Знову Укртелеком і пінг у WoT. Погадайте по скрінам tracert

Локальные сети и Интернет
Автор
Сообщение
Wonderboy
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Шановні знатоки, з проблемою я звернувся вже в службу підтримки УТ, але знаючи їхній сервіс і кількість скарг на нього, хочу розібратись в проблемі також і самостійно, не хочеться щоб проїхали по вухам і відфутболили з-за поганого знання предмету.

Десь рік назад грав у батьків з ADSL від Укртелекому, пінг в танках був 60-80 в любий час доби. Не 10-30, як інколи в реплеях буває, але і то хліб. Піднімався у прайм-тайм, але міняв сервер, і цього вистачало. Потім була квартира з 3G модемом, грати навіть не пробував, я не артоблядок, щоб з такими лагами мучитися.
Нещодавно знову добрався до батьківської лінії, і тихо припух. Пінг стабілізується лише пізно вночі, що не варіант, мені ще на роботу ходити і спати хочеться. Дзвонив спершу на гарячу лінію, до лінії у телекомщиків претензій ніяких. Порадили скинути трасу на їх електронку.
Моя версія, телеком нахапався абонентів як жаба мулу, тепер у них постійний перегруз. Але це не мої проблеми, тому в міру сил буду бомбардувати запитами.
Тепер про головне, ось такий скрін:
tracert1.jpg
5-й сервер зараз найкращий по пінгу, на інших взагалі біда. Цікавить, що це за адреса 10.10.10.17 по відношенню до УТ. Ну і взагалі, що твориться, якщо судити по скріну.
Kib
Member
Откуда: Житомир

Сообщение

Wonderboy:Цікавить, що це за адреса 10.10.10.17 по відношенню до УТ.
Це вже треба питати в УТ, бо це їхня внутрішня мережа. А так, взагалі схоже на те, що в тій самій внутрішній в них і проблеми.
УТ, це таке УГ, міняйте провайдера.
Wonderboy
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Kib
о, це я і хотів знати, дякую. Нехай розбираються. Я б залюбки поміняв би, але альтернатива лише 3G або повітря з відповідними цінами і пінгом. Уарнетівці писали, оптику тягнуть, до весни мають провести. Чекаю-не дочекаюсь.
YumaX
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вараш

Сообщение

Wonderboy
Роутер який?
Wonderboy
Member
Аватара пользователя

Сообщение

YumaX
здоров, Макс, як там Кузня, стоїть? :) Щось ти в танках пропав. На двох пробував, Glitel GT-5802G, потім Asus DSL-X11, нічого не помінялось. Це точно косяк УТ, лінія норм, за рік ніякі настройки не мінялись.
Jumper007
Member
Аватара пользователя
Откуда: Чернигов

Сообщение

Код: Выделить всё

Microsoft Windows [Version 6.1.7601]
(c) Корпорация Майкрософт (Microsoft Corp.), 2009. Все права защищены.

C:\Users\adm>tracert youtube.com

Трассировка маршрута к youtube.com [216.58.209.206]
с максимальным числом прыжков 30:

  1    <1 мс    <1 мс    <1 мс  192.168.1.1
  2    28 ms    27 ms    28 ms  195.5.5.186
  3    39 ms    39 ms    39 ms  10.80.21.110
  4    38 ms    37 ms    37 ms  74.125.52.238
  5    71 ms    79 ms    68 ms  72.14.233.132
  6    53 ms    53 ms    52 ms  66.249.94.113
  7    52 ms    52 ms    52 ms  bud02s22-in-f14.1e100.net [216.58.209.206]

Трассировка завершена.

C:\Users\adm>
Вот нормальный маршрут до ютуба, провайдер Укртелеком адсл, Чернигов.
Твоя трассировка говорит о том, что в вашем главном городском узле телекома работают рукожопы.

* проблема и в загруженности линий, и в количестве прыжков.
YumaX
Member
Аватара пользователя
Откуда: Вараш

Сообщение

Wonderboy
Та в провайдерів правди не дочекаєшся, десь в кінці літа підключив ІТ на смарт, швидкість була 2-5 інколи навіть 7 Мбіт/с, зараз десь до 1,5 макс, хоча і це для смарта норм, але скільки не дзвонили толку "0"! В мене дома Київстар через роутер, так от, коли пінг просідає, підключаю напряму і все ОК, так що залізо теж не вічне ;)
Wonderboy
Member
Аватара пользователя

Сообщение

YumaX
Та якби ж то в залізі було діло, я для того скріни і виклав :(
Jumper007:Вот нормальный маршрут до ютуба, провайдер Укртелеком адсл, Чернигов.Твоя трассировка говорит о том, что в вашем главном городском узле телекома работают рукожопы.* проблема и в загруженности линий, и в количестве прыжков.
Можна лише позаздрити, що тут сказати. У нас на місці останній адекватний хлопець збирається звільнятись з УТ, залишаться лише старпери, для яких роутер - це матюки. У нього та ж ситуація з пінгом. Ровенські нічого зробити не можуть, з його слів.
shurakachalkin
Member

Сообщение

не играю, за пингом не слежу, но интернет был нормальный до нг года три, пока я был подключен..
imho,это проблемы ваши локальные, тут я с джампером согласен :beer:
поменял провайдера, потому что отключился от городского телефона, сильно много плачу, а пользуюсь мало, мобилка решает все проблемы голосовой связи :insane:
Hotty
Member
Откуда: Київ

Сообщение

Wonderboy
Оце так, за такий інтернет не Ви, а Вам повинні сплачувати кожен місяць, за муки і моральний збиток.
Високошвидкісні магістралі йдуть через Європу, не може бути, що поруч не має "сучасних" провайдерів.

Приблизно має бути так:
ИзображениеИзображение
Wonderboy
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Hotty
В Кийові конкуренція велика, було б дивно, якби провайдери забивали на сапорт. В нашій глубинці УТ монополіст, альтернатива лише повітря, тому не дивно, що кладуть великий і товстий. Буду сподіватись, що навесні щось поміняється.
Wonderboy
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Фініта ля комедія. Заявку скинули місцевим знайомим телекомщикам, які передзвонили мені, для очистки совісті прозвонили лінію, яка, як і варто було здогадатися, виявилася абсолютно нормальною. Що вони і відповіли наверх. Сьогодні дзвоню знайомому і питаю, чи щось робиться. Виявилося, що заявка закрита "за невідповідністю параметрів лінії" :banghead: При цьому мене чомусь забули про це повідомити.

У мене нема культурних слів... Знову подзвонив, знову відкрив нову заявку. Подивимось, у кого більше терпіння вистачить.
Kib
Member
Откуда: Житомир

Сообщение

Wonderboy:У мене нема культурних слів... Знову подзвонив, знову відкрив нову заявку. Подивимось, у кого більше терпіння вистачить.
Так діла не буде. Треба іти в їх головний офіс з роздруківкою трасиру, до якогось начальника, і пояснювати йому або тому кого він викличе, ситуацію. Якщо не подіє, писати скаргу.
А "прозвонювати" двома клацаннями мишкою вони можуть безперервно. :gigi:
Wonderboy
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Kib
Якщо ти про головний офіс у нашому райцентрі - то там нема до кого іти. Ну, спустить начальник рознарядку на перевірку лінії, це все що він зможе. На прозвонці на місці сидить мій добрий знайомий, ми півдня займалися камасутрою у різних комбінаціях лінія-модем: без кабелю, без телефону, без сплітеру, другий модем, другий сплітер, перепаяв інші конектори і поміняв кабель до модему. Сигнал навіть покращав, але пінгу це до одного місця. Лінія дійсно хороша.

Тим більше цікава така лінія виходить, з 24-00 до 10-00 пінг хороший, а далі чудить.
sharandin_vitaliy
Junior
Откуда: Киев

Сообщение

копай в сторону впн, думаю найдешь неплохой)
Kib
Member
Откуда: Житомир

Сообщение

Wonderboy: На прозвонці на місці сидить мій добрий знайомий
Тоді по ідеї має бути ще простіше. Хай знайомий подзвонить в ту службу, яка слідкує за роботою внутрішньої мережі, а не продзвонкою. Або подзвонить туди, де знають хто цим займається, чи принаймні повинен займатись. Тому що ви шукаєте проблему там де її нема.
u11245
Member
Аватара пользователя
Откуда: Киев

Сообщение

Hotty
что за провайдер?
Wonderboy
Member
Аватара пользователя

Сообщение

Чергове продовження історії. Прийшли додому звичайні монтери зі своїм модемом, знову підтвердили, що лінія хороша і вже й не знають, куди копати. Потім один зідзвонився з офісом, виявилось, сиджу на сірому NAT і з-за цього можуть бути проблеми.

Попередив, що післязавтра буду дзвонити в підтримку і просити відзвітуватись по моїй проблемі. Щоб не розслаблялись. Мені аж цікаво, скільки треба буде компостувати мізки, щоб проблема вирішилася
shurakachalkin
Member

Сообщение

Wonderboy: Потім один зідзвонився з офісом, виявилось, сиджу на сірому NAT і з-за цього можуть бути проблеми.
все у кого тариф "пятёрка" сидят из-под nat, у кого "десятка" и выше, те на белом, сервак один и тот же, пусть не любят вам мозги, от этого трассировка не зависит, я менял по несколько раз на месяц тариф в зависимости от настроения и схема ip соответственно менялась, менять можно раз в сутки :popcorn:
Wonderboy
Member
Аватара пользователя

Сообщение

shurakachalkin:все у кого тариф "пятёрка" сидят из-под nat, у кого "десятка" и выше, те на белом, сервак один и тот же, пусть не любят вам мозги, от этого трассировка не зависит, я менял по несколько раз на месяц тариф в зависимости от настроения и схема ip соответственно менялась, менять можно раз в сутки :popcorn:
У нас з спецами на місці біда, останній грамотний звільнився. Хлопчина, який приходив, і не скривав особливо, що мілко в цьому плаває. Блін, справді мозги люблять.
Але тоді виходить, що на районному рівні трасировку вони не замінять, треба починати трусити область?
Ответить