DLSS3 - плюси та мінуси технології

Видеокарты, графические процессоры, драйверы
Автор
Повідомлення
Timedemo
Member
Звідки: Ненька Украина

Повідомлення

Короче понятно. появилась карта за 81тыс грн. которая сможет тащить фуллшд настоящие 60фпс. остальное х..ня.
DiGiTaL
Member
Аватар користувача
Звідки: Харьков

Повідомлення

допилят dlss3, он только вышел, рано еще судить насколько он плох в определенных аспектах. думаю, к выходу 4050-4060 он уже будет работоспособен и жизнеспособен, тогда уже можно будет неспешно перебираться на 4ххх серию, а пока и на 2ххх-3ххх вполне неплохо с dlss2
Dremjke
Member
Аватар користувача
Звідки: North

Повідомлення

А какие, собственно говоря, могут быть недостатки у технологии, которая бустит fps в играх? Для 2к-4к мониторов это вообще must have.
Paradox1306
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Dremjke
якість картинки після буста. поки все виглядає +-норм, але якщо кожен фрейм розбирати то да, є косяки
Rhizone
Member
Звідки: Житомир

Повідомлення

MessiaH
Member
Аватар користувача

Повідомлення

Andrew_R30: 28.09.2022 23:28по сути rtx 4000 уникальный в играх только за счет DLSS3, а без DLSS3 производительность всьо сдулась! По сути Nvidia пытается впарить DLSS 3 программную фичу как революцию, я не удивлюсь єсли энтузиасты запустят DLSS3 на RTX 2000/3000.
нет, даже без єтой штуки 4090 уделывает 7900хтх, а с ней так и вовсе оставляет конкурента позади. Минусов у этой штуки нет
Rhizone
Member
Звідки: Житомир

Повідомлення

Спробував DLSS3 в декількох іграх і можу сказати, що працює файно - виключно позитивні враження :up:
odessitmws
Member
Аватар користувача
Звідки: ZSU-OD-UA

Повідомлення

Rhizone: 15.03.2023 22:17Спробував DLSS3 в декількох іграх і можу сказати, що працює файно - виключно позитивні враження
еще бы, фича топовая... было бы странно ожидать что добавит и фпс и пинг (а пинг то не проблема если базовый фпс высокий, ну а если нет то хотя бы плавно будет)
амд скоро представит аналог и вроде как даже будет работать на ртх30,
terminahtor
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Лагучий шмат кода. Поки ті варіанти що бачив, починаеш іноді думати, чи це артефакти із-за пам’яті чи генерація. Поки дуже сиро.
Rhizone
Member
Звідки: Житомир

Повідомлення

odessitmws
Саме так, базовий фпс повинен бути високим, але ж завжди є DLSS2, який готовий допомогти в цьому питанні у випадку чого :)
Krovatka
Member
Аватар користувача
Звідки: Днепр

Повідомлення

v3 не пробовал, но v2 и fsr только положительный опыт. В режиме качество вообще разницы не вижу. Ещё бы нвидиа не скупилась, чтоб работала v3 и на сериес 3 :gigi: , пусть и с прогамным шейпом на прошлых поколения. Уверен на мульйон, что это возможно
Rhizone
Member
Звідки: Житомир

Повідомлення

Krovatka: 16.03.2023 00:42пусть и с прогамным шейпом на прошлых поколения
Ви маєте на увазі програмну генерацію проміжних кадрів? Але ж це суперечить суті DLSS3, тому що буде споживати ресурси системи на цю саму програмну генерацію :)
Kassatka
Member
Аватар користувача
Звідки: Курник під Києвом

Повідомлення

Ще раз спробую спитати. Чи можна DLSS3 використовувати не для апскейлу, а виключно для генерації додаткових кадрів? Тобто навіть не максимальне DLSS Quality, а рендер в 4K й виведення також в нативному 4K, але з більшою частотою кадрів, ніж при рендері. Наскільки це підвищить інпутлаг абсолютно байдуже. Зате й розподільчу здатність рендеру не зменшуємо, деталізація не страждає, а FPS зростає. Бо при апскейлі все рівно DLSS-картинка гырша за нативну, незважаючи на всі чудеса нейронки.
Востаннє редагувалось 18.03.2023 23:39 користувачем Kassatka, всього редагувалось 1 раз.
Rhizone
Member
Звідки: Житомир

Повідомлення

Kassatka
DLSS3 - це не апскейл. Це виключно генерація кадрів. І так, DLSS3 можна використовувати без DLSS2.
Vpupkin
Member
Звідки: Dnipro

Повідомлення

Kassatka
Генерация кадров это отдельная галока в настройках, можно использовать независимо от апскейла в любых сочетаниях.
Kassatka
Member
Аватар користувача
Звідки: Курник під Києвом

Повідомлення

Rhizone: 18.03.2023 23:36 DLSS3 - це не апскейл. Це виключно генерація кадрів. І так, DLSS3 можна використовувати без DLSS2.
Дуже дякую. Просто я думав, що DLSS 3-го покоління повністю замінила собою DLSS 2-го покоління, а генерація кадрів - це лише один з компонентів DLSS3.
У такому випадку напевне все ж таки я піднатужуся й куплю 12 Гб RTX 4070, а не 12 Гб RTX 3060 для свого 15-30 FPS 4K-геймінгу в неквапливі стратегії. Хочеться мати новітню технологію отримання додаткого FPS на шару з нічого, навіть незважаючи на те, що стратегій з підтримкою трасування променів чи DLSS майже не випускають :weep: і можливо доведеться кілька років чекати, поки цим новітнім функціоналом трасування променів чи DLSS реально зможу скористатись, аж поки відяха страшенно застаріє. :laugh:
Але не хочеться відчувати себе на узбіччі прогресу, навіть якщо всі розробники ігор твої інтереси ігнорують.

Відправлено через 6 хвилин 27 секунд:
Vpupkin: 18.03.2023 23:41 Генерация кадров это отдельная галока в настройках, можно использовать независимо от апскейла в любых сочетаниях.
І ця галка в налаштуваннях, виходить, доступна виключно, якщо маєш RTX 4000 серії. А в телевізорах уплавнялка давно присутня навіть в дуже старих бюджетних моделях, і потужність заліза там і близько не наближається до потужності сучасних відях для компа. Хоча, звісно, там якість картинки й близько не стоїть з якістю в геймінг режимі.
Yaroslav
Member
Аватар користувача
Звідки: Київ

Повідомлення

Kassatka post: У такому випадку напевне все ж таки я піднатужуся й куплю 12 Гб RTX 4070, а не 12 Гб RTX 3060 для свого 15-30 FPS 4K-геймінгу в неквапливі стратегії. Хочеться мати новітню технологію отримання додаткого FPS на шару з нічого, навіть незважаючи на те, що стратегій з підтримкою трасування променів чи DLSS майже не випускають :weep: і можливо доведеться кілька років чекати, поки цим новітнім функціоналом трасування променів чи DLSS реально зможу скористатись, аж поки відяха страшенно застаріє. :laugh:
За низького фпс повноцінно скористатися dlss3 не вийде - затримка вводу реально відчувається, візуальні артефакти, якісь мікрофрізи. Ось 110+ фпс вже зовсім інша справа :beer:
Vpupkin
Member
Звідки: Dnipro

Повідомлення

Kassatka: 18.03.2023 23:59І ця галка в налаштуваннях, виходить, доступна виключно, якщо маєш RTX 4000 серії. А в телевізорах уплавнялка давно присутня навіть в дуже старих бюджетних моделях, і потужність заліза там і близько не наближається до потужності сучасних відях для компа. Хоча, звісно, там якість картинки й близько не стоїть з якістю в геймінг режимі.
Большая разница в качестве и в количестве, ну и видеокарта работает в реалтайме.
Kassatka
Member
Аватар користувача
Звідки: Курник під Києвом

Повідомлення

Yaroslav: 19.03.2023 00:05 За низького фпс повноцінно скористатися dlss3 не вийде - затримка вводу реально відчувається, візуальні артефакти, якісь мікрофрізи. Ось 110+ фпс вже зовсім інша справа :beer:
Погану й повільну реакцію на дії клавомишки я реально відчував, коли FPS скажімо падає до 2-5, а так якщо я люблю неквапливі ігри, то проблеми високої затримки при прийнятному FPS жодного разу в житті не відчував. Візуальні артефакти дійсно будуть тим більшими, чим сильніше відрізняються один від одного сусідні відрендерені кадри. При високому FPS кадри мало відрізняються один від одного, отже сильні артефакти не виникають. Але якщо гра некваплива й малі об'єкти (воїни на масштабному полі бою) відносно повільно рухаються при нерухомій камері, то сусідні кадри й при низькому FPS мало відрізняються один від одного, тож знову сильні артефакти не виникатимуть такі, як при низькому FPS в динамічних іграх. Миттєвий відгук для мене не важливий, а от трохи підвищити плавність руху при не надто потужній відеокарті DLSS3 справді може допомогти, якщо тільки майбутня гра матиме підтримку DLSS 3.

Відправлено через 8 хвилин 14 секунд:
Vpupkin: 19.03.2023 00:12 ну и видеокарта работает в реалтайме.
Чого ж тоді затримка вводу настільки сильно зростає при увімкненні генерації кадрів за допомогою DLSS 3? Відяха отримує два ключових кадра і вже потім за допомогою нейронки генерує додаткові кадри, а потім це все почергово з затримкою виводиться на монітор разом з ключовими кадрами чи трапляється чудо технологій й відяха у реалтаймі передбачає наперед нейронкою кадри на основі тих кадрів, що вже були виведені на монітор?

Відправлено через 5 хвилин 16 секунд:
А, в реалтаймі, це означає, що нейронка в реалтаймі "знає" про об'єкти в той час як телевізор лише здогадується про об'єкти на основі пікселів. Тоді навпаки DLSS 3 ще в набагато легшому становищі, ніж уплавнялка теліка. При тому що залізо DLSS 3 має змогу використовувати на порядки продуктивніше.
odessitmws
Member
Аватар користувача
Звідки: ZSU-OD-UA

Повідомлення

Kassatka: 19.03.2023 00:29коли FPS скажімо падає до 2-5
и этот человек рассказывает что длсс портит картинку в 4к на качестве :D ты хоть сам видел работу длсс а не по стопкадрам в ютубе?
Відповісти