Ну із чого ти взяв ?Vpupkin: ↑ 22.01.2022 11:42 Dub1k
А я вообще-то не говорил что будет огромная разница, я всего лишь сказал что она будет и она будет.
В шутанах про пустоту разницы практически не будет, а в стратежке с множеством юнитов где процессор вешается очень даже может быть, как карта ляжет.
Зрозумій, що із збільшенням розширення на екрані більше юнітів не стане від слова зовсім. Варто розуміти що розширення не збільшує інформативний обзор. А всього лиш скейлить деталізацію на піксельному рівні.
Відповідно що в фулл хд що в 2к що в 4к ти отримаєш той самий обсяг інформації в плані юнітів чи споруд в стратегії. Чи граючи в КСу збільшуючи розширення ти не будеш мати збільший візуальний простір. Ти будеш мати то саме візуальне інформаційне поле але яке буде рендеритись із більшою кількістю пікселів. відповідно деталізація збільшується виключно на піксельному рівні але не в просторовому. Врахуй це.
Звичайно є не стандартні монітори із нестандартним спів відношенням. Там буде різниця оскільки вони можуть добавити саме більшу візуальну інформативність і ти будеш бачити в ширину більше, але мова не про такі співвідношення а саме про типовий 2к та типовий 4к із типовим співвідношенням сторін.