Вело овери?

Разговоры обо всем
Ответить
Автор
Сообщение
Hotspur
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Барбарис: 26.03.2021 21:56 mumu, невже ганяти як блогери на 40 км по лісу вже не хоче?
40 по лесу ??? только на електричке двухподвесе :rotate:

Отправлено спустя 1 минуту 12 секунд:
Барбарис: 26.03.2021 22:46 3-14, но флэт же для шоссеров.
предрассудки сэр. все гоночные Мериды на флете

Отправлено спустя 54 секунды:
3-14:Якщо ти злізеш з асфальта і будеш катати там 30-35 середню, то задумайся щоб брати участь у чемпіонаті України з крос-кантрі
он там выиграет с такими скоростями
murzik
Member

Сообщение

Alligator
плівка прозора?
Alligator
Member
Аватара пользователя
Откуда: Миколаїв

Сообщение

3-14
все равно жалко )
Hotspur: 26.03.2021 23:06 40 по лесу ??? только на електричке двухподвесе :rotate:
Может он с карпат? :lol: В Букавели летом вместо лыж на велике катаются, там в разы больше можно развить )
murzik: 26.03.2021 23:19 Alligator
плівка прозора?
Так, на фото на пері плівка видна.
leif
Member
Аватара пользователя

Сообщение

3-14:Но тут как с телефоном, обидно только в первый раз, потом уже просто "о, еще одна коцка".
перша подряпина по серцю, друга — по :censoured: фігу :laugh:
murzik:нафіга мені шосери і вилки ригідні, якщо у мене 30-35 кмч швидкість
регідний велосипед дає зовсім інші відчуття від катання: легкість, жорсткість, зібраність, швидкість. на ватному найнері з дешевим повітряним сантуром такого навіть близько немає, адже його стихія це нехай матрацний але офроад, багно, ліс, пісок і так далі.
у мене саме такий найнер був не далі як минулого сезону і я знаю про що кажу. якщо катати по асфальту і укатаному ґрунту то саме вище перелічені якості велосипеду вирішують і приносять задоволення. а цифри тут ні до чого, хоча по секрету скажу, що нормальні шосери в Україні катають набагато швидше ніж 15км\ч, але ти не парся.
Alligator:85,55 грн - 3 метра. https://aliexpress.ru/item/4001142692082.html
ясно, дякую. ну у мене трохи інша історія, зараз байк віддав майстру на флетбар мод, як заберу назад сфоткаю.

p.s. вирішив тут свою унівегу трекінгову воскресити, залишити тільки раму і зробити кастом трекінг пушку :super: сьогодні вже поприкидали з моїм механіком конфіг, має бути бомба на вібрейках. так, абсолютно ірраціональне рішення (на 101%), мені особливо і не потрібен цей велосипед, але викидати шкода, а обирати-купувати велозалізо досі по приколу :shuffle: поки не набридне буду бавитись.

вилка
втулки
гальма
ободи
гума
групсет Deor 5100 1x11

десь так, але це ще справа наступних місяців, щось може ще зміню, крім вилки бо там особливо обирати немає з чого.
Hotspur
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Alligator:В Букавели летом вместо лыж на велике катаются, там в разы больше можно развить )
если сие делать на хардтейле то ты уже призер ЧМ по ДХ :gigi: . Мурзик с киевской области
Alligator
Member
Аватара пользователя
Откуда: Миколаїв

Сообщение

leif я теж думав довго по запчастинах збирати, потім дивився готові рішення конандейл та меріда... Взяв orbea alma h30 eagle, при цьому знайомому який теж взяв орбую вечь час казав, що за ці грощі краще б конандейл взяв :lol:
Hotspur
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Alligator: Взяв orbea alma h30 eagle, при цьому знайомому який теж взяв орбую вечь час казав, що за ці грощі краще б конандейл взяв
канондейл как и спеш за исключением пары подвесов никогда не стоят своих денег. подвесы тоже денег не стоят но там есть моменты по ходах и углах которые любят люди
3-14
Member
Аватара пользователя
Откуда: Сопот

Сообщение

leif
скажеш як така вилка в експлуатації, я на свій треккінговий гібрид думав таку ставити, якщо його не продам :D Хочу гравел, а дружина сказала що поки один зі своїх велосипедів не продам, щоб про наступний навіть не думав :laugh:
murzik
Member

Сообщение

leif
не знаю, наскільки kross level 7.0 круче того джамиса, але мені сподобалося більше, ніж на геко. але там вилка класна, рокшокс всі діла :mad:
Последний раз редактировалось murzik 26.03.2021 23:40, всего редактировалось 1 раз.
Hotspur
Member
Аватара пользователя

Сообщение

murzik: 26.03.2021 23:35 leif
не знаю, наскільки kross level 7.0 круче того джамиса, але мені сподобалося більше, ніж на геко
я видел следы дикого шоссера в грязи седня. грязи 10 см где то, прям ехал и плакал о судьбе шоссеров :lol: :gigi:
leif
Member
Аватара пользователя

Сообщение

3-14:скажеш як така вилка в експлуатації
домовились. як раз така є в продажу і по місцю, я скоріше за все десь наступного тижня вже її і візьму щоб потім розмитнення місяць не чекати.
murzik:не знаю, наскільки kross level 7.0 круче того джамиса, але мені сподобалося більше, ніж на геко
ну, головне щоб тобі подобалось. кожному свій прикол.
3-14:Хочу гравел
а ти якось писав, що хотів гравел збирати. у тебе є якась рама під нього?
Hotspur
Member
Аватара пользователя

Сообщение

3-14:Хочу гравел, а дружина сказала що поки один зі своїх велосипедів не продам, щоб про наступний навіть не думав
всем давно известно что велосипедов бывает мало очень мало и все на ТО :gigi: . много велосипедов не бывает никогда :gigi:
3-14
Member
Аватара пользователя
Откуда: Сопот

Сообщение

leif:а ти якось писав, що хотів гравел збирати. у тебе є якась рама під нього?
є тільки мрії поки що.

Я не хочу витрачати на фреймсет більше, скажімо, 500 баксів. В таку ціну я реально зміг знайти по місцю тільки таку раму https://octane-one.com/bike/kode-single-speed-commuter/ Але не те щоб я дуже хотів купувати собі сталь. Воно для неспішного катання або туризму супер, але для катання з активним вкручуванням не те. Нормальних алюмінієвих фреймсетів за адекватну ціну тупо нема ні в Німеччині, ні в Польші.

Одним оком дивлюсь ще на https://www.kinesisbikes.co.uk/Catalogu ... ripster-AT але 750 фунтів, це вже недалеко від титанових групсетів від якогось Planet-X
Hotspur:много велосипедов не бывает никогда
Я то согласен, но вот жена у меня думает по-другому, увы. "Пока жив — не женись" :laugh:

Відправлено через 6 хвилин 31 секунду:
https://www.planetx.co.uk/i/q/FTPXTIADV ... m-frameset
Непоганий фреймвсет, тільки нафіга там Seatpost: 31.6mm. Це якийсь просто провал :( Хто у здоровому глузді зараз буде використовувати підсідельний штир більше ніж 27.2 і навіщо?
Hotspur
Member
Аватара пользователя

Сообщение

3-14:Хто у здоровому глузді зараз буде використовувати підсідельний штир більше ніж 27.2 і навіщо?
любой МТБшник. но на шоссере странновато
3-14
Member
Аватара пользователя
Откуда: Сопот

Сообщение

Hotspur:любой МТБшник.
А зачем? Типа из за слопа верхней трубы или как?

Відправлено через 8 хвилин 25 секунд:
Я вот зашел на сайт Гианта, открыл их самый дорогой горняк что идет без дроппера https://www.giant-bicycles.com/pl/anthe ... d-pro-29-1, а там
Wspornik siodłaGiant Contact kompozytowy, 27.2mm
:think:
leif
Member
Аватара пользователя

Сообщение

3-14:Одним оком дивлюсь ще на https://www.kinesisbikes.co.uk/Catalogu ... ripster-AT але 750 фунтів
ця виглядає класно, мені подобається. по геометрії на папері досить близько до domane, в 55 розмірі: однаковий stack, у Kinesis річ довший на 6мм і HT нижче на 2мм.
3-14:Непоганий фреймвсет,
а ти катався колись на тітанових велосипедах? мені цікаво спробувати капець, але ніколи нагоди не було.
3-14:"Пока жив — не женись"
:laugh:
Hotspur
Member
Аватара пользователя

Сообщение

3-14:А зачем? Типа из за слопа верхней трубы или как?
большая труба прочнее. размер имеет значение (с)
3-14
Member
Аватара пользователя
Откуда: Сопот

Сообщение

leif:а ти катався колись на тітанових велосипедах? мені цікаво спробувати капець, але ніколи нагоди не було.
Ні, але я згоден з цим тіпчиком. Якщо коротко, то жорсткість фрейма залежить від модуля юнга та геометрії труб та трикутників рами. Принципової різниці між однаковими по геометрії фреймсетами з титана та алюмінія не буде. От де титан виграє, так це спротив корозії та стомлюваності матеріалу.


Hotspur:большая труба прочнее.
и? ты хочешь сказать что от усилия при наезде на неровности 27.2 мм лопнет а 31 мм — нет. А задница при этом не лопнет первее? :laugh: Чем думали инженеры гианта, когда к кантрийнику за 5700 баксов сделали 27.2?
leif
Member
Аватара пользователя

Сообщение

3-14
цікаве відео :up: міфи дійсно зруйновано B-)
3-14:От де титан виграє, так це спротив корозії та стомлюваності матеріалу.
ну і виглядає прикольно.

до речі, він там каже, що "you wouldn't accept carbon fiber frames that weight 1600-1800gr", не знаю це він з вилкою рахує чи ні, але я пішов перевірив — рама Domane в тому ж таки 55 розмірі важить 1560гр. і нічого, популярний велосипед в розвинених країнах, незважаючи на вагу. я ще коли обирав, тут в темі писав, що дивуюсь як merida чи canyon на тому ж обладнанні і в тому ж endurance класі можуть бути легше мало не на 2кг в порівнянні з треком. не може ж isospeed аж стільки ваги додавати.
3-14
Member
Аватара пользователя
Откуда: Сопот

Сообщение

leif:не знаю це він з вилкою рахує чи ні, але я пішов перевірив — рама Domane в тому ж таки 55 розмірі важить 1560гр. і нічого, популярний велосипед в розвинених країнах, незважаючи на вагу
Може люди розумнішають з часом. В загальній системі велосипед-велосипедист ці пів-кіло або кіло це взагалі ніщо.

http://bikecalculator.com/
На підйомі 5% довжиною 30 км, а це офігеть який крутий (в середньому) і довгий підйом, півтора кілометри набору висоти :laugh:
При всих однакових значеннях, вазі райдера 75 кг і велосипеда 10 кг, цей підйом долається за 167.82 хвилин, а на велосипеді 11 кг за 169.57 хвилин. Знову ж таки, це при всіх інших рівних параметрах. Але якщо цей кілограм використали з розумом, щоб зробити раму більш жорсткою де треба, то різниця цілком можливо буде в іншу сторону.
Ответить