Последние статьи и обзоры
Новости
Вело овери?
-
Sphinx
Member
- Откуда: Ужгород
strannik18
Їхати по відчуттям в ногах простише, ніж відволікатись на ті стрілочки. Теж свій час не розумів, як воно без індикаторів, порекомендували спробувати - спробував, куди краще без них (манетки ХТ були, там є можливість замість індикаторів заглушки покласти).
Про 3 зірки спереду - в мене дабл стоїть 24-38, ззаду 11-36. Я вже не пам'ятаю, коли їздив 38 спереду 11 ззаду, на мтб це не актуально майже, хіба з якоїсь довгої гори вниз по асфальту. А так кожен день катаю 95% на великій зірці спереду, коли якийсь тягун в покатушці - тоді 24 включив і норм, заїхати хоч куди можна. А 30 зірка - воно ні туди, ні сюди, ні швидко на ній не поїздиш, прийдеться по місту періодично ще й спереду на велику закидувати, не дуже зручно, ні в нормальну гору не піде, якщо не спортсмен.
Можна звичайно і на великій спереду їздити більшість часу, але там вже перекоси по ланцу, треба буде на середню періодично скидувати по місту.
Колись їздив на 3х спереду, більше не хочу, дабл зручніше набагато (для мене).
Просто ділюсь досвідом, приємних покатух
Їхати по відчуттям в ногах простише, ніж відволікатись на ті стрілочки. Теж свій час не розумів, як воно без індикаторів, порекомендували спробувати - спробував, куди краще без них (манетки ХТ були, там є можливість замість індикаторів заглушки покласти).
Про 3 зірки спереду - в мене дабл стоїть 24-38, ззаду 11-36. Я вже не пам'ятаю, коли їздив 38 спереду 11 ззаду, на мтб це не актуально майже, хіба з якоїсь довгої гори вниз по асфальту. А так кожен день катаю 95% на великій зірці спереду, коли якийсь тягун в покатушці - тоді 24 включив і норм, заїхати хоч куди можна. А 30 зірка - воно ні туди, ні сюди, ні швидко на ній не поїздиш, прийдеться по місту періодично ще й спереду на велику закидувати, не дуже зручно, ні в нормальну гору не піде, якщо не спортсмен.
Можна звичайно і на великій спереду їздити більшість часу, але там вже перекоси по ланцу, треба буде на середню періодично скидувати по місту.
Колись їздив на 3х спереду, більше не хочу, дабл зручніше набагато (для мене).
Просто ділюсь досвідом, приємних покатух
-
strannik18
Member
- Откуда: Львів
Sphinx
в мене ззаду 12-36 спереду 40-30-22 так згідний 40 це тільки для трасси що мені і було потрібно, бо до роботи добиратись 8км по трасі, вчора по трасі вже покатався задоволений свіїм вибором воно їде досить швидко по рівній дорозі, велопк ще немає але по відчуттям розкочегарив десь до 50км
в мене ззаду 12-36 спереду 40-30-22 так згідний 40 це тільки для трасси що мені і було потрібно, бо до роботи добиратись 8км по трасі, вчора по трасі вже покатався задоволений свіїм вибором воно їде досить швидко по рівній дорозі, велопк ще немає але по відчуттям розкочегарив десь до 50км
тут не згідний залежить яку зірку ззаду виставити, якщо наприклад поставити 5 чи 4 то прискорення просто як би турбо включається і швидкість нормА 30 зірка - воно ні туди
дякую взаємно тепер покатух буде немало якщо погода дозволитьприємних покатух
-
wigar
Member
- Откуда: Киев
Мне 2ух не понравился, энергия поглощается в аморах, при одной амор вилке - изначально динамику набрать намного проще.
Хотя может так вел был плохо настроен
Хотя может так вел был плохо настроен
-
murzik
Member
wigar
може тому, що підвіс робиться під свої умови користування? навіть мтб і той - гірський. по асфальту топити - ригід треба, але з нашими дорогами ...
ти свій КРос левел 7 продаєш? візьмеш гравела, там не має качки.
може тому, що підвіс робиться під свої умови користування? навіть мтб і той - гірський. по асфальту топити - ригід треба, але з нашими дорогами ...
ти свій КРос левел 7 продаєш? візьмеш гравела, там не має качки.
-
strannik18
Member
- Откуда: Львів
wigar
так блокіровку амортів для кого придумали?Мне 2ух не понравился, энергия поглощается в аморах
-
murzik
Member
strannik18
задній блокується?
задній блокується?
-
strannik18
Member
- Откуда: Львів
конечно є виносний локаут на руль це займає пів секунди
-
3-14
Member
- Откуда: Сопот
заблокований підвіс != ригід. Можливо в природі є якісні аморти які повністю блокуються, але я таких не бачив.strannik18: ↑ 25.04.2021 15:31так блокіровку амортів для кого придумали?
-
strannik18
Member
- Откуда: Львів
3-14
шосера видно зразу є такий підвіс я спеціально сьогодні пробував заблокував і дивився на скільки ходить задня підвіска і о диво раптом 1-2мм передній бюджетний рок шок десь 3-4мм, я не спорю що кожен клас великів має виконувати свої функції, але в мене немає грошей що б купити собі ще гревел чи шосер, тому мене в мому велу все влаштовує на 200%
шосера видно зразу є такий підвіс я спеціально сьогодні пробував заблокував і дивився на скільки ходить задня підвіска і о диво раптом 1-2мм передній бюджетний рок шок десь 3-4мм, я не спорю що кожен клас великів має виконувати свої функції, але в мене немає грошей що б купити собі ще гревел чи шосер, тому мене в мому велу все влаштовує на 200%
-
leif
Member
угу, приблизно під отакі:murzik: ↑ 25.04.2021 15:24підвіс робиться під свої умови користування
https://youtu.be/uhJWzamZ3Sc
-
3-14
Member
- Откуда: Сопот
ну так що і необхідно було довести У мене якраз є бюджетний рокшок за 200 евро, тому я приблизно знаю про що кажу. І 3-4 мм це ще дуже оптимістично. Можеш ще такий тест провести, лочиш передні гальма і качаєш велосипед вперед-назад. Там добре якщо сантиметром обмежиться люфт.strannik18: ↑ 25.04.2021 17:08дивився на скільки ходить задня підвіска і о диво раптом 1-2мм передній бюджетний рок шок десь 3-4мм
це прекрасно, я сперечаюся не з тим що велосипед тобі підходить, а з твердженням, що ніби блокування підвіса вирішує проблему втрати енергії.strannik18: ↑ 25.04.2021 17:08тому мене в мому велу все влаштовує на 200%
-
Dark-seer
Member
- Откуда: Deutschland
Расскажите, у товарища карбоподвес за 7к$, до задницы все эти блокировки, да хода подвески не чувствуется, но вел всеравно ватный, ничего общего с нормальным велосипедом для асфальта общего нетstrannik18: ↑ 25.04.2021 17:08є такий підвіс
Отправлено спустя 23 секунды:
Подвес, это подвес, он не для асфальта
-
3-14
Member
- Откуда: Сопот
Ну почему, я иногда вижу двуподвесы чисто для асфальта, они в ЕС довольно популярны среди пенсов. Едут себе не спеша 10 кмч и в ус не дуют. В таких случаях очень даже норм тема, чтоб артрит свой лишний раз не беспокоить.Dark-seer: ↑ 25.04.2021 17:51Подвес, это подвес, он не для асфальта
-
strannik18
Member
- Откуда: Львів
3-14
і в скільки енергії обходиться що хід підвіски 2мм? думаю що зовсім не багато час покаже, я забув додати що різні виробники вкурсі цієї проблеми, в мому випадку є така штука як ратіо контрол, воно запобігає розкачуваню при ввімкнутому аморті, так от я пробував їхати по рівній дорозі і дизкомфорту чи втраті енергії не відчув, для того що б підвіска спрацювала потрібно влетіти в яму, тому ще буду тестувати і досліджувати цю штукуа з твердженням, що ніби блокування підвіса вирішує проблему втрати енергії.
-
3-14
Member
- Откуда: Сопот
у нас тут в темі є один зливний балабол, він нещодавно доводив що підседільна труба 27мм дуже флексить під час вкручування у порівнянні до 31мм, і тому втрачається енергія а ти тут про 2мм флекса без жодного навантаження говориш. Для того щоб відчути різницю треба мати щось для порівняння. У мене є і гоночний карбошосер і хардтейл. Так от відчуття абсолютно різні між рігідною від початку і залоченою підвісною вилкою. Особливо яскраво ця різниця відчувається під час вкручування і наїзду на нерівності на дорозі. Залочена підвісна вилка все одно має неприємний ватний флекс та люфт.strannik18: ↑ 25.04.2021 17:57і в скільки енергії обходиться що хід підвіски 2мм?
От вам приклад міського двопідвісу
Последний раз редактировалось 3-14 25.04.2021 18:13, всего редактировалось 1 раз.
-
murzik
Member
корратек хтось купив. походу хтось тему палить нефіго магазин на картантині, хто ж такий негодяй ай ай ай без примірки купили
-
Hotspur
Member
если он не кантрийный то конечно. если кантрийный то товарищ рак и не умеет в таблички настройкиDark-seer: ↑ 25.04.2021 17:51Расскажите, у товарища карбоподвес за 7к$, до задницы все эти блокировки, да хода подвески не чувствуется, но вел всеравно ватный,
Отправлено спустя 1 минуту 15 секунд:
да не слушай ты тех шоссеров. они кроме автобана ничего не видят . только автобан и крытый велотрекstrannik18: ↑ 25.04.2021 17:57і в скільки енергії обходиться що хід підвіски 2мм?
-
leif
Member
лол, особливо яHotspur: ↑ 25.04.2021 18:15кроме автобана ничего не видят . только автобан и крытый велотрек
-
Hotspur
Member
конечно и ты тоже. иди проедься песочком километров 20 по лесу тогда поговоримleif: ↑ 25.04.2021 18:19лол, особливо я
-
murzik
Member
у джамиса є кріплення для лінії, щоб поставити передній перемикач?
Отправлено спустя 15 минут 54 секунды:
щоб зробити з нього 2х10
манетка і пермикач (deore) по 700 грн нові (б\у дешевше буде) = 1400 грн
шатуни обовязково міняти? чи тільки каретку і окремо дві зірки?
Отправлено спустя 15 минут 54 секунды:
щоб зробити з нього 2х10
манетка і пермикач (deore) по 700 грн нові (б\у дешевше буде) = 1400 грн
шатуни обовязково міняти? чи тільки каретку і окремо дві зірки?