Так ви ж пропонуєте імперативно клієнту міняти на нове, то як це тоді реалізовувати?
Entar: ↑
29.04.2025 17:41Але і клієнт не повинен на невизначений термін позбавлятися своїх грошей і товару із-за:
1. Браку (гарантійних випадків).
2. Того факту що магазин вже прийняв несправний товар у попереднього клієнта, і не перевіривши його продає як справний і новий.
Згоден, через військовий стан багато хто накинув до 14 законних днів як мінімум стільки ж. Прикро і несправедливо, але таке життя. На друге я сам особисто натрапив у розетці, про що і писав вище
Entar: ↑
29.04.2025 17:41Це могло б бути вирішено через більш жорсткі терміни гарантійного обслуговування, надання клієнту аналогічного товару на період гарантійного обслуговування, інституту "незалежного безкоштовного аудиту гарантійного обслуговування" в рамках захисту прав споживачів (щоб клієнт, у випадку в стилі здав ноутбук з відвалом чіпа на 11 місяці гарантії, і отримав його на 12-місяці з написом "проблем не виявлено", не був позбавлений свого права взагалі, а міг оскаржити рішення тої гарантійки за яке їм би штраф ще влетів).
У нас багато чого могло буте краще. Але є ще такая штука як вміння користуватись законами. Ви можете навіть збити відшкодування за перевищення встановлених строків ремонту. Але це треба сваритись і судитись. Але можливо.
Entar: ↑
29.04.2025 17:41P.S. А де це видається аналогічний товар в користування?

Я про таке в Україні не чув.
P.S.S. Методом елементарного гуглення побачив новину, що в ЄС з якогось часу мінімальний строк гарантії на побутову техніку - 10 років, а на електроніку - 2 роки.
Та всюди, просто потрібно 2 умови: 1) В СЦ пишете письмову заяву, 2) товар має бути у затвердженому переліку товарів обмінного фонду: "
На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України."
Відправлено через 10 хвилин 21 секунду:
byaka: ↑
29.04.2025 17:43
GreenMile: ↑
29.04.2025 17:17
Для цього може бути купа причин, в тому числі і криві руки юзера. Якась стара б/в відяха, чомусь не стартувала на старій б/в материнці, до чого тут магазини, гарантія і повенення? Я в юності працював в СЦ багато років, можу вам теж багато історій розповісти, в тому числі і про захист прав споживачів. Наприклад, про одного клієнта який задовбав весь сервіс що у нього відяха погана (ніт), дійшов до директора, поміняли йому на іншу - і ця погана. Виявилось, що в нього був пошкоджений ВГА-роз'єм в моніторі, ніжка загнулась одна і замкнула.
Кривий біос - не провина пам'яті. Там вище правильно написали, треба розрізняти гарантію від повернення товару належної якості.
Звичайний користувач не купує вiдекарту щоб на неї дивитися,але дуже багато в кого старi пк якi вони абгрейдять з якими можуть бути проблеми.Я розумiю що це зовciм не проблема продавця, але це i не вiдповiльнiсть користувача.
А менi пiдтримка асус сказала що це не провина материки i що таке буває iнколи

Дуже зручно коли одна компанiя киває на iншу,а ты вже третiй набiр модулiв купуєш
У споживача, крім прав є ще й обов'язки. Тому не треба оцього "ой, я не знав". Якщо некомпетентні - найміть спеціаліста, а не придумуйте виправдання. Якщо ви купите бензопилу і відріжете собі ногу нею коли намагались розпиляти нею рельсу - винувати будете ви, а не продавець.
"
3. Споживачі зобов'язані:
1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар;
2) в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації;
4) з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару - застосовувати передбачені виробником в товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду."
Підтримка Асус - це не сервісний центр, вони не займаються лікуванням зубів по фотографії. Якщо ви не можете справитись - зверніться до компетентного органу. Ну блін, елементарні ж речі, якщо чогось не вмієте - не лізьте туди. Для цього і існують СЦ.
От уявімо ситуацію, у вас зламалась машина - не заводиться двигун. Самі ви не змогли нічого зробити, і шо, підтримка тойоти в переписці має вам відремонтувати її віддалено, чи як? Вони можуть дати якісь примітивні поради для
ідіотів чайників, але діагностикою і ремонтом займається СТО. Тут так само.