщо порівнювати шутери зі стратегіямі, то як би це неприємно для мене не звучало, а саме навички у стрілялках з куди більшою імовірністю стануть у пригоді, ніж стратегічні навидки "командування" іграшковими юнітами, навряд чи комп'ютерному задроту дадуть командну посаду, бо такі "навички" й близько не замінять того, чому тривалий час вчать майбутніх офіцерів, а от опинитися з кулеметом в руках перед ворогом в нинішніх умовах може трапитися запросто.shnok: ↑ 22.03.2023 21:05 зрівнювати гру і війну - різні речі
От симулятори водіння різної техніки - це дійсно напевно найбільш корисні в плані набуття навичок ігри, знову ж таки якщо з упором в реалістичність, а не казуальність.