Вело овери?

Разговоры обо всем
Ответить
Автор
Сообщение
Sphinx
Member
Аватара пользователя
Откуда: Ужгород

Сообщение

strannik18
Їхати по відчуттям в ногах простише, ніж відволікатись на ті стрілочки. Теж свій час не розумів, як воно без індикаторів, порекомендували спробувати - спробував, куди краще без них (манетки ХТ були, там є можливість замість індикаторів заглушки покласти).
Про 3 зірки спереду - в мене дабл стоїть 24-38, ззаду 11-36. Я вже не пам'ятаю, коли їздив 38 спереду 11 ззаду, на мтб це не актуально майже, хіба з якоїсь довгої гори вниз по асфальту. А так кожен день катаю 95% на великій зірці спереду, коли якийсь тягун в покатушці - тоді 24 включив і норм, заїхати хоч куди можна. А 30 зірка - воно ні туди, ні сюди, ні швидко на ній не поїздиш, прийдеться по місту періодично ще й спереду на велику закидувати, не дуже зручно, ні в нормальну гору не піде, якщо не спортсмен.
Можна звичайно і на великій спереду їздити більшість часу, але там вже перекоси по ланцу, треба буде на середню періодично скидувати по місту.
Колись їздив на 3х спереду, більше не хочу, дабл зручніше набагато (для мене).
Просто ділюсь досвідом, приємних покатух :beer:
strannik18
Member
Аватара пользователя
Откуда: Львів

Сообщение

Sphinx
в мене ззаду 12-36 спереду 40-30-22 так згідний 40 це тільки для трасси що мені і було потрібно, бо до роботи добиратись 8км по трасі, вчора по трасі вже покатався задоволений свіїм вибором воно їде досить швидко по рівній дорозі, велопк ще немає але по відчуттям розкочегарив десь до 50км
А 30 зірка - воно ні туди
тут не згідний залежить яку зірку ззаду виставити, якщо наприклад поставити 5 чи 4 то прискорення просто як би турбо включається і швидкість норм
приємних покатух :beer:
дякую взаємно :beer: :beer: :beer: тепер покатух буде немало якщо погода дозволить :mad:
wigar
Member
Аватара пользователя
Откуда: Киев

Сообщение

Мне 2ух не понравился, энергия поглощается в аморах, при одной амор вилке - изначально динамику набрать намного проще.

Хотя может так вел был плохо настроен :rotate:
murzik
Member

Сообщение

wigar
може тому, що підвіс робиться під свої умови користування? навіть мтб і той - гірський. по асфальту топити - ригід треба, але з нашими дорогами ...
ти свій КРос левел 7 продаєш? візьмеш гравела, там не має качки.
strannik18
Member
Аватара пользователя
Откуда: Львів

Сообщение

wigar
Мне 2ух не понравился, энергия поглощается в аморах
так блокіровку амортів для кого придумали?
murzik
Member

Сообщение

strannik18
задній блокується?
strannik18
Member
Аватара пользователя
Откуда: Львів

Сообщение

конечно є виносний локаут на руль це займає пів секунди ;)
3-14
Member
Аватара пользователя
Откуда: Сопот

Сообщение

strannik18: 25.04.2021 15:31так блокіровку амортів для кого придумали?
заблокований підвіс != ригід. Можливо в природі є якісні аморти які повністю блокуються, але я таких не бачив.
strannik18
Member
Аватара пользователя
Откуда: Львів

Сообщение

3-14
шосера видно зразу :gigi: є такий підвіс я спеціально сьогодні пробував заблокував і дивився на скільки ходить задня підвіска і о диво раптом 1-2мм передній бюджетний рок шок десь 3-4мм, я не спорю що кожен клас великів має виконувати свої функції, але в мене немає грошей що б купити собі ще гревел чи шосер, тому мене в мому велу все влаштовує на 200% :up:
leif
Member
Аватара пользователя

Сообщение

murzik: 25.04.2021 15:24підвіс робиться під свої умови користування
угу, приблизно під отакі:
https://youtu.be/uhJWzamZ3Sc

:laugh:
3-14
Member
Аватара пользователя
Откуда: Сопот

Сообщение

strannik18: 25.04.2021 17:08дивився на скільки ходить задня підвіска і о диво раптом 1-2мм передній бюджетний рок шок десь 3-4мм
ну так що і необхідно було довести ;) У мене якраз є бюджетний рокшок за 200 евро, тому я приблизно знаю про що кажу. І 3-4 мм це ще дуже оптимістично. Можеш ще такий тест провести, лочиш передні гальма і качаєш велосипед вперед-назад. Там добре якщо сантиметром обмежиться люфт.
strannik18: 25.04.2021 17:08тому мене в мому велу все влаштовує на 200%
це прекрасно, я сперечаюся не з тим що велосипед тобі підходить, а з твердженням, що ніби блокування підвіса вирішує проблему втрати енергії.
Dark-seer
Member
Аватара пользователя
Откуда: Deutschland

Сообщение

strannik18: 25.04.2021 17:08є такий підвіс
Расскажите, у товарища карбоподвес за 7к$, до задницы все эти блокировки, да хода подвески не чувствуется, но вел всеравно ватный, ничего общего с нормальным велосипедом для асфальта общего нет

Отправлено спустя 23 секунды:
Подвес, это подвес, он не для асфальта
3-14
Member
Аватара пользователя
Откуда: Сопот

Сообщение

Dark-seer: 25.04.2021 17:51Подвес, это подвес, он не для асфальта
Ну почему, я иногда вижу двуподвесы чисто для асфальта, они в ЕС довольно популярны среди пенсов. Едут себе не спеша 10 кмч и в ус не дуют. В таких случаях очень даже норм тема, чтоб артрит свой лишний раз не беспокоить.
strannik18
Member
Аватара пользователя
Откуда: Львів

Сообщение

3-14
а з твердженням, що ніби блокування підвіса вирішує проблему втрати енергії.
і в скільки енергії обходиться що хід підвіски 2мм? думаю що зовсім не багато час покаже, я забув додати що різні виробники вкурсі цієї проблеми, в мому випадку є така штука як ратіо контрол, воно запобігає розкачуваню при ввімкнутому аморті, так от я пробував їхати по рівній дорозі і дизкомфорту чи втраті енергії не відчув, для того що б підвіска спрацювала потрібно влетіти в яму, тому ще буду тестувати і досліджувати цю штуку :beer:
3-14
Member
Аватара пользователя
Откуда: Сопот

Сообщение

strannik18: 25.04.2021 17:57і в скільки енергії обходиться що хід підвіски 2мм?
у нас тут в темі є один зливний балабол, він нещодавно доводив що підседільна труба 27мм дуже флексить під час вкручування у порівнянні до 31мм, і тому втрачається енергія :laugh: а ти тут про 2мм флекса без жодного навантаження говориш. Для того щоб відчути різницю треба мати щось для порівняння. У мене є і гоночний карбошосер і хардтейл. Так от відчуття абсолютно різні між рігідною від початку і залоченою підвісною вилкою. Особливо яскраво ця різниця відчувається під час вкручування і наїзду на нерівності на дорозі. Залочена підвісна вилка все одно має неприємний ватний флекс та люфт.

От вам приклад міського двопідвісу ;)
Изображение
Последний раз редактировалось 3-14 25.04.2021 18:13, всего редактировалось 1 раз.
murzik
Member

Сообщение

корратек хтось купив. походу хтось тему палить нефіго :laugh: магазин на картантині, хто ж такий негодяй ай ай ай без примірки купили :rotate:
Hotspur
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Dark-seer: 25.04.2021 17:51Расскажите, у товарища карбоподвес за 7к$, до задницы все эти блокировки, да хода подвески не чувствуется, но вел всеравно ватный,
если он не кантрийный то конечно. если кантрийный то товарищ рак и не умеет в таблички настройки

Отправлено спустя 1 минуту 15 секунд:
strannik18: 25.04.2021 17:57і в скільки енергії обходиться що хід підвіски 2мм?
да не слушай ты тех шоссеров. они кроме автобана ничего не видят :lol: . только автобан и крытый велотрек :lol:
leif
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Hotspur: 25.04.2021 18:15кроме автобана ничего не видят . только автобан и крытый велотрек
лол, особливо я :laugh:
Hotspur
Member
Аватара пользователя

Сообщение

leif: 25.04.2021 18:19лол, особливо я
конечно и ты тоже. иди проедься песочком километров 20 по лесу тогда поговорим :lol:
murzik
Member

Сообщение

у джамиса є кріплення для лінії, щоб поставити передній перемикач?

Отправлено спустя 15 минут 54 секунды:
щоб зробити з нього 2х10
манетка і пермикач (deore) по 700 грн нові (б\у дешевше буде) = 1400 грн
шатуни обовязково міняти? чи тільки каретку і окремо дві зірки?
Ответить