Последние статьи и обзоры
Новости
Intel представила процессоры Core 10-го поколения серии Avengers Collector's Edition
-
ARomanA
Member
- Откуда: Днепр
Предлагаю обсудить Intel представила процессоры Core 10-го поколения серии Avengers Collector's Edition
Будут мстить AMD ?
Будут мстить AMD ?
-
gast_
Member
Ну и бред. Неужели у интела все настолько плохо, что нужно продавать рекламу на своих коробках всяким шлакоиграм?
-
Prescott
Member
- Откуда: Dnipro
Точнее по моему и не скажешь
- спойлер
-
BanePain
Member
В каждой коробке СЮРПРИЗ
-
Vestment
Member
Покупка ради красивой коробки? Серьёзно?
-
leif
Member
звичайно, цікаво було б подивитись на маркетингові матеріали по цій серії.
- хто ЦА? чому саме такий таргетинг? як цілі цієї акції були обґрунтовані маркетологами обох компаній для менеджементу? адже ні перша ні друга особливо не потребують такого примітивного піару.
- як саме вони описують поєднання іміджу таких брендів як avengers і інтел, адже будь-який ігровий брендінг (на кшталт батлфілд чи овервотч) виглядав би доречніше в світі комп'ютерного заліза і органічніше вписався би в межі "лімітованої серії".
я припускаю, що марвел і месники це такий вже фактично сучасний меінстрім поп-арт і саме в цьому полягала задумка маркетологів, але чи це вдала ідея питання відкрите. з одного боку, нині комп'ютерне залізо стає ще більш популярною темою для усілякої школоти і інших любителів коміксів, які теж за останні роки стали набагато більшим мейнстрімом ніж були 20 років тому. з іншого боку інтел тримався більш дорослого і виваженого іміджу.
інтел далеко не обділені увагою преси, доходи продовжують бити рекорди, так, акції впали в ціні, але лімітованими коміксними серіями їх ціну не піднімеш. тому, цілком можливо, що ця акція це саме експеримент по диверсифікації іміджу бренду, крок в бік "народності". можливо в майбутньому нас чекають ще щось подібне, якщо "піпл схаває"
- хто ЦА? чому саме такий таргетинг? як цілі цієї акції були обґрунтовані маркетологами обох компаній для менеджементу? адже ні перша ні друга особливо не потребують такого примітивного піару.
- як саме вони описують поєднання іміджу таких брендів як avengers і інтел, адже будь-який ігровий брендінг (на кшталт батлфілд чи овервотч) виглядав би доречніше в світі комп'ютерного заліза і органічніше вписався би в межі "лімітованої серії".
я припускаю, що марвел і месники це такий вже фактично сучасний меінстрім поп-арт і саме в цьому полягала задумка маркетологів, але чи це вдала ідея питання відкрите. з одного боку, нині комп'ютерне залізо стає ще більш популярною темою для усілякої школоти і інших любителів коміксів, які теж за останні роки стали набагато більшим мейнстрімом ніж були 20 років тому. з іншого боку інтел тримався більш дорослого і виваженого іміджу.
інтел далеко не обділені увагою преси, доходи продовжують бити рекорди, так, акції впали в ціні, але лімітованими коміксними серіями їх ціну не піднімеш. тому, цілком можливо, що ця акція це саме експеримент по диверсифікації іміджу бренду, крок в бік "народності". можливо в майбутньому нас чекають ще щось подібне, якщо "піпл схаває"
-
Conqistador
Member
возможно это перекрёстное опыление и занос чемоданов интелу от марвела
-
leif
Member
Avengers вже одна з найуспішніших серій в історії кіно, буквально кожен собака знає і побіжить дивитись в кіно нову серію.Conqistador:чемоданов интелу от марвела
найкасовіші фільми світу 2012, 2016, 2018, 2019 років — Avengers. заносити валізи інтелу в такому положенні немає жодного сенсу, на популярність Avengers лімітована серія процесорів буде мати близьконульовий вплив. а от Інтел від такої співпраці отримує побільше, враховуючи "успіхи" останніх років. тому якщо валізи і заносились, то скоріше в зворотному напрямку.
-
Вася_Пупкин
Member
Ну да, ведь у интела тяжёлое положение, 10нм буксуют с 2016 года, в рекламу вваливаются тонны финансов, ещё и акционеры наседают. Тут как не крути нужна финансовая подпитка.Conqistador:возможно это перекрёстное опыление и занос чемоданов интелу от марвела
-
Conqistador
Member
в отличии от кино в игровой инлустрии марвел не может похвастаться такими успехами, как интел (лучший процессор для игр), поэтому мне кажется для марвел это большей необходимостью в связи с запуском новой игрыleif:Avengers вже одна з найуспішніших серій в історії кіно, буквально кожен собака знає і побіжить дивитись в кіно нову серію.Conqistador:чемоданов интелу от марвела
найкасовіші фільми світу 2012, 2016, 2018, 2019 років — Avengers. заносити валізи інтелу в такому положенні немає жодного сенсу, на популярність Avengers лімітована серія процесорів буде мати близьконульовий вплив. а от Інтел від такої співпраці отримує побільше, враховуючи "успіхи" останніх років. тому якщо валізи і заносились, то скоріше в зворотному напрямку.
-
Hotspur
Member
у Интел паника
-
Alex Pepper
Member
- Откуда: Сумы
Недавно только читал интервью бывшего главного инженера Интел, в котором он сказал, что теперь у руля компании стоят маркетологи, а не инженеры. Avengers edition! Ору!
-
leif
Member
щось я не дочитав новину до місця, де про іграшку марвел на підході.Conqistador:в связи с запуском новой игры
в такому випадку, дійсно для обох може бути цікаво
-
Megaclite
Member
Так и есть, например: генеральный директор Боб Лебедь обычный манагер без технического образованияAlex Pepper:Недавно только читал интервью бывшего главного инженера Интел, в котором он сказал, что теперь у руля компании стоят маркетологи, а не инженеры. Avengers edition! Ору!
-
WakeMe
Member
- Откуда: Дніпро
Там в кино половину мстителей на колбасу пустили, с процессорами так же будет?
-
Drumma Boy
Member
Core i7-10700KFC EDITION
-
Alex Pepper
Member
- Откуда: Сумы
Drumma Boy
-
Shaolin_Style
Member
- Откуда: Wakanda
Бог бы с ним, пускай промо акция к допустим игре выходящей в сентябре. Тут вопрос в том, будут ли они раздавать ключи активации вместе с процессорами, или ограничатся только хипстерской упаковкой?
-
Izraphail
Member
Вот они инновации от интел... Обмазывать коробки попсовыми франшизами.