Авиация и космические технологии

Разговоры обо всем
Ответить
Автор
Сообщение
Clay Allison
Member

Сообщение

В этой теме предлагаю обсуждать самолёты, вертолёты, космические аппараты и т. п.

ЗАПРЕЩЕНО системы вооружений, ракеты/снаряды/тощо
shatun
Member
Аватара пользователя
Откуда: Запорожская глухомань

Сообщение

Bloody_Justice:...вони у більшості випадків неприйнятні для догфайту, бо виконуються на занизький швидкості. На такій у БПБ не вступають...
Правильно - зазвичай, після цього бій завершується, бо більшість маневрів з втратою швидкості призначені для заходу у хвіст супротивнику. Даремно з Fishnya сперечалися. Кобра
Деякі спочатку мали на меті стати свого роду маневром проти ракет з застарілим РК та першими з РЛ наведенням. Але з широким розповсюдженням ІЧ та ОЕ наведенням утратили свій сенс, тому що пілоту зась міркувати чим саме по ньому шмальнули - залишається лише активно маневрувати. Системи наведення
Bloody_Justice
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

shatun:
Bloody_Justice:...вони у більшості випадків неприйнятні для догфайту, бо виконуються на занизький швидкості. На такій у БПБ не вступають...
Правильно - зазвичай, після цього бій завершується, бо більшість маневрів з втратою швидкості призначені для заходу у хвіст супротивнику. Даремно з Fishnya сперечалися. Кобра
Деякі спочатку мали на меті стати свого роду маневром проти ракет з застарілим РК та першими з РЛ наведенням. Але з широким розповсюдженням ІЧ та ОЕ наведенням утратили свій сенс, тому що пілоту зась міркувати чим саме по ньому шмальнули - залишається лише активно маневрувати. Системи наведення
Я не дуже зрозумів, що саме ти хотів донести. :) Активне маневрування у будь-якому разі призводить до втрати швидкості, а отже і енергетики. У кого більша швидкість і висота - той має перевагу при вступі у БПБ. Висота-швидкість-маневр-вогонь. Звідси ж до речі випливає і те, що керований вектор тяги - маркетологічне здебільшого рішення. :) Та й в хвіст заходити не обов'язково вже давно-давно. Сучасні всеракурсні ракети малої дальності плюс нашоломні системи цілевказування прибирають таку необхідність. Про системи наведення ракет я і так знаю трохи більше ніж треба. Я не розумію, який був твій посил.
shatun
Member
Аватара пользователя
Откуда: Запорожская глухомань

Сообщение

Bloody_Justice: Я не дуже зрозумів, що саме ти хотів донести... Та й в хвіст заходити не обов'язково вже давно-давно... Я не розумію, який був твій посил.
То передивись свої ж пости
Bloody_Justice:...По-друге: ефектні фігурки на шоу не відображають в повній мірі можливості літака в ближньому бою. Оті фінти, які часто "крутять" на шоу ті ж Сушки...
Я не можу знати, як ти розумієш побачене. У СУ на хвості "умовний" супротивник. Пілот виконує "кобру" і тепер "на хвості" він.
"Мерва петля" у свій час теж могла бути ефективно використана. І так, при наявності повного комплекту ракетного озброєння все це, переважно, "понти".
Bloody_Justice
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

От такий проц стоїть на борту іудейського місячного апарата "Beresheet". :)

Изображение
Bloody_Justice
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

Прототип гелікоптера DEFIANT здійснив перший політ.

Изображение
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Ой, яка крута тема, а я її не бачив :(
Fishnya:Bloody_Justice
всё-равно сушка круче вращалась на месте., су-35 вроде.
там вообще за гранью фантастики :eek:
У них призначення різне. СУ-35 - багатоцільовий винищувач, а F-35 - винищувач-бомбардувальник. Наголос на бомбардувальник. Для F-35 повітряний бій - не те щоб нештатна ситуація, але дуже близька до неї: вважається що він як бомбардувальник може діяти без прикриття союзних винищувачів, і в разі появи ворожих винищувачів випустити в них пару ракет і в паніці звалити. На тому все.
Зате він несе потужне озброєння повітря-поверхня, і може влучити ракетою у вікно або потопити ворожий корабель, що недоступно/обмежено доступно винищувачам. А обстрілювати ракетами наземні/наводні цілі особливої маневреності непотрібно.
Багатоцільовий винищувач це наприклад F-22, котрий штати завбачливо нікому не продають. Там з маневреністю теж порядок.
Bloody_Justice
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

Scoffer
І Су-35 і Раптор це винищувачі завоювання панування в повітрі. Ударні функції у них другорядні. А Пінгвін це винищувач-бомбардувальник, тут правильно ти написав, - у нього найважливіші якраз ударні функції. Ближній бій для Пінгві небажаний. Але не варто думати, що він зовсім безпомічний у ближньому повітряному бою. Це показують і результати практичних навчань. Та й по завданню програми JSF було забезпечити маневрені якості подібні до Фалкона, тобто хороші. Варіант F-35A, наприклад, має граничне перевантаження +9g, що теж символізує. ;)
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Bloody_Justice
Він то щось може в повітряному бою, безумовно, інакше його не вдалось би впарити по всьому нато. Але тих же ракет повітря-повітря лійтінг несе лише дві, бо більше система керування поки що не підтримує (хоча формально можна обвісити хоч в усі збройні відсіки одночасно, включно з внутрішніми), а пушка досі тупо не працює і вже років з 5 обіцяють з дня на день ввімкнути :D Це через 13 років від першого польоту.
Дуже, дуже дивний літак насправді.
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Bloody_Justice
Моя думка щодо F-35 сформована не стільки від ЗМІ, скільки від того, що F-22 штати не продають ні за яких умов навіть найближчим союзникам, в той час як F-35 роздають всім бажаючим навіть поза НАТО, були б гроші на нього. При такому розкладі F-35 здається якоюсь другорядною машиною, в доведені котрої штати-то не особливо і зацікавлені, щоб занадто сильно не підіймати бойову здатність іноземних ВПС. Головне задрати формальні характеристики в очах політиків, щоб гарно продавались.
Та ж гармата станом на кінець 2018 все ще не працювала по софтовим, начеб-то, причинам. Ну коли це взагалі у когось була проблема з керуванням гарматою? Не даремно Ізраіль виклянчив дозвіл на встановлення автоматики власної розробки, мабуть вони щось таки знають :)
Bloody_Justice
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

Scoffer
При такому розкладі F-35 здається якоюсь другорядною машиною
Він таким і задуманий! :teacher: Другорядний в плані застосованих технологій та загальної складності, у порівнянні із "старшим братом". Повне продовження концепції F-16. Це не робить його поганим. У нього концепція літака, що вигідний в першу чергу за рахунок економічних та експлуатаційних аспектів. Ну, Фалкон саме такий. Як із цим вийде у F-35 ще буде видно. :) Що цікаво, по ряду технологій Пінгвін попереду, бо ж час йде. І під час наступних модернізацій Раптора вже до нього будуть застосовувати деякі технологічні рішення напрацьовані на F-35. Така от ремарочка. Якшо згадати історію програми F-X, що породила Ігл, то там теж немало думали чи варто взагалі продавати такий літак комусь-небудь. Але темпи розвитку військової авіації в часи Холодної Війни були дуже високі. Тому в кінці кінців було прийнято рішення продавати F-15 на експорт, бо ж поки цих напродаємо то тим часом розробимо новий ВЗПП. І програма ATF (породила Раптор) справді динамічно розвивалась у 80-ті. :) Але тут совок остаточно коллапсує, видатки на оборону падають, цікавість платників податків та політиків до новинок озброєння теж падає. Військові США, у нових реаліях, дещо обрізають вимоги програми ATF щоб зберегти її хоча би взагалі. Так, наприклад, прибрали бічні полотна РЛС АФАР (але подейкують, що вони будуть встановлюватися під час наступних планових модернізацій Раптора). Тим не менш, вироблено всього дві сотні літаків, при тому, що темпи розвитку, фінансування і всього воєнного - впали. Тут янкі і передумали продавати новий літак кому б то не було. Оскільки можлива втрата крутих технологій у цьому випадку була би дійсно болісною та невиправданою. Коли тепер буде некст-ген машина? Ото ж бо й воно. І собі зробили відносно небагато. Насправді, наявної кількості F-22 достатньо навіть для США, але ж спочатку хотіли замінити Ігли у співвідношенні 1:1. :lick:
в доведені котрої штати-то не особливо і зацікавлені, щоб занадто сильно не підіймати бойову здатність іноземних ВПС.
Зацікавлені, бо бабло. :) Просто вони мають змогу не поспішати. Як єдиний електрик у селі. :laugh: І продають його вони союзникам, а не в якийсь Іран, - переживати про підвищення чужої бойової здатності немає причин.
Головне задрати формальні характеристики в очах політиків, щоб гарно продавались.
Формальні характеристики і так середні. Бо "У нього концепція літака, що вигідний в першу чергу за рахунок економічних та експлуатаційних аспектів".
Не даремно Ізраіль виклянчив дозвіл на встановлення автоматики власної розробки, мабуть вони щось таки знають
Ну звісно жиди хочуть використати побільше своїх компонентів. :) Тим більше у цій царині у них все ОК, гадаю не гірше штатовського БРЕО. Але жидам сказано, що якщо хочете напхати багато свого БРЕО - купуйте багато літаків. :laugh: Якщо купуєте мало літаків - можна напхати трошки. :) І тут ще такий є фактор, що сини Ізраїля хотіли ж сходу щоб працювала їхня високоточна зброя, без всіляких там додаткових термінів адаптації і тд. Бо у них гаряча місцевість, як прямому так і в переносному сенсі. :)
Bloody_Justice
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

А ось це супер цікаво. Надійшли новини стосовно японської програми перспективного винищувача ATD-X. Показали свою РЛС АФАР. Показали випробування свого двигуна (орієнтовна назва XF9-1). Якщо вказані параметри двигуна відповідають дійсності, а сам винищувач не буде сильно товстіти, - машина буде мати просто неймовірну тягоозброєність. :eek: Окрім того повідомлялося, що японяки співпрацюють з бриттами по ракетам ПП середньої дальності. Якщо говорити просто, нащадки самураїв хочуть поєднати тулово MBDA Meteor та свою власну головку з РЛС АФАР (!). Тобто екстраординарні льотні характеристики Метеора буде поєднано із головою самого сучасного типу. Я аж рот розкрив був, коли свого часу дізнався, що японці збираються ставити такі РЛС на авіаційні ракети. :eek: Це найкрутіша технологія, що тільки може бути як зараз, так і в осяжній перспективі. Успіхи Японії у мікромініатюризації просто вражають. Як вражає і фінансова спроможність дозволити собі настільки вартісне, при цьому одноразове спорядження. У них і ПКР є з РЛС АФАР... :)
А взагалі, якщо япоші не звернуть з цього шляху, чітко вимальовується, що на момент завершення програми ATD-X вони отримають найсильніший винищувач завоювання панування у повітрі на планеті. Із передовим БРЕО, найпотужнішими ракетами ПП середньої дальності, шикарними ЛТХ, із обширним застовуванням технологій малопомітності. Всі ключові компоненти цього файтера матимуть японське походження. Я пускаю слину, коли думаю про таку крутизну! :rotate:

Це компуторне зображення, якщо шо. Не фото.
Изображение
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

А все тому, що америкоси відмовитися продати їм f-22 :laugh:
Bloody_Justice
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вінниця

Сообщение

Scoffer:А все тому, що америкоси відмовитися продати їм f-22 :laugh:
Так і є! Японці цього і не приховують. :)
Scoffer
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Bloody_Justice
Сумно, що Європа ввімкнула режим слоупоків і чекають якогось знамення з неба.
_SerGe_
Member

Сообщение

за розмірами більше схожий на якийсь палубний винищувач
Hum
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Можно было уже давно создать самолет с беспрецедентными характеристиками если отказаться от непосредственного управления им человеком. Человек самое слабое звено.
Hum
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Scoffer
Кабина пилота может размещаться на земле в безопасном бункере. Чистая экономия на системе жизнеобеспечения и повышение летных характеристик в одном флаконе.

gehka3
В условиях войны времени и безопасной територрии на подготовку новых пилотов может попросту не быть. Пилот может стать не возобновляемым ресурсом.
Ответить