Останні статті і огляди
Новини
Выбор звуковой карты
-
Radio Bay
Member
- Звідки: Харків
Так, ми якось обговорювали цей кейс, у нас з комрадом на STlab покращення було, а у іншого, на топовій Асусі ніlewerlin: ↑ 29.04.2025 00:53Ну так їх і роблять виділеними на топових мамах. Навіть з опціями напруги/струму в біосі.
-
Radio Bay
Member
- Звідки: Харків
До речі, а на скільки впливає клок на кінцевий звук? Бачу різні на картах, навіть зовнішні, але реального розуміння немаfeson: ↑ 28.04.2025 23:46ставити PPA з високоточними клоками
-
feson
Member
На жаль по цьому питанню нічого сказати не можу.Radio Bay: ↑ 29.04.2025 10:00До речі, а на скільки впливає клок на кінцевий звук? Бачу різні на картах, навіть зовнішні, але реального розуміння немаfeson: ↑ 28.04.2025 23:46ставити PPA з високоточними клоками
Теоретично - впливає. Так як якісний клок більш точний та не пливе по частоті при змінах температури плати ел.магнітного поля та атмосферних явищ......

Але чи можна це побачити на вимірах або почути - важко сказати.....

Отправлено спустя 2 минуты 47 секунд:
Власна моя думка - що цим можна нехтувати.....так як аппаратура тракту не дозволить все одно почути різницю між клоками якісним за 50USD та звичайним за 0.5USD.
-
Radio Bay
Member
- Звідки: Харків
Цікаво, буде змога спитаю якось. Не популярна штука та коштовна, небагато хто розважаєтьсяfeson: ↑ 29.04.2025 13:19Але чи можна це побачити на вимірах або почути - важко сказати.....
-
vitamir
Member
- Звідки: Kyiv City
По-перше, потрібно розуміти, що "на звук"(С) впливає бітклок, перш за все. В процесі цифро-аналогового перетворення тривалість періоду дискретизації також інформація. Невідповідність моментів часу фронту імпульса дискретизації при аналого-цифровому і зворотньому цифро-аналоговому перетвореннях розумні люди називають джиттером. Авдитили створили з нього кумира. Насправді він призводить до виникнення додаткових інтермодуляційних спотворень відновленого аналогового сигналу, що наприкінці тракту, можливо стане звуком.Radio Bay: ↑ 29.04.2025 10:00До речі, а на скільки впливає клок на кінцевий звук? Бачу різні на картах, навіть зовнішні, але реального розуміння немаfeson: ↑ 28.04.2025 23:46ставити PPA з високоточними клоками
По-друге, зв'язок між бітклоком і "просто клоком"(С), за який тут мова, не завжди лінійний і однозначний для сприйняття збоку. Тому результати впливу на звук одного й того самого авдитильського джерела "просто клоку"(С) в різних "залізних" ЦАПах не завжди буде однаковим.
По-третє, абсолютний рівень додаткової інтермодуляції не занадто високий, тому різницю почути, ба навіть виміряти, можна лише тоді, коли основне джерело інтермодуляційних спотворень сигналу в тракті співставне за рівнем, принаймні.
Хто не зрозумів ні слова, живіть так. Слухайте собі музику і отримуйте задовлення.
-
lewerlin
Member
- Звідки: Миронівка
На моїй пам'яті був казус, коли від того самого, за 50USD, вуха в'янули. Ремонтувалась ракова вундервафля, за кілобакси(стояла в стійці з купою подібних, обслуговувала 5* готель), мейд ін ЮК, бренд вже не пам'ятаю. Той самий клок накрився. Майстри довго репу чухали, наче втулили дорожче/крутіше, ніж було розпаяно, а воно так по вухах...feson: ↑ 29.04.2025 13:19так як аппаратура тракту не дозволить все одно почути різницю між клоками якісним за 50USD та звичайним за 0.5USD.

-
feson
Member
Та мабуть то була клока яку втулили дорожче/крутіше - з Аліекспресу.....lewerlin: ↑ 29.04.2025 20:14На моїй пам'яті був казус, коли від того самого, за 50USD, вуха в'янули. Ремонтувалась ракова вундервафля, за кілобакси(стояла в стійці з купою подібних, обслуговувала 5* готель), мейд ін ЮК, бренд вже не пам'ятаю. Той самий клок накрився. Майстри довго репу чухали, наче втулили дорожче/крутіше, ніж було розпаяно, а воно так по вухах...feson: ↑ 29.04.2025 13:19так як аппаратура тракту не дозволить все одно почути різницю між клоками якісним за 50USD та звичайним за 0.5USD.![]()

-
lewerlin
Member
- Звідки: Миронівка
Воно сертифіковане було, по білому куплене. Навіть припой і флюс офіційно завезені купувались - вимоги до "чистоти" бухгалтерії підрядників. Місцями до маразму доходило(благо в "своєму" 5* "бутіку" я був сам собі хазяїн, а от хлопці під франшизою добре так мучились).
Дуже хитра та британська залізяка виявилась, поки точно такий клок не поставили - не заграло.
-
diman510
Member
- Звідки: З Інтернету
Ох, це питання з розетками Schnerzinger завжди викликає жваві дискусії! Розумію твій скепсис, бо на перший погляд важко повірити, що звичайна розетка може так сильно впливати на звук. Ти абсолютно правий, якість контактів та матеріалів розетки дійсно важливі для мінімізації звичайних електричних шумів. Але Schnerzinger стверджує, що їхні розетки працюють на дещо іншому рівні, використовуючи, як вони кажуть, "фундаментальні закони фізики" для оптимізації передачі енергії.tablestikus: ↑ 28.04.2025 15:19Так на основі якого закону фізики розетка вплива на сцену в електричній розетці? Те що розетка може дати трохи завад то я знаю, і що кількість завад залежить від якості контакту та комплектуючих. Але це десь дає 0,01%. А от щоб на сцену впливало - тут ти давай розповідай, а не ховайся за німецькою та задумчивими розповами про закони фізики.diman510: ↑ 28.04.2025 12:56
Коли ти та таки як ти Rucha будуть мати ці розетки та дроти "з безкисневої міді" тоді буде цікаво а так це бла бла бла.
Щоб пояснити їхню точку зору, хоча вони й не розкривають усіх деталей, можна припустити, що вони орієнтуються на кілька фізичних принципів:
1. **Мікромеханічні резонанси та вібрації:** Навіть на мікроскопічному рівні електричні сигнали можуть викликати вібрації в матеріалах розетки. Schnerzinger, ймовірно, використовує спеціальні матеріали та конструкції, які мінімізують ці небажані резонанси. Вони можуть стверджувати, що ці мікровібрації впливають на чистоту передачі сигналу, особливо на тонких нюансах звукової сцени. Уявіть собі крихітний дзвіночок, який постійно ледь чутно дзвонить поруч з музичним інструментом – його вібрації можуть ледь помітно, але все ж таки впливати на звучання.
2. **Електромагнітні ефекти на мікрорівні:** Проходження електричного струму завжди супроводжується електромагнітними полями. Schnerzinger може використовувати матеріали або геометрію розетки, які певним чином впливають на ці мікроскопічні поля, зменшуючи їхній негативний вплив на передачу сигналу. Це дещо схоже на використання екранування, але на дуже тонкому рівні взаємодії між компонентами розетки та електричним струмом.
3. **Вплив на структуру провідника на молекулярному рівні (менш ймовірно, але згадується в деяких подібних технологіях):** Хоча це звучить досить екзотично і потребує серйозних наукових доказів, деякі виробники стверджують, що спеціальна обробка матеріалів може впливати на їхню провідність на молекулярному рівні, роблячи передачу сигналу більш "гладкою" та менш схильною до втрат інформації, яка може впливати на сприйняття звукової сцени.
Важливо розуміти, що ці пояснення є скоріше інтерпретацією їхніх загадкових заяв, ніж прямим розкриттям їхньої технології. Schnerzinger дуже обережно ставиться до розкриття своїх "секретів".
Щодо впливу на звукову сцену, вони можуть стверджувати, що оптимізація передачі енергії на такому фундаментальному рівні призводить до:
* **Кращої роздільності інструментів:** Завдяки меншій кількості мікроскопічних перешкод кожен інструмент у записі звучить більш чітко і відокремлено в просторі.
* **Збільшення відчуття простору та глибини:** Чистіший сигнал дозволяє краще розкрити акустичну інформацію про приміщення, де відбувався запис, створюючи більш об'ємну звукову картину.
* **Покращення динаміки:** Швидша та ефективніша передача енергії може призвести до більш виразних динамічних контрастів у музиці.
Звісно, ступінь цього впливу є предметом багатьох дискусій і часто залежить від чутливості слухача та якості аудіосистеми в цілому. Багато хто вважає, що ефект від таких розеток є мінімальним або взагалі відсутнім, особливо в порівнянні з іншими факторами, що впливають на звук (акустика приміщення, якість підсилювача та колонок тощо).
Тож, замість одного конкретного "закону фізики", Schnerzinger, ймовірно, використовує комбінацію інженерних рішень, заснованих на кількох фізичних принципах, щоб мінімізувати мікроскопічні перешкоди в передачі електроенергії, що, на їхню думку, призводить до помітного покращення звукової сцени. Чи це виправдовує їхню ціну та чи є ефект дійсно таким значним – це вже питання особистих переконань та експериментів.
-
DEVES
Member
- Звідки: Україна
На каком курсе по звукорежисуре преподают влияние розеток на ширину сцены?
-
tablestikus
Member
- Звідки: Київ
diman510
Ясно, тобто конкретики нема, тіки домисли і теорії. Це приймається. Всі пункти я зрозумів, але не зрозумів іншого - яке все це описане має відношення до сигналу що доходить до колонок.
Навіть переформулюю - як мікроскопічні перешкоди електрочного струму що подається на блоки живлення аудіотехніки робить інструмент у відтворенні чіткішим.
Навіть ще краще переформулюю - не вдаючись у подробиці як вони роблять те що ти сказав зі струмом у розетці - як ці зміни впливають на аудіосигнал? Ну тобто відповідь - сцена звучить краще це не відповіть. Мені цікава саме технічна сторона впливу.
P.S. але я ще почув би від тебе що ти маєш на увазі кажучи про "чистоту передачі сигналу" в електричній розетці.
Відправлено через 3 хвилини 59 секунд:
Але в мене стійке відчуття що відповіді пише не людина, а копіпастить з chatGPT
Ясно, тобто конкретики нема, тіки домисли і теорії. Це приймається. Всі пункти я зрозумів, але не зрозумів іншого - яке все це описане має відношення до сигналу що доходить до колонок.
Навіть переформулюю - як мікроскопічні перешкоди електрочного струму що подається на блоки живлення аудіотехніки робить інструмент у відтворенні чіткішим.
Навіть ще краще переформулюю - не вдаючись у подробиці як вони роблять те що ти сказав зі струмом у розетці - як ці зміни впливають на аудіосигнал? Ну тобто відповідь - сцена звучить краще це не відповіть. Мені цікава саме технічна сторона впливу.
P.S. але я ще почув би від тебе що ти маєш на увазі кажучи про "чистоту передачі сигналу" в електричній розетці.
Відправлено через 3 хвилини 59 секунд:
Але в мене стійке відчуття що відповіді пише не людина, а копіпастить з chatGPT
-
vitamir
Member
- Звідки: Kyiv City
А в мене склалось стійке враження що авдитил копіпастить маячню жадібних маркетологів.
Відправлено через 13 хвилин 5 секунд:
Як правильно живити аудіотехніку для відтворення музики, можна прочитати у Філіпа Ньюелла (Philip Newell "Recording Studio Design") в 25 розділі. Він в справі під'єднання апаратури до електромережі визнаний майстер.
Завади з електромережі, дійсно. можуть впливати, але в більшій мірі завади виникають в підсилювачеві. Це пов'язано з суто конструктивними недоліками, що можуть бути спричинені також здешевленням в серійному виробицтві. Якщо ви не фахівець, з їх усуненням не впораєтесь. Тому, або звертайтесь до фахівця. або шукайте такий апарат. який вас задовольнить і на фізиологічне вухо і на вміст кишені.
Відправлено через 13 хвилин 5 секунд:
Як правильно живити аудіотехніку для відтворення музики, можна прочитати у Філіпа Ньюелла (Philip Newell "Recording Studio Design") в 25 розділі. Він в справі під'єднання апаратури до електромережі визнаний майстер.
Завади з електромережі, дійсно. можуть впливати, але в більшій мірі завади виникають в підсилювачеві. Це пов'язано з суто конструктивними недоліками, що можуть бути спричинені також здешевленням в серійному виробицтві. Якщо ви не фахівець, з їх усуненням не впораєтесь. Тому, або звертайтесь до фахівця. або шукайте такий апарат. який вас задовольнить і на фізиологічне вухо і на вміст кишені.
-
Radio Bay
Member
- Звідки: Харків
Так, головний ворог конструктора - інженер-технолог завдання якого підготувати рішення до технологічного циклу у існуючих реаліях загального виробництва компанії та оптимізувати, здешевити вироби. Тому конденсатори Rubicon заміняються на Китай, зменшуються номінали та так далі. Що до фахівців, там дуже багато секретів, які не викладаються у загальне інформаційне коло. Наприклад, є японська компанія Accuphase, відома своїми підсилювачами. У мережі можна знайти навіть схеми, але ви ніде не знайдете схеми печатних плат та застосовану елементну базу.vitamir: ↑ 01.05.2025 15:43Це пов'язано з суто конструктивними недоліками, що можуть бути спричинені також здешевленням в серійному виробицтві. Якщо ви не фахівець, з їх усуненням не впораєтесь. Тому, або звертайтесь до фахівця. або шукайте такий апарат. який вас задовольнить і на фізиологічне вухо і на вміст кишені.
- Це по схемі не повторюється
https://soundline.co.nz/products/accuph ... -amplifier
https://homeaudio.com.ua/ua/p2129967963 ... phase.html
-
Hotspur
Member
на фото шось на багатомуRadio Bay: ↑ 01.05.2025 16:29японська компанія Accuphase, відома своїми підсилювачами.
-
Radio Bay
Member
- Звідки: Харків
Це приклад до того про що писав vitamir вище, коли не економлять та інженер-технолог не головна людина у процесі розробки. Ціна в Україні - 504 816 грн. Характеристики є у посидані під спойлером. Звісно грамотно сконструйовані апарати з гарним звуком не обов'язково коштують таких грошей. Це просто приклад безкомпромісних рішень.Hotspur: ↑ 01.05.2025 17:01на фото шось на багатому
- От простіше, але як треба - NAD 372
-
-
Rucha
Member
- Звідки: Київ
Це черговий приклад разводняка як ота розетка за 500 євро.Radio Bay: ↑ 01.05.2025 19:05Це приклад до того про що писав vitamir вище, коли не економлять та інженер-технолог не головна людина у процесі розробки. Ціна в Україні - 504 816 грн. Характеристики є у посидані під спойлером. Звісно грамотно сконструйовані апарати з гарним звуком не обов'язково коштують таких грошей. Це просто приклад безкомпромісних рішень.Hotspur: ↑ 01.05.2025 17:01на фото шось на багатому
-
lewerlin
Member
- Звідки: Миронівка
Не розводьте софістику. Це аргументи типу "Розетка "для звуку" - Розетка розвод - "все для звуку" розвод". Огидно маніпулятивне лайно.Rucha: ↑ 01.05.2025 23:43Це черговий приклад разводняка як ота розетка за 500 євро.
-
diman510
Member
- Звідки: З Інтернету
Звісно, давай розберемося з технічною стороною впливу мікроскопічних перешкод в електромережі на аудіосигнал, який доходить до колонок. Ти абсолютно прав, твердження на кшталт "сцена звучить краще" не є технічною відповіддю.tablestikus: ↑ 01.05.2025 15:15 diman510
Ясно, тобто конкретики нема, тіки домисли і теорії. Це приймається. Всі пункти я зрозумів, але не зрозумів іншого - яке все це описане має відношення до сигналу що доходить до колонок.
Навіть переформулюю - як мікроскопічні перешкоди електрочного струму що подається на блоки живлення аудіотехніки робить інструмент у відтворенні чіткішим.
Навіть ще краще переформулюю - не вдаючись у подробиці як вони роблять те що ти сказав зі струмом у розетці - як ці зміни впливають на аудіосигнал? Ну тобто відповідь - сцена звучить краще це не відповіть. Мені цікава саме технічна сторона впливу.
P.S. але я ще почув би від тебе що ти маєш на увазі кажучи про "чистоту передачі сигналу" в електричній розетці.
Відправлено через 3 хвилини 59 секунд:
Але в мене стійке відчуття що відповіді пише не людина, а копіпастить з chatGPT
Отже, уявімо собі шлях аудіосигналу:
1. **Джерело сигналу:** Це може бути програвач вінілу, CD-плеєр, стримінговий пристрій тощо. Воно генерує слабкий аналоговий або цифровий електричний сигнал, що несе в собі інформацію про звук.
2. **Підсилювач:** Цей слабкий сигнал потрібно підсилити, щоб він міг розкачати динаміки колонок. Підсилювач отримує живлення від електромережі через блок живлення.
3. **Блок живлення:** Він перетворює змінний струм з розетки на постійний струм потрібної напруги для живлення різних компонентів підсилювача.
4. **Колонки:** Вони отримують підсилений електричний сигнал і перетворюють його на звукові хвилі, які ми чуємо.
Тепер давай розглянемо, як перешкоди в електромережі можуть вплинути на цей процес:
* **Вплив на блок живлення:** Блок живлення, хоч і має фільтри, не є ідеальним. Перешкоди у вхідному змінному струмі можуть частково проникати у вихідний постійний струм. Ці "залишки" змінного струму або високочастотні шуми можуть модулювати постійну напругу, роблячи її не ідеально стабільною.
* **Модуляція сигналу в підсилювачі:** Нестабільне живлення може впливати на роботу активних компонентів підсилювача (транзисторів, операційних підсилювачів). Це може призвести до:
* **Інтермодуляційних спотворень:** Невеликі зміни напруги живлення можуть впливати на характеристики підсилення сигналу на різних частотах. Це може призводити до появи нових, небажаних частотних компонентів у вихідному сигналі, які не були присутні в оригіналі. Ці спотворення можуть "змазувати" деталі звуку, робити інструменти менш роздільними та впливати на чіткість звукової сцени.
* **Шуму та фону:** Високочастотні перешкоди з мережі можуть проникати в аудіоланцюг, підвищуючи рівень загального шуму або створюючи ледь чутний фон, який маскує тихі деталі музики.
* **Тимчасових спотворень:** Нестабільне живлення може впливати на швидкість реакції підсилювача на зміни вхідного сигналу, що може призвести до змазування перехідних процесів (наприклад, атаки звуку барабана) і втрати чіткості ритму.
* **Вплив на передачу сигналу:** Хоча ви прямо не запитували про це, варто згадати, що якість проводів живлення та міжблочних кабелів також може мати значення. Вони можуть діяти як антени, вловлюючи електромагнітні перешкоди з навколишнього середовища, які потім можуть потрапляти в аудіосигнал.
Щодо твого P.S. про "чистоту передачі сигналу" в електричній розетці, я маю на увазі наступне:
* **Відсутність або мінімізація високочастотних шумів:** Це можуть бути імпульсні перешкоди від інших електроприладів (комп'ютерів, імпульсних блоків живлення), радіочастотні випромінювання тощо.
* **Стабільна синусоїдальна форма напруги:** Ідеальна напруга в розетці повинна мати чисту синусоїдальну форму з фіксованою частотою . Будь-які відхилення від цієї форми (гармонічні спотворення) можуть впливати на роботу блоків живлення.
* **Низький імпеданс мережі:** Низький імпеданс (опір) мережі означає, що блок живлення може легко отримати необхідну кількість струму без значних просадок напруги, навіть при великих динамічних піках в аудіосигналі.
Таким чином, хоча безпосередньо ми не чуємо "брудну" електрику, її мікроскопічні недоліки можуть опосередковано впливати на роботу аудіотехніки, вносячи спотворення та шум в аудіосигнал, що в кінцевому підсумку погіршує якість відтворення. Саме тому ентузіасти аудіофілії приділяють увагу якісним мережевим фільтрам, стабілізаторам напруги та якісній проводці.
Сподіваюся, тепер технічна сторона впливу стала більш зрозумілою. А в мене стійке відчуття що відповіді тобі не потрібні тобі треба до чогось прикопаться. Уяви собі що людина якой 90 років та в неї поганий слух вона погано чує і тут раптом з розеткой вона починає чути розмови тобто звук такий читкий . Це лише маленький приклад та він реальний. Ти можешь вигадувати ще багато запитань але це все дрібне бо це працює.
Отправлено спустя 9 минут 46 секунд:
Прямий курс про вплив розеток на ширину сцени ви навряд чи знайдете, розуміння важливості якісного електроживлення є частиною загальних знань про аудіотехніку та може бути розглянуто в різних контекстах навчання. Однак глибоке занурення в цю специфічну тему, скоріш за все, потребуватиме самостійного вивчення.DEVES: ↑ 01.05.2025 15:10 На каком курсе по звукорежисуре преподают влияние розеток на ширину сцены?
-
tablestikus
Member
- Звідки: Київ
А тепер давай скажи щось сам, а не копипастячи бред від чатгпт.diman510: ↑ 02.05.2025 13:14Звісно, давай розберемося з технічною стороною впливу мікроскопічних перешкод в електромережі на аудіосигнал, який доходить до колонок. Ти абсолютно прав, твердження на кшталт "сцена звучить краще" не є технічною відповіддю.tablestikus: ↑ 01.05.2025 15:15 diman510
Ясно, тобто конкретики нема, тіки домисли і теорії. Це приймається. Всі пункти я зрозумів, але не зрозумів іншого - яке все це описане має відношення до сигналу що доходить до колонок.
Навіть переформулюю - як мікроскопічні перешкоди електрочного струму що подається на блоки живлення аудіотехніки робить інструмент у відтворенні чіткішим.
Навіть ще краще переформулюю - не вдаючись у подробиці як вони роблять те що ти сказав зі струмом у розетці - як ці зміни впливають на аудіосигнал? Ну тобто відповідь - сцена звучить краще це не відповіть. Мені цікава саме технічна сторона впливу.
P.S. але я ще почув би від тебе що ти маєш на увазі кажучи про "чистоту передачі сигналу" в електричній розетці.
Відправлено через 3 хвилини 59 секунд:
Але в мене стійке відчуття що відповіді пише не людина, а копіпастить з chatGPT
Отже, уявімо собі шлях аудіосигналу:
1. **Джерело сигналу:** Це може бути програвач вінілу, CD-плеєр, стримінговий пристрій тощо. Воно генерує слабкий аналоговий або цифровий електричний сигнал, що несе в собі інформацію про звук.
2. **Підсилювач:** Цей слабкий сигнал потрібно підсилити, щоб він міг розкачати динаміки колонок. Підсилювач отримує живлення від електромережі через блок живлення.
3. **Блок живлення:** Він перетворює змінний струм з розетки на постійний струм потрібної напруги для живлення різних компонентів підсилювача.
4. **Колонки:** Вони отримують підсилений електричний сигнал і перетворюють його на звукові хвилі, які ми чуємо.
Тепер давай розглянемо, як перешкоди в електромережі можуть вплинути на цей процес:
* **Вплив на блок живлення:** Блок живлення, хоч і має фільтри, не є ідеальним. Перешкоди у вхідному змінному струмі можуть частково проникати у вихідний постійний струм. Ці "залишки" змінного струму або високочастотні шуми можуть модулювати постійну напругу, роблячи її не ідеально стабільною.
* **Модуляція сигналу в підсилювачі:** Нестабільне живлення може впливати на роботу активних компонентів підсилювача (транзисторів, операційних підсилювачів). Це може призвести до:
* **Інтермодуляційних спотворень:** Невеликі зміни напруги живлення можуть впливати на характеристики підсилення сигналу на різних частотах. Це може призводити до появи нових, небажаних частотних компонентів у вихідному сигналі, які не були присутні в оригіналі. Ці спотворення можуть "змазувати" деталі звуку, робити інструменти менш роздільними та впливати на чіткість звукової сцени.
* **Шуму та фону:** Високочастотні перешкоди з мережі можуть проникати в аудіоланцюг, підвищуючи рівень загального шуму або створюючи ледь чутний фон, який маскує тихі деталі музики.
* **Тимчасових спотворень:** Нестабільне живлення може впливати на швидкість реакції підсилювача на зміни вхідного сигналу, що може призвести до змазування перехідних процесів (наприклад, атаки звуку барабана) і втрати чіткості ритму.
* **Вплив на передачу сигналу:** Хоча ви прямо не запитували про це, варто згадати, що якість проводів живлення та міжблочних кабелів також може мати значення. Вони можуть діяти як антени, вловлюючи електромагнітні перешкоди з навколишнього середовища, які потім можуть потрапляти в аудіосигнал.
Щодо твого P.S. про "чистоту передачі сигналу" в електричній розетці, я маю на увазі наступне:
* **Відсутність або мінімізація високочастотних шумів:** Це можуть бути імпульсні перешкоди від інших електроприладів (комп'ютерів, імпульсних блоків живлення), радіочастотні випромінювання тощо.
* **Стабільна синусоїдальна форма напруги:** Ідеальна напруга в розетці повинна мати чисту синусоїдальну форму з фіксованою частотою . Будь-які відхилення від цієї форми (гармонічні спотворення) можуть впливати на роботу блоків живлення.
* **Низький імпеданс мережі:** Низький імпеданс (опір) мережі означає, що блок живлення може легко отримати необхідну кількість струму без значних просадок напруги, навіть при великих динамічних піках в аудіосигналі.
Таким чином, хоча безпосередньо ми не чуємо "брудну" електрику, її мікроскопічні недоліки можуть опосередковано впливати на роботу аудіотехніки, вносячи спотворення та шум в аудіосигнал, що в кінцевому підсумку погіршує якість відтворення. Саме тому ентузіасти аудіофілії приділяють увагу якісним мережевим фільтрам, стабілізаторам напруги та якісній проводці.
Сподіваюся, тепер технічна сторона впливу стала більш зрозумілою. А в мене стійке відчуття що відповіді тобі не потрібні тобі треба до чогось прикопаться. Уяви собі що людина якой 90 років та в неї поганий слух вона погано чує і тут раптом з розеткой вона починає чути розмови тобто звук такий читкий . Це лише маленький приклад та він реальний. Ти можешь вигадувати ще багато запитань але це все дрібне бо це працює.
Отправлено спустя 9 минут 46 секунд:Прямий курс про вплив розеток на ширину сцени ви навряд чи знайдете, розуміння важливості якісного електроживлення є частиною загальних знань про аудіотехніку та може бути розглянуто в різних контекстах навчання. Однак глибоке занурення в цю специфічну тему, скоріш за все, потребуватиме самостійного вивчення.DEVES: ↑ 01.05.2025 15:10 На каком курсе по звукорежисуре преподают влияние розеток на ширину сцены?
-
lewerlin
Member
- Звідки: Миронівка
ШІ то не ображай.tablestikus: ↑ 02.05.2025 16:05А тепер давай скажи щось сам, а не копипастячи бред від чатгпт.
