Зате вона може дарувати відчуття що були 40 років тому, 2д інді проектиleif: ↑ 05.03.2023 18:14та й ігрова індустрія сьогодні апріорі ніяк не може дарувати ті ж відчуття, що були 20-25 років тому
Последние статьи и обзоры
Новости
Минулого кварталу було продано 7,3 млн відеокарт
-
Kib
Member
- Откуда: Житомир
-
VovaII
Member
— а потім пішли консолі чи інтегрована у чипсет графіка?До речі, рекорд постачання графічних карт було зафіксовано 1998 року — тоді було продано 116 мільйонів пристроїв.
-
n+gibat[]r
Member
Після монітору на 32 дюйми від всього що менше витікають очі.Kib: ↑ 05.03.2023 16:11Як за телевізором на 32 дюйми сидіти? норм, очі не втомлюються?Telcontar: ↑ 05.03.2023 15:51Гм, а як на 32" з FullHD грати? Норм, очі не витікають?
Для монітора 22-27 дюйми достатньо, імхо.
-
VovaII
Member
Ті хто не пробував працювати/грати за великим монітором — Ви просто не знаєте можливості свого організму. І користуєтеся теоріями, які були написані, коли великих моніторів не було у природі, або вони були дуже малодоступні. Крім того ці теорії використовують спрощену теорію ока, яка наприклад абсолютно не враховує, так би мовити, контент на цьому моніторі.
-
KimRomik
Member
ну кто нибудь понял шутку, что можно вместо двух компов за условные 500 продавать один, но по 1000 (т.е. в два раза дороже)?
аналогично с видеокартами...
аналогично с видеокартами...
-
Kib
Member
- Откуда: Житомир
НагадалоVovaII: ↑ 05.03.2023 18:43Ви просто не знаєте можливості свого організму.
- спойлер
-
n+gibat[]r
Member
Їм ще в іграх 24 FPS вистачає, бо очі ж типу не бачать більше,нащо ті 60 FPS, та ще й не великому 2К/4К моніторі 32 дюймиVovaII: ↑ 05.03.2023 18:43 Ті хто не пробував працювати/грати за великим монітором — Ви просто не знаєте можливості свого організму. І користуєтеся теоріями, які були написані, коли великих моніторів не було у природі, або вони були дуже малодоступні. Крім того ці теорії використовують спрощену теорію ока, яка наприклад абсолютно не враховує, так би мовити, контент на цьому моніторі.
-
VovaII
Member
Уточнення:VovaII: ↑ 05.03.2023 18:43Ті хто не пробував працювати/грати за великим монітором — Ви просто не знаєте можливості свого організму.
Під можливостями організму, я мав на увазіу не лише два "оптичих прилади", що стичать у Вас в голові, а все разом: і "опричні прилади", і зміст інформації на екрані, і те що Ви можете повертати і рухати головою ближче-далі.
Про зміст інформації на екрані, два приклади: 1) Прегляд фільму на повний екран; 2) Робота із текстом у Microsoft Word — декілька повних сторінок(із однго чи декількох файлів) одночасно на екрані. — І всі поладші варації цих прикладів.
-
dead_rat
Member
- Откуда: Берлін
Та ні.VovaII: ↑ 05.03.2023 18:43 Ті хто не пробував працювати/грати за великим монітором — Ви просто не знаєте можливості свого організму. І користуєтеся теоріями, які були написані, коли великих моніторів не було у природі, або вони були дуже малодоступні. Крім того ці теорії використовують спрощену теорію ока, яка наприклад абсолютно не враховує, так би мовити, контент на цьому моніторі.
Є і 75‘ 4к тв і 27’ 4к монітор і аудіосистема за кілька тисяч баксів.
Але можу при цьому користуватися 24 фхд монітором(чи взагалі за ноутом) і навушниками від телефону і імпотенція не нападає. Що я роблю не так?
-
AssayMAS
Member
- Откуда: ][аркiв
еще в 90-е мой препод говорил что уже в 80-е - скорость ввода с клавиатуры равна скорости отображения символов на экране.DiaGnosteek: ↑ 05.03.2023 15:07пк можно взяти за копійки
а так требования к ПК у многих: инет, сериальчики, воспроизведение видео в браузере, видеочаты, офис (с принтером) - а это по минималкам 2 ядра, три гига, вин10, и какой-то видео карта - обычно цена за Б.У. менее 50$ такое стоит. А за 100-200$ можно "игровой ПК", за 500$ пред ТОП игровой ПК что 60ФПС даст в 2К играх.
Функционал то ПК за 50$ будет по типу смартфона за 50$ НОВОГО, но только ПК в несколько раз быстрее и диагональ в несколько раз шире...
-
Nortrom
Member
Ну почему же, даетігрова індустрія сьогодні апріорі ніяк не може дарувати ті ж відчуття
-
MetalistForever
Member
- Откуда: Харьков
Не об'єктивний ви громадянинNortrom: ↑ 05.03.2023 20:15Ну почему же, даетігрова індустрія сьогодні апріорі ніяк не може дарувати ті ж відчуття
https://torrent9.games/uploads/posts/20 ... 732023.jpg
2003 год Call of Duty - наверное, самая графонистая игра, на момент выхода
https://static.techspot.com/articles-i ... rtx-5p.jpg
2020 cyberpunk 2077
https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/XD36y ... 0.jpg.webp
2022 horizon zero dawn 2 ( игра феминистический трешак , но графика ,пока одна из лучших )
Последний раз редактировалось MetalistForever 05.03.2023 20:35, всего редактировалось 3 раза.
-
l-m
Member
Ну так, класичне замкнене коло.SergN: ↑ 05.03.2023 15:46Є тут і інша думка: при збільшенні вартості зменшуються об'єми реалізаціїl-m: ↑ 05.03.2023 15:19Людина просто хотіла донести думку, що при зменшенні об'ємів зростає вартість
-
Telcontar
Member
- Откуда: Чернiгiв
MetalistForever
То мабуть відсилка до "покращених" Quake та Portal з рейтрейсингом.
То мабуть відсилка до "покращених" Quake та Portal з рейтрейсингом.
-
Melofon
Member
- Откуда: Николаев
Конечно не может, потому что вам уже не 8-13 лет а 33 судя из профиля Было бы вам сейчас 8-13 то новые игры вам дарили бы те же ощущения как и детям 20-25 лет назад.leif: ↑ 05.03.2023 18:14ігрова індустрія сьогодні апріорі ніяк не може дарувати ті ж відчуття, що були 20-25 років
-
SergN
Member
- Откуда: Kyiv
... і для цього не треба було б топової відяхи і лічильника ФПС. В 8-13 задоволення отримують і на інтеграшці в проц. )Melofon: ↑ 05.03.2023 21:44Было бы вам сейчас 8-13 то новые игры вам дарили бы те же ощущения как и детям 20-25 лет назад.
-
ronemun
Advanced Member
тре враховувати ще один дуже важливий факт про виробництво чіпів - доступність потужностей.
Вони замовляються зараз на роки наперед, з дуже високим процентом застави.
Але виробник зараз фактично тільки один - TSMC.
І якщо раніше без майнінгу і консолей на 300+ мм2 кристалу всього хаватало для відеокарт АМД+Нвідія
то зараз Інтел наперед оплатила заказ такий що перебив всі потужності для цих обох.
Здогадайтесь чому? Дуже відеокарти хоче випускати? Ні, просто АМД головний конкурент по процам, і якщо вона не буде мати де їх випускати то і конкурента не буде. А те що Інтел прийдеться платити за пластини, так це не проблема - можна ніби відяхи чи прискорювачі ШІ мільйонами замовити і потіснити і АМД і Нвідію.
Вдумайтесь, зарашня недовідяха 750 від інтел продається за 239 доларів з 8 ГБ оперативи, 770 за 349 з 16 ГБ, і це роздрібні ціни, ОЕМ значно нижчі. А память недешева, а ще плата, і все інше. А кристал при цьому має 390+ мм2 на 6 нм техпроцесі - цього АМД хватило б щоб випустити 6 чіплетів по 8 ядер Zen3, або 12 кешів 3Д на 64 МБ (7нм кеш для Zen4 займає 36 мм2)
Факт 1: Нвідія змушена була перевести виробництво відях Ампере до Самсунг на неякісний 8нм техпроцес через дефіцит потужностей в TSMC
Факт 2: Мікрософт і Соні настільки дешево обходились чіплети для консолей на RDNA, що вони забивали ними склади на 5 років наперед. Очевидно, це сильно вдарило по можливостям АМД, адже це ніби її квота, в результаті дуже вигідні серверні Epyc Zen3 виходили з затримками на 6+ місяців - не хватало потужностей
Факт 3. Apple почала виготовляти свої проци+відеокарти для ноутів на самих нових техпроцесах - вона має найвищий приорітет як віп. Але навіть її посунули виробники чіпів для майнінгу - вони платили значно більше за тіж пластини - прибутки в майнінгу фантастичні
Вони замовляються зараз на роки наперед, з дуже високим процентом застави.
Але виробник зараз фактично тільки один - TSMC.
І якщо раніше без майнінгу і консолей на 300+ мм2 кристалу всього хаватало для відеокарт АМД+Нвідія
то зараз Інтел наперед оплатила заказ такий що перебив всі потужності для цих обох.
Здогадайтесь чому? Дуже відеокарти хоче випускати? Ні, просто АМД головний конкурент по процам, і якщо вона не буде мати де їх випускати то і конкурента не буде. А те що Інтел прийдеться платити за пластини, так це не проблема - можна ніби відяхи чи прискорювачі ШІ мільйонами замовити і потіснити і АМД і Нвідію.
Вдумайтесь, зарашня недовідяха 750 від інтел продається за 239 доларів з 8 ГБ оперативи, 770 за 349 з 16 ГБ, і це роздрібні ціни, ОЕМ значно нижчі. А память недешева, а ще плата, і все інше. А кристал при цьому має 390+ мм2 на 6 нм техпроцесі - цього АМД хватило б щоб випустити 6 чіплетів по 8 ядер Zen3, або 12 кешів 3Д на 64 МБ (7нм кеш для Zen4 займає 36 мм2)
Факт 1: Нвідія змушена була перевести виробництво відях Ампере до Самсунг на неякісний 8нм техпроцес через дефіцит потужностей в TSMC
Факт 2: Мікрософт і Соні настільки дешево обходились чіплети для консолей на RDNA, що вони забивали ними склади на 5 років наперед. Очевидно, це сильно вдарило по можливостям АМД, адже це ніби її квота, в результаті дуже вигідні серверні Epyc Zen3 виходили з затримками на 6+ місяців - не хватало потужностей
Факт 3. Apple почала виготовляти свої проци+відеокарти для ноутів на самих нових техпроцесах - вона має найвищий приорітет як віп. Але навіть її посунули виробники чіпів для майнінгу - вони платили значно більше за тіж пластини - прибутки в майнінгу фантастичні
-
lamer02
Member
А Хуанг по башке от инвесторов не получит за складские запасы ?
-
Alex_Lord
Member
Читаю и офигеваю, монитор fullHD 32-вытекают глаза, может не надо в упор сидеть?
Максимум 27 и все видно и не забываем про "Пентайл".
Дальше монитор 55 4к уже мало, все сидят уже на 70 8к-кто эти все? 1.5 человека на форуме?
Максимум 27 и все видно и не забываем про "Пентайл".
Дальше монитор 55 4к уже мало, все сидят уже на 70 8к-кто эти все? 1.5 человека на форуме?
-
leif
Member
справа не тільки в віці, а в тому що епоха була інша. тоді була новизна явища персональних комп'ютерів як таких, стадія їхньої популяризації та дуже стрімкий розвиток комп'ютерних технлогій, які в свою чергу регулярно відкривали принципово нові можливості для ігробудування. на додачу до цього, тоді інакше працював комерційний фактор в гамінг-індустрії, вона в принципі функціонувала дещо інакше. а гамери отримували експірієнс притаманний саме тим рокам.Melofon: ↑ 05.03.2023 21:44Конечно не может, потому что вам уже не 8-13 лет а 33 судя из профиля Было бы вам сейчас 8-13 то новые игры вам дарили бы те же ощущения как и детям 20-25 лет назад.
в ту епоху ПК-іграшок люди, задіяні в процесі, працювали з підходами притаманними тим часам, креативніше, адже сфера ПК-гамінгу це було майже непахане поле, розробники намагались встигнути за розвитком технологій, що відкривали нові і нові можливості. ігророби постійно створювали щось оригінальне, проходили формування жанри, народжувались серії іграшок популярні досі. зараз цей фактор відіграє в кратно меншій мірі: їдеї підвичерпались, механіки вже обкатані багато разів, сетінги добре відомі, відчуття вторинності, в тій чи іншій мірі, присутнє повсякчас. так, звичайно, оригінальні ідеї є і сьогодні, постійно продовжують народжуватись, і в наші дні виходять цікаві та якісні ігри, я не заперечую, але вони вже не справляють тих вражень як раніше: індустрія вже сформована, є доробок, відповідно контекст інший, та й іграшки, в принципі, сприймаються інакше в сучасному цифрому та комп'ютиризованому світі.
до речі, перший власне мій ПК у мене з'явився в 2003 році, а в кінці 90х і на початку 00х я грав на компах свого батька і дядька, які були трохи старше віку в якому я зараз, і я пам'ятаю їхнє щире захоплення цими речами: іграми, залізом, оверклокінгом в його ранніх проявах. відповідальні люди з постійною роботою/бізнесом, родинами, дітьми, сиділи тоді по пів ночі грали в Descent 2, Quake 1 та 2, Starcraft, AoE, Serious Sam, Halo та багато чого іншого, аж десь до сталкеру їх тримало.
але от, скажімо, молодші діти мого дяді, вони будучі на 9 і 15 років молодші за мене, вони вже так сильно цим всім не захоплювались як я, точніше захоплювались, звісно, але, за моїми спостереженнями, переживали по-своєму. саме явище ПК-іграшок воно для них сприймалось органічніше, копмп'ютери були десь навкого від самого народження, гамінг (і не в вигляді якогось digger'а) для них починався з перших років життя, коли вони досягли умовно 10 річного віку світ навколо вже був комп'ютеризований в значно більшій мірі ніж в 1999-му, коли мені було 10, відповідно, і сприйняття відрізнялось.