utybq3: ↑
03.06.2021 14:45
Покажите мне где написано про не распечатывался в законе и еще говорите что я не читал.
В законе написано мутно, а в таких случаях все трактовки идут в пользу клиента или стороны не участвовавшей в составлении договора (не хочу лезть в дебри и искать дословно как оно пишется).
И да магазины молодцы что удовлетворяют но тут не только их инициатива, а еще и частично и правильнее так делать.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.
Так что, если следовать букве закона, любое использование товара, даже "подключил проверить" или "открыл коробку подержать в руках", аннулирует право обмена (не возврата). Дальше, если товар реально не использовался, опять же, по букве закона, покупатель имеет право
обменять на аналогичный. И только если "аналогичного нет в продаже", тогда уже разорвать договор купли-продажи.
На практике, магазины у нас на удивление лояльны и просто не парятся этим всем, принимая даже "немного попользованный" товар назад. Просто потому что крупным магазинам в целом плевать на это - товар идёт назад поставщику, и то уже проблемы поставщика с переупаковкой и т.д. Отказываться от сотрудничества с крупной торговой сетью из-за такого никто не будет.