Одна карта як працювала без жодної помилки, так і зараз продовжує працювати, але така ж сама друга карта в одній і тій же камері після декількох місяців експлуатації регулярно почала видавати помилку, при цьому якоїсь залежності не помічаю, все рандомно, помилка може виникнути як впродовж хвилини після початку запису, так і через 10 хвилин. Форматування карти засобами камери не вирішує проблему. Помилка не залежить від розподільної здатності запису (може виникнути і на 1080*25 кадрів), тобто вочевидь питання не в швидкості.
Фото з помилкою:
- спойлер
- спойлер
На карти гарантія 10-ть років, відповідно передав на діагностику сервісному центру продавця, при оформленні квитанції в якості підстави звернення вказав "під час запису в камері видає помилку SD") та отримав смс наступного змісту: : "Дефект не підтвердився, Ваш виріб справний. Вы можете отримати свій виріб за адресою... або уточнити умови прояву дефекту". Скоріш за все в сервісному центрі прогнали карту якимось софтом на кшталт H2testw чи CrystalDiskMark, побачили заявлені характеристики по швидкості і все. Але ж факт: карта такої ж моделі на одній і тій же камері продовжує працювати, а "пацієнт" на цій же камері спочатку працював, а тепер глючить.
Отже, яким чином переконати сервісний центр в наявності глюку карти? Інакше продавець не буде здійснювати гарантійну заміну.
P.S. Ще цікавий момент - нещодавно сайт gopro.com відредагував свою сторінку з переліком сумісних та рекомендованих до використання карт саме з боку саме гопро. Перед тим, як передати карту сервісному центру, переписав на неї відповідний скрін за 24.12.2021 р., на якому гопро рекомендує Samsung EVO Plus в тому числі до HERO 9 Black.
Скрін з рекомендацією з боку гопро використовувати цю карту:
- спойлер
Скрін без самсунгу в 2022:
- спойлер