Последние статьи и обзоры
Новости
Авиация и космические технологии
-
Clay Allison
Member
В этой теме предлагаю обсуждать самолёты, вертолёты, космические аппараты и т. п.
ЗАПРЕЩЕНО системы вооружений, ракеты/снаряды/тощо
ЗАПРЕЩЕНО системы вооружений, ракеты/снаряды/тощо
-
Scoffer
Member
zmax
Ембрайєр і бомбардьє випускають не дріб'язок якийсь, а літаки на двадцять - сто пасажирів. Якраз в тому ж сегменті, де намагається встромитись АН.
Інші випускають реактивні бізнес-джети за досить не малі кошти. Теж ні разу не гаражне виробництво.
Можна до безкінечності нити про славне минуле, але реальність в тому, що цьому глобусу цілком достатньо одного літака класу ан-225 і більше просто не потрібно.
Треба випускати рівно те, що вимагає ринок. А не те, що хочеться старим пердунам з керівництва заводу, ще особисто з леніним знайомим.
PS: люфтганза ні разу не авіавиробник
Відправлено через 6 хвилини 12 секунди:
Ось тобі "гаражні" цессни:
Відправлено через 11 хвилини 33 секунди:
На відміну від великих дальньомагістральщиків, на ринку середніх і легких літаків реальна конкуренція. Там багато контор, народ звичний до такого розкладу, і новий гравець не загнеться лише тому що не боінгом називається. Варто лише випустити щось конкурентноспроможне.
Ембрайєр і бомбардьє випускають не дріб'язок якийсь, а літаки на двадцять - сто пасажирів. Якраз в тому ж сегменті, де намагається встромитись АН.
Інші випускають реактивні бізнес-джети за досить не малі кошти. Теж ні разу не гаражне виробництво.
Можна до безкінечності нити про славне минуле, але реальність в тому, що цьому глобусу цілком достатньо одного літака класу ан-225 і більше просто не потрібно.
Треба випускати рівно те, що вимагає ринок. А не те, що хочеться старим пердунам з керівництва заводу, ще особисто з леніним знайомим.
PS: люфтганза ні разу не авіавиробник
Відправлено через 6 хвилини 12 секунди:
Ось тобі "гаражні" цессни:
- спойлер
Відправлено через 11 хвилини 33 секунди:
На відміну від великих дальньомагістральщиків, на ринку середніх і легких літаків реальна конкуренція. Там багато контор, народ звичний до такого розкладу, і новий гравець не загнеться лише тому що не боінгом називається. Варто лише випустити щось конкурентноспроможне.
-
shatun
Member
- Откуда: Запорожская глухомань
Китай запустил спутник для экспериментов с 6G
А дабы он даром не кружил по орбите, пока 6G только в проекте - будут использовать, как обычный спутник-шпион....Они предназначены для дистанционного зондирования Земли, устройства разработала аргентинская компания Satellogic...
Спутник также оснащен оптической системой дистанционного зондирования нагрузки для мониторинга катастроф, связанных с урожаями, предотвращения лесных пожаров, проверки лесных ресурсов, мониторинга охраны водных ресурсов и наводнений в горах, а также для получения обширных спутниковых снимков и данных.
-
Scoffer
Member
В мережі гуляє якось дивна новина про те, що туреччина відмовляється від двигунів мотор січі для своїх безпілотників Bayraktar TB2.
Незначна подробиця тут в тому, що судячи зі спеків на них стоять двигуни Rotax 912, котрі, наскільки мені відомо, ну зовсім не мотор січного походження
Незначна подробиця тут в тому, що судячи зі спеків на них стоять двигуни Rotax 912, котрі, наскільки мені відомо, ну зовсім не мотор січного походження
-
mumu
Member
- Откуда: Житомир
десь бачив брошуру, було 3 двигуни на вибір. Мотор січ більш потужні, швидкі, легкі, а ротакс важчий, менш потужний і менш швидкий, але більш автономний.
-
zmax
Member
- Откуда: Zp
Scoffer
фейк какой то. Поршневой двигатель и МоторСич?))
Вики утверждает, что взлетная масса беспилотника 650кг, это слишком мало для реактивного двигателя производства МС. Да и мощности АИ450 в 300-450л.с. явно многовато для такого беспилотника, заявленная мощность Rotax 912 до 100л.с. А меньше АИ450 МС вроде и не делал ничего.
фейк какой то. Поршневой двигатель и МоторСич?))
Вики утверждает, что взлетная масса беспилотника 650кг, это слишком мало для реактивного двигателя производства МС. Да и мощности АИ450 в 300-450л.с. явно многовато для такого беспилотника, заявленная мощность Rotax 912 до 100л.с. А меньше АИ450 МС вроде и не делал ничего.
-
Scoffer
Member
от було б 650 тон, тоді зовсім інша справаzmax:650кг, это слишком мало для реактивного двигателя производства МС
-
zmax
Member
- Откуда: Zp
в совке не мелочились, а нового мы ничего не родили за 20 лет
тв3-117 - 1500 л.с.
Д-18 - 5т тяги
даже древний АИ-25 почти 500кг тяги.
В поршневой авиации мы никто, МС даже бензопилы нормально сделать не могут)
тв3-117 - 1500 л.с.
Д-18 - 5т тяги
даже древний АИ-25 почти 500кг тяги.
В поршневой авиации мы никто, МС даже бензопилы нормально сделать не могут)
-
Scoffer
Member
zmax
Соковижималки на ручному приводі у них норм виходили
Соковижималки на ручному приводі у них норм виходили
-
shatun
Member
- Откуда: Запорожская глухомань
Їх Мотор Січ поставляє, то байдуже "от і до" вони їхні, чи сбірка з комплектуючих. А от новина дійсно дивна - вже випробування повністю пройшли...Scoffer: Незначна подробиця тут в тому, що судячи зі спеків на них стоять двигуни Rotax 912, котрі, наскільки мені відомо, ну зовсім не мотор січного походження
Якщо правда, то на жаль, щось тут типу більше політичного підтексту - типу Ізраіль незадоволений, або росіяни носа встромили.
Поэтому австралийцы у МС закупали весь прошлый год на легкомоторники двигло? Вспомни, как их тормознули, пока сертификация не была обновлена.zmax:В поршневой авиации мы никто
Да, там речь о партии не более 30 шт., и возможно для каких-то не более чем распылителей химии над полями, но всё же...
Там всегда одна проблема - при попытке использовать её как "про" - цепок слетает.zmax:...даже бензопилы нормально сделать не могут
Есть выход - купить штиль и намертво привязать себя к их маслу. Залил другое - поймал клин.
-
Scoffer
Member
В ЄС, а точніше EASA, відхилили пропозицію штатів (FAA) про зняття заборони на польоти boeing 737 max
https://ad.easa.europa.eu/ad/US-2020-24-02
От до чого жлобство доводить. В боінгі думали що будуть безкінечно костилями підпирати.
В конструкцію літака зміни вносити не хотять. Хотять максимум софт оновити
https://ad.easa.europa.eu/ad/US-2020-24-02
От до чого жлобство доводить. В боінгі думали що будуть безкінечно костилями підпирати.
В конструкцію літака зміни вносити не хотять. Хотять максимум софт оновити
-
zmax
Member
- Откуда: Zp
честно, первый раз об этом слышуshatun:Поэтому австралийцы у МС закупали весь прошлый год на легкомоторники двигло?
думаете айэрбасы не так же разрабатывают?) Там же был скандальчик о не конкурентных условиях, когда они получали огромные дотации. В общем это политика чистой воды, и с той и с той стороны.Scoffer:От до чого жлобство доводить. В боінгі думали що будуть безкінечно костилями підпирати.
-
Scoffer
Member
zmax
Поки ейрбаси не спіймали на серійно падаючих літаках, будемо вважати, що не роблять
Відправлено через 2 хвилини 28 секунди:
я теж вперше чую щоб на МС збирали поршневі двигуни, тим паче ротакси
Поки ейрбаси не спіймали на серійно падаючих літаках, будемо вважати, що не роблять
Відправлено через 2 хвилини 28 секунди:
я теж вперше чую щоб на МС збирали поршневі двигуни, тим паче ротакси
-
zmax
Member
- Откуда: Zp
им пока везет, или нам пока везет))Scoffer:Поки ейрбаси не спіймали на серійно падаючих літаках, будемо вважати, що не роблять
-
tcpdump
Member
shatun:Есть выход - купить штиль и намертво привязать себя к их маслу. Залил другое - поймал клин.
Таладна, у бати штиль вполне себе на неоригинале жил года 4-5. Потом помер, да, а на оригинале как-то критически отличается ресурс?
-
Scoffer
Member
Міноборони замовило три літаки Ан-178
https://www.facebook.com/MinistryofDefe ... 3350433143
https://www.facebook.com/MinistryofDefe ... 3350433143
-
Scoffer
Member
КБ «Южное» и Южмаш могут корпоратизировать и продать стратегическому инвестору
https://gorod.dp.ua/news/182686
https://gorod.dp.ua/news/182686
-
zmax
Member
- Откуда: Zp
объявят банкротом и распилят на металл.Scoffer:КБ «Южное» и Южмаш могут корпоратизировать и продать стратегическому инвестору
-
Scoffer
Member
zmax
Не розпилять. Розпилити там все ще в 90х
Відправлено через 8 хвилини 10 секунди:
Південмаш в зовсім дохлому стані років 10 як мінімум. А в збитках всі 30. КБП періодами розводило арабів на бабоси, але, здається, араби просікли, що ракети їм не буде. Там реально немає чого рятувати.
Не розпилять. Розпилити там все ще в 90х
Відправлено через 8 хвилини 10 секунди:
Південмаш в зовсім дохлому стані років 10 як мінімум. А в збитках всі 30. КБП періодами розводило арабів на бабоси, але, здається, араби просікли, що ракети їм не буде. Там реально немає чого рятувати.
-
zmax
Member
- Откуда: Zp
это true story любого крупного промышленного предприятия страны. Неэффективное управление и никакая помощь от гос-ва привело к печальным последствиям. Тот же МС и КБ Прогресс живут исключительно на ремонтах старого железа, произведенного еще в 70-80 годах совка.Scoffer: Там реально немає чого рятувати.
-
Scoffer
Member
zmax
З ракетами важче. Немає під ремонт з 70х
З ракетами важче. Немає під ремонт з 70х