Автотема: всё из мира авто-мото

Разговоры обо всем
Ответить
Автор
Сообщение
SergN
Member
Откуда: Kyiv

Сообщение

Scoffer: 05.10.2021 23:31У старого автопарку викиди хоч і високі, але цілком собі нормовані
Тобі важливо, щоб 25-річний Камаз у тебе під вікнами відповідав "нормованим" викидам, що на заводі колись поставили, чи сучасним уявленням про максимально допустиму величину викидів з однієї автівки?
Scoffer: 05.10.2021 23:31Таблиця 1 – Гранично допустимий вміст оксиду вуглецю та вуглеводнів у відпрацьованих газах автомобілів, не обладнаних нейтралізаторами
Ось відразу і приклад лукавства в сучасному підході по нормуванню викидів. Якщо воно з заводу не обладнане, то нехай коптить, адже його викиди не такі страшні, як від тих машин, що обладнані каталізаторами. Ну не дурість в законодавстві?
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

SergN
Особисто мені важливо щоб викидів просто стало менше в абсолютних величинах. І давай будемо об'єктивними, 25-річний камаз не впишеться в свої ж норм і піде на брухт, чого і треба було досягнути. Як на мене, цілком прийнятно. Для початку.
SergN
Member
Откуда: Kyiv

Сообщение

Scoffer: 05.10.2021 23:57Особисто мені важливо щоб викидів просто стало менше в абсолютних величинах.
Мені ж важливо, щоб в усіх підходах по законодавчих обмеженнях населення "заради населення" було дотримання логіки і справедливості. Тобто якщо це еконорма, то обмежуємо всіх по ліміту, а не застосовуємо якусь посилену норму для однієї групи, а для інших дозволяємо відповідати древнім (20+-річним) нормам. Останнє якраз і пропускає на дороги всілякі "камазо-москвічі".
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

SergN
Це тобі на Кубу, там увесь автопарк приблизно однакових стандартів :laugh:

По бухгалтерії терміни експлуатації легкового автомобіля до 2.5 літра складають 7 років, більше 2.5 - 10. Вантажівок звичайних 10 років, а незвичайних типу кранів 15. І списати раніше просто по причині "устаріла" не можна від слова зовсім. Очевидно, що за ці роки прийметься декілька нових стандартів, котрим автомобілі відповідати вже не будуть. Тому так як тобі подобається не роблять ніде, ні в Європах, ні в Штатах, а роблять рівно те, що у нас вже прописано в законах: автомобілі мають відповідати стандартам на момент випуску. Додаткові обмеження вводяться лише для густонаселених зон.
І в цьому немає жодної проблеми тому, що десятиліттями відповідати стандартам на момент випуску теж не так-то і просто, і в якийсь момент часу експлуатація старого корита стає невигідно дорогою, і, відповідно, техніка сама собою прямує на брухт, замінюючись на нову.
Rabbit-kms
Junior
Аватара пользователя
Откуда: Южная Пальмира

Сообщение

эээ а шо с маршрутками делать? :eek:
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Rabbit-kms
Замінити скотовозки нормальним транспортом? :idea:
Volodimir
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Rabbit-kms: 06.10.2021 09:18эээ а шо с маршрутками делать?
У нас их практически вытеснили новыми троллейбусами и автобусами, например.

Отправлено спустя 5 минут 50 секунд:
Лет 10 назад был в Донецке и охренел: газельки с низкими крышами, пазики, чуть ли не рафики... В Марике на то время уже большинство богданы были, а низкие газельки остались в 90-х. Сейчас и богданов с десяток остался.
Rabbit-kms
Junior
Аватара пользователя
Откуда: Южная Пальмира

Сообщение

Scoffer
а капусту где брать на это дело?

Volodimir
ну одно дело небольшой городок, второе дело город миллионник...
mumu
Member
Аватара пользователя
Откуда: Житомир

Сообщение

Громадський транспорт по різному розвивається. Я також дивуюсь, коли в деяких містах бачу в якості маршруток Спринтери та ЛТ, які в якості міського транспорту програють Богданам та Еталонам(в останніх місця більше). В Житомирі цього літа також нові міські тролейбуси і автобуси з кондиціонерами непогано вдарили по маршруткам.
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Rabbit-kms: 06.10.2021 09:55а капусту где брать на это дело?
Проблеми індійців шерифа не хвилюють. Запускаєш тендер і виграє контора з нормальними автобусами. В Дніпрі так буквально за 1-2 роки замінилась добра половина спрінтерів на великі автобуси, ну або хоча б на еталони. З наступного року, якщо нічого не плутаю, спрінтерам взагалі заборонять маршрутити. А до того повноціних автобусів тут не було від слова зовсім, одні скотовозки.
Rabbit-kms: 06.10.2021 09:55ну одно дело небольшой городок, второе дело город миллионник...
а в мільйонику ще простіше
fantomrulezz
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

Rabbit-kms: 06.10.2021 09:55ну одно дело небольшой городок, второе дело город миллионник...
Дык наоборот, миллионникам обновлять подвижный парк сильно проще, бюджет поболее будет, плюс доступ к дешевому кредитованию у всяких ЕБРР.
mumu
Member
Аватара пользователя
Откуда: Житомир

Сообщение

Rabbit-kms
Маріуполь з 500к населення і площею 2/3 Одеси "нєбольшим городком" неправильно називати
SergN
Member
Откуда: Kyiv

Сообщение

Scoffer: 06.10.2021 00:55Очевидно, що за ці роки прийметься декілька нових стандартів, котрим автомобілі відповідати вже не будуть. Тому так як тобі подобається не роблять ніде
А де ти прочитав, що мені подобається, щоб забороняли всіх, хто останньому найсвіжішому стандарту не відповідає? Мова якраз йшла, щоб вчасно підчищати хвости, а не основне тіло автопарку. Тобто якраз при введенні зараз мінімальних вимог на рівні якогось Євро -3 це не стане забороною для чогось свіжішого за 20-річний авто, а років через 5 змістити мінімальні стандарти ближче до Євро-4 (а цей теж з 2005 вже на дорогах). Тому тут бухгалтерія взагалі мимо. А то популістичні меморандуми приймають аж до заборони ввезення ДВЗ вже через десяток років, а в реалі з "димогенераторами" на дорогах ніякої боротьби.
Rabbit-kms
Junior
Аватара пользователя
Откуда: Южная Пальмира

Сообщение

Scoffer
это ты мерии напиши которая тендера выкатывает и которая с маршруток кормиться и продает эти маршруты желтым этанолам...

fantomrulezz
нефига как видим не проще, проще высотки строить... лет 20 еще будут север-юг строить дорогу, про трамвай скоростной ваще молчим... даже окружную сделать нормальную не могут...


mumu
так все верно плотность населения куда меньше на еденицу площади, ессно небольшой городок в сравнении с областным центром (хотя николаев и херсон мелкие областные центры, херсон ваще как наш поскот по населению), да еще прикол в том население в черте города одно, а черту города не меняют спецом ибо за чертой уже целые микрорайоны построены и "деревни" стали уже городскими джунглями...
Hells Angels
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Scoffer: 05.10.2021 21:56безбожних штрафів за подібні "модернізації" автомобілів.
Scoffer: 05.10.2021 22:46Забився фільтр - відправити ставити новий. Як в європах.
у нас все можна порішати, ніхто не буде паритись для того щоб все було правильно.
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Hells Angels
Тут як в футболі: 50 років опиралися відеоповторам, а тепер таки ввели і "порішати" більше не виходить.
Hells Angels
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Scoffer це не футбол, люди гроші люблять, за порішать скажімо 500грн. машин є дофіга таких, що з євро4/5/6 мають 2/3, тому це просто поле де лежить куча бабла.

у мене еко можна зняти і поставити назад, якщо їздити постійно з еко по місту, то доводиться кататись по трасі на оборотах, щоб машина "проперділась" хвилин 15-20
mumu
Member
Аватара пользователя
Откуда: Житомир

Сообщение

Rabbit-kms: 06.10.2021 10:52а черту города не меняют спецом
про це голосують відповідні громади. якщо вони не захотіли приєднатись до Одеси або до ОТГ Одеси - значить не хочуть.

В Житомирі так пару сіл фактично мають пром зони ще з совкових часів, де працює переважно населення міста, і всі податки, які йдуть в місцевий бюджет(типу ПДФО), йдуть в ті села замість міста. Приєднатись до міста або бо ОТГ вони також не захотіли. Але населення за поганий благоустрій все одно кляне міську владу. лол
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Hells Angels
На камеру ніхто не буде підставляти свою дупу за 500 гривень.
fantomrulezz
Member
Аватара пользователя
Откуда: Дніпро

Сообщение

Rabbit-kms: 06.10.2021 10:52это ты мерии напиши которая тендера выкатывает и которая с маршруток кормиться и продает эти маршруты желтым этанолам...
Ну, что ж поделать, наверное, пора одесситам задуматься и не голосовать за Трухановскую мафию :-/
В Днепре до Филатова тоже нихрена не делалось, зато сейчас город реально преобразился.
Дороги почти везде нормальные, инфраструктуру реформируют, ливневки и канализацию чистят и ремонтируют, от скотовозок избавляемся потихоньку, метро строится, аэропорт вроде тоже сдвинулся с мертвой точки.
Плюс, конечно, реформа децентрализации сильно помогла, теперь не только Киев кормим налогами, но и на городские нужды остаётся.
Ответить