Буде трохи лонгрід. Але коротко не вийде. Магазин
smartshop.com.ua - категорично рекомендую утриматися. Ремонт роблять по якимось підпільним хатам.
Купував 1.5 місяці тому ноутбук, нажаль був виробничий брак, на наступний день повернули гроші і взагалі були вічливі та приємні. Через два тижні побачив надходження подібної моделі і керуючись приємним досвідом вирішив знову замовити тут.
Нажаль, на 5 день (з яких 3 дні ноутбук порлежав в коробці) виникла поломка, ноутбук стартував та зависав на логотипі. Повідомив продавця і 30.03.2023 в мене прийняли товар в гарантійний ремонт.
Періодично контактував з магазином щоб дізнатися стан справ. З їх слів, офіційний сервіс, з невідомих причин, відмовився займатися ремонтом, хоча діагностику наче провів і озвучив що проблема в BIOS. Другий сервіс (f1center) також провів діагностику і повідомив що треба міняти материнську плату. Озвучили що якщо до 16.04 проблему не вирішить третій сервіс (причому потім визнали, що це якийсь приватний майстер по оголошенню, цікава хто вирішив що так можна?), куди направили ноутбук, то буде поверненнся коштів. Проте 14.04 сповістили, що ноутбук полагодили і домовились на наступний день видати мені його. Приїхав 15.04, винесли товар. Екран був весь брудний, весь в якомусь сорі, відчистив, подивився що наче ушкоджень немає, пристрій включається. Попросив акт виконаних робіт, його немає, причому ні по одному з трьох сервісів, хоча забов’язані надати усі акти діагностики/ремонту, документу про видачу мені з ремонту від самого магазину теж немає. Дивна ситуація, але, оскільки це документи що захищають саме магазин, залишив це на їх розсуд. (моя помилка)
Вдома сів перевіряти детальніше і в перші ж 15 хвилин стало зрозуміло, що ремонт неякісний. Хоч основна проблема дійсно вирішена, проте з’явився люфт корпусу над блоком клавіш, з характерним звуком удару панелі об панель, у всіх USB-C портах при вставлені роз’єму чутно звук якогось сору всередині. Ноутбук став помітно шумніший та має вищі температури при роботі. (хоча останнє досить суб’єктивно) Ліхтариком посвітив в вентиляційні отвори, щоб зрозуміти чому гуляє панель корпусу і побачив, що на між системою охолодження і материнською платою відсутня штатна ізоляція, котра критично необхідна для запобігання їх контакту. Через це пристрій в будь-який момент може вийти з ладу. Навіщо розбиралася система охолодження, якщо озвучили просто перепрошивку BIOS без паяльних робіт, мені невідомо.
Оскільки ноутбук під час ремонту набув суттєвих недоліків, то одразу сповістив менеджера магазину (фактично через годину після видачі), що повертаю пристрій і буду вимагати повернення коштів. Попросили привезти в понеділок, бо в офісі вже нікого не було. Поставився з розумінням, на порозі Великдень. Ну а далі почалося, коротка хронологія:
Понеділок: Набрав, сказали, що немає сенсу везти, керівництва немає в місті, а тільки воно приймає рішення. Навіть заяву на повернення коштів брати відмовилися. В середу буде директор, з вами вирішать питання.
Набрав всі офіційні сервіси DELL – в жодному ноутбука офіційно не було. (можливо якийсь не зміг знайти). Набрав f1center, ноутбук у них був, зачитали акт з їх системи. Пристрій принесли новий, дефект підтвердився при діагностиці, допомогти не змогли, нічого не виймали крім SSD диску. Поставили пломбу, порекомендували звернутися до офіційного сервісу.
Квартирного майстар сенсу шукати не було, пломби від f1center звісно ж немає. Виглядає, що останній і перетворив ноутбук в неліквід.
Середа: «Керівництво не має сьогодні на вас часу, зустрінеться з вами в четвер-п’ятницю.»
Четвер: в 17:50 повідомлення в viber: “керівництво завтра дасть свій номер і ви його наберете”. (цікаво, а чого це я повинен за керівництвом бігати і сам йому дзвонити, в зручний йому час??)
П'ятниця: скинули номер, чи то директора, чи то власника. Подзвонив, обмалював ситуацію. Враження гнітюче, спілкувалися без хамства, але відчуття зверхності і того що тобі роблять велику послугу з першої до останьої секунди.
Шаблонні фрази «я багато років в цьому бізнесі» та «я знаю що продаю якісний товар». На резонне зауваження, що в якості товару сумніву немає, а проблема в тому що магазин невідомо де і як ремонтує техніку, не перевіряє це, та навіть не розуміє що треба брати акти виконаних робіт, щоб не ставалося таких інцидентів, та що я не планую за помилку співробітників магазину платити з своє кишені, мені прямо сказали, що якщо я з чимось не згоден, то можу відстоювати свої права способом яким забажаю (де-факто порадили йти до суду). Відповів, що звісно так і буде, проте не хотілося доводити до такого абсурду. Мені все ж запропонували зконтактувати в понеділок і зустрітися.
Що можу сказати. Спілкування таке наче це я комусь винен. Тиждень відмовляють у зустрічі і не дають елементарно надати законну заяву. Самовпевнена пропозиція вирішувати в судовому порядку, це взагалі вже за межами. Проте, маю сказати, що ця розмова була через пів години після того, як мій адвокат вивчив документи справи і почав готувати позов. (в успіху якого сумнівів немає взагалі) Тож якщо це був розрахунок на клієнта котрий не піде далі телефонних претензій, він був хибним.
Якщо питання не буде вирішене при зустрічі, буду відстоювати права в судовому порядку.