Вело овери?

Разговоры обо всем
Ответить
Автор
Сообщение
Sphinx
Member
Аватара пользователя
Откуда: Ужгород

Сообщение

Bublik
Был там последний раз в 2014, кусок от Анталовецкой до Турьи убил, больше не совался. И есть желание безгеморно отдохнуть на майские, рекомендую - https://www.lopushankacamp.com.ua/about.html , 3я смена на 9-15 мая. Я поеду, в отпуск хочу. Хоть у меня тут все рядом - морочится с организацией совсем не хочу, и не сильно дешевле будет, если не брать в расчет поход с палатками, но с палатками не покатаешь с кайфом.
leif: 03.04.2021 01:09
Sphinx:Нашо так дорого, якщо є така чудова штука - https://bikeup.com.ua/products/grupset- ... m5100-1x11
мені 32 зуба спереду не підходить, а якщо докуповувати зірку окремо (38 або 40), то там різниця між цим групсетом 5100 і тим що я накидав, вийде ну нехай 100 баксів, а те що я накидав, мені виглядає набагато привабливіше, 100 баксів готовий переплатити.
Вдалої покупки! :super:
Hotspur
Member
Аватара пользователя

Сообщение

leif:що саме? наведи конкретний приклад, будь-ласка. мені цікаво)
рассказываю как найти. берем каталоги Шимано лет за 15, сравниваем. и все, знания получены

Отправлено спустя 34 секунды:
3-14:О, как интересно, а конкретнее, что именно переименовали?
тоже каталоги найти не можешь ? Гугл знает все
3-14
Member
Аватара пользователя
Откуда: Сопот

Сообщение

Hotspur:тоже каталоги найти не можешь ? Гугл знает все
Ох уж этот хотспур, балабол как всегда :lol:
Hotspur
Member
Аватара пользователя

Сообщение

3-14:Ох уж этот хотспур, балабол как всегда
ты такой ленивый что ужас. тебе даже линейку сказали - Tiagra а ты продолжаешь писать чушь
3-14
Member
Аватара пользователя
Откуда: Сопот

Сообщение

Hotspur
Бла-бла бла. Давай конкретный компонент пиши, что был переименован.
Hotspur
Member
Аватара пользователя

Сообщение

3-14:Бла-бла бла. Давай конкретный компонент пиши, что был переименован.
зачем мне его искать ? я его знаю, ты ищи
3-14
Member
Аватара пользователя
Откуда: Сопот

Сообщение

Hotspur
Т.е. ты сделал утверждение, а когда тебя попросили привести пруфы, ты отсылаешь людей в гугл? :spy:
Hotspur
Member
Аватара пользователя

Сообщение

3-14:Т.е. ты сделал утверждение, а когда тебя попросили привести пруфы, ты отсылаешь людей в гугл?
конечно. повторяемость результатов хорошая вещь. я нашел и ты найдешь. и заодно лени у тебя будет меньше
WalkMan
Member
Аватара пользователя

Сообщение

3-14: для шосейних системах такої фігні нема
я розумію що шосєри досить консервативні чуваки і в них розвиток відбувається з величезним запізненням, але все ж, існують не тільки велосипеди для шосе :laugh:
3-14:Яким чином чейнлайн не залежить від q-фактора?
тут я також силочки покидаю
https://bike.shimano.com/en-EU/product/ ... 100-1.html
https://bike.shimano.com/en-EU/product/ ... 120-1.html
Надіюсь, що розберешся, там все просто, надіюсь. :rotate:
3-14:вийнятки з цього це фети
я ж так і написав.
3-14:рами під boost втулки
і знову промах :-P ендуро та super boost рами – інша справа.
3-14:Навіщо офсет якимось чином регулювати, якщо він залежить від положення барабану задньої втулки
знову ж таки, консервативний світ шосєров дуже обмежений, можна навіть не здогадуватись про існування дичини по типу стандартів спуш/ровал 142+ або ж кадейлівський Ai.
3-14
Member
Аватара пользователя
Откуда: Сопот

Сообщение

WalkMan:тут я також силочки покидаю
Ну а тепер подивись на питання
saturnvp: а ось по длинні 113-123 мм, для чого різна длинна?
і подумай, що не так з твоїми посиланнями ;) Я веду мову про системи на квадрат, а ти мені Hollowtech 2 кидаеш.
WalkMan:існування дичини по типу стандартів спуш/ровал 142+ або ж кадейлівський Ai.
згоден, дичини нам не треба :up:
WalkMan:консервативний світ шосєров дуже обмежений
"консервативний світ шосєров" з'явився років за 70 перед світом МТБ, тому шосери вже доросли до якихось стандартів, а в МТБ кожен ліпить як знає. Ну і окрім того, часто "нові технології" переходять до світу шосерів після бета-тесту на МТБшниках :rotate:
WalkMan
Member
Аватара пользователя

Сообщение

3-14:і подумай, що не так з твоїми посиланнями Я веду мову про системи на квадрат, а ти мені Hollowtech 2 кидаеш.
точно. То я вже сам придумав, про інтегрований у систему вал.
3-14
Member
Аватара пользователя
Откуда: Сопот

Сообщение

WalkMan
а тепер дивись про що я казав, з прикладами.
спойлер
Я якраз чищу свій гібрид після зими. Його можна цілком вважати МТБ, щоб не було упередженості шосер\нешосер. По дефолту на ньому стоять якісь ноу-нейм шатуни, які я виришив чисто по приколу замінити на шатуни FC-M430, які у мене залишились після одного з ремонтів велосипеда знайомого. Він міняв систему на холлоутек, старі шатуни залишив мені, ну от я знайшов їх у загашнику кілька років по тому і вирішив поставити собі. Дивимось спочатку чейнлайн на дефолтних
Screenshot 2021-04-03 133433.jpg
На фото виглядає ближче до 45, але мені було незручно фоткати і тримати лінійку, тому я потім переміряв, там ближче до 47-48. Але зараз це не дуже принципово, насправді.

Дивимось як виглядають обидва шатуни
Screenshot 2021-04-03 133723.jpg
Перекидаємо зірку з захистом на FC-M430 і садимо ставимо на ту-ж саму раму і вісь. Дивимось чейнлайн
Screenshot 2021-04-03 133928.jpg
Знову-ж таки, переміряв офф-камера, вийшло приблизно 54-55 мм. Дивись, рама однакова, вісь однакова, а чейнлайн різний. Чому? Дивимось на конструкцію шатунів
Screenshot 2021-04-03 134122.jpg
Screenshot 2021-04-03 134204.jpg
Тобто у самих шатунів досить різна конструкція і чейнлайн буде дуже різний на осі однієї довжини. Оригінальна вісь, доречі 115 мм. Зараз буду шукати коротшу, щоб поставити. :)
Відправлено через 42 хвилини 27 секунд:
UPD.

Подивився саме на ланцюг — виглядає норм навіть на цій осі. Подивився спеки — шимано рекомендує 113 вісь, і чейнлайн 50. У себе з віссю 115 наміряв 54. 3 мм, напевно, взялося від погрішності виміру, або погрішності китайської каретки. Anyways, good enough for me :) Я більшість часу використовую менші зірки, покатаюсь поки так, все одно магази вже зачинені на Великдень.
leif
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Hotspur:рассказываю как найти. берем каталоги Шимано лет за 15, сравниваем. и все, знания получены
Ясно. Типовий злив від хотспура, можна навіть сказати класичний :laugh:

до речі, всім шимана, пацани:
спойлер
ИзображениеИзображение
:super:

50мм гума виглядає широчезною після 32-38мм, вже думаю, може я і дарма аж настільки широку взяв, 45мм вистачило б.

десь половина велосипеда вже є. сподіваюсь, цей мій щоденник відновлення унівеги ще не втомив мешканців цієї теми як вибір мурзіком нового байку :shuffle:
3-14
Member
Аватара пользователя
Откуда: Сопот

Сообщение

leif
чекаю твоїх відгуків про вилку :gigi: я зараз на роздоріжжі що робити зі своїм гібридом. Бачу 3 варіанти:
1) продати його нафіг і купити гревел
2) викинути говносантур і купити таку вилку як ти взяв, тільки під диск
3) викинути говносантур і купити рігідну вилку, в перспективі конвертнувши велосипед під дропбар.

Подобається варіант 1, але дивлячись на ціни та доступність рам\велосипедів мені стає сумно. Я не розумію, чому нема гревел рам за 250-300 євро, а видавати 600-800 євро на раму онлі я не готовий. Але з варіантами 2 і 3 теж не все добре.
leif
Member
Аватара пользователя

Сообщение

3-14:чекаю твоїх відгуків про вилку
скоро будуть)
3-14:1) продати його нафіг і купити гревел
2) викинути говносантур і купити таку вилку як ти взяв, тільки під диск
3) викинути говносантур і купити рігідну вилку, в перспективі конвертнувши велосипед під дропбар.
все ж таки, мені здається, між гібридом і гревелом існує досить відчутна різниця і обирати між ними варто залежно від того на яких дорогах, як далеко і як швидко кататись. гревел з бараном в першу чергу під дальняк не по ідеальних, але по більш-менш нормальних дорогах. а гібрид на довгі заїзди вже не буде таким зручним, але за рахунок вилки і широкої гуми має свої плюси. я бачу гібрид як такий собі матрацний-комфортний варіант для помірних швидкостей, не сильно далеких відстаней і оцього от всього.

а рама гібриду з ригідною вилкою і бараном (як і флетбар гравійники) це десь посередині, але в цілому окрема тема, бо специфіка в кожному окремому випадку буде своя в залежності від геометрії рамі і конкретного конфігу.
Барбарис
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

leif, Це точно. Взагалі різні види велосипедів - окремі види транспорту. Вчора зробив кілометрів 20 на старому гібриді(потрібно було залишити на декілька годин серед міста, не хотів новий найнер) і взагалі не розумію як я ним користувався: посадка майже вертикальна(взагалі не пам'ятаю такого) і в цілому дуже близько до сидіння руки, рукам на вузькому кермі(60 см після 70) незручно, передпліччя болять. Я декілька років його використовував і нічого подібного близько не було.
Hotspur
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Барбарис:рукам на вузькому кермі(60 см після 70) незручно, передпліччя болять. Я декілька років його використовував і нічого подібного близько не було.
может тогда привыший был. вообще руль и вынос 70% удобной посадки :shuffle: при высоком росте всегда лучше пошире руль :shuffle:
Последний раз редактировалось Hotspur 03.04.2021 20:20, всего редактировалось 1 раз.
WalkMan
Member
Аватара пользователя

Сообщение

3-14:3) викинути говносантур і купити рігідну вилку, в перспективі конвертнувши велосипед під дропбар.
оце гуд варіант
3-14:Тобто у самих шатунів досить різна конструкція і чейнлайн буде дуже різний на осі однієї довжини. Оригінальна вісь, доречі 115 мм. Зараз буду шукати коротшу, щоб поставити.
я правильно розумію, що МТБшкники знову винуваті? :rotate:
Hotspur
Member
Аватара пользователя

Сообщение

leif:Ясно. Типовий злив від хотспура, можна навіть сказати класичний
если 2 Итшника не могут открыть ПДФ файл и почитать сие диагноз и совсем не мне.
Барбарис
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

Hotspur, так в первый раз, когда на гибрид сел не было таких ощущений. Было бы не удобно, не купил бы.
Ответить