Автотема: всё из мира авто-мото

Разговоры обо всем
Ответить
Автор
Сообщение
mraleks
Member
Аватара пользователя
Откуда: Одеса

Сообщение

Scoffer: 27.10.2021 00:44 SergN
До чого тут твоя рулетка? Щоб зупинитись так як ти кажеш, в 0 за півметра до того як помне лонжерони, то мені лінь точно прискорення рахувати але там буде навскидку щось в районі 350G якщо з 60 км/год, і мені важко уявити що з тобою трапиться з таким прискоренням.
Не приписывай другим чушь из своей головы. Речь шла о полуметровой разнице тормозного пути между зимкой и всесезонкой.
Обзор с летними: https://shina.guide/press/wp-content/up ... _total.jpg
Что по сухому, что по мокрому всезезонки в среднем сильно хуже.
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

mraleks
Ще один "дивлюсь в книгу, бачу фігу"?
По твоїй же таблиці розбіг між літом-всесезоном одного виробника менший ніж між топовими літами.
При тому он брідж туранза взагалі програє бріджу везер контролу по сухому. І це в тепленьку погоду. Що стає з шинами в холодну я вже скидував. Тільки там буде не пів метра, а всі 5, і не на користь зими-літа.

Відправлено через 9 хвилин 8 секунд:
От же вперті, самі скидують як зималіто програє по їхнім тестам, і розказують що я не так щось розумію в цифрах :lol:
У мене починає закрадатись думка, що тупі все таки не американці.
tcpdump
Member

Сообщение

Scoffer
Я надіюсь що ти розумієш що якщо референс вінтер це середній показник всіх шин, то це середній гальмівний шлях між умовним winter contact та imperial snowdragon, між якими різниця в 5 метрів.

Отправлено спустя 56 секунд:
Конкретно топову всесезонку логічно порівнювати з конкретно топовою зимою
Hells Angels
Member
Аватара пользователя

Сообщение

что то мне подсказывает что в повседневной езде по городу обычный человек не заметит разницы между какой то росавой за полторы и между континенталем за трешку.
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

tcpdump: 27.10.2021 09:21Конкретно топову всесезонку логічно порівнювати з конкретно топовою зимою
Конкретно топову всесезонку порівняли с конкретно топовою зимою в тесті по лінку anatolikostis, і топова зима всіх видів логічно виграла на снігу і всралась на мокрому/сухому асфальті. А тепер увага, питання в студію: чого у нас більше в сезон з моменту заміни літніх на зимні гуми і до навпаки: асфальту або снігу?

Відправлено через 2 хвилини 29 секунд:
Таке відчуття що ви тут всі в Казахстані живете. Або в Монголії. Літо-літо-літо +40, а потім бац, і через тиждень -40. Може я не на ті оверклокери зайшов?
tcpdump
Member

Сообщение

Hells Angels
Згоден. Але треба враховувати що буває не тільки повсякденна їзда. Бо так ми прийдемо до того,що і подушки безпеки при повсякденній їзді не потрібні.
Scoffer
В розрізі питання мене не цікавлять дані тестів, просто хотів знати що ти в курсі що в ринку буває гірша зимня гума ніж референс вінтер і краща
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

tcpdump
Я-то в курсі. Тому повторю свій вердикт: хочете максимальну безпеку - беріть ТРИ комплекти шин (якесь зовсім літнє літо, всесезон і шипи). Всі інші варіації - компроміс і не перекривають наш клімат. Конкретно комплект зима-літо не перекриває місяца так з 3-4 погоди.
Rabbit-kms
Junior
Аватара пользователя
Откуда: Южная Пальмира

Сообщение

Scoffer
а шо ты распрягаешь? купи всесезонку и затести на своем китайце, а потом расскажешь как классно летом в +40, весной и осенью и зимой в -20...

тесты - это условность с кучей погрешностей...

Отправлено спустя 8 минут 59 секунд:
https://tyretest.info/best-touring-eurowinter/

кстати а чего в обзор не добавили европейскую зиму и шины для нее?
mraleks
Member
Аватара пользователя
Откуда: Одеса

Сообщение

Scoffer: 27.10.2021 09:19 mraleks
Ще один "дивлюсь в книгу, бачу фігу"?
По твоїй же таблиці розбіг між літом-всесезоном одного виробника менший ніж між топовими літами.
При тому он брідж туранза взагалі програє бріджу везер контролу по сухому. І це в тепленьку погоду. Що стає з шинами в холодну я вже скидував. Тільки там буде не пів метра, а всі 5, і не на користь зими-літа.
Опять же, не приписывай другим свое восприятие, мысли и т.д. Конкретно я смотрю на лучший показатель лета и лучший всесезонки и виду проигрыш всесезонки. Проблемы какого-то производителя когда у него всесезонка лучше лета меня не волнует.
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Rabbit-kms
Я здається вже раз 10 написав що у мене брідж везер контрол. В -20 мені нікуди не треба, а самим -20 не треба до мене, а в +40 все прекрасно.
Підвищений розхід палива і шин особисто мене не цікавить. Проїдуть не 40к, а 20к - ну і біс з ними, ще куплю.
Hells Angels
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Scoffer
лето по сути с набора можно выкинуть.. всесезонка и зима-шип, шиповка чисто если очень надо но на дороге полная задница
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Hells Angels
У мене такий комплект і є. Але по факту за три роки шипи вдівав один раз на трасу і то на всякий випадок. Хоча шини на колесах і перекинути справа 20 хвилин.
Просто не потрібно було. В місті або дороги нормально начищені, або не варто і рипатись бо будеш стояти в заторах 4 години :-/
Ну і -20 вже дуже давно не було так щоб більше ніж на день-два.

Але то мені, а в ідеалі для тих кому точно треба якою б не була погода, все таки варто придивитись до трьох комплектів. Хоча б по причині того що катати на всесезонкі літом буде рази так в 3 дорожче по шинам :D
SergN
Member
Откуда: Kyiv

Сообщение

Scoffer: 27.10.2021 00:44SergN
До чого тут твоя рулетка? Щоб зупинитись так як ти кажеш, в 0 за півметра до того як помне лонжерони, то мені лінь точно прискорення рахувати але там буде навскидку щось в районі 350G якщо з 60 км/год, і мені важко уявити що з тобою трапиться з таким прискоренням. А фантазія у мене є Скоріш за все просто розполовинить ременем. Та навіть якщо з 20 гальмувати за півметра буде десь в районі 10G мордою вперед. З такими прискореннями на винищувачах не літають.

Відправлено через 4 хвилини 43 секунди:
SergN: ↑ 26.10.2021 23:59
коли мова йде про абсолютну відстань?
На 25 сантиметрах час реакції натиснення на гальма вплине більше ніж гума. Ти просто несеш відверті нісенітниці. Тести подивись. Для когось же вони складені. Люди старались.
Одна справа на літній лишні 20 метрів по снігу, інша на всесезонках 20-30 сантиметрів.
О, вчергове нагнав тексту, і приписує самостійно вигадані нісенітниці іншим. Відомий почерк Scofferа в цій темі :lol:
Хто тобі казав, що за півметра треба з 60км/г зупинитися? Сам? Ну і якого приписувати свої фантазії іншим? Тебе тут вже всі, кому не лінь, на цій звичці ловлять. Не набридло? Скоро відповідний ярлик заслужиш.
Надумав оспорити фразу про відстань у см між бампером і лонжероном? Ну так дай пруф, сфоткай вже свого корча, де бампер віднесений на 3 метра вперед. Чи, може, в китайця лише задні лонжерони є. Ну ти ж розумієш, що тут самостійно треба достойну твоїх фантазій чухню придумувати у відповідь.
А на те, щоб проколоти бампер і дістати до радіатора, багато не треба, і далі так само через весь пластик до лонжеронів з датчиками удару.
anatolikostis
Member
Откуда: EAST

Сообщение

SergN: 27.10.2021 12:06 О, вчергове нагнав тексту, і приписує самостійно вигадані нісенітниці іншим. Відомий почерк Scofferа в цій темі
и не только в этой... :laugh:
kyky
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Scoffer
Всі закидають тести коли в +35 всезезонка гірша за літні і в -20 гірша за зимні. Але як гальмує літня резина порівняно з всесезонкою при +4? Чи порівняно з зимовою при +10? От зараз на роботу їду при -3, повертаюсь при +12. В таких умовах яка шина має бути - літня чи зимова? :lamer:
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

kyky
А вони он всі дружно ігнорують це незручне питання. Мабуть запасний комплект в багажнику возять :laugh:
Fishnya
Alex
Аватара пользователя
Откуда: Мариуполь

Сообщение

kyky
пока нет осадков при заморозках - я катаюсь на летней.
потом зима до оттаивания дорог.
всё.
SergN
Member
Откуда: Kyiv

Сообщение

kyky: 27.10.2021 13:45В таких умовах яка шина має бути - літня чи зимова?
Якщо ставиш питання вибору під конкретну перехідну температуру, то комплектів в тебе має бути не 2, і не 3, а набагато більше. Точно не менше, ніж варіантів взуття у шафі для себе (а краще орієнтуйся при цьому на жіночий гардероб).
Rabbit-kms
Junior
Аватара пользователя
Откуда: Южная Пальмира

Сообщение

kyky: 27.10.2021 13:45 Scoffer
Всі закидають тести коли в +35 всезезонка гірша за літні і в -20 гірша за зимні. Але як гальмує літня резина порівняно з всесезонкою при +4? Чи порівняно з зимовою при +10? От зараз на роботу їду при -3, повертаюсь при +12. В таких умовах яка шина має бути - літня чи зимова? :lamer:
что-то из этого подойдет для "европейской" зимы

1. Bridgestone Blizzak LM001 EVO
2. Continental WinterContact TS 860
3. Dunlop Winter Response 2
4. Goodyear UltraGrip 9
5. Michelin Alpin 6
6. Nokian WR D4
7. Vredestein Snowtrac 5
8. Pirelli Cinturato Winter
9. Hankook Winter I*Cept RS2 W452
10. Barum Polaris 5
11. Kleber Krisalp HP3
12. Debica Frigo 2

Отправлено спустя 11 минут 1 секунду:
SergN: 27.10.2021 14:55
kyky: 27.10.2021 13:45В таких умовах яка шина має бути - літня чи зимова?
Якщо ставиш питання вибору під конкретну перехідну температуру, то комплектів в тебе має бути не 2, і не 3, а набагато більше. Точно не менше, ніж варіантів взуття у шафі для себе (а краще орієнтуйся при цьому на жіночий гардероб).
а еще в полете переобуваться и все комплекты с собой возить, чтобы не дай бог не попал в дождь, снег, гололед, солнце и изменчивую температуру
tcpdump
Member

Сообщение

Rabbit-kms
Для жорсткої зими м'яка гума, і навпаки. У кожної шини є показник м'якості за Шором. Логічно що цей показник впливає на зміну характеристик шини при зміні температури
Ответить