жаль, но все так. недавно видел госконтракт, где в графе "цп" было написано: "x86 intel"TankV:Корпоративный и серверный рынок за интелом
вот, принципиально именно интел? особенно, что там были пни 2/2 без НТ... athlon 200ge как-будто не подошел бы
жаль, но все так. недавно видел госконтракт, где в графе "цп" было написано: "x86 intel"TankV:Корпоративный и серверный рынок за интелом
Мова йшла про відключення блоку взагалі, а не зниження робочої частоти чи напруги. Монолітний кристал, загальний кеш - в даному конструктиві неможливо відключити частину кешу L2 або L3, частину ядра, тому що вони є одним цілим.NiTr0: бред же, на х86 исполнительные блоки кушают тоже только тогда, когда работают. и довольно давно, уже лет 15 как (последние камни, у которых жор не зависел от нагрузки, были К7 и пни 3)
Evans Electric AU, двигуни Nidec Japan на окремих моделях Toyota, Nissan для японського ринку - це із того, що вже давно є. Також і в супер карах, там в першу чергу для миттєвого крутного моменту при розгоні, але є і еко режим на електромоторах, McLaren, Ferrari; наприклад Ferrari SF90; для масового ринку Hyundai запускає на початку наступного року, Nissan Leaf нової генерації, Audi представила нову серію AI з чотирма двигунами по 80 kW кожний (до слова, мене автомобіль з загальною потужністю 77 kW).NiTr0: это у каких электрокаров на каждое колесо свой мотор? мы же надеюсь не о складских погрузчиках говорим?
а тут не в энергосбережении дело. зафиксируйте множитель и частоту - и все равно в простое камень будет почти холодным, а под линпаком будет раскочегариваться до максимума.ChuprinaIevgen:Мова йшла про відключення блоку взагалі, а не зниження робочої частоти чи напруги. Монолітний кристал, загальний кеш - в даному конструктиві неможливо відключити частину кешу L2 або L3, частину ядра, тому що вони є одним цілим.